User Tag List

Sayfa 107/172 İlkİlk ... 75797105106107108109117157 ... SonSon
3260 sonuçtan 2.015 ile 2.033 arası

Konu: Intercity İstanbul Park Pist Günleri

  1. #2015
    Carmageddon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2018
    Şehir
    İstanbul/Long Beach
    Mesaj
    509
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Benim gibi ilk defa piste çıkacak arkadaşlar için pisti tanımak adına yararlı olur diye düşünüyorum.


    http://www.techturkey.com/forum/moto...nbul_park.html

  2. #2016
    Cem.B - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    42
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    7.092
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı cnzdmr Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sadece pist için. Günlük lastiklerim dediğim gibi 4S ve çok da memnunum.
    AR1 in 235/40/18 i yok onun yerine NS2R veriyorlar. Arkalara 265/35/18 AR1 var. Ama desen farklı olacak bu sefer de. Bende almışken ikisini de Ns2R alayım dedim.
    Kafamı karıştıran şey şu,
    Pirelli günlük lastik ok ama günün sonunda Pirelli teknolojisi.
    Nankang kore malı ama günün sonunda Semi slick.
    Sizin 18 lastikler michelin 4s mi acaba gunluk
    Team PAŞAOĞLU

  3. #2017
    cnzdmr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.469
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Cem.B Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sizin 18 lastikler michelin 4s mi acaba gunluk
    Yok hayır, 19” lik ayrı bi takım var onlar ps4s. Zaten bildiğim kadarıyla 18”de bu ölçülerde 4s yok.

  4. #2018
    fatihob - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    389
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı berkaym Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Benim bi sorum var. Ben pazar için kayıt olmuştum kendi adıma ama kardeşime kullandırmak istiyorum. Önceden mi değişiklik yapmam lazım yoksa brifing öncesi ayarlayabilirmiyiz.
    http://www.techturkey.com/forum/moto...t=#post8566181

    #1963 numaralı mesajda Buğra abi sorunuzun cevabını vermiş.

    Alıntı ef186 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu sene daha önce de yazdığım gibi şu şekilde ilerliyor olacak.

    Kayıt yaptırdınız, bir aksilik oldu bir sonraki pist gününe kaydırma istediniz, yapamıyoruz. Bilet gibi düşünün hak yanmakta.
    Kayıt yaptırdınız gelemediniz iade istediniz. Bilet yanar iade edemiyoruz.
    Kayıt yaptırdınız arkadaşınıza devretmek istediniz. Devir yapılamıyor . Bilet yanmakta.
    Kayıt yaptırdınız arabanız değişti ama önceden başka plaka vb. bilgiler vardı. Bize email atıp araç değişikliği yaptırabilirsiniz. Aynı sürücü araç değiştirirse ve önceden bize email ile bilgi verir ise değişikliği yaparız sorun yok.

    Şuanki gibi full durumda geldiğinizde etkinlik için birileri gelmedi yer açıldı ozaman burda kayıt olabilirsiniz ama bunun garantisi yok o nedenle gelip ortamın tadını çıkartın kısmetse yer açılır ise kaydınızı yaptırır çıkarsınız.

    En önemlisi ileriye dönük seansınızı alın cebinizde dursun gelmezseniz en fazla 100 lira yakmış olursunuz. Benim tavsiyem bu yönde olacaktır.

    Bu arada piste çıksın çıkmasın herkese kapımız açık, her zaman olduğu gibi gelin bu keyifli günün tadını çıkartın.

  5. #2019
    997TT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    50
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    14.120
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    248 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Eger trofeo R alamıyorsanız ar1 yada V70A tavsıye ederım.
    Ayrıca ıst park asfaltı asırı tutunan asfalt,buyuzden lastıklere ıskence edıyor. Cok cabuk ısınıcaktır lastıkler ve kayıcaktır.
    Hamurun kalıtesı burada bellı olur. Isınan kaucuk yol tutumaz... Yanı kore çin yada avrupa malı bellı olur.
    Lastıgınızı 3 tur gazlayıp 1 tur sogutsanız bıle 5.turda sogumus olmayacak,en fazla 8-10derece fark eder ki daha turun yarısına gelmeden yıne yukselıcektır.
    Buyuzden ılk 2 tur hot lap atıp sonra zorlamamak gerek. Bosu bosuna asırı zımparalanıcak. Çok ısınan lastık,cok daha cabuk bıtıcektır.
    Kalıtelı lastık malesef bosuna pahalı degıl....
    Lastıklerınızı bılerek kullanırsanız,cok daha fazla hızmet edıcektır sıze.
    Ayrıca gunluk lastıklerın karkası,piste uygun degıldır. Tabanlar cabuk deforme olur,kabarmalar hatta kopmalar olucaktır...
    Zaten donusunu de bozacagınız ıcın,daha balans tutmayacaktır....

  6. #2020
    Zero - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    37
    Şehir
    Turkiye
    Mesaj
    2.758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 63owen63 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Seans almadım ama sanırsın forum buluşması oluyor
    Müsait olursam ben de bi uğrayıp atmosferden feyzlenirim
    Beni bul hocam izlemeye geleceğim bir aksilik olmazsa. Tribünden sesleri dinlemek, padoktaki kaputu açık arabaları görüp lastik kokusunu almak bile güzel. 110 hp 2.5 ton arabayla çıkıp bu kalabalıklarda kimseyi riske atmak istemedim sezon sakinleştiğinde fotoluk bir seans çıkma planım var belki ileriki zamanlarda Lastik konusunda da sırf pistte kullanılacaksa ve süre iddiası yoksa en kötü semi slick en iyi yol lastiğinden daha dayanıklı. Ns2r ı da kerbe vurmadan veya kerb üzerinde taramadan parçalamak çok zor ısı kontrolünü iyi yaparsanız sezonu çıkarma ihtimali yüksek bu yüzden fp olarak gayet mantıklı.

  7. #2021

    Üyelik
    Nov 2013
    Yaş
    34
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    708
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 997TT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Eger trofeo R alamıyorsanız ar1 yada V70A tavsıye ederım.
    Ayrıca ıst park asfaltı asırı tutunan asfalt,buyuzden lastıklere ıskence edıyor. Cok cabuk ısınıcaktır lastıkler ve kayıcaktır.
    Hamurun kalıtesı burada bellı olur. Isınan kaucuk yol tutumaz... Yanı kore çin yada avrupa malı bellı olur.
    Lastıgınızı 3 tur gazlayıp 1 tur sogutsanız bıle 5.turda sogumus olmayacak,en fazla 8-10derece fark eder ki daha turun yarısına gelmeden yıne yukselıcektır.
    Buyuzden ılk 2 tur hot lap atıp sonra zorlamamak gerek. Bosu bosuna asırı zımparalanıcak. Çok ısınan lastık,cok daha cabuk bıtıcektır.
    Kalıtelı lastık malesef bosuna pahalı degıl....
    Lastıklerınızı bılerek kullanırsanız,cok daha fazla hızmet edıcektır sıze.
    Ayrıca gunluk lastıklerın karkası,piste uygun degıldır. Tabanlar cabuk deforme olur,kabarmalar hatta kopmalar olucaktır...
    Zaten donusunu de bozacagınız ıcın,daha balans tutmayacaktır....
    Bunu okuyunca Michelin ps4’leri söküp kenara kaldırdığım mikadan hallice eagle f1 assy 3’leri mi taksam diye düşünmeye başladım.
    1.6 Tdi gibi zayıf arabalarda da lastik bu kadar kolay bitiyor mu
    Savaş MotorSports

  8. #2022
    997TT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    50
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    14.120
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    248 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Aracın agırlıgı ve vıraj hızları onemlı. Lastıgın taban ve diş deseni buna uygun degıl. Suyu tahlıye etsın dıye kanallar var....

  9. #2023
    63owen63 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    8.301
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    32 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı AlwaysFast Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bunu okuyunca Michelin ps4’leri söküp kenara kaldırdığım mikadan hallice eagle f1 assy 3’leri mi taksam diye düşünmeye başladım.
    1.6 Tdi gibi zayıf arabalarda da lastik bu kadar kolay bitiyor mu
    sadece yazılımlı 1.6 tdi polo ile çıkan arkadaşım pist sonrası ps3'leri çöpe attı, tabi düzgün ısıtamama ,pist tecrübesizliği ve hava yı iyi ayarlayamama gibi etkenlerde vardı
    Polo TDI WRC İsot Edition / Powered by İsot

    Instagram : mehmetguliaytar

  10. #2024
    63owen63 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    8.301
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    32 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Zero Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Beni bul hocam izlemeye geleceğim bir aksilik olmazsa. Tribünden sesleri dinlemek, padoktaki kaputu açık arabaları görüp lastik kokusunu almak bile güzel. 110 hp 2.5 ton arabayla çıkıp bu kalabalıklarda kimseyi riske atmak istemedim sezon sakinleştiğinde fotoluk bir seans çıkma planım var belki ileriki zamanlarda Lastik konusunda da sırf pistte kullanılacaksa ve süre iddiası yoksa en kötü semi slick en iyi yol lastiğinden daha dayanıklı. Ns2r ı da kerbe vurmadan veya kerb üzerinde taramadan parçalamak çok zor ısı kontrolünü iyi yaparsanız sezonu çıkarma ihtimali yüksek bu yüzden fp olarak gayet mantıklı.
    Seni tribünde görmek üzüyor ama seni görmek güzel olur, yarın görşüüürzz
    Polo TDI WRC İsot Edition / Powered by İsot

    Instagram : mehmetguliaytar

  11. #2025
    Mikrop_Ali - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.745
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    İstanbul park da görüşmek dileğiyle


  12. #2026
    997TT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    50
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    14.120
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    248 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 63owen63 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sadece yazılımlı 1.6 tdi polo ile çıkan arkadaşım pist sonrası ps3'leri çöpe attı, tabi düzgün ısıtamama ,pist tecrübesizliği ve hava yı iyi ayarlayamama gibi etkenlerde vardı
    Herseyden once piste uygun degıl. Bundan dolayı cok hızlı deforme olucak,ozellıkle 2.turdan sonra....

  13. #2027
    Carmageddon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2018
    Şehir
    İstanbul/Long Beach
    Mesaj
    509
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hazir lastiklerden konu acilmisken, hava basinclarini orada ayarlayabiliyor muyuz yoksa piste gelmeden halledip mi gelelim?

  14. #2028
    Dynatech - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2006
    Şehir
    06 Başkent
    Mesaj
    383
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Carmageddon Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hazir lastiklerden konu acilmisken, hava basinclarini orada ayarlayabiliyor muyuz yoksa piste gelmeden halledip mi gelelim?
    Kendi basın ölçeriniz varsa havaları orada düşürebilirsiniz. Yoksa pistte herhangi bir hizmet yok bununla ilgili.

  15. #2029

    Üyelik
    Nov 2013
    Yaş
    34
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    708
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 997TT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Herseyden once piste uygun degıl. Bundan dolayı cok hızlı deforme olucak,ozellıkle 2.turdan sonra....
    Lastiğin hızlı aşındığını biliyordum ama pistten sonra çöpe atılan lastik işi falan beni korkuttu. Artık 2 tur kasıp gerisinde pistin manzarasına bakarım

    Neyse ki hava soğuk diye kendimi avutuyorum

    Benim lastik basınçlarım konfor ayarında zaten 36 yerine 33 basılı mesela önlere. Bunun da altına düşürmeli mi?
    Savaş MotorSports

  16. #2030
    barisy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    46
    Şehir
    izmir Türkiye
    Mesaj
    1.413
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı AlwaysFast Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Lastiğin hızlı aşındığını biliyordum ama pistten sonra çöpe atılan lastik işi falan beni korkuttu. Artık 2 tur kasıp gerisinde pistin manzarasına bakarım

    Neyse ki hava soğuk diye kendimi avutuyorum

    Benim lastik basınçlarım konfor ayarında zaten 36 yerine 33 basılı mesela önlere. Bunun da altına düşürmeli mi?
    Kullanımla çok fark eder, özellikle tarama-tıraşlama diye tabir ettiğimiz şekilde hatalı viraj dönüşleri çok kısa sürede bitirir lastiği.

  17. #2031
    Carmageddon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2018
    Şehir
    İstanbul/Long Beach
    Mesaj
    509
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Dynatech Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kendi basın ölçeriniz varsa havaları orada düşürebilirsiniz. Yoksa pistte herhangi bir hizmet yok bununla ilgili.
    Tesekkurler.

  18. #2032
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    98 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Alıntı AlwaysFast Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Lastiğin hızlı aşındığını biliyordum ama pistten sonra çöpe atılan lastik işi falan beni korkuttu. Artık 2 tur kasıp gerisinde pistin manzarasına bakarım

    Neyse ki hava soğuk diye kendimi avutuyorum

    Benim lastik basınçlarım konfor ayarında zaten 36 yerine 33 basılı mesela önlere. Bunun da altına düşürmeli mi?
    Polonun 35-32 idi sanırım fabrika önerisi hatırladığım kadarıyla ki daha şişlik lastik konfordan ziyade sertleştirir arabayı.

    Komple 26/26 indirip çıkıyordum ben yazılım DP Polo ile, 3 seans ömrünün sonundaki kumholarla çıktım hatta üstüne 1000km yol da yaptım, sonra 2 seans falkenlerle çıktım toplam 10k km ye yakın yol yapıp arabayı sattım lastiklerin hepsi aynı kondisyondaydı 2.44 döndüm en iyi, 2.49/50 en yavaş süremdi o seanslarda
    Her şey yazıldığı gibi yumuşak, taramadan kullanımda yani.

    Alfa ile ps4 ten diş kopardım yani kabaca parçaladım, videoları karşılaştırıldığımda direksiyona gereksiz sert müdahale etmişim ama

  19. #2033
    berkaym - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2014
    Yaş
    32
    Şehir
    İstanbul/53
    Mesaj
    990
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    A seansında olanlar varsa sabah görüşürüz

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •