MiTo geldi 276 bin km'ye. On duzende daha once fisekleri poliuretan olarak degistirmistim. Ancak rotil ve rot baslarini, sag rot basi haric, hic degistirmemistim. On taraftan bozuk yollarda sesler geliyor diye gecen hafta z rotlari, ayni olculerde, sadece daha kisa olan marea z rotlari ile degistirmistim, Opar marka. Sesler azaldi ama bitmedi.
Sonrasinda rot basi ve rotilleri Delphi'den siparis ettim, dun onlari da yine ellerimle degistirdim. Komple salincak degistirmek yerine, poliuretan bushingler bosa gitmesin diye rotilleri percininden sokup, yenilerini vidalarla montajladim.
https://i.hizliresim.com/mme18tf.jpg
Montaj sonrasi alt taraf tertemiz gozukuyor:
https://i.hizliresim.com/q8cn3d2.jpg
Gunu kapatirken, Cigli Ata Sanayi'de Levent Usta'ya gidip, ayarimizi da yaptirdim. On kamber -1.4, on toe da toplam -0.3 seklinde yaptik. On duzen cok sessiz oldu, en ufak lokurtu kalmadi. Direksiyon tepkileri de muazzam. Toe fazla oldugu icin baya da tail happy, her bos yolda ufak kontrali, keyifle dolasiyoruz.