Maşallah yapılan işlemler yerli yerinde Mito gerçekten keyifli bir araç :)
Benimde bir sorum olacak LPG ile piste çıkabiliyormusunuz ?
Bildiğim kadarıyla İstanbul Park'a LPG ile çıkılamıyordu.
Printable View
Maşallah yapılan işlemler yerli yerinde Mito gerçekten keyifli bir araç :)
Benimde bir sorum olacak LPG ile piste çıkabiliyormusunuz ?
Bildiğim kadarıyla İstanbul Park'a LPG ile çıkılamıyordu.
İstanbul parka lpg ile çıkılamıyor. Lpg deposunun üstündeki regülatörü söküp de gelmenizi istiyorlar. Ben istanbul parka çıkarken lpg tankını komple söküp de gitmiştim, sorun olmamıştı.
İzmir pistinde ise lpg ile ilgili bir kısıt yok.
Körfez'e hiç çıkmadığım için, oradaki uygulamayı bilmiyorum.
Bundan 15 ay önce arabayı alırken, bugün arabaya yaptıklarım aklımın ucundan bile geçmezdi. Yani bugün konuya belki de şu ana kadarki en önemli güncellemeyi yapıyorum.
MM ME110T eklemesinden sonra, arabayı hem daha korunaklı kullanmak, hem de özellikle pist için gerçek potansiyel performansına ulaştırmak için bir şeyler yapmam gerektiğini hissediyordum.
Bu noktada, iki temel şey yapmak gerekiyordu: Biri frenleri güçlendirmek, diğeri de motoru rahatlatmak.
Frenler için goodridge çelik fren hortumunu sadece ön set olarak tedarik ettim, fren hidroliğini de motul rbf 600 ile değiştirdim.
Motor rahatlatma konusunda ise intercooler büyütmeyi tercih ettim.
Orjinali 3,4lt olan intercooler'ı 6,4lt oem versiyon ile değiştirdik. Orjinal vs OEM intercooler:
https://i.hizliresim.com/0ERM1W.png
Mito özelinde spor intercooler diye pazarlanan ve fiyatı 2000tl üstünde olan kitler, 1 adet 6lt küsüratında intercooler, 2 adet de 2.5" den 2" e redüksiyon & 45 derece açılı cooler hortumlarından oluşuyordu. Onun yerine ben bu malzemeleri Aliexpress'ten teker teker sipariş geçince maliyet 4'te 1'inin bile altına kadar düştü. Tabi getirdiğim hiç bir malzemenin gümrüğe takılmaması noktasında şansımın yaver gitmesi de düşük maliyeti sağlayan önemli bir etken oldu.
Tabi bu işin sonucu ufak çaplı da olsa custom made bir montaj şekli gerektirdi. Ustalarımızla (baş usta babam olur) beraber montaj için kafa patlatırken:
https://resmim.net/f/41IcMq.jpeg
Ama günün sonunda, sadece 4 adet vida deliği açarak, arabanın hiç bir orijinal malzemesini kesip biçmeden montajı tamamladık. İntercooler üst kenarındaki montaj noktalarına saplama vida takıp, bunları merkezleme amacıyla arabanın ön darbe emici demirine açılan iki adet delikten sıkı şekilde geçirdik. Yine intercooler'ın alt kenarına özel olarak hazırladığımız 2 adet braketi alt ön kenardaki tampon destek çubuğuna vidaladık. Borulardan sadece soldaki çok az kısaltıp takınca da, herşey yerli yerinde ve baya sağlam şekilde montajlanmış oldu. Eğer biraz daha büyük (özellikle yükseklik açısından) bir intercooler olsaymış, arabanın baya bir noktasının kesilip biçilmei gerekecekti. Taktığım intercooler'in ölçüsü 550 X 180 X 65 mm tam doğru ölçü olmuş.
https://resmim.net/f/Pt6Rsr.jpg
Günün sonunda arabanın mevcut speği şu liste oldu:
- Magneti Marelli ME110T Tuning Box
- 6,4lt OEM intercooler
- K&N kutu içi filtre
- Goodridge çelik fren hortumları (sadece ön set)
- Motul RBF 600 fren hidroliği
- NGK iridyum buji
- Nankang NS2-R 205-40-17 (sadece pist kullanımı için)
Tüm işin sonunda kaput altını biraz aklayıp, pakladık:
https://resmim.net/f/JKzQ6h.jpg
Dışarıdan bakınca da tampon altından intercooler'ın görüntüsü:
https://resmim.net/f/FXAoXf.jpg
Bugün İzmir baya bir yağmurluydu. Akşam yağmur hafifleyince ilk iş deneme sürüşüne çıkmak oldu.
Yaklaşık 60 km'lik deneme sürüşüm sonrasında, yapılan modlarla ilgili izlenimlerim:
- Frenler kesinlikle çok daha net tepki veriyor. Yüksek hızda üst üste yapılan frenlerde bile hiç yumuşama falan hissettirmedi.
- ME110T sonrası üst deviler bariz canlanmıştı. İntercooler ile bu biraz daha hissedilir oldu. örneğin daha önce 5. viteste iken 180-190 arası boğulan araba, bu sefer 5'te rahatça 200'ü gördü.
- Intercooler büyüyünce en olası olumsuzluk turbo lag olur ama, turbo yine eskisi gibi 2500-3000 rpm arası kendini dolduruyor.
Tabi asıl net izlenimlerimi pistte göreceğim. Yağmurların müsade edeceği ilk gün piste çıkmak üzere, şimdilik bu kadar arkadaşlar....
Maşallah, plakanız da ayrı güzel :))
Hocam bir alfa sahibi ve alfa sever olarak bayağıdır konunuzu takip ediyorum. Bir türlü yazayım dedikçe fırsatını bulamıyorum okuyup geçiyordum. Tüm yapılan işlemler nokta atışı olmuş gerçekten. Bir aracın süre içerisindeki değişimini basamak basamak görmek ayrı keyif :) yapılan her müdahale sonrası bir şeylerin olumlu yönde etkilendiğini gördükçe gerçekten çok mutlu oluyor insan.
Bebek ile 147'yi aynı kefeye koyamazken siz mito'da sorun yaşamıyorsanız sanırım benim bagajı elden geçirmem gerek :)
Elinize cebinize sağlık. Sorunsuz kazasız keyifle binin.
Öncelikle çok teşekkürler.
küçük tek kapılı araç & bebekli aile kullanımı konusunda en önemli nokta hanımın desteği. Eğer hanım da o arabayı seviyorsa, yaşanılan ufak tefek sorunlar göze batmıyor.
Bagaj konusunda ise bebek arabasının katlanınca küçük olması ve gerektiğinde tekerleklerinin çıkabilmesi falan çok önemli detay.
Tatil için uzun yola çıkınca da pandizotu çıkarınca, tepleme şeklinde bebek arabası, ana kucağı, iki tane kabin tipi valiz, bir kaç tane de çanta falan rahatçana sığıyor bagaja.
Senin 147 de sadece parayla değil, emekle sahip olunabilecek özel bir araba. O sebeple elindeki seçenekleri muhakkak tekrar değerlendir derim.
Geçmişte stock intercooler & MM ME110T var iken obd üzerinden biraz log almıştım.
Log aldığım tarih 02.01.2018 gece saat 11 civarı. Geçmişe dönük hava durumuna baktığımızda, o gün gündüz 15C, gece de 7C hava durumu sıcaklığı varmış. Yani log aldığım sırada tahmini 10C (+ veya - 2C sapar) gibi bir hava sıcaklığı varmış diyebiliriz.
O gün aldığım log'da, stock intercooler ile 2000-2500 rpm civarı sakin giderken IAT 30C civarı imiş. Gaza asılınca da IAT 39-40C'ye kadar çıkıyormuş. Gazı bırakınca da tekrar 30-35C seviyelerine düşüyormuş.
Bugün akşam üstü eve gelirken menemen-manisa yolu yine her günkü gibi trafiksiz ve tatlı sert gazlamaya açıktı. Durum böyle olunca obd'yi takıp IAT'yi izlemeye başladım. Ölçüm esnasında hava sıcaklığı da tam olarak 11C idi.
Büyütülmüş intercooler ile, 2000-2500 rpm civarı sakin giderken IAT 30C'de sabit kalıyordu. Şaşırtıcı olan ise, gaza yüklendiğimde IAT yükseleceğine düşüyor ve 25C'ye kadar gelip, orada sabit duruyordu.
Vites düşürüp, devri 6000rpm seviyesine bile çıkarsam, IAT gazlama anında hep 25C'de çakılı kaldı.
Büyük intercooler ile bugün yaptığım ölçümün ekran görüntüsüne de aşağıya ekliyorum:
https://i.hizliresim.com/VrQ75n.jpg
IAT ölçümü almadan önce de, büyük intercooler sonrası tatlı gazlamalarda hep araba rahatlamış hissettirdi, ne kadar bassam, hep o kadar tepki verdi. Ama bu hissiyatı, ölçüm ile de teyit etmek, hissedilenin sadece psikolojik etki olmadığı noktasında çok güzel bir nokta oldu.
Her yaptığın değişikliği keyifle takip ediyorum rahmi hocam. Eline sağlık, kesene bereket.
Havaların 1 günlüğüne de olsa yağmura ara vermesini fırsat görerek, bugün soluğu Ülkü parkta aldık.
Lastik olarak Nankang NS2-R 205 40 17 leri takıp da piste çıktım.
Aracın diğer setup'ı zaten yukarıdaki iletilerde belirtildiği gibi.
Geçmişte stok araçta michelin pilot sport 4'ler ile 1:08:6xx yapmıştım. O sebeple bu gün daha iyi bir sonuç bekliyordum. (fakat o zamanı çıkarırken 1 adet lastiği parçaladığımdan, sonrasında pist için nankang'ları almıştım)
Nankang'ları pistte ilk kez bu kadar çok zorladım. Toplam 20 tur attım, bunun yaklaşık 15'i hızlı idi, tüm bu turları 3 seansta yaptım.
Nankang'lar gerçekten inanılmaz dayanıklı çıktı, bugün lastiklerin biraz da olsa canını alırım diye düşünüyordum ama, bana mısın demediler yine. Ama performans olarak belli bir ısınmadan sonra lastikler kendini salıp arabayı önden kaydırdı. Mito'da ilk kez bu kadar çok önden kayma yaşadım.
Yaptığım revizyonlar ise meyvesini vermiş gibiydi. Çünkü önceden 6000rpm'e gelmeden vites atmam gerekirdi, bugün ise gereken noktada 6500'e kadar rahat rahat çıkardım arabayı. 18C olan hava sıcaklığında, iat 30-40C arası gitti geldi, 40'dan fazlaya çıkmadı ama zaten o noktada çok fazla tutmadan arabayı soğuttum hep.
Günün sonunda en iyi turum 1:08:934 oldu, hedefim olan seviyeye çekemesem de, oldukça keyifliydi. İlgili turun videosu şöyle:
https://www.youtube.com/watch?v=y_s-0KoE2sE
bir de lastiğin kendini bıraktığı anların birisinde çizgiden çıkıp sağ arkayı mıcıra kaptırdım, ufak & keyifli bir aksiyonda olmuş oldu:
https://www.youtube.com/watch?v=qotaPl-J5lc
Bugün bizlere pist konusunda kapıları açan ve her türlü desteği veren, ev sahibi Muhammed Ali'ye de teşekkürü borç bilirim. Pistte tadilat çalışmaları başlamadan önce, mevcut hali ile son bir kez track day kasmak paha biçilemezdi.
Benim yanı sıra, piste ilk kez gelen diğer Alfa'lara da selam olsun, bugün aslında küçük çaplı bir Alfa track day yapmış olduk. Bu zehiri daha çok Alfa'ya bulaştırmak dileğiyle...
https://i.hizliresim.com/nONjoN.jpg
BENİM MEVCUT RUH HALİM İSE:
https://i.hizliresim.com/Z9zMPk.png
Eline sağlık rahmi hocam. Sezonu herkesten önce açtın demek :)
nankang + yazılım ile fark oluşmaması neden olabilir? sürüşten kaynaklı mı yoksa pist falan mı tozluydu?
nankang ar-1 'lere baktın mı rahmi hocam? ölçün uymuyor mu?
AR 1'i duymuştum ama TR'de çok yaygı değil. ama NS2-R'ı bitirmeyi başarırsam, muhakkak onları da değerlendireceğim bir dahaki sefere.
Fakat bugün biraz düşünüp, yaptığım tur zamanlarına bakınca fark ettim, aslında beim dünkü en önemli hatam, sanırım lastik basınçlarını yeterince düşürmemek olmuş.
Daha öncesinde lastik basınçlarını 3 psi kadar düşürürdüm ve üst üste genellik en fazla 3 tur atardım.
Ama dün yine 3 psi düşürüp, üst üste 5 tur kadar atmışlığım oldu.
Aslında, sürücü olarak üst üste atılan turlarda piste alışmamdan dolayı son turlara doğru tur zamanlarımın iyileşmesini beklerim. ama dünkü tur zamanlarıma bakınca, en iyi turumu her seansın 2. turunda atmışım.
Zaten yukarıda paylaştığım 12 saniyelik video da, son seansın 4. turuna ait. Negatif virajına girerken her zamanki noktada fren yapmama rağmen, araç kafadan ciddi şekilde kaymış. Bu da lastiklerle alakalı bir sorun olduğuna işaret ediyor.
artık aracım üst üste daha fazla tur atacak kapasiteye sahip olduğundan, bundan sonra lastikleri 5-6psi kadar daha fazla indirmemde ciddi fayda olacak gibi.
Dünkü pist ziyaretimizden:
İzmir Ülkü Yarış Pisti yeni haline kavuşmadan önceki son pist günümüzdü.
Pist bu aralar pek kullanılmadığından ciddi tozluydu. Özellike dışarıdan piste giren diğer arkadaşı izlerken, özellikle ilk virajı geçerkenki çıkan tozu görünce baya şaşırdım.
Videodaki iki turda da üst üst aynı tur zamanı çıktı!!! 1:09:616
Araç detayları:
Alfa Romeo Mito Tjet 155hp
Magneti Marelli ME110T tuning box
6,4 liter OEM Intercooler
K&N Air Filter
Goodridge Steel Brake Hoses
Nankang NS2-R tires 205-40-17
https://www.youtube.com/watch?v=ATCk8H5cfyg&t=23s
Geçtiğimiz cuma günü ilk kez Körfez Pisti'ne çıkmak nasip oldu. Benzin TV ekibi ile unutulmaz bir gün yaşadık.
Sabah saat 7'de, @powERS ile İzmir'den yola çıkıp, saat 11:30 gibi Körfez'e ulaştık. Ortalık şampiyonlar ligi gibiydi,Mclaren, Porsche, AMG serisi, M serisi, Corvette, Cupra, Type R ve daha saymayı unuttuğum niceleri... Bizse Mito ile ön elemeyi şansına geçen Romanya ekibi ekibi gibiydik:)
Saat 12 gibi önce bi tanıtma turu, sonra da hot lap şeklinde aksiyon başladı. Daha ikinci turda ise acemiliğime yenik düşerek, ilk şikanı kesmek suretiyle çimleri güzelce biçtim:) tabi o anda kafada deli sorular, "acaba arabaya birşey oldu mu, daha izmire dönüşü var bugünün" falan... Hemen pite girip kontrol ettim, çok şükür intercooler'ın oraya dolan bolca çim ve tampondaki rengarenk çiçeklerden başka bir birşey yoktu.
Üzerimdeki ufak çaplı şoku atlatıp, tekrar piste çıktım. Bu sefer daha kontrollü ilerleyip, yavaş yavaş hızlandım. Özellikle günün ikinci yarısında piste alışıp, attığım her türdan ciddi şekilde keyif almaya başladım. Toplam 35+ kez pisti turladım. Hatta, uzaktan yakından tanışıklığımız olan arkadaşlarımız da o gün izleyici olarak gelmişlerdi, onlarla da tek tek taxi turu yaptık. Sağ koltukta birisi olunca, sohbetle gazlamak daha keyifli oluyormuş onu anladım. Benim adıma günün en iyi derecesi 58.7 saniye çıktı (o turda araçta 2 kişi vardı). Tahminen 1,5 - 2 saniye daha gelebilirdi ama buna şükür.
Merak edenler için söyleyeyim, piste çıkarken yol bilgisayarını sıfırlamıştım. Gün sonunda yol bilgisayarındaki tüketim 25L/100km olarak takılı kaldı. Ama Gerçek tüketimim ise 30-35L/100km gibi birşey oldu. Çünkü yaklaşık 65km'de yarım depo benzini içti bizim ufaklık. Ama aynı araba, akşam dönüş yolunda, biraz da günün yorgunluğunun verdiği sakin kullanım ile 9L lpg / 100km yaktı.
Arabayı son haline getirdiğimden beri ilk kez bu kadar ciddi şekilde zorlama şansım oldu. Çok şükür tam istediğim gibi bullet proof'a yakın mertebede bir dayanım gösteriyor araba. Örneğin, iat değeri araç pite hazır dururken 60C mertebelerine çıkıyor, pistte gazlayınca ise hemen 45C'ye gelip oarada çakılıyordu. Motor suyu soğutma sıcaklığı ise üst üste 5 hot lap sonunda max 98C'yi görüyor, soğutma yapınca da hemen 90C altına kolayca düşüyordu. Yağ sıcaklığı konusu ise maalesef bilinmeyen dünya çünkü araçta orjinalinde yağ sensörü yok. Zaten kafamdaki ilk proje, arabaya yağ basınç ve sıcaklığı için sensör eklemek, bir ara yapacağız onu da inş.
Frenler konusunda, en son Ferodo Premier serisi balataları takmıştım. Stock disk, kaliper (brembo 4 piston), RBF600 hidrolik ve Goodridge çelik fren hortumları çok çok güzel iş yaptılar. Tüm gün boyunca frenler 1 kez bile korkutmadı. Taxi turlarında da sağ koltukta oturan arkadaşların en çok etkilendiği şey frenler oldu zaten.
Frenlere ayak uyduran bir başka unsur ise lastikler oldu. henüz yeni taktığım Kumho KU36 225/45/17 lastikleri yaklaşık 2.000 km'dir kullanıyorum. Bu güzel havalarda KU36'lar bana her açıdan Mişi PS4'leri anımsatıyordu. Pistte de çok memnun kaldım lastiklerden. Uygun şekilde basıncı ayarlayınca lastikler hiç kendini bırakmadı. 35+ tur sonrası illa ki bir miktar aşınma oldu ön lastiklerde ama, o tutunma ve yumuşaklığa göre aşınma oldukça limitliydi. Yani, fiyat performans açısından semi slick arayanlara KU36'ları şiddetle tavsiye ederim, güzel lastikmiş.
Aslında araç pist için bir spor yay istiyor ama günlük kullanımda zaten yere yakın olan bir aracı daha da yakınlaştırmak pek doğru gelmiyor. O sebeple şimdilik stock süspansiyon ile yola devam.
Video konusunda ise, ön camdaki araç içi kamerama ek olarak, aracın içini çekecek ve ses kaydedecek şekilde çakma go pro'mu takmıştım. Ama daha günün başında çakma go pro'yu açık unutunca, ancak boş arabayı çekmişiz, maalesef özellikle taxi turlarındaki araç içi aksiyonu kayıt altına alamadık, baya eğlenceli olacak bir videoyu kaybettik. Durum böyle olunca, sadece ön camdan olacak şekilde hızlı sayılabilecek bir turumu aşağıdaki gibi paylaşmış oldum.
https://www.youtube.com/watch?v=X1Gc2NXdA-E
Video olarak pek birşey sunamadım, bolca foto paylaşayım bari:
https://i.hizliresim.com/dB4GrQ.jpg
https://i.hizliresim.com/5ypQ0A.jpg
https://i.hizliresim.com/AzZkMQ.jpg
https://i.hizliresim.com/0zbB6V.jpg
https://i.hizliresim.com/4zYMoY.jpg
https://i.hizliresim.com/JDdlJE.jpg
https://i.hizliresim.com/ODJL63.jpg
https://i.hizliresim.com/zMQBkg.jpg
Keyifli yolculuktu vesselam, pistte gayet iyiydi. Açıkçası MiTo nun tık demeden koşması ve tekrar yola revan olması araca güvenimi arttırdı. Araca yaptıkların zaten tam reçete mahiyetinde, örnek yol gösterici :) Bakalım takip edebilecekmiyüzz :)
Bu arada fotoğraflar için Ersinede teşekkür ederiz :D ahahahah
hehehehe:)
fotolar için eline, gözüne ve ayfonuna sağlık bro:)
araç içi videomuz olmasa da, fotomuz var, dursun şurada:
https://i.hizliresim.com/Z3265V.jpg
hehehe :D yeee atomkarınca online :D
Keyifli etkinlikti. :)
Herşeyden önce sabah Muradiyenin boş yollarında bir 500X'ın Mitoya iyi yolculuklar diyişini es geçtiğiniz için çok kırıldım. Yazılım coil yapıp intikam spec ile çok yakında görüşücez!!
Keyifli geçmiş gününüz Mitoya maaşallah.
hehehe:)
O sabah senin 500x'li selamından sonra, sağ koltukta oturan eşime dönüp "ikinci çocuk olursa, 500X'e geçeceğiz" dedim. sonra kendisini Manisa'ya bırakıp, biz ersin'le itlik köpeklik yapmak için Körfez'e devam ettik işte:)
500X zaten beğendiğim bir araba, beklentimden de fazlasını veriyor gibi gördüm, ona da bir maşallah diyelim:)
Korsan taksi Mitoya maşallah. Çok keyifli bir etkinlikti.
Pit çıkışından selamlar :)
Iyı kı cagırmısım sızlerı,keyıf almanıza sevındım.
Yakında tekrarlarız.
Arka sıkanda sızı yakaladıgım goruntuler var mı :)
Tur icinse bir kac sey yazmak gerekırse,pirelli ye erken gırıyorsun,arka sıkanı 2 apex olarak gor ve bıraz arkayı kaydır korfezın genelınde.
@997TT hayallerimi gerçekleştirirken, hayallerimdeki araba tarafından geçilmek :)
https://youtu.be/75Y24CjXgPA
Elıne saglık kardesım,aslında onlu arkalı kamera olsa muhresem olurmus. Yada sıkanda degılde bıraz sonra yakalasam,daha net olurmus,yavaslayıp gecmezdım.
Eskıden honda cup da yarısırken,kazalara ıtırazlar cogalınca,arkayı ceken de kamera koyuyorduk. Hos,hakan abı yıne kafasına gore yazıyordu:)
Yakın zamanda gorusmek uzere,ınsallah bende senın kadar tur atacagım kıvama gelırım.
maşallah keyifli araç ne de olsa italyan işi ;)
rahmicim burdanda tekrar tebrik ediyorum hayallerinin peşinde sonuna kadar koşturuyorsun. izmir pistinin en hızlı mitosundan sonra artık körfez pistininde en hızlı mitosu oldun! alfa egemizi gaza getiriyorsun!
yeni üye kaydını pistte yaparız :D
Ahahahaha Murat abi ince gördü :D ayıptır sölemesi geldiğimiz yolun hakkını verdi rahmi :D 30 Kayıtlı 35 36 turla en skorer isim unMiTo oldu :D 63km de yarım depo benzin :D
Yalnız civic in geçtiği videoda etki öyle çok gözükmüyo, fakat o şikana giriş çıkışı hatırlıyorumda resmen ışınlandı aslında orada araba yanımızdan :) Maşallah güzel dönüyor..
Dün akşam servisin yanından öle bir geçti ki Sprinter'ın direksiyonuna geçip arkadan darlayasım geldi ahahahaha
Yok yahu usul usul geçtin benim içimde apaçi var selektörle darlayasım geldi o kadar sakindin :)
.:: Bugün arabayla geldim dönüşte pusuda beklicem seni ::.
hayırlı olsun kazasız belasız
Rahmi helal olsun valla , özverili şekilde pist katılımı yapıyorsun. Devamını dilerim. 23 haziranda istanbulparkta görüşürüz.
Geçtiğimiz pazar günü İzmir Ülkü Park'ın 850m'lik küçük parkurunda düzenlenen time trial'a alfa ege olarak katıldık.
Toplam 6 alfa'ydık fakat, 40 kişiden fazla bir katılım olduğu için piste sadece 1 kez çıkıp, 3 hot lap atmak şansımız oldu.
İzmir pistindeki tadilat dolayısıyla 2km'lik büyük parkur şu an maalesef iptal durumunda, o sebeple, bunun gibi küçük parkurdaki time trial'lar dışında bir aktivasyon maalesef tahminen yıl sonuna kadar olmayacak.
850m'lik parkura en son 3 yıl önce sedan civic ile bir kaç kez çıkmıştım ve hiç keyif almamıştım. Fakat Mito gibi ufak ve kıvrak bir araba ile çok keyifliydi.
2 dakikadan bile kısa süren toplam 3 hot lap için şöyle buyrunuz:
https://www.youtube.com/watch?v=Vzz7mALrEAQ
Biri 160hp altı, diğeri de üstü olmak üzere iki kategori mevcuttu. Alt kategoride ikinci oldum, toplamda ise üçüncüydüm.
https://i.hizliresim.com/mozlXV.jpg
850m'lik parkur, bu işe yeni başlayan ve özellikle küçük araç sahipleri için uygun bir parkur. ay sonuna doğru burada alfa ege olarak bir etkinlik daha yapacağız inş.