]evet arkadaşlar herkez çok iyi diyor
daha önce yaptıranlar yazarsa sevinirim
kaç gün sürüyor yapılması
randevu alınıyormus
birde fiyat hakkında bilgilendirirseniz sevinirim ......:)
Printable View
]evet arkadaşlar herkez çok iyi diyor
daha önce yaptıranlar yazarsa sevinirim
kaç gün sürüyor yapılması
randevu alınıyormus
birde fiyat hakkında bilgilendirirseniz sevinirim ......:)
sürekli bold ve rengarenk yazmak yasak forumda.
Ayrıca bu soruları iskender ustaya sorman lazım.
Evet çok iyidir. Yaptığı ürünün hakkını ister.
yapılacak uygulamaya, yoğunluk durumuna göre değişir ne kadar süreceği e tabi fiyatıda.
Bir dergide fiyat aralığı için 400-* yazıyordu, ama işinin hakkını verdiği kesin.. :icon_tup:
tartışmasız aldığı paranın hakkını veriyor ve yaptığı işin arkasında durur..bence 1 lira pahalı olsun iskender olsun..
Nakış gibi kaynak yapiyor isteyince muhteşem işler çıkarıyor daha önce civic için komple egsoz wg borusu dp falan yaptımıştım her seferinde konuşturdu ustalığını, fiyat olarak ilk başta soyledigi rakam size fazla gelebilir ama sunu hesaplayın, baska yerde yaptırıp begenmeyince yine ona gideceksiniz bosuna para vermis olacaksınız :D
Yaptıgı işin aldıgı paranın kesinlikle hakını veriyor
Super kaynak ıscılıgı ve el emegı harcıyor
kesınlıkle cok guzel ısle cıkartıyor
tek sorun Ankara ya uzak olması :)
eksozda iskender usta tek geçilir :)
aldıgı paranın hakkını verır ..bence hıc dusunme ...
çok iyi ustadır türkiyede bu işin öncüsüdür yaptığı işi kalitesini araştırmana gerek yok
1. sınıf işçilik doğru iş yapar
daha önce siteden bir arkadaş 206 gti için yaptırmak istemiş 2000TL fiyat vermiş
işçiliği 10 numaradır hakkaten emek verir yaptığı işe aldığı parayıda sonuna kadar hakeder iskender usta
Bu egzos işinde kaynak düzgün olunca dahamı performanslı oluyor araç.. tamam işçilik önemlide egzos arabanın altında kimse görmüyor :D görevini yapsın yeter.. çekilen düz bir boru .. Kaynakçıların bir aylık maaşı 2000 bin lira değil .. Bana çok geldi fiyat ..
Valla benim Type'r da otturmustu borusunu sen inu uzmezsen o seni hic uzmez birincisi cok miz miz olmiycaksin kendi haline birakacaksin ve emegine saygi duyup mahmutpasa pazarligina girmiyceksin o zmaan gercek isciligini agzi acik seyreder bir cok kisi :)
hiç kötü işçiligini görmedim..
Iskender abi adamın hammaddesi.. Birde Achmed var İskender abinin beraber çalıştığı abimiz. Hele o dünyadaki ilk adam :D
Git görüş yüz yüze, randevunu al, arabayı bırak arkana bile bakmadan git :)
ne istiyorsan kaçlık istiyorsan her türlüsünü sana anlatır izah eder, aldığı parayıda sonuna kadar hakeder hatta araç gecikmesin diye sabahlara kadar çalışır ;)
İskender Abiyi egzost işi dışında ailece tanırız karakteri insanlığı ile işçiliği orantılıdır dürüst ve işini hakkıyla yapan az esnaflardanır hatta sanatkardır kaynağı işçiliği gerçekten tartışılmamalıdır bile başlı başına bir markadar arabayı satarken bile herkez göğsünü gere gere iskender egzost yazar mesela :D ben cooper S ime headrs egzost yaptım ben hiç bir firmada bole bir egzost ve headrs görmedim aldığı para yaptığı iş ile orantılıdır iskender ustada iskender usta ile çalışan ahmet abide işinin ehlidir NOT: dün gece ilk defa aracımı headrs egzosttan sonra denedim gözle görülür muazzam bir hızlanma söz konusu hiç düşünme gözün kapalı git yaptır zaman ile alkalı bastırma kendini haline bırak sıkboğaz etme :D
eksisozluk.COM'dan bir alıntı.
Arama kısmına İskender Usta yazıyorsunuz ; çıkan sonuç
1.soyadı boyle midir bilinmez, ama butun modifiye camiasında "iskender usta" diye gecen bu zat, egzoz'dan adam yapabilme becerisine sahip muhtis bir insandir. :)
iskender abi bana gore dunyanın sayılı ustalarından bnm m3 e son susturucu yaptırdım nerdeyse 15 saat fılan surdu ama ıstedıgım sesı cıkardı. aldıgı parada bana gore hıc bısey yaptıgı ustalıgın yanında resmen boruları bırbırıne dıkıyo :D kısacası adma gıbı adam
Adamin sorusuna verecek yararli bi cevabin yoksa sus.
Bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olma derler. Atilan kaynagin ve kullanilan borunun onemi vardir. Isini yapsin yeter derseniz gider yaptirirsiniz. Iyi yapilmis bir kaynak guzel gorunur zaten. Kullanilan kaynak turu ve isciligi guzel olursa yarin oburgun kaynaklanan kisimlardan catlama, kirilma vs gibi seyler yasamazsiniz. Adam gibi flans yapmazsa conta ile urasirsiniz, kaliteli paslanmaz boru kullanilirsa yuksek isida deformasyon az olur yine kaynaklanan kisimlarda soryn yasamazsjniz ayrica paslanip curumez egsozunuz. Headersta bu saydiklarim cok daha onem kazanir cunku sicaklik cok daha yuksektir. Gokhanoluk un anlamak istedigi bu. Barzo egsoza gidersin catlar patlar contadan gina gelir iskendere gidersin :) 206 nin egsozunu herkes yapar asiri sicaklik olusmuyor bazi asiri beslemeli araclar gibi ama kalitelisini almak varken neden riske gireyim ki?
Barzo egsoz :D hahahahah
haklısınızda ben boru önemli değil demedim yada kesinlikle bu işi yapanlara bir lafım yoktur emektir uğraştır çünkü ama her arabaya chrome boru şart değil demek istediğim bu paran vardır gider chrome da yaptırırsın ve ayrıca her yapılan normal borudan egzozda yarın öbürgün çatlıcak patlıyacak diye birşeyde yok burada dediğiniz şey işcilikle alakalı birşey ve o kadar kolay çürüyecek bir malzeme değil bu fabrikanın orjinalindede bu boru kullanılıyor(tamam şimdi maliyeti düşünerek kullanıyor diyeceksiniz) eyvallah ama chrome boru çıkmadan evvelde normal boru kullanılıyordu eger sorun sadece çatlama patlamaysa iş yapılırken başında durup doğru düzgün bir ustaya yaptırırsanız bu sorunda çözülür bence ve her arabada chrome kullanılacak diye bir kaide yok çıkan ısıya göre değişir atmosferik arabanın egsoz sıcaklığıyla turbo arabanın egzoz sıcaklığıda aynı olamaz bence önce gerekliyse yapılmalı..! her arabaya chrome boru yapmak israftan başka birşey değildir para kazanmak zor zanaat... son birşey yazıcam yanlış anlamayın ilk yazdıgınız cümle ''Adamin sorusuna verecek yararli bi cevabin yoksa sus.'' daha güzel bi yaklaşım olabilirdi zira ben size böyle birşey yazsam moderatör olduğunuz için banlardınız beni
Yaptığı headers ve egzos sayesinde atmosferik aracımda +21 hp güç ve mükemmel bir ses elde ettim.
İşçiliği de çok üstün kalitede, kaynak noktalarında kesinlikle potluk vb. göremezsin.
Bu işi çok ucuza kapatayım, kaliteyi boşver demiyorsan kesinlikle tercih edilecek ilk isim İskender usta.
egzos konusunda catback sistemler, iskender usta ve custom garaj.
bende czt ye egsoz yaptırtığım sıra tanıştım kendisiyle.kişilik olarakta düzgün bi insan işçiliğine gelince yaptığı bütün araçlar referansıdır zaten.evet biraz pahalıdır ama nakış gibi işliyor.
kısacası iyi işçilik,iyi malzeme :iyi fiyat :)
Ayni seyleri yazip durmussun. Kimse sana burda hangisini yapsam iyi diye sormadi. Iskender ustaya is yaptirmis olanlardan bilgi istenmis. Malzemeylede ilgili aman tetanoz olmayalim fln diye yazmissin. Insanlar orda birseyi anlatmaya calismis gevsek gevsek yorum yapiyosun. Parasi olanda ztn parasina gore tercih eder. Bak bakalim fabrikasyon egsozlarda ne materyal kullaniliyor. Dedigin gibi olsa cart diye paslanirdi. Galvanizli diye hatirliyorum.
Tepkime gelirsek sen ust uste cezalar alip hala boyle yazarsan aynen boyle tepki gosteririm senin yazdiklarini ben temizliyorum. Ayrica bana boyle tepki vermeni gerektirecek birsey yapmam aramizdaki fark bu..
Teşekkürler arkadaşlar birde bunu yaptıranlara soracağım
ortalama kaç hp güç katar araca ?
anti 21 hp güç mükemmel okadar verirmiki gercekten ?
Parçaları taktırıp yaklaşık 1 hafta kullandıktan ve güçteki artışın tadına vardıktan :D sonra teşekkür etmek için İskender ustayı aradım.
Bu sistemin aynısını sadece cold air intake'i olan stock bir FN2'ye uyguladığını, daha sonra çıkardıkları dyno'da aracın OEM headers ve egzozlu haline oranla +21 hp ve buna yakın tork artışı ölçtüklerini belirtti. Yani %10 performans artışı demek oluyor ki şaka gibi.
2000 lira fiyat bir egzoz için aşırı derece pahalı. altın kaplatsan egzozu yine pahalı yani..