Bilal lastikler Toyo T1R mı ?
masAllah bılal abım rabbım agız tadıyla bınmek nasıp etsın..![]()
__ATA MOTORSPORT & ENGINEERING__
DR.ECU ---MOTUL --- EBC BREAKS
maşallah
başkan o sağdaki kaynak çok göze batıyor
daha kozmetik bir şekil verilemez mi ?
aluminyum plaka perçinli sis kapağının olduğu yere, diğer sis kapağının olduğu yere de yapacağım aynısından, eskiden short ram filtre sistemi kullanıyordum şuan cold air e geçtiğim için diğer taraf işlevsiz şuan.
Failure is not an option.
yaw arkadaş bi ben mi memnun değilim bu lastiklerden
215/40/17 var bende de 1 takım geçen sene aldım 2012 üretimi...
çok sarıyor...
tutunmuyor lastik...![]()
Loading...
Abicim bir kaç güncelleştirme yapmışsın. Hayırlı olsun. Arka traversleri boru tip e geçmişsiniz. Ne gibi yararı oldu custom mu yapıldı. Yoksa tek amaç ağırlık atmak mıydı?.
Teşekkürler.
Önler 215-45-15, arkalar 195-55-15. öncelikle Amaç tutunma ve sürtünmeden oluşan kaybı azaltmak.
Failure is not an option.
Aluminyum son susturucu ve arka taşıyıcıdan itibaren aluminyum borularını aldım, yaklaşık ağırlıkları 1kg.
Şu an arka susturucum borusu ile birlikte yaklaşık 10kg civarında. oradan ağırlık atmayı planlıyorumTabi asıl amacım sesi merak ediyorum
Aracın, bütün iç bakalitleri, ön- arka koltuğu sırtlığı, taban haklısı,pandizotu,teybi kolonu bütün cam mekanizmaları vs.
Kısacası aracın içi komple takılı halde 10-12lt yakıtla birlikte total ağırlığı 1027kg.
Yakıtsız, bütün sıvıları dolu iken aracın ağırlığı 1015kg.
Son susturucuyu değiştirdiğim zaman 1005-1010kg ağırlığına gelicektir.
Failure is not an option.
Bilal abi böyle bir hafifletme için ortalama kaç kg. atmamamız gerekiyor![]()
Real Talk B series eg hatch vs GRT K24 Ef hatch (N - YouTube
Üretmeyen Türkiye,Yönetilen Türkiye'dir...
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)