Murat abim iyi dileklerin için çok teşekkür ederim. Aynen sürekli görüşüyoruz zaten. Bu arada senin de yeni maceranda başarılar dilerim.
Yaptığımız bottom end'in güç kaldırabilitesi çok daha yüksek. Ha bunun için farklı bir turbo, farklı üst kapak bileşenler, farklı benzin iletim sistemi ve farklı ateşleme sistemi gerekir ama 700hp'ler hayal değil bu internallarla.
Açıkcası günlük ve tek arabam olduğu için, gözüm yüksek güçlerde değil. 300-400hp arası olsun ama SAĞLAM olsun diye düşünüyoruz, umarım da öyle olacak. Özdin Abi'nin yönlendirmeleri çok güzel ve özel çünkü. Gerektiği yerde beni çok güzel frenliyor ve gerektiği yerde neye ne sebeple para harcamam gerektiğini çok güzel anlatıyor, e doğruyu öğrenince de insanın bile bile yanlış yapası gelmiyor.
Sağlam ve OLABİLDİĞİNCE sorunsuz olsun, çıtırdan yürüsün bana şimdilik yeter. İlerde 2. arabam olursa ve bunu h.sonu proje arabası yapar isem işte o zaman limitleri zorlarım.
Edit: Ben yazarken yazmış Gökhan da.
Saol Gökhan'cım ama flanşla kurtarmıyordu, resme bakıp aldanma, emme salyangozu direkt taşlanmış bloğa dayanıyordu. Aldığım manifold PS & AC yazıyor orda zaten yani evet klima duruyor. EGT ve Flow olarak da daha mantıklı oldu dediğin gibi. QTP'yi zamanı gelince düşünücez artık. Jant olayı da oldu bitti artık yapacak birşey yok. İyi dileklerin için teşekkürler...