User Tag List

Sayfa 3/6 İlkİlk 12345 ... SonSon
103 sonuçtan 39 ile 57 arası

Konu: Mehzent SUS S2K All Motor Project..

  1. #39
    firat_07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    antalya
    Mesaj
    911
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    allah utandırmasın bilal usta gerçekten efsane adamsın

  2. #40
    Serhat Y. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    İstanbul / Şişli
    Mesaj
    2.834
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kazasız belasız uzun km.ler kullansın umarım Mehmet. s2000 ler limit motor atmosferik güç çıkmıyor derler ama ben tr.de bukadar dolu setuplı başka s2k hatırlamıyorum işallah bu farklı olur 270-280 leri zorlarr.
    TeamPASAOGLU

  3. #41
    erkin006 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    Başkent
    Mesaj
    2.967
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    görseli kuvvetliydi zaten sus'un şimdi kaput altıda kuvvetleniyor maşallah

    kazasız belasız emeklerinize sağlık...
    Alıntı R-Turbo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Uludağ meydanda tam yanlarken Erkini gördük

  4. #42
    gokhan035 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    43
    Şehir
    Honda35/İzmir
    Mesaj
    1.330
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ben begenmedim, moralimi bozdu çünkü Valla butun setup i tek tek okudum S2000 icin cogu kisinin niyetlenemeyecegi bir projeyi yapmissiniz bile parcalardan iscilige hersey mukemmel, elinize emeginize saglik, sayenizde all motor bi S2000 nasil oluyormus gorucez, soyle 3. Vites 5000 devirde gaza oturdugunuz zaman tum yorgunlugunuz gidecek eminim Bilal Setuper, seninle proje yapanin içi rahat Videolari merakla bekliyoruz.

    Benim merak ettigim custom methanol kitini biraz acarmisin? Yani Aem ya da Aquamist falan alip manifold uzerinde ki nozzle konumlandirmalari filan mi farkli yoksa, orta da hazir kit yokta tanki, pompasi, tesisati, nozzle i vs hepsini siz mi tasarlayip yaptiniz? O da beklenir sizden

  5. #43
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.160
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Çok iyi olmuş hemen sorulara geçeyim.

    Radyatör sola alınıp filtre sağa alınamıyor mu S2000'de ?
    F22 krank ve uzun kol ile piston hızı ve tam olarak motor hacmi ne oluyor ?
    Yağ buji dışında belli aralıklarla yatakların hatta kolların değişimi gerekiyor mu ? Yani bakım için değişmesi gereken aşınan mekanik parçalar ne olucak ?
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  6. #44
    mehzent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    İst-Bahçelievler
    Mesaj
    4.984
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sonunda mutlu sona ulastik Allah a sukur rodajimizda bitti bu gece biraz kulak paslarini silmek niyetimiz Bu sefer pek acale etmek istemedim daha sakindim ve sabirli Gercekten ciddi emek harcadik gerek maddi gerek manevi

    Tabiki en buyuk pay Bilal komutamin sikilmadan usanmada cok kez konusup karar degistirdim hepsine elinden geldigince yardimci oldu hatta fazlasi Ondan sonra tabiki buyuk usta Serdarco cidden pratik zekasi efsane Serdar abinin PEAK Garajda yok yok Tek tek en sacma isteklerimize bile yerine getirdi Serdar abi heleki filtre konusunda cidden buyuk is basardi Filtrenin sesini canli duyanlar zaten yorumlarini yaparlar

    Hepinize tek tek tesekkurler Allah hakeden herkese daha iyilerini nasip etsin bu isler yapim asamasinda evet sikintili ama su an aldigim haz cidden hepsini unutturuyor Artik sahne sihirli parmaklar Dr.OZ un bu gece showlarini bekliyoruz

    Halen daha ugrasmamin birinci sebebi egerki sikintimiziz kalmazsa Pazar gunu dragda yarismak cunku bunca emegin karsiligini almamiza hazir hale geldigi anda araba bir saniye bile yatirmam insallah yetisiriz icimize siner ve pazar gunu pistte oluruz
    Alıntı mami_makinen Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Maşallah ne söylenebilirki altı üstü atmosferik araba ama yaptıkları atmosfere sığmıyo

  7. #45

    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    50
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.286
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    49 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mehzent Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Pazar gunu dragda yarismak
    boşver drag falan! (drag'e gir tabii, abartılı yazdım)
    arabanın özü pist, viraj vs.
    N/A motor+transmisyonda böyle hafifletmeler, değişiklikler yaptıktan sonra pist kullanımında kim bilir ne güzellikler olur!
    ayrıca ECU olarak bir de standalone EMS yakışır derim.
    başarılar...

  8. #46

    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    50
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.286
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    49 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu arada F20C motor için direct port water injection ilk defa görüyorum.
    dünyada muhakkak birileri yapmıştır ama uzun süredir araştırıyorum, ilk defa direct port WI sende gördüm...
    EGT/CHT sensörün vs. olacak mı?
    WI etkilerini izlemek için çok iyi olur.

  9. #47

    Üyelik
    Oct 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    34
    Mesaj
    48
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Guzel iscilik elinize saglik...

  10. #48
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    reşitin yorumu kaçırdınızmı nokta atışını yapmış 275 hp

    Respect !
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  11. #49
    Cem.B - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    42
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    7.092
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    maşallah dielim baştan hacı sonuçta inş istediğin gibi çıkar bekliyoruz dyno sonucunu
    Team PAŞAOĞLU

  12. #50
    cix boy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    61
    Mesaj
    1.467
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ya valla abi bir SUS typer ı yaptın araba halen daha canavar gibi yürüyor ya hatta geçen gün burda evo 10 ile rol yaptılar evo 10'a 4 5 boy attı ya senin elin değdiği araba şahlanıyor mübarek ki şimdiki yüklemen de s2000 olmuş valla dicek tek laf var ALLAH NAZARLARDAN SAKLASIN,ALLAH KAZA BELA VERMESİN. inşallah hedeflediğin güce ulaşırsın abi.
    61 DF 161 TOLEDO
    61 EL 206 206 GTl ( SOLD )
    61 VL 090 LEON T.SPORT (SOLD)
    61 EL 585 206 HDİ (SOLD)
    61 VL 700 106 GTİ (SOLD)

  13. #51
    Jam da Joker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    1.590
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    unless you ride the beast
    you wouldn't understand

  14. #52
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı gokhan035 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben begenmedim, moralimi bozdu çünkü Valla butun setup i tek tek okudum S2000 icin cogu kisinin niyetlenemeyecegi bir projeyi yapmissiniz bile parcalardan iscilige hersey mukemmel, elinize emeginize saglik, sayenizde all motor bi S2000 nasil oluyormus gorucez, soyle 3. Vites 5000 devirde gaza oturdugunuz zaman tum yorgunlugunuz gidecek eminim Bilal Setuper, seninle proje yapanin içi rahat Videolari merakla bekliyoruz.

    Benim merak ettigim custom methanol kitini biraz acarmisin? Yani Aem ya da Aquamist falan alip manifold uzerinde ki nozzle konumlandirmalari filan mi farkli yoksa, orta da hazir kit yokta tanki, pompasi, tesisati, nozzle i vs hepsini siz mi tasarlayip yaptiniz? O da beklenir sizden
    Gokhan teşekkürler öncelikle iyi dileklerin için, custom methanol kit derken orada biraz hata olmuş yazıda, custom üretilen bir parça yok kitte (elektonik ünite hariç), manifold üzerindeki bağlantı yerleri hariç. kitin parçalarını farklı yerlerden aldım, pompası nozzle ları farklı, sistemin çalışması için maxigauge hakan abi bir ünite yaptı.Sistem şuan aktif şekilde kurulu değil. Yakıt ihtiyacına göre belki çalıştırabiliriz.

    Alıntı Schumi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Çok iyi olmuş hemen sorulara geçeyim.

    Radyatör sola alınıp filtre sağa alınamıyor mu S2000'de ?
    F22 krank ve uzun kol ile piston hızı ve tam olarak motor hacmi ne oluyor ?
    Yağ buji dışında belli aralıklarla yatakların hatta kolların değişimi gerekiyor mu ? Yani bakım için değişmesi gereken aşınan mekanik parçalar ne olucak ?
    Radyator sağa alınsaydı, motor konum itibari ile radyator hortumları çok uzayacaktı, hem çirkin bir görüntü hemde suyun yolu fazla uzayacaktı. özellikle filtre borusunda dirsek olmasını ben istedim.

    aracın hacmi 2.2 litre, crank stroke 90.7mm r/s ratio 1.68. belli periodlarda kol yatak değişimi gibi herhangi bir parçanın değişmesi gerekmiyor. aluminyum kol veya tek kompresyon segmanlı piston kullanmadık.aşınmasına dikkat edilmesi gereken mekanik parça zincir gergisine dikkat etmek lazım o kadar.


    Alıntı phantom Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu arada F20C motor için direct port water injection ilk defa görüyorum.
    dünyada muhakkak birileri yapmıştır ama uzun süredir araştırıyorum, ilk defa direct port WI sende gördüm...
    EGT/CHT sensörün vs. olacak mı?
    WI etkilerini izlemek için çok iyi olur.
    Direct Port Methanol Injection Setup - S2KI Honda S2000 Forums - Page 1.6



    Araştırma yaparken honda için, ilk direct port sistem için karşıma çıkan manifold s2k olmuştu

    egt sensorumuz yok, avans değerlerinden sistemin verimini izleyebileceğiz.

    direct port sistemde en önemli kısmı nozzle seçimi oluşturuyor.
    Failure is not an option.

  15. #53
    SeRKaN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul/Ataşehir
    Mesaj
    1.659
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Herşey çok güzel kusursuz gözüküyor emeğinize, cebinize sağlık.

    Birşey soracağım videonun devamı yok sonuç nedir özel değilse beklediğiniz güçler çıktı mı?

  16. #54
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Enjektorleri takmamıştık, ben mehmette zannediyordum, onun da aklından silinmiş, enjektorler peak garage da kaldı takamadık, 8000rpm de enjektorler bitti, egzoz sistemi de single çevirmemişti, 2 kere pull yapabildik. bugün enjektor ve egzoz işlemlerini halledip tekrar bakacağız. ama 8000rpm deki güç güzel
    Failure is not an option.

  17. #55
    mannerboy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    Düzce
    Mesaj
    1.339
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    r/s oranı kaçın altında olunca devir çevirme oranı azalıyor bu oran neye göre belirlenmeli ? stroker girdik diyelim farklı motor için 1.65 düşükmüdür ?
    Powered By Demir Garaj Fast N' Loud

    instagram brkdiinc-facebook burakdiinc

  18. #56
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı mannerboy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    r/s oranı kaçın altında olunca devir çevirme oranı azalıyor bu oran neye göre belirlenmeli ? stroker girdik diyelim farklı motor için 1.65 düşükmüdür ?
    Bu sorunun yeri burası değil.
    Failure is not an option.

  19. #57
    shero - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    1.512
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kesenize bereket cok cok güzel olmus sus susturucak anlaşılan masallah allah kaza bela göstermesin sağlıklı bi şekilde gazlamalar.

    demeden gecemiycem video cok iyi korkunun ecele faydası harbiden yok .

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •