allah utandırmasın bilal usta gerçekten efsane adamsın
Kazasız belasız uzun km.ler kullansın umarım Mehmet. s2000 ler limit motor atmosferik güç çıkmıyor derler ama ben tr.de bukadar dolu setuplı başka s2k hatırlamıyorum işallah bu farklı olur 270-280 leri zorlarr.
TeamPASAOGLU
Ben begenmedim, moralimi bozdu çünküValla butun setup i tek tek okudum S2000 icin cogu kisinin niyetlenemeyecegi bir projeyi yapmissiniz bile parcalardan iscilige hersey mukemmel, elinize emeginize saglik, sayenizde all motor bi S2000 nasil oluyormus gorucez, soyle 3. Vites 5000 devirde gaza oturdugunuz zaman tum yorgunlugunuz gidecek eminim
Bilal Setuper, seninle proje yapanin içi rahat
Videolari merakla bekliyoruz.
Benim merak ettigim custom methanol kitini biraz acarmisin? Yani Aem ya da Aquamist falan alip manifold uzerinde ki nozzle konumlandirmalari filan mi farkli yoksa, orta da hazir kit yokta tanki, pompasi, tesisati, nozzle i vs hepsini siz mi tasarlayip yaptiniz? O da beklenir sizden![]()
Çok iyi olmuş hemen sorulara geçeyim.
Radyatör sola alınıp filtre sağa alınamıyor mu S2000'de ?
F22 krank ve uzun kol ile piston hızı ve tam olarak motor hacmi ne oluyor ?
Yağ buji dışında belli aralıklarla yatakların hatta kolların değişimi gerekiyor mu ? Yani bakım için değişmesi gereken aşınan mekanik parçalar ne olucak ?
Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
Sonunda mutlu sona ulastikAllah a sukur rodajimizda bitti bu gece biraz kulak paslarini silmek niyetimiz
Bu sefer pek acale etmek istemedim daha sakindim ve sabirli
Gercekten ciddi emek harcadik gerek maddi gerek manevi
Tabiki en buyuk pay Bilal komutamin sikilmadan usanmada cok kez konusup karar degistirdim hepsine elinden geldigince yardimci oldu hatta fazlasiOndan sonra tabiki buyuk usta Serdarco
cidden pratik zekasi efsane Serdar abinin PEAK Garajda yok yok
Tek tek en sacma isteklerimize bile yerine getirdi Serdar abi heleki filtre konusunda cidden buyuk is basardi
Filtrenin sesini canli duyanlar zaten yorumlarini yaparlar
Hepinize tek tek tesekkurler Allah hakeden herkese daha iyilerini nasip etsin bu isler yapim asamasinda evet sikintili ama su an aldigim haz cidden hepsini unutturuyorArtik sahne sihirli parmaklar Dr.OZ un bu gece showlarini bekliyoruz
Halen daha ugrasmamin birinci sebebi egerki sikintimiziz kalmazsa Pazar gunu dragda yarismak cunku bunca emegin karsiligini almamiza hazir hale geldigi anda araba bir saniye bile yatirmam insallah yetisiriz icimize siner ve pazar gunu pistte oluruz![]()
boşver drag falan! (drag'e gir tabii, abartılı yazdım)
arabanın özü pist, viraj vs.
N/A motor+transmisyonda böyle hafifletmeler, değişiklikler yaptıktan sonra pist kullanımında kim bilir ne güzellikler olur!
ayrıca ECU olarak bir de standalone EMS yakışır derim.
başarılar...
bu arada F20C motor için direct port water injection ilk defa görüyorum.
dünyada muhakkak birileri yapmıştır ama uzun süredir araştırıyorum, ilk defa direct port WI sende gördüm...
EGT/CHT sensörün vs. olacak mı?
WI etkilerini izlemek için çok iyi olur.
Guzel iscilik elinize saglik...
reşitin yorumu kaçırdınızmı nokta atışını yapmış 275 hp
Respect !
Call for prayer
http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
Instagram hesabımız
miniksracing - humidorturkiye
ya valla abi bir SUS typer ı yaptın araba halen daha canavar gibi yürüyor ya hatta geçen gün burda evo 10 ile rol yaptılar evo 10'a 4 5 boy attı ya senin elin değdiği araba şahlanıyor mübarekki şimdiki yüklemen de s2000 olmuş valla dicek tek laf var ALLAH NAZARLARDAN SAKLASIN,ALLAH KAZA BELA VERMESİN. inşallah hedeflediğin güce ulaşırsın abi.
61 DF 161 TOLEDO
61 EL 206 206 GTl ( SOLD )
61 VL 090 LEON T.SPORT (SOLD)
61 EL 585 206 HDİ (SOLD)
61 VL 700 106 GTİ (SOLD)
Gokhan teşekkürler öncelikle iyi dileklerin için, custom methanol kit derken orada biraz hata olmuş yazıda, custom üretilen bir parça yok kitte (elektonik ünite hariç), manifold üzerindeki bağlantı yerleri hariç. kitin parçalarını farklı yerlerden aldım, pompası nozzle ları farklı, sistemin çalışması için maxigauge hakan abi bir ünite yaptı.Sistem şuan aktif şekilde kurulu değil. Yakıt ihtiyacına göre belki çalıştırabiliriz.
Radyator sağa alınsaydı, motor konum itibari ile radyator hortumları çok uzayacaktı, hem çirkin bir görüntü hemde suyun yolu fazla uzayacaktı. özellikle filtre borusunda dirsek olmasını ben istedim.
aracın hacmi 2.2 litre, crank stroke 90.7mm r/s ratio 1.68. belli periodlarda kol yatak değişimi gibi herhangi bir parçanın değişmesi gerekmiyor. aluminyum kol veya tek kompresyon segmanlı piston kullanmadık.aşınmasına dikkat edilmesi gereken mekanik parça zincir gergisine dikkat etmek lazım o kadar.
Direct Port Methanol Injection Setup - S2KI Honda S2000 Forums - Page 1.6
Araştırma yaparken honda için, ilk direct port sistem için karşıma çıkan manifold s2k olmuştu
egt sensorumuz yok, avans değerlerinden sistemin verimini izleyebileceğiz.
direct port sistemde en önemli kısmı nozzle seçimi oluşturuyor.
Failure is not an option.
Herşey çok güzel kusursuz gözüküyor emeğinize, cebinize sağlık.
Birşey soracağım videonun devamı yok sonuç nedir özel değilse beklediğiniz güçler çıktı mı?
Enjektorleri takmamıştık, ben mehmette zannediyordum, onun da aklından silinmiş, enjektorler peak garage da kaldı takamadık, 8000rpm de enjektorler bitti, egzoz sistemi de single çevirmemişti, 2 kere pull yapabildik. bugün enjektor ve egzoz işlemlerini halledip tekrar bakacağız. ama 8000rpm deki güç güzel![]()
Failure is not an option.
r/s oranı kaçın altında olunca devir çevirme oranı azalıyor bu oran neye göre belirlenmeli ? stroker girdik diyelim farklı motor için 1.65 düşükmüdür ?
Powered By Demir Garaj Fast N' Loud
instagram brkdiinc-facebook burakdiinc
kesenize bereket cok cok güzel olmus sus susturucak anlaşılan masallah allah kaza bela göstermesin sağlıklı bi şekilde gazlamalar.
demeden gecemiycem video cok iyi korkunun ecele faydası harbiden yok .
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)