of of of :) kotu olmus baya :) f28 is a pony gearbox which is suitable for my grandmother :)
Printable View
Transfer kutusu 1 2 3 4 5 6 geri FDR
F20 3.55 2.16 1.48 1.13 0.89 3.33 3.55
F20 3.72 3.55 2.16 1.48 1.13 0.89 3.33 3.72
F25 3.38 1.76 1.12 0.89 0.77 3.17 3.82
Kiyaslayalim bir f20 kisa digeri uzun birde f25 ....
He tabi bu arada f25 FDR operasyonu yapildi ise degisim megisim tabi farkli olabilir :)
De iste engincim sana dedigim gozluk olayi bundan ibaretti :) UZUN iste .
Kasamasinin ve bozmasinin sebebi bundan dolayi ama 4.05 FDR ise tam tadina geliyor bi nevi
F25 3.37 1.75 1.11 0.88 0.76 3.16 4.05 GIBI BISEY OLMUS :))
aynen abi,
4.05 ayna mahruti.... Normal standart 3,82 lerden değil...
KIWAM da... :D
Hakkikaten uzun şanzıman F18. Benim Vectra'da vardı. Kemal Bakır'ın ralli arabasında kullandığı final gear'ı taktık anca son hız'ı 225'e düşürdük. Yoksa Savaş abi hesaplamıştı 270'leri görürsün bu şanzımanla diyordu.
4 küsür yıldır kırılırsa kırılsın mantığıyla kullanıyor aynı şanzuman daha yeni ufak ağlamalar başladı zaten f28i tanıyan sorunun sebebinin ne senkromeçte ne dişlide nede hızlı atmada olmadığını bilir. dönemin çukur volantları....
serinin en dayanıklı şanzumanı kesinlikle ki f20yi k16 0.8 barda doğradıktan sonra diğer şanzumanlardan ümidi kestim
bundan sonra olursa m32 olmazsa f28+tilton
Evet bu arada bir güncelleme çekelim (:
Güncel bilgi olarak; ECU konusunda Özgün'ünde yardımlarıyla sağolsun Haltech Platinum Sport 1000 Ecu siparişi verildi bugün... Standalone a geçmek farz oldu bu saatten sonra (:
Ecu'nun gelmesini bekliyoruz. Sonrasında güzel bir ayar ile inşallah sıkıntı yaşamayız ve DYNO sonucumuzu burda paylaşırız.
maşallah Allah kaza bela vermesin güzel proje..
aha benim eski şanzıman.. rc kodlu:) herkes dıodu cdx 3te 180 yapar 5te 260ı gecer benımkı 3 170 5te 255 kesıcı:) bi baktım kodu rcymiş:)
2 110 4te 218 yapar bu arada kesıcı 6800de..205 60 15 lastıkle.. 5i az kısadır:) az kesiciye gırmedık yokuş yukarı:rolleyes:
dayanıklılık konusuna gelince ben yaklasık 230 hp guçle 250 nm torkla 1.5 yıl kullandım fakat 1de gaza yuklendıgım sayısı 3-4 ü geçmez.. (korkudan) orjınalken senkromeç dağıtmişti, yaptırdım 2den 3 e sert cektım 3 ayda gene sertlesmısti cırtlamaya başladı , demek istediğim nazik kullanmak lazım, sert kullanmaya gelmiyor..
güzel tork çıkar gibi geliyor maşallah tekrardan..
maşallag güzel bi proje olmuş keyifli gazlamalar :)
şanzıman şu an sıkıntısız.
@M3CSL teşekkürler şanzıman deneyimin için de.
Şanzımanı kullanan kişi 320hp lerde F20 yi kırmamış, bırakın kırmayı sekromenç bile bozmamış bir adam :D o yüzden kolay kolay şanzımanın dişli grubuna birşey olacağını sanmıyorum da, genel diferansiyel sıkıntısı tabi farklı bir boyut, onu kullandıkça göreceğiz (:
orjinal ecu derken, bildiğimiz C20LET tesisatı ve ECU sundan mı bahsediyorsunuz ?
o güçlerde orjinal ecu yu kullanmayı hiç düşünmedik zaten.
Piggyback ile başlamıştık zaten işe hiç orjinal ECU yu tek başına kullanmadık. ama o da bazı noktalarda sıkıntı yaşamamıza sebep olunca standalone farz oldu (:
OEM ecu da mantıklı
Fakat bir piggy back yada standalone cok daha mantıklı
EEE
şu 3076 lıların bir videolarını izliyelim yahu
Bizim yaptıgımız aracta T25 turbo var 0.8 basıyoruz onun gidişi bile öleyse 30 R 1.5 bar nasıldır kim bilir
cok zevkli araçlar yav GSI turbolar :)
cok vıdeo var ama balatada perısan kacırıyor sıze maıl olarak yollarım olmadı ozelden maıl adresı yollarsan
kendı adıma pıggy veya standalone tecrubem ve bılgım olmadıgından bana uzak bır sey sımdılık
30r lı aracta oem beyıne gore hp farkı ne olur tahmını 2 bar ıcın konusursak
Uzun bir aradan sonra merhaba,
araç yollarda uzun bir süredir. ayarımız yoktu,
Özgün ayarı da yaptı sağolsun.
Bizde akabinde dyno ya çıktık Kadett ile beraber :)
Dyno GT2871 ile 1,5bar da yapıldı.
Sonuç :
http://www.clubgsi.net/ozel/LSF11/lsf_dyno.jpg
Dyno Videosu:
çook çok ciddi bir güç maaşallah
6000 rpm üzeri güç neden düşüyor?
280 derecelı egzantrık ılede yaklasık 6900-7400 arası guc kaybı baslıyodu anlasılan verım egrısı en ıyı 4500 7000 arası olucak yeterlı sonuc olarak allah kaza bela vermesın buyuk gucler bunlar
cok güzel masallah
kazasız belasız dileğiyle
ben olsam manifoldu büyütrürüm uyada 82 ar yapatrım istememe ragmen avansı kısmak zorunda kaldım ayrıca 1.5 peak yapıp 1.3 e kadar düşüyor üstlerde B.p çok yüksek
atesleme dıstrıbıtor mu, ls1 tarzı bobınmı yoksa xe nın bobın ve buji kablolarıyla mı kullanılıyor ozel degılse merak ettım
merak edenler için dyno videosunu da ekliyorum :)
Direct Link:
‪Astra GSI Turbo [SEL20LET] - Dyno‬‏ - YouTube
lütfen destek!!
astra f türkiye | Facebook
Evet,
Güncel olsun...
proje tamamlanalı yaklaşık 15.000km oldu...
Son hali ile Özgün sağolsun DynoDynamics'de bir ölçüm yaptı bugün...
GT 2871 - 1.5 Bar sonucudur...
403ps, 520nm (dyno dynamics)
Video link: http://www.youtube.com/watch?v=U5u6rX0qexM
http://img266.imageshack.us/img266/2325/img1530g.jpg
+400 clubune gecmisiniz hayirli olsun; biraz daha kasin moskov unlimited 500+' ya katilin:)
dynodynamics te bu rakam :)
maşallah 41 kere.
paşa dyno dan sonra ne gibi değişiklikler yapıldı ciddi bi güç artışı var?
Teşekkürler,
benim hatırladıklarım;
Ateşleme değişti,
turbo monifoldu değişti (made in selim berberoğlu)
intercooler dan kelebeğe giden borunun çapı genişledi,
filtre değişti,
haliyle re-map yapıldı... :)
daha ne lazımki Türkiye'nin en hızlı astrası. Hiç olmazsa şimdilik. Eline sağlık özgün birde kadett için aynı performansı bekliyoruz.
maaşallah
turbo aynı basınç aynı araba aynı
yapılan değişikliklerle 30beygir fark olması çok muhteşem olmuş
kazasız belasız inşallah
maşallah diyelim bol bol, canavarın hası olmuş:D
adam yapmış valla helal olsun ama egzantrikler degiştirilirse mükemmel olur bence :)
MaşaAllah Allah Kaza Bela Göstermesin çok güzel.
maşallah çok güzel olmuşşş
Maşallah. Bol bol el emeği mevcut. :)
masallah bende assa yukarı kac beygır oldugumu gordum sayenızde:D:D:D
basınc ve turbomuz aynı:p