biraz mühendislik yapalım, aracın toplam motor hacmi 1984 cc, 1 silindire düşen hacim: 496cc
bu sadece krankın en alt ve en üst konumu arasındaki taranan hacim + yanma odası hacmi var
sıkıştırma 10,5:1 ise yanma odası hacmi: 52 cc dir..
yapılan iki değişiklikle (1. piston çapı 81, kol uzunluğu 17 mm kısaldı), krankın değişmediğini bilgiğimize göre krankın hareketiyle taranan hacim: 477 cc, kola kısaldığı için yanma odası hacmi: 87,5 cc arttı (daha önce 52 idi, yeni haliyle 139,5 cc)
dolayısıyla şu anda sıkıştırma oranı: (477 + 139,5) / 139,5 => 4.05:1
bu motor çalışırsa ve bu sıkıştırma oranı ile 1 barda 300 hp çıkartırsa otomotiv tarihine adınız altın harflerle kazınacak
eğer krank değişmediyse durum bu, üzgünüm
saygılar
Birde kol kısa ya, yani baya kısa ya, acep diorum alt sekmanlar bloktan kartere inermi?? piston bu halde bloktan kurtulmaya çalışmaz inşallah
www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz
Mustafa abi gömlek bloğa göre biraz dışarıda.Fotoğrafta tam belli olmuyor yüksekliğini hatırlayamıyorum conta ekstra yükseklik kazandırmıyor gömleğin etrafını sarıyor. Ama bildiğim kadarıyla yanlış olmasın sıkıştırma 9.2 civarıydı sanırım. Orjinalinde sıkıştırması 10.5 doğrudur.
Bu arada ustalarım vesaire konuya yorum bile yapmıyorlar ben bilgim kadarıyla yazıyorum.
Vw Cc & Mk 5 Gti
Sen bana taktın ya hayırlısı
ama aracın yürüsün isterim yani
www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz
"yorum bile yapmıyorlar " derken? Burda herkes senin yanlış bir yolda gidiyor olabileceğini, doğrusunun ne olduğunu söylüyor. Adamlar babalarının hayrına yazmıyor.
Dostum inan en içten dileklerimle söylüyorum, inşallah arabayı bitirdiğinizde ustanın suratına bi cevap beklermiş gözlerle bakmazsın. İnş o duruma düşmezsin.
K.
Yok abi ben sana niye takıyım eğri kol resmi koyan yürümez diyen arkadaşlar biraz sıkıntılı dönemlerden geçiyorlar heralde. Şunu da ekleyim ben bu arabayı yapmaya başlarken hedefim 250-260 hp civarlarıydı kendi çapımda eğlenip zevkle binebileceğim bi makinem olsun istedim. Sonra biraz daha araştırdık bişeyler öğrendik uyguladık. Ben bilmiyor muydum gidip hazır turbo araba alıp setup yüklemeyi? Sıkı bir araştırmayla bir proje gerçekleştirdik. Bilen bilmeyen arkadaşlar sağolsunlar yorumlarını esirgememişler bizde göreceğiz bakalım iyi mi olacak kötü mü olacak.
Vw Cc & Mk 5 Gti
Hakkında en hayırlısı en güzeli olur inşallah. Biz tabiki görebildiğimiz kadarını yorumladık sadece.
www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)