User Tag List

Sayfa 9/11 İlkİlk ... 7891011 SonSon
208 sonuçtan 153 ile 171 arası

Konu: subaru forester hakkında

  1. #153
    AvcI - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    ANGARA
    Mesaj
    2.660
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    fiyatı gayet makul ve yazdığına göre hatasız olması 10 numara, bence biran önce baktırıp almanı tavsiye ederim,
    new project GTR 280SX

    https://www.instagram.com/gtr_280sx/?hl=tr

  2. #154
    Osman Bahadır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı BthnKrkt Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Araç turbo değil. XT seçtiğine bakma...

    Alıntı hasan çağri Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar bu araçile ilgileniyorum ama yukarıdaki gibi bir ön bilgiye ihtiyacım var yardımcı olabilecek arkadaşlar vardır mutlaka Forester kullanıcısı bir hayli çok.

    Açıkçası şasesinde bi saçmalık olmadığı sürece boya beni çok alakadar etmiyor İstanbulda olduğumuzdan mekanik sorunu olmasın yeter. O sebeple desteğe ihtiyacım var.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...0202709/detay/
    Otomatik XT'yi 30bine almam için arabanın tamamen kusursuz, tabir caizdir inşallah; kız gibi olması gerekir, 2005 model olsa bile.

    Alıntı hasan çağri Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bende bişey sormak istiyorum. 2005 XT otomatiklerdeki şanzımanda olan kronik sorunu ve arka amortisördeki olabilecek sorunu nasıl teşhis edebiliriz. İstanbul Anadolu yakasında kontrol ettirmek için nereye götürmek lazım bilindik bir yer var mı yoksa Cadde Motor iyi midir?
    Arka amortisörler patlaksa zaten düşük durur. Duruşundan bile anlaşılır. Düşük durmuyorsa da ya sağlamdır arka amortisörler, ya da başka yay+amortisör uydurup çevirmişlerdir.

    4EAT gayet sorunsuz bir şanzımandır. Ama tabi ki yıpranmışsa geçişleri vuruntulu olabilir. Onu da kullanınca kavramasından, geçişlerinden farkedersiniz.

    LPG varsa fakirde binilmişse subap sorunu yakındır. LPG'de kilometresi, en son ne zaman subap bakımı yapıldığı önemli.

    Cadde iyidir. Ben de oraya götürdüm bir iki XT'yi ekspertize.
    Your car is your story. So don't let someone else write the book...

  3. #155

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    46
    Şehir
    06
    Mesaj
    2.084
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2005 4eat kronik problemlidir, bir cogu garanti kapsaminda yapildi, yapildiysa sorun cikartmaz ama yapilmadiysa sanziman icinin komple degismesi icab eder
    Guc;
    Bilgi ve Tecrubedir.

  4. #156
    hasan çağri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.039
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Osman Bahadır Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Araç turbo değil. XT seçtiğine bakma...



    Otomatik XT'yi 30bine almam için arabanın tamamen kusursuz, tabir caizdir inşallah; kız gibi olması gerekir, 2005 model olsa bile.



    Arka amortisörler patlaksa zaten düşük durur. Duruşundan bile anlaşılır. Düşük durmuyorsa da ya sağlamdır arka amortisörler, ya da başka yay+amortisör uydurup çevirmişlerdir.

    4EAT gayet sorunsuz bir şanzımandır. Ama tabi ki yıpranmışsa geçişleri vuruntulu olabilir. Onu da kullanınca kavramasından, geçişlerinden farkedersiniz.

    LPG varsa fakirde binilmişse subap sorunu yakındır. LPG'de kilometresi, en son ne zaman subap bakımı yapıldığı önemli.

    Cadde iyidir. Ben de oraya götürdüm bir iki XT'yi ekspertize.
    Ben zaten hiç lpg takılmamış araçlara bakıyorum öncelikle. Şanzıman içinde en azından expertize kadar götürürken vurutun vs var mı anlaşılır, istanbul trafiğinde dur kalk oluyor baya çünkü

    Bakalım 30bin içinde pazarlığımızı yapacağız sonuçta

    Alıntı khan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    2005 4eat kronik problemlidir, bir cogu garanti kapsaminda yapildi, yapildiysa sorun cikartmaz ama yapilmadiysa sanziman icinin komple degismesi icab eder
    Yapılıp yapılmadığını servis kaydından anlarız sanırım, zaten öncelikle düzgün servis kaydı olan araçlara yöneliyorum. Bu icap eden kısım ne tutar acaba onu da öğrenmek lazım.

  5. #157
    toonch - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    Balıkesir
    Mesaj
    356
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Osman Bahadır Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Otomatik XT'yi 30bine almam için arabanın tamamen kusursuz, tabir caizdir inşallah; kız gibi olması gerekir, 2005 model olsa bile.
    .
    Hocam yeni nickine alışmakta büyük güçlük çekiyorum aman avatarını değiştirme.
    Şimdi 30bin çok mu diyorsun yani ?Bakıyorum 30binin altına 2005 model neredeyse satılık yok.
    Birde seni yakalamışken sorayım. Mesela istediğmiz foresterı bulduk.
    Sıra geldi lpg için marka seçmeye. Ama öyle bir kit olsunki takalım widebandımızı bugün orjinal turbo ile harita yazalım yarın wrx turbosu ile.
    En kullanışlı en iyi lpg beyni hangi firmanındır? Tabi yazılım kısmı ve internette kaynak bulmakta önemli.

  6. #158
    toonch - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    Balıkesir
    Mesaj
    356
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı khan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    2005 4eat kronik problemlidir, bir cogu garanti kapsaminda yapildi, yapildiysa sorun cikartmaz ama yapilmadiysa sanziman icinin komple degismesi icab eder
    Abi seni yakalamışken bir soruda sana sorayım. Yağ soğutucu eklenmiş 4eat nekadar gücü kaldırır?

  7. #159

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    46
    Şehir
    06
    Mesaj
    2.084
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    orjinal 4eat de zaten radyatorle butunlesin olarak yag sogutucu var , bu kisin soguk havalarda sanziman yagini cabuk isitmak yazin sicak havalardada sogutmak icin kullaniliyor ama bence guclendirilmis bir arabada bu ikisini ayirmak dogru bir tercih, kaliteli bir sanzuman yag sogutucusu ve daha yuksek su kapasiteli bir radyator takmakta fayda var.
    4eat yapilacak islamlere gore 800 hp lere kadar dayanacak hale getirilebilir, fakat 800 hp ye dayanacak 4eat yi sokakta kullanmak yuksek devir tork konverter kullanmak gerektiginden pek keyifli olmaz, ama basit birkac islemle 400-450 leri rahat kaldirir.
    en iyi lpg alternatifi, sivi lpg fakat su an en yuksek 230 hp destekliyor, gaz lpg kitleri ile mukayese bile edilmez.
    Guc;
    Bilgi ve Tecrubedir.

  8. #160
    ygtrn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    Ataşehir/Eskişehir
    Mesaj
    4.475
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı khan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    orjinal 4eat de zaten radyatorle butunlesin olarak yag sogutucu var , bu kisin soguk havalarda sanziman yagini cabuk isitmak yazin sicak havalardada sogutmak icin kullaniliyor ama bence guclendirilmis bir arabada bu ikisini ayirmak dogru bir tercih, kaliteli bir sanzuman yag sogutucusu ve daha yuksek su kapasiteli bir radyator takmakta fayda var.
    4eat yapilacak islamlere gore 800 hp lere kadar dayanacak hale getirilebilir, fakat 800 hp ye dayanacak 4eat yi sokakta kullanmak yuksek devir tork konverter kullanmak gerektiginden pek keyifli olmaz, ama basit birkac islemle 400-450 leri rahat kaldirir.
    en iyi lpg alternatifi, sivi lpg fakat su an en yuksek 230 hp destekliyor, gaz lpg kitleri ile mukayese bile edilmez.
    korhan abi bu otomatikğe yapılacak birkaç güçlendirme işlemini biraz açarmısın rica etsem? neler değişiyor yada elden geçmesi gerekiyor? benim bildiğim debriyaj ve tork konvertörüyle alakalı değişimler gerektiği, bilmediğimiz yada yanlış bildiğimiz kısmınıda senden öğrenelim

  9. #161

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    46
    Şehir
    06
    Mesaj
    2.084
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    debriyaj yok zaten tork konvertorlu modellerde,
    degismesi gerekenler, icindeki balatalar, selenoidler, basinc valvi ve eger istenirse converter. yaklasik 2500, 3000 usd lik bir parca lazim.
    Guc;
    Bilgi ve Tecrubedir.

  10. #162
    ahmetbaha-drs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    36
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    7.772
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Şanzıman için soruyorum bunu makyajlı 2006-2007 ve son güncel kasanın otomatik şanzımanı nasıldır peki? +Otomatik 2.0 Atmosferik olanların ortalama yakıtları ne durumda?
    V40 Cross Country T4
    Megane GT-Line
    Range Sport SDV6
    A8 4.2 TDI Quattro
    VW Passat Variant TSI

  11. #163
    Osman Bahadır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Korhan abinin dediği şekilde güçlendirilmiş bir 4EAT'ın nelere dayanabileceğini göstermesi açısından bir 4000 devir üstü brake-boost launch vidyosu;

    BORKED
    99 Subaru impreza RS Brake Boost launch 4EAT - YouTube

    Vidyo sahibi specleri şu şekilde vermiş;
    EJ257,CP pistons,Pauter rods, Chimera Performance CNC Race port heads, 272 crower cams, Chimera twinscroll foglight mount BorgWarner s366 turbo. Built Subaru 4eat transmission. Pro-Torque converter. 450whp 600wtq

    Şanzımana yapılan işlemler ise;
    billet servo is $320 Reinforced planets are $650 transbrake ValveBody is $1900 approx

    demiş.
    Your car is your story. So don't let someone else write the book...

  12. #164
    ygtrn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    Ataşehir/Eskişehir
    Mesaj
    4.475
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sağolsun duhan abi (Durango) biraz araştırma yapmış burada gerekli malzemeler hazır olarak var...
    Subaru Shift Kits Valve Body Kit
    Subaru Torque Converter

    değişmesi gereken malzemeler bunlar, selenoid ve basınç valfleri ilk linkte hazır toplanmış şekilde türkçe değimiyle hazır otomatik şanzıman beyini olarak satılıyor tork konvertörüde dahil... otomatik şanzımana baya bi ısındım valla fiyatlarıda çok uçuk değil

    Ipt 4eat d mode - YouTube buda benden olsun

  13. #165
    Durango - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    İst
    Mesaj
    676
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı toonch Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hocam yeni nickine alışmakta büyük güçlük çekiyorum aman avatarını değiştirme.
    Şimdi 30bin çok mu diyorsun yani ?Bakıyorum 30binin altına 2005 model neredeyse satılık yok.
    Birde seni yakalamışken sorayım. Mesela istediğmiz foresterı bulduk.
    Sıra geldi lpg için marka seçmeye. Ama öyle bir kit olsunki takalım widebandımızı bugün orjinal turbo ile harita yazalım yarın wrx turbosu ile.
    En kullanışlı en iyi lpg beyni hangi firmanındır? Tabi yazılım kısmı ve internette kaynak bulmakta önemli.
    3 saat sonra bir Forester Xt'yi eskpertize sokuyorum, sıkıntısızsa bugün işlemi bitiricem. 1 Haftadır Forester'la yatıp kalkıyorum

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...4603155/detay/

    Arabanın temizine vereceğin tavan rakam 30 olsun. 30 altı alacağın her rakam kar sana. Sahibindendeki temiz arabaların hepsini aradım. Adamlar dediğin gibi fiyatta düşmüyorlar çok. Lpg kitinin ne zaman takıldığı zaman çok önemli, eninde sonunda subapları kucağa bırakıyor. Subaplarda yanmamışsa bile subap ayarını bozuyor. 100.000 km'de subap ayarları yapıldığı için ağır bakımı yapılmış tercih sebebi olabilir. 2003-2005 kasada subap ayarları için motor komple inmiyor, buda ayrı bir avantaj. İnternetten baktığım kadarı ile yerine göre 250-500 arası bir maliyeti var.

    Alacağım aracta teleflex lgp mevcut. İlk başkta pahalı güzel bir sistem görünsede beyin ayarları kurcalama gelmiyor. İnternette aracını modlayıp sıkıntı yaşayanlar var. Bu konu için mtm-prince tavsiye edilmiş. İstediğin setupları yapan yer Ankara'da. Yiğit gerekli bilgileri ekler

  14. #166
    HondatugraL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    33
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    7.003
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    45 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    foresster harbıden guzel araç boxer eşlıgınde jıp keyfı. Hele bıde ıstanbulda ataşehire yakınsan 7tepe üni yokuşundan aşağı sallıyacan ( sanruf kapalı olsun ) uça uça ınıcen super oluyo
    DR. OWL

  15. #167
    Durango - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    İst
    Mesaj
    676
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Osman Bahadır Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Şanzımana yapılan işlemler ise;
    billet servo is $320 Reinforced planets are $650 transbrake ValveBody is $1900 approx
    demiş.
    Valve body ilgili linkte 529 dolara mevcut



    Subaru Modified Valve Body | Shift Kit | 4EAT

  16. #168

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    46
    Şehir
    06
    Mesaj
    2.084
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2005 xt haric hicbir subaru 4eat de kronik problem yok, hatta cok saglam bir otomatik sanzumandir. subarunun sohc modelleri haric hicbir dohc modeline motor inmeden subab ayari yapilamaz, yapiyorum diyen uydur kaydir yapiyordur. lpgden dolayi subablar bozuluyor x,y,z de uzerinde yaparim diyor sadece arabadaki teklemeyi kesiyor, subab ayari oldu saniliyor oyle birsey yok
    Guc;
    Bilgi ve Tecrubedir.

  17. #169
    Durango - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    İst
    Mesaj
    676
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı khan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    2005 xt haric hicbir subaru 4eat de kronik problem yok, hatta cok saglam bir otomatik sanzumandir. subarunun sohc modelleri haric hicbir dohc modeline motor inmeden subab ayari yapilamaz, yapiyorum diyen uydur kaydir yapiyordur. lpgden dolayi subablar bozuluyor x,y,z de uzerinde yaparim diyor sadece arabadaki teklemeyi kesiyor, subab ayari oldu saniliyor oyle birsey yok
    Haklısın abicim bugün usta ile konuştuğumda farklı birşey söylemedi.

  18. #170
    Durango - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    İst
    Mesaj
    676
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...04603155/detay

    Bugün araca baktım. İlgilenenler için eksper raporu olsun

    -Araç için 28.000 Tl'ye anlaştık

    Gel gelelim ilanda belirtilmeyenlere....
    -Aracın kaportası göçük içinde, kapı çıtasından aşağısı taş izi içinde, çizikler mevcut
    -Şanzuman 2000-2500 devir arası titreme yapıyor. Bugün olmasa yarın mutlaka patlamak üzere
    -Kaputta boya var
    -100-120 km arasında arka difransiyelden ses geliyor
    -Arka sağ amortisör patlak
    -Sunroof takılarak açılıp kapanıyor sıkıntılı
    -Bakımlar tümüyle yetkili servis deniliyor ilanda fakat sanayiye girmiş araç

    Bu arada serviste bu araca denk geldim, fiyat fazla olmasa almak istediğim 2005 modelden çok daha temiz ve diri... Sahibi tık ses geldiğinde servise geliyormuş hasta yani, kaporta boyasıda çok detaylı bilgim olmasada çok iyi durumda...
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...5146597/detay/

  19. #171
    XoR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    44
    Şehir
    Bodrum
    Mesaj
    21.418
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    253 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Legacy bakın Forester'ları tükettik

    Bizden bir yıldız kaydı, yine gökler aldı... Hepimizin başı sağolsun. Huzur içinde yat Alperim |RA|

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •