User Tag List

Sayfa 2/3 İlkİlk 123 SonSon
51 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: astra h kaç oktan

  1. #20
    ruudvan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    IST
    Mesaj
    8.714
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    35 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    benzinin litresi olmus 4.57 nerden baksan 1 aydır benzin almıyorum bu gidişle benzin ve sigara zammından iflasımı açıklıcam.
    adam 19 yaşında 97 oktan kullanıyım dıyor.
    kardes ne ıs yapıyorsun banada soyle o işe yonelıcem.

    adam supersonıc araba alıyor bugattıye bınıyor ya adam o ne kullanıyor acaba thy den ucak yakıtımı alıyor hayır.gıdıyor pompaya 95 oktan plus koyduruyor bıtıyor.sen neyin tribindesin.
    https://www.instagram.com/maxshineturkiye/

    No coffee!!!

    Hareli köyün polisajcısı !!!

  2. #21
    gökberk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    34
    Şehir
    Adapazarı
    Mesaj
    4.932
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı asot Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    97 bulamazsan, 10 numara yağ kullan.
    Çok iyiydi başkan
    JDM Don Lastiği...
    JDM Kevgir...
    JDM Marlboro Lights...
    .
    .

    Alıntı 3rk4n Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ve sonsuzda dek o virajda mutlu olarak yaşadilar.

  3. #22
    umutckr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    344
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Fazla dalgaya alinmis sanki
    Volkswagen Golf 7.5 highline 1.4 tsi dsg
    Stingray CS 195 volvo penta 4.3 V6 225 hp

  4. #23
    BlackEmperor
    Misafir
    seni sıkıntıya sokmayacaksa hep 97 kullan

  5. #24
    KA®ANLIK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    3.115
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    abartmanın anlamı yok, adam soru sormuş....

    serviste satışçılar fiks olarak 97 oktan kullanın mutlaka diyorlar.
    Geçtiğimiz bayram tatilinde bizzat denedim,
    babamın arabası astra h 1.6 ; 2011 model sıfır aldı, araç 13.000km de, aldığından beri 97 oktan kullanmış başka benzin kullanmamış. (10.000 bakımı yapılmış)

    aracı 2000km ye yakın kullandım, ilk 1000km de aracı kullanırken, bir kerkilme, isteksizlik vardı,
    dönüş yolunda araca Opet 95 oktan benzin aldım, güç bela kavga dövüş,

    ne kerkilme kaldı, ne isteksizlik... üstelik daha az yaktı araba... Açıkça araç 97 oktan benzini yakamıyordu...
    kesinlikle ve kesinlikle 95 oktan kullanmanızda fayda var, bizzat kullanıcı deneyimidir...
    Loading...

  6. #25
    BlackEmperor
    Misafir
    sıkıştırma kaç atmosferik 1.6 larda? turboda 8,5 miydi 8,8 miydi tam hatırlamıyor.atmosferikte daha yüksekse bence 97 olmasında fayda var. alınan yere görede değişir 97 oktanın kalitesi

  7. #26
    KA®ANLIK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    3.115
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı BlackEmperor Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sıkıştırma kaç atmosferik 1.6 larda? turboda 8,8 atmosferikte daha yüksekse bence 97 olmasında fayda var. alınan yere görede değişir 97 oktanın kalitesi
    Opet 97 oktan kullanılmış araçta, giderken de İstanbul Altunizade Opet 97 Oktan vardı...
    hep aynı yerlerden alınıyor benzini...

    97 oktanın kalitesinden şüphem yok açıkçası, çok bilindik, bende kendi aracıma opet 97 alacaksam, o istasyondan alırım...
    uzun yolda balıkesir civarından aldım 95 oktanı, yine opet, kıçı kırık bi opetten (:

    bizzat kerkinmeyi hissettim, 97 oktanda, isteksizlik had safhadaydı...

    95 oktanı daha çok sevdi araç,

    bu benim bizzat kendi deneyimimdir...
    Loading...

  8. #27
    Osman Bahadır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Satıcı elemanlar müşteri arabasını uzay mekiği sansın, diğer arabalardan farklı hissetsin diye genelde 97 al diye ısrarla tembihlerler, araç ne olursa olsun...

    Hoş, aracın motoru gerçekten yüksek sıkıştırmalı, yüksek oktan benzine ihtiyaç duyan direkt enjeksiyonlu bir motor olsa bile sanki Türkiye'de gerçekten 95 oktan üstü benzin satılıyor da...
    Your car is your story. So don't let someone else write the book...

  9. #28
    multispace - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    947
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    95 kafi..

  10. #29
    VoodooRush - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    İzmir/Sakarya
    Mesaj
    337
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ne kadar gereksiz komik varmış forumda.
    Sakarya'da ücretsiz kantar hizmetim var, roll öncesi kilosunu merak edenleri beklerim.

  11. #30
    BlackEmperor
    Misafir
    Alıntı o.b.k Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Satıcı elemanlar müşteri arabasını uzay mekiği sansın, diğer arabalardan farklı hissetsin diye genelde 97 al diye ısrarla tembihlerler, araç ne olursa olsun...

    Hoş, aracın motoru gerçekten yüksek sıkıştırmalı, yüksek oktan benzine ihtiyaç duyan direkt enjeksiyonlu bir motor olsa bile sanki Türkiye'de gerçekten 95 oktan üstü benzin satılıyor da...
    turbo motorlarda sıkıştırma yüksek değil ama neden yüksek oktan kullanınca daha verimli oluyorlar? ayrıca 95 in 95 olduğuna emin miyiz?

  12. #31
    Osman Bahadır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı BlackEmperor Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    turbo motorlarda sıkıştırma yüksek değil ama neden yüksek oktan kullanınca daha verimli oluyorlar? ayrıca 95 in 95 olduğuna emin miyiz?
    Yüksek sıkıştırma, direkt enjeksiyon, aşırı besleme... Tüm bunlar avans ihtiyacını, avans haritasını değiştiren durumlar. Avans deyince yakıtın yanma hızı işin içine giriyor, yanma hızı deyince de oktan devreye giriyor. Bu yüzden bu tip motorlarda daha görünür, daha bariz etki gösteriyor.

    95'in gerçekte 95 olup olmadığı tabi ki şüpheli. Ama en azından 97'nin 97 olmadığı kesin.
    Your car is your story. So don't let someone else write the book...

  13. #32
    BlackEmperor
    Misafir
    performans odaklı bi araçta 97 oktanın her ne kadar 97 oktan olmadığını bilsekte 95 oktandan daha iyi olduğunu bilmek bile tercihin 97 den yana olması gerektiğini düşündürüyor

    bu arada kitapcıktan baktım sizin araç için 95 tavsiye ediliyor ama 98 de kullanabilirsin. turbolarda 98 tavsiye ediliyor.

  14. #33
    Osman Bahadır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    @BlackEmperor;

    Benim düldülün LPG'sini eksik etmiyorum, böylece 100 RON'un altına da düşmüyorum. Oktan sorununa kökten çözüm
    Your car is your story. So don't let someone else write the book...

  15. #34

    Üyelik
    Apr 2012
    Yaş
    29
    Şehir
    İstanbul-Edirne
    Mesaj
    1.651
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    niye herkes bi dalga geçme havasında anlamış değilim herkes her şeyi bilicek diye bişi yok ama değil mi ?

  16. #35
    BlackEmperor
    Misafir
    üstat lpg ile tune edince güzel sonuçlar ortaya çıkıyor ama ekonomik olmuyor bu seferde şu sibop erimesi vs konusuna kesin bi çözüm var mı ? muhtemelen oktan yüksek olduğundan sıkıntı oluyordur

  17. #36
    SGTI - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    30
    Şehir
    istanbul/başakşehir
    Mesaj
    1.472
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    95 yeterli olur o araca.Kimi zaman satış elemanlarını dinlememek gerekiyor o.b.k nın dediği gibi.Adamına bağlı birazda.Benim araç GTI olmasına rağmen 95 kullan 97 ile gereksiz kasarsın.Anca roll mol çıktığın zaman 97 katarsın dedi.

  18. #37
    Osman Bahadır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı BlackEmperor Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    üstat lpg ile tune edince güzel sonuçlar ortaya çıkıyor ama ekonomik olmuyor bu seferde şu sibop erimesi vs konusuna kesin bi çözüm var mı ? muhtemelen oktan yüksek olduğundan sıkıntı oluyordur
    Subap meselesi büyük oranda subabın alaşımına bağlı. Oem turbo motorlarda genelde subap yüksek sıcaklığa dayanıklı üretiliyor. t-jet'te bir sorun olmuyor bu yüzden. Ama diğer büyük etken de LPG'de karışım. Düzgün karışımla çoğu motorda subap sorunu yaşanmaz. LPG'de turbo araba ekonomik de oluyor. İyi tune edilmiş demek zengin bırakılmış demek değil bence. Ben benzine göre hacimce ~%15 fazla tüketiyorum o kadar.
    Your car is your story. So don't let someone else write the book...

  19. #38
    Berk7767 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2012
    Yaş
    32
    Şehir
    İstanbul/Kavacık
    Mesaj
    811
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    cem yılmazlar görüyorum

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •