User Tag List

Sayfa 2/6 İlkİlk 1234 ... SonSon
112 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: OPEL MANTA B Turbo uygulaması için

  1. #20
    rekord2000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul-Sakarya
    Mesaj
    1.477
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hay masallah masallah, opeller yurusun alman tarikati buyusun takipteyim dostum opelci birol var onada danisabilirsin yedek parca icin
    bbm pin :2B244451

  2. #21
    TechTurkey Maxi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    54
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    4.900
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    53 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kolay gelsin

    yanlız kimse paradan bahsetmemiş ?
    para yoksa turboda yok biliyoruz değilmi ?

    ayrıca turbo demek, motora birçok başka şeylerinde değişmesi + eklenmesi demektir.
    bütün bunların karşılığı paradır.

    Soru: bütçeniz nedir ?

  3. #22
    Turbo1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    52
    Şehir
    Türkiye / istanbul
    Mesaj
    707
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı rekord2000 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hay masallah masallah, opeller yurusun alman tarikati buyusun takipteyim dostum opelci birol var onada danisabilirsin yedek parca icin
    sagol birol'u tanırım.
    aracın motorunda bazı degişiklikler peşindeyim bakalım hayırlısıyla.

  4. #23
    19gokhan90 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    34
    Şehir
    Bornova/İZMİR
    Mesaj
    344
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    herkesin dediği gibi bencede c20 swap yapın hem daha stabil olur hemde daha sağlam

  5. #24
    Turbo1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    52
    Şehir
    Türkiye / istanbul
    Mesaj
    707
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Maxi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kolay gelsin

    yanlız kimse paradan bahsetmemiş ?
    para yoksa turboda yok biliyoruz değilmi ?

    ayrıca turbo demek, motora birçok başka şeylerinde değişmesi + eklenmesi demektir.
    bütün bunların karşılığı paradır.

    Soru: bütçeniz nedir ?
    evet turbo demek para demek. ben turbo işine girişmeden önce ustanın çıkaracagı masrafa göre hareket edicem. bu araca bu uygulama şu kadar paraya mal olur desin ben elimden geleni yapmaya çalışacagım. benim araca bu turbo uygulaması neye mal oluyor onu bilmek gerekli önce.
    eger turbo uygulaması komple motor degişmesinden daha tuzlu ise turbodan vazgeçerim.
    birkaç alternatif var ustaya danışmam şart.

  6. #25
    Turbo1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    52
    Şehir
    Türkiye / istanbul
    Mesaj
    707
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 19gokhan90 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    herkesin dediği gibi bencede c20 swap yapın hem daha stabil olur hemde daha sağlam
    cebe göre bişeyler çıkacak.

  7. #26
    TechTurkey Maxi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    54
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    4.900
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    53 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    olmaz öyle işte

    ortaya çıkacak işin kaliteside paraya bakar

    çok çok kaba konuşursak o iş zaten 6-8 bin tl den aşağı asla olmaz
    (doğru düzgün birşey yapılacaksa tabi)
    10 bine yaklaşır belki.

  8. #27
    Turbo1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    52
    Şehir
    Türkiye / istanbul
    Mesaj
    707
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    turbo işi pahalıya kaçıyor.

  9. #28
    TechTurkey Maxi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    54
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    4.900
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    53 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    evet bencede en mantıklısı komple motor
    turbo ile uğraşmak çok uzun sürer ve ortaya düzgün birşeyde çıkmayabilir

    oraya uyacak bir v6 - düz 6 motor komple takılabilir
    tabi sığarsa, tabi uğraşacak usta bulunabilirse

  10. #29
    KA®ANLIK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    3.115
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    en güzeli c20xe swap olacaktır.
    ama o da aşağı yukarı o paralara çıkacaktır...

    yani bu işler önceden hayal edildiği gibi basit ve ucuz değil maalesef...
    c20xe swap ın bir çok örneği mevcut, zaten temiz 170hp li güçlere ulaşırsınız...

    ama denildiği gibi, uğraşacak usta, para çokomel eğrisi birleşimi lazım... (:
    Loading...

  11. #30
    Turbo1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    52
    Şehir
    Türkiye / istanbul
    Mesaj
    707
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    c20xe fena

  12. #31
    KADİR KIRIŞ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    İSTANBUL ÜSKÜDAR
    Mesaj
    263
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aracın maşalahı var bencede c20xe sanki daha mantıklı tabi vaktinis ve yeteri kadar bütçenis varsa

  13. #32
    Rox - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2012
    Yaş
    40
    Şehir
    İZMİR
    Mesaj
    334
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Turbo1 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sıralı düz 3000 cc 6 silindirli opel senatör'ün motoru bizim araca uyuyor,
    bu motor turbosuz fabrikasyon 180 hp güç veriyor
    temizini bulursam alıp takarım. motorun içi oldukça büyük.
    bütçe olarak sanırım kısıtlısınız yine bir swap yapmak turbo parasını (7.000-10.000 parçaya göre belki 15.000) bulur heleki kalkıp eski motor takıcaksınız baş ağrıtır saç yoldurur adam vurdurur o derece sıkıntılı iştir. Ayrıca sanırım bianda 3.000 cc sanırım takamıyorsunuz yasal olarak ha ben yasal istemiyorum derseniz o ayrı bana göre siz orjinal şekilde binin aracınıza aracınız gerçekten temiz bozmaya değmez. ilerde maddi imkanlarınız el verirse daha yüksek modelli kuvvetli kondisyonu yerinde metal yorgunluğu olmayan bir araç almanız daha mantıklı olucaktır

  14. #33

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.416
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Swap işinde sadece motoru attık olay bitti olmuyor maalesef. Aktarmanın da ona uygun olması gerek. Şanzıman şaft difransiyel ona göre değişmesi gerek. Üstündeki difransiyelin daha yüksek güçleri kaldırabileceğine emin misiniz. Bunların hepsi masraf. Yani olaya sadece motor olarak bakmayın. Ne yaparsanız yapın 10000 tl nin altında masraf çıkmayacaktır. Sadece turboyu aliim takiim diye bişey yok. Motor rektifiyesi egzost manifoldu turbosu karbüratör ü az buz tutmaz. Üstündeki karbüratörün yeteceğini sanmıyorum.
    IN BOOST WE TRUST

  15. #34
    rekord2000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul-Sakarya
    Mesaj
    1.477
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Dostum bana kalirsa sen en temizi al bi cih 2 litre ust kapak piston yatak komple motorunu 2000 cih motora cevir az biside bizikladinmi hem orjinal hem 110 120 hp motorun olsun, ustune bide yatik cift weber koyucak paranda kalir ateslemeni falanda guclendirdinmi mis gibi olur sanirim benim araba gibi aile yadigari diye elden cikarmazsin bunu, en azindan dedigim gibi yaparsan uzun omurlu olur rahat rahatda binersin! Oda olmadi bi sure sonra injeksyona cevir 1200 lira civari kitleri mevcut piyasada en temizi bu bana sorarsan
    bbm pin :2B244451

  16. #35
    ilovedrifting - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    36
    Şehir
    Rize
    Mesaj
    422
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    150 hp yeter diyorsan swap yap hiç o motorla turbo işine girme bence.

  17. #36
    0M42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.666
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Şöyle bir motor var ;

    MERCEDES 300E SE SEL MOTOR KOMPLE - İlan ve alışverişte ilk adres sahibinden.com' da - Pasif İlan - 68415940

    Ayrıca 6 silindir 24 valf 2.6 lt. Dual Ram senatör motoru var sadece yağ pompası değişmesi gerekiyor araç üzerinde çalışır vaziyette 1500 tl
    Ya örs olacak sağlam duracaksın, yada çekiç olacak zamanında vuracaksın..

  18. #37
    K0213 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.832
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    23 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aracını bozma derim olduğu gibi kulan en olmadı atmosferik birşeyler yap daha iyi bi karbüratör, eksoz, falan birde lpg yi sök at fayat keyifli olur. hem masraftan, hemde aracını onca eziyetten kurtarırsın
    Fiat's Are Faster Than You Think!

  19. #38
    kadioglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    51
    Şehir
    Türkiye/Konya
    Mesaj
    637
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kardeş turbo yapmak çok masraflı.Onun yerine indir motoru.Nasılsa 1.9 la aynı blokmuş.Honlayın 1.8-1.9 a.Tak büyük pistonları.Karbüratörüde büyüt.Çok istersen birde dereceli egzantrik mili taktırırsın.Çok abartmazsan gayet sağlıklı ve de keyifli olur.Turbonun masrafınında üçte birini bulmaz.Ya da hurdalıktan temiz bir tane manta ya da recordun 2.0 i motorunu bulup swaplasan o da olabilir.
    Ama ilk tavsiyem o hava filtresindeki bantı söküp aracın düzgün hava almasını sağladıktan sonra ona göre bir tüp ayarı yaptırıp bak.Araban ne kadar değişiyor.Gıcık oluyorum bu hava filtresini tıkayan ustalara.Sanki tıkayınca çok az yakacak.
    Nadide şeyler değerlidir.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •