User Tag List

Sayfa 4/6 İlkİlk ... 23456 SonSon
112 sonuçtan 58 ile 76 arası

Konu: OPEL MANTA B Turbo uygulaması için

  1. #58
    kadioglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    51
    Şehir
    Türkiye/Konya
    Mesaj
    637
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı DetailEF Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bant takılıyken ona göre lpg ayarı yapıyorlar, bantı çıkarınca doğal olarak araç fakire kaldığı için yürümekte zorlanıyor, biraz avans açıp biraz da lpg basıncını yükseltseydiniz daha iyi giderdi araç, fakat o zaman da yakıt artacaktı lpg nin bir + sı olmayacaktı, iyisi mi siz sökün o lpgyi huzura erin
    Bant yokken yakıt çok çok fazla değişmez.Hatta uzun yolda daha az bile yakar.
    Nadide şeyler değerlidir.

  2. #59

    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    31
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    6.024
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kadioglu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bant yokken yakıt çok çok fazla değişmez.Hatta uzun yolda daha az bile yakar.
    Lpg basıncını açınca, tüketim yükselmez mi ? He daha az gaza basılarak chiptuning ile yakıt tasarrufu mantığıyla değişmeyebilir ama ilginç geldi ?

  3. #60
    Turbo1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    52
    Şehir
    Türkiye / istanbul
    Mesaj
    707
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Lpg yi sökmeye gerek yok heleki son zamlardan sonra.
    Perf için bandı sökerim benzinde kullanırım. Ekonomi kullanımında bantlarım keyfime bakarım
    Araç lpg de cidden az yakıyor , 500 tl gaz ile 3500 km uzun yol yaptım hız ise 100 ile 180 km arası.
    3500 km yolu benzinle gidecek olsaydım daha çok yakardı.

    Bu ara motoru
    1900 cc ye çıkarıp 1900 pistonları ve büyük karbüratör ve sıfır egzantrik takıp işi bitirecegim.

  4. #61
    rekord2000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul-Sakarya
    Mesaj
    1.477
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Turbo1 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Lpg yi sökmeye gerek yok heleki son zamlardan sonra.
    Perf için bandı sökerim benzinde kullanırım. Ekonomi kullanımında bantlarım keyfime bakarım
    Araç lpg de cidden az yakıyor , 500 tl gaz ile 3500 km uzun yol yaptım hız ise 100 ile 180 km arası.
    3500 km yolu benzinle gidecek olsaydım daha çok yakardı.

    Bu ara motoru
    1900 cc ye çıkarıp 1900 pistonları ve büyük karbüratör ve sıfır egzantrik takıp işi bitirecegim.
    En hesapli ve mantiklisi bu olur hakaten cift weber yada yaptirabilirsen manifold'a flans gibi bisey cift zenith karburator kullanabilirsen eger lpg mikserinde sorun yasamazsin zenith'de, ama uygulamayi cok iyi bi yerde yaptirman gerek! Iste ozaman 1900 motor ve karburator destegi ile benzine bile almazsin makinayi, mantamobil ucaaar gideeer
    bbm pin :2B244451

  5. #62
    0M42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.666
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Zenith i boşver yahu weberin bile diyaframlarını zar zor bulabiliyorsak zenith inki nerde buluruz ? Weber karburatör tercih edilmeli bence.
    Ya örs olacak sağlam duracaksın, yada çekiç olacak zamanında vuracaksın..

  6. #63
    rekord2000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul-Sakarya
    Mesaj
    1.477
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hahaha tabikide weber yapicak mecbur cift zenith fantaziden oteye gecmez oole kalir
    bbm pin :2B244451

  7. #64
    Vts_Power - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    48
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.471
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    selam, bizde bir manta gt topluyoruz. orjinal enjeksiyonlu gte dir.biz swap düşünüyoruz. size beyin tesisat emme manifoldu enjektörler piston ve kolları komple verebiliriz.blok ve yapı aynı olduğu için direk 2.0e olur motorunuz. tüm malzemeleri 2000 tl ye veririz. sadece bloğunuzu honlayıp bizim pistonları takarsınız. motor işletme derdiniz falanda olmaz.
    RACE WERKS

  8. #65
    Turbo1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    52
    Şehir
    Türkiye / istanbul
    Mesaj
    707
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Vts_Power Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    selam, bizde bir manta gt topluyoruz. orjinal enjeksiyonlu gte dir.biz swap düşünüyoruz. size beyin tesisat emme manifoldu enjektörler piston ve kolları komple verebiliriz.blok ve yapı aynı olduğu için direk 2.0e olur motorunuz. tüm malzemeleri 2000 tl ye veririz. sadece bloğunuzu honlayıp bizim pistonları takarsınız. motor işletme derdiniz falanda olmaz.
    2000 cc ye çıkıyormu honlayınca, bu ara yeriniz neresi, motor 2000 cc ye çıkınca yarın öbür gün blok patlatmasın)

  9. #66
    rekord2000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul-Sakarya
    Mesaj
    1.477
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ya bu arada unuttugumuz bisey var, senin araba 1700 olmasin? sanki bana 1600 yoktu bunlarin gibi geliyo. Bide varsayalimki 2000 olmadi motorun ama alicagin parcalar emin ol genede 2000 liranin ustunde tutar, bence git gorus parcalarin durumu cok iyiyse kacirma al derim ben
    bbm pin :2B244451

  10. #67
    Turbo1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    52
    Şehir
    Türkiye / istanbul
    Mesaj
    707
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı rekord2000 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ya bu arada unuttugumuz bisey var, senin araba 1700 olmasin? sanki bana 1600 yoktu bunlarin gibi geliyo. Bide varsayalimki 2000 olmadi motorun ama alicagin parcalar emin ol genede 2000 liranin ustunde tutar, bence git gorus parcalarin durumu cok iyiyse kacirma al derim ben
    motor blogu üzerinde 1.6s damgası var yani motor 1600cc s versiyonu.
    s versiyonlarında beygir gücü 75 hp dir. 1.6n versiyonları ise 60 hp dir.
    1700 motorları genelde opel rekord larda kullanılmış

    2000 cc pistonları takmasına takılırda blokta 2000 e yer açıcak kadar yer varmı o önemli
    motoru indirmeden anlaşılmaz bu. 1600 cc motorlarda piston çapları 85 mm , 1700 lerde ise 88 mm
    acaba 2000 cc lerin piston çapları kaç mm arkadaşlar yardımcı olurmusunuz!

    nette şöyle bilgiler mevcut sanırım 2000 cc lerin piston çapları 95 mm

    Model Capacity (cc) Compression ratio BHP @ rpm Torque (lb/ft)
    1.8S 1796 9.2:1 90/5400 105.5/3000
    2.0E 1979 9.4:1 110/5400 119.5/2800-3400
    i200 1979 9.4:1 125/7800 163/4700
    i240 2396 9.4:1 136/5000 206/4100
    Manta 400, 2410 9.7:1 144/5200 210/3800

  11. #68
    Turbo1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    52
    Şehir
    Türkiye / istanbul
    Mesaj
    707
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    wikipedi de bu bilgiler geçiyor.

    Opel Manta B1

    Production 1975–1981
    Engine

    1.2S 44 kW (60 PS)
    1.6N 44 kW (60 PS)
    1.6S 55 kW (75 PS)
    1.9N 55 kW (75 PS)
    1.9S 66 kW (90 PS)
    1.9E 77 kW (105 PS)
    1.3N 44 kW (60 PS)
    1.3S 55 kW (75 PS)
    1.6N 44 kW (60 PS)
    2.0N 66 kW (90 PS)
    2.0S 74 kW (101 PS)
    2.0E 81 kW (110 PS)
    Transmission 4-speed manual gearbox
    3-speed automatic optional (1.6 and 1.9 motors only)[3]
    Wheelbase 2,518 mm (99.1 in)[3]
    Length 4,445 mm (175.0 in)[3]
    Width 1,670 mm (66 in)[3]
    Height 1,330 mm (52 in)[3]


    Opel Manta B2

    Production 1982–1988
    Engine 1.8 L 90 PS (66 kW)
    2.0 L 110 PS (81 kW)
    Transmission 3-speed automatic optional
    4-speed Manual Gearbox
    5-speed Getrag Sports Gearbox
    Wheelbase 99.1 in (2,517 mm)
    Length 175.0 in (4,445 mm)
    Width 66.4 in (1,687 mm)
    Height 52.8 in (1,341 mm)
    Curb weight 2,347.9 lb (1,065.0 kg)

  12. #69
    Turbo1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    52
    Şehir
    Türkiye / istanbul
    Mesaj
    707
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    unutmadan araca getrag 240 veya 260 şanzıman da şart.

  13. #70
    rekord2000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul-Sakarya
    Mesaj
    1.477
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Vay arkadas motor secenegi manyaa olmus manta b1 blokta 1.6 yaziyosa olay bitmistir, aramizda daha once uygulamis yapmis biri varsa cevap verebilir 2000 olma distan goruntu ayni gibi ama kesinlikle ince ayrintilar blok icerisinde bi degisiklik vardir. Dedigin gibi sokmeden anlasilmaz hakaten
    bbm pin :2B244451

  14. #71
    rekord2000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul-Sakarya
    Mesaj
    1.477
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Turbo1 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    unutmadan araca getrag 240 veya 260 şanzıman da şart.
    Anaaa bulursan eger kesinlikle aklinda olsun 5 ileri olani 260 sanirim ihtiyacim var bende arayistayim ama sakarya bulmam namumkun bulursan ve eger ozelden bana bilgi verirmisin?
    bbm pin :2B244451

  15. #72
    Turbo1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    52
    Şehir
    Türkiye / istanbul
    Mesaj
    707
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı rekord2000 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Anaaa bulursan eger kesinlikle aklinda olsun 5 ileri olani 260 sanirim ihtiyacim var bende arayistayim ama sakarya bulmam namumkun bulursan ve eger ozelden bana bilgi verirmisin?
    Benim araçta orjinal 4 ileri normal şanzıman var.
    Getrag 260 olsa tadından yenmez. Bu şanzımanı
    Epeydir arıyorum inşallah buluruz.
    Uygun fiyata bulmak zor biraz.

  16. #73
    Turbo1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    52
    Şehir
    Türkiye / istanbul
    Mesaj
    707
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1 tane. Bulmuştum daha evel adam bi motor parası isteyince vazgeçmiştin.

  17. #74
    Vts_Power - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    48
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.471
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bende ters1 getrag sanzuman var. İlgilenirseniz 1000 tl ye veririm

  18. #75
    Turbo1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    52
    Şehir
    Türkiye / istanbul
    Mesaj
    707
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Vts_Power Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bende ters1 getrag sanzuman var. İlgilenirseniz 1000 tl ye veririm
    Özelden haberleşebiliriz

  19. #76

    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    42
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Vts_Power Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    selam, bizde bir manta gt topluyoruz. orjinal enjeksiyonlu gte dir.biz swap düşünüyoruz. size beyin tesisat emme manifoldu enjektörler piston ve kolları komple verebiliriz.blok ve yapı aynı olduğu için direk 2.0e olur motorunuz. tüm malzemeleri 2000 tl ye veririz. sadece bloğunuzu honlayıp bizim pistonları takarsınız. motor işletme derdiniz falanda olmaz.
    bence mükemmel bir fiyat! şanzımanı da alırsanız 3000 liraya müstesna bir proje olur.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •