Yurt dışından iki farklı aracın dynoları
http://k20forum.com/uploads/default/...5e97f7b675.jpg
]https://www.youtube.com/watch?v=7PSls55Npx8
Printable View
Yurt dışından iki farklı aracın dynoları
http://k20forum.com/uploads/default/...5e97f7b675.jpg
]https://www.youtube.com/watch?v=7PSls55Npx8
Torku 1.6 dizel güzel espriydi :D
herhalde torku beygirinden fazla olan ilk honda modeli yeni typer :)
yukardaki değerler ps mi ?beygir mi ? km yazmışlar sanırım hp. 294 ve 296 hadi ortalama 295hp çıkmış diyelim . 310ps-306hp oluyo yanılmıyosam . 11 beygir düşük çıkmış azda değil be .3-5 olsa tamam. dyno doğru ölçüyosa tabi :)
https://www.youtube.com/watch?v=LLThRieXBkM
buda sadece sadece remus son olan 280 cupra nın dyno verisi :) 298 çıkmış .
Hocam bunun sebebi emisyon. Karbon salınımı ve temiz dünya meselesi. Bugün Lego firması bile yılda 60 milyar parça oyuncak üretiyor ve petrol bazlı ürün kullanımından kurtulmak için milyonlarca usd arge yatırım harcaması yapıyor. Ki kendi branşında tekel gibi bir şey olmasına rağmen.
Otomotiv ancak elektrikli araçlar ile gelişir. Bir süre sonra akaryakıt zaten tarihe karışacaktır. Asıl sektörün geri kalmışlığı ,, 100 yıldır araçların akaryakıt ile çalışıyor olmasıdır bence.
zaten aynı mesajı veriyoruz Barışım :)
kesinlikle öyle, olay çıkar meselesi işte petrol = para
çevirmeli telefon oldu el kadar yetmedi görüntülü oldu ,sonra akıllısı çıktı elimizde bir tuş ile kütüphane,telefon ,kamere vs taşır olduk.
ama maalesef araba dünyası bazı çiçinggg diye kasa sesi duymak isteyen dolar severler yüzünden bir yere varamadı gitti.
O yillardaki araclarin kullanim amaci ve planlanan km yide dusunmek gerek.
Atmosferik ulasicagimiz nokta belliydi ve bu emisyon kurallariyla(euro6) turbo sart.
Suan seri uretimde 1.5 286hp yada 1.6 270hp ler var yada f488'in motoru. Cok daha fazlasi mumkun ama seri uretim amacina hizmet etmeli bir cok sey....
sene 1984 öyle 400kg olan concept aracı değil bildiğiniz sokakta gördüğünüz sıradan crx hf 100kmde 3.4-5.6lt yakıyordu.
çok daha donanımlı ve normal boyutda sayılan 1.5 lt motorlu 92hp civic vx 100kmde şehir dışı 4.3lt yakıyordu.
sene oldu 2015, bugün en kral en az yakan benzinli ne desem muhtemelen polo 1.2 tsi gibi araçlar sunardınız, motorundaki eksantrik devir odaklı değil, direk enjeksiyon ilave edilmiş, turbo takılmış hacmi 1200cc araç bakın 100 kmde kaç lt yakıyor.
emin olun bilgi işlem olsun, teknoloji olsun, ilaç sektörü olsun bunları 1000 adım attıysa otomotiv sektörü daha ayağa bile kalkmadı sayılır :)
araç benim değil İzmir'de ikinci satılan araba. kat. iptali veya dp değil kat. den sonraki borular değişiyor. Ne verir bende merak ediyorum iyi bişey çıkarsa tabiki bende yaptırırım. Tabi ses çok olmazsa.
O zaman kı donanımlar?
Sımdıkı agırlık?
Ayrıca o aracın karbon salınımı emınım 1.2 de cok cok yuksektı.
Ha suda bır gercek,otomobıl uretıcılerı,cok daha ılerı teknolojı yada ucuz parcalar gelıstırıryorlar ama suankı gıdısatı sekteye ugratmamak ıcın rafta bekletıyor...
Buarada o verdıgın guclu motor orneklerı yarıs amaclı yada spesıfık uretımler,serı uretıme yanı sorunsuz 300.000km kat edıcek sekılde uretılen degıl.
Haklı haksız yok yahu,ben sadece kıyas yada kıstas yaparken bazı seylerı atlıyırsunuz onu hatırlattım.
Konuya donmek en ıyısı,dogru :)
Nv2222 burdansa az once kartal koprusunde gordum hondayi pek sevmem ama guzel duruyordu kirmizisi
Mavi yi canlı canlı gördüm bugün
orta susturucuya kadar olan egsoz boruları muazzam fakat sonrası pipet gibi :D
Okan abi yapar yine işçiliğini efsane birşey çıkar ortaya :)
Ben fuarda yatmistim altina :D egzos borulari cidden ince, degisim ve kat iptali ise yarayacktir