User Tag List

Sayfa 225/498 İlkİlk ... 125175215223224225226227235275325 ... SonSon
9446 sonuçtan 4.257 ile 4.275 arası

Konu: 2015 Typer

  1. #4257
    Canselmo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    33
    Şehir
    Alanya-ANTALYA
    Mesaj
    2.059
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Mehmetmert Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Oyle bir opsiyon yok, 1.2 tsi ve 1.6 tdilar torsiyondur.Adaptif sasi opsiyonu alsaniz bile bagimsiz gelmez
    Aynen 1.4 tsi lar bagımsız geliyor. Galiba öyle anlatmak istedi opsiyon derken tercih meselesi
    Elleme Sekelesin...

  2. #4258
    rebeloghy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    32
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    2.232
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    İyi de günlük binilen araçta bağımsız olmayan süspansiyon tabii ki rahatsız ediyor. Konudaki type r günlük binmelik araç değil diye güzel dedik, sway bar işi görüyor. Yoksa kim günlükte arkası bağımsız araç istemez ki..

    Örnek golf tdi ile tsi arasında aynı sokakta aynı hızda dağlar var konfor farkı..
    -Fırat

  3. #4259
    997TT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    49
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    14.120
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    248 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Pistte arkasinin gelme sorunu olmaz,ayarida kolay olur ki gayet guzel yol tutuyor...
    Tdi bagimsiz degil mi yahu? Kotuymus...

  4. #4260
    Mehmetmert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    31
    Şehir
    Ankara-Nevşehir
    Mesaj
    2.935
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    47 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 997TT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Pistte arkasinin gelme sorunu olmaz,ayarida kolay olur ki gayet guzel yol tutuyor...
    Tdi bagimsiz degil mi yahu? Kotuymus...

    Golf 1.2 tsi- 1.6 TDI Torsiyon
    Leon hepsi torsiyon(cupra heric)
    Audi a3 tdi torsiyon

  5. #4261
    Sert@ç - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    32
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.140
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Mehmetmert Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Golf 1.2 tsi- 1.6 TDI Torsiyon
    Leon hepsi torsiyon(cupra heric)
    Audi a3 tdi torsiyon
    Leon 1.4 tsi fr torsiyon değil
    Alıntı hakotech Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    3 tane daha konu acarsan magnumdan lamboyu kazanıcaksın hemde yalamadan..

  6. #4262
    mrtysn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Şehir
    34
    Mesaj
    2.942
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Mehmetmert Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Golf 1.2 tsi- 1.6 TDI Torsiyon
    Leon hepsi torsiyon(cupra heric)
    Audi a3 tdi torsiyon
    Golf 6'lar bagimsiz, 7 torsiyon diye biliorum ben de
    Don't believe everything you hear,
    Real eyes, realize. real lies.
    2Pac Shakur

  7. #4263
    Berkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    -
    Mesaj
    15.095
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    152 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    125 hp gücün altındakilerin alayı torsiyon
    1881 - 193

  8. #4264
    Mehmetmert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    31
    Şehir
    Ankara-Nevşehir
    Mesaj
    2.935
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    47 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Golfte 122 hp alti torsiyon(1.2 tsi-1.6tdi) geri kalan hepsi bagimsiz
    Leonda 1.8tsi alti hepsi torsiyon(1.2tsi-1.6tdi-1.4tsi FR)
    A3/A3 Sedan sadece 1.6 TDI torsiyon,geri kalan bagimsiz

    Ps:Tsi 125-140-150 tum mk3 leon frlar bagimsizdir.Foto eklerim sunanda disaridayim.

  9. #4265
    Mehmetmert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    31
    Şehir
    Ankara-Nevşehir
    Mesaj
    2.935
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    47 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Pardon yanlis olmus mk3 leon fr 125-140-150 hepsi torsiyondur,bagimsiz degil

  10. #4266

    Üyelik
    Oct 2014
    Yaş
    53
    Şehir
    adana
    Mesaj
    2.161
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    53 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bağımsız süspansiyon daha başarılı olan sistem değilmi?


    uyduruk kıydırıktan 1980li model arabalarda bile varken bu denli yüksek marka model araçlarda neden bu ciddiye alınmamış hale gelmiş.

  11. #4267
    Canselmo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    33
    Şehir
    Alanya-ANTALYA
    Mesaj
    2.059
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Yarbay Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bağımsız süspansiyon daha başarılı olan sistem değilmi?


    uyduruk kıydırıktan 1980li model arabalarda bile varken bu denli yüksek marka model araçlarda neden bu ciddiye alınmamış hale gelmiş.
    Mantık olarak bakılırsa bagımsız herzaman avantajlı konfor viraj kabiliyeti vs... Ama günümüz torsiyonlu araçlar gercekten cok iyi yol tutuyo yani adamlar bunun bi yolunu bulmuş hem maliyeti düşürüyo hemde yol tutuşu saglıyo ..

    Fakat mantık ve teknik herzaman bagımsız der
    Elleme Sekelesin...

  12. #4268

    Üyelik
    Sep 2011
    Şehir
    ISTANBUL
    Mesaj
    1.682
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Aradaki farkı fotolarla göstermişler, tıkla.

  13. #4269

    Üyelik
    Apr 2012
    Yaş
    34
    Şehir
    istanbul / Bayrampaşa
    Mesaj
    1.382
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Suleyman Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aradaki farkı fotolarla göstermişler, tıkla.
    Bukadar farklı olduğunu bilmiyordum

  14. #4270
    Gökhan Bilgin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    31
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    2.948
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Mk3 leon fr varken çukurlara hızlı girdiğimde arabadan bişey koptu yada bir yere vurdum diye inip kontrol ediyordum mk2 leon fr var şuan çok rahat ve konforlu geliyor bana şimdi fotoğraflarıda görünce 'yuh' dedim

  15. #4271
    beakmenek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2015
    Yaş
    34
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    57
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Teknik her zaman bağımsız demez. Tamamen ne istendiğine bağlı. Konfor açısından bakıyorsanız tam bağımsız daha iyi evet. Ancak hot hatch tarzı önden çekişli araçlarda genelde torsiyon (yarı-bağımsız) sistemlerin kullanılma nedeni basit bir şekilde istenilen araç dinamiklerine kolayca ulaşabilmek. Daha önce de yazdığım gibi arka tarafa takılmış çok büyük bir sway bar gibi davranıyor. Bu da aracın arka tarafının sertliğini artırıyor ve limitlerde aracın burnunu viraja sokmaya yardımcı oluyor. Yalnız, sertliği artırırken ağırlık transferinin artmasına neden oluyor, bu da virajda arka iç tekerin kalkmasına neden oluyor. Bu arada literatürde virajda arka iç tekerin kalkması oversteer olarak geçiyor
    Tam bağımsız bir sistem kullanarak istediklerine ulaşabilirler miydi? Tabii ki ancak, üreticiler zaten bu araçları ucuza mal etmek isterken, bu basit ve ucuz sistemle güzel dinamiklere ulaşabildikleri için torsiyonu tercih etmeleri bana gayet mantıklı geliyor. Nerede okumuştum hatırlamıyorum ama arkada torsiyon kullanan megane rs in fabrikaya maliyeti 7500 euro gibi bir şeymiş yalan değilse
    2004 wrx
    --
    208 GTI

  16. #4272
    Canselmo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    33
    Şehir
    Alanya-ANTALYA
    Mesaj
    2.059
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı beakmenek Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Teknik her zaman bağımsız demez. Tamamen ne istendiğine bağlı. Konfor açısından bakıyorsanız tam bağımsız daha iyi evet. Ancak hot hatch tarzı önden çekişli araçlarda genelde torsiyon (yarı-bağımsız) sistemlerin kullanılma nedeni basit bir şekilde istenilen araç dinamiklerine kolayca ulaşabilmek. Daha önce de yazdığım gibi arka tarafa takılmış çok büyük bir sway bar gibi davranıyor. Bu da aracın arka tarafının sertliğini artırıyor ve limitlerde aracın burnunu viraja sokmaya yardımcı oluyor. Yalnız, sertliği artırırken ağırlık transferinin artmasına neden oluyor, bu da virajda arka iç tekerin kalkmasına neden oluyor. Bu arada literatürde virajda arka iç tekerin kalkması oversteer olarak geçiyor
    Tam bağımsız bir sistem kullanarak istediklerine ulaşabilirler miydi? Tabii ki ancak, üreticiler zaten bu araçları ucuza mal etmek isterken, bu basit ve ucuz sistemle güzel dinamiklere ulaşabildikleri için torsiyonu tercih etmeleri bana gayet mantıklı geliyor. Nerede okumuştum hatırlamıyorum ama arkada torsiyon kullanan megane rs in fabrikaya maliyeti 7500 euro gibi bir şeymiş yalan değilse
    Teknik bagımsız derken içinde konfor yol tutuşu dengesi herşeyi katarak söyledim. Torsiyon bagımsızdan daha iyi yol tutar ama konforsuz diyorsunuz sizde . Bende bu dengeyi konfor ve yol tutuş dengesini bagımsız sağlar diyorum.
    Elleme Sekelesin...

  17. #4273
    beakmenek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2015
    Yaş
    34
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    57
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Canselmo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Teknik bagımsız derken içinde konfor yol tutuşu dengesi herşeyi katarak söyledim. Torsiyon bagımsızdan daha iyi yol tutar ama konforsuz diyorsunuz sizde . Bende bu dengeyi konfor ve yol tutuş dengesini bagımsız sağlar diyorum.
    Tabii ki. Zaten bağımsız sistemi tasarlarken gerekli özeni gösterseler çok daha iyi sonuçlar çıkar. Hot hatch olmayan küçük arabalarda masraftan kısmak için, performansa yönelik olanlarda da ucuza iyi bir sisteme ulaşabilmek için yapıyorlar, bir taraflardan bayağı şeyi kaçırıyorlar dediğiniz gibi konfor vs. Ben hiç bilmiyordum ama yukarıda arkadaşlar listelemiş aynı modellerin değişik motor/donanım seviyesine göre arka süspansiyonun farklılık gösterdiğini. Büyük ihtimalle masraf, satış politikası tarzı şeyler etki ediyor bu gibi kararlarda üreticiler için.
    2004 wrx
    --
    208 GTI

  18. #4274
    R.I.P - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    09-77
    Mesaj
    2.984
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hadi ben de wattsı ortaya atayım, belki bunu da daha detaylı bilen çıkarsa bilgilenmiş olurum

  19. #4275
    R.I.P - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    09-77
    Mesaj
    2.984
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Aks merkez hattının hemen arkasında bulunan çelik bir çapraz takviye, bağlantının iki gergisini taşıyor. Orta eksende dönen bu gergilerin uçları alt aks taşıyıcılarına bağlı. Böylece yan taraftan gelen herhangi bir darbe, diğer yandan sağlanan eşit miktardaki güçle dengelenerek, stabiliteyi artırıyor. Bu darbe sisteminin en önemli faydası; aksın herhangi yatay hareketini önleyerek, daha akıcı bir sürüş ve geliştirilmiş yol tutuşu sağlaması. Şimdiye kadar yarış ve rally araçlarında kullanılan bu teknoloji, kabin içindeki yol gürültüsünü azaltmak için Opel mühendisleri tarafından daha da geliştirildi.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •