hep şunu yazmak istedim :hehe: 50bine ep3 50binede turbo of ufolara kadar kalkar heralde, geriyede 50 cepte kalır :D
Printable View
Alman kalpli Japon menşeili ürün alabilirim artık,
Makyajlı Auris'te 116d deki motor da gelicek 1.6 D-4D adıyla, dp + yazılım 180 civarı alıyor yazmıştı Oz 116d için :D
TypeR satılsın TR de de rolling videolarını izleyelim, 1-2 babayiğitte piste çıkar inş onları da izleriz :D Sonuç olarak o paraları arabaya bağlamak için 15 bin tl maaş veren iş bulmam lazım direk :D
emekli ikramiyesinin yeri iyice kesinleşti :D capon amcamlara gidecek,yine evsiz kalacaz
Hatta,
https://ramspeedautomotive.com.au/bl...RamSpeed-1.jpg
http://www.autozine.org/Archive/Rena...egane_III.html
Alıntı:
Comparatively, the chassis is more remarkable. Although its torsion-beam rear suspension is not an optimum choice,
arabadan banane ,bu motoru alıp ef kasa swap yapıcam :P :D
typer da hbeam olsa gerek yazıdan anlasılana göre :)
Alıntı:
Ön süspansiyona yerleştirilen özel çift eksenli denge çubuğu (Dual Axis Strut) hilesi ve mekanik limitli kaydırmalı diferansiyel ile aracın kalbinde üretilen güç olabildiğince kusursuz bir şekilde yola aktarılıyor. Honda’nın söylediğine göre, temeldeki McPherson sistemiyle birlikte çalışan çift eksenli denge çubuğu, direksiyona ikinci bir bağlantı noktası ekleyerek standart Civic’e oranla tork steer olayını %50 oranında azaltıyor. Ayrıca adaptif süspansiyon ve elektrikli direksiyon Type R modeline özel olarak yeniden ayarlanmış.
H-şeklindeki torsiyon çubuğu tasarımının kullanıldığı arka süspansiyon ise standart Civic ile kıyaslandığında rijitliği %180’e kadar arttırarak yüksek hızlardaki viraj kabiliyetini bir üst seviyeye çıkarıyor.
Şimdiye kadarki en sert Civic’in tüm gücünü kullanabilmesi için eklenen “+R” sürüş modu ile tek bir tuşla daha agresif tork aktarımı, arttırılmış gaz tepkisi, %30 daha sert süspansiyon sağlanıyor. Ayrıca bu moddayken elektrikli direksiyonun sürüş asistanları tamamen kapatılmasa da azaltılıyor.
Brembo tarafından Type R’a özel olarak üretilen 4 pistonlu kaliperler ve önde 350 mm çapındaki diskler, 235/35 ölçülerindeki lastiklere sarılı 19 inçlik jantların arkasında saklanıyor.
H beam i torsiyondan saymıyorsan bişey diyemem ama bildiğin torsiyon bu da Şafak..
Type-R daki de Megane'daki de hatta benim Corolla'daki de hemen hemen aynı şekil..
Torsion, "Burulma"...
Yani viraj demiri kendi içine adapte olan yada üretci tarafından adapte edilen H beam için kullanılıyor...
Levent'in bahsettiği gibi eski tip, Fransılzarın kullandığı helezonsuz sistem değil.
Arkadaşlar farklı bir bilgi aktarayım size neden hondacılar böyle diyenlere bi örnek olsun,HONDA fanatiği olarak seviniyorum.
Video yayınlanalı 24 saat olmadı 243,XXX kişi seyretmiş renault ise 8 ayda o kadar reklam yapmış olmasına rağmen 503,xxx hitinde, bu bile Honda markasının karakterini yansıtıyor.
https://www.youtube.com/watch?v=1lXGmjt1FtQ
https://www.youtube.com/watch?v=02cpzgoVqC4
301. izleyen bendim..
Vay arkadaş bagımsız iyi yol tutar yalanı mı ? torsiyon gercegi mi ?