reno kendi rekorunu kırarda hondakininki kırabilcekmi bakalim)
bencee herseyi gectim ep3 kasasını yeniden cıkarsalar rekor kırarlar.
Pasaoglu Chip Tuning - İzmir Yetkili Bayii
Yüksek Türk! Senin için yüksekliğin hududu yoktur. İşte parola budur.
MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
https://www.instagram.com/biramemuru/
bence, yeni nesil düşük hacim yüksek güç konularında tüm japonlar malesef sınıfta kaldı
mesela hala subaruda 1,4 ya da 1.6 turbo bi motora sahip bi araç yapmadı (varsa bile ben bilmiyorum)
Toyotanın durumu daha içler acısı motor konusunda hiç bi yenilik haberi gelmiyor.
Honda dan gelen haberde 2015 yılı için ölme eşşeğim ölme
Yani ne düşünüyorlar bilemeiyorum
Hemen hemen tüm markalar aşırı beslemeli motorlara geçti bi japonlarda tık yok
Biz daha iyisini alana kadar en iyisi bu
WRX'ler ileride 1.6Turbo olarak gelicek STI'lar 2.0 turbo olucak.
nedeni basit Honda tamamen kendi imkanları, argesi ile üretim yapan bir firma motor üretici bir dev, kendini kanıtlamış bir dünya markası, avrupalı rakipleri gibi ortak platformda geliştirilmiş mercedesinden renosuna nissanına yada bmw mini valkswagen gibi birbirinin kopyası motor ve şanzuman üreten bir firma değil. kendi markasına özgü ruhu olan motorlar üretmek zorunda hissediyor kendini, kaldıki hondanın daha çok yeni 1.6lt dizel motoru piyasaya sürüldü performans verilerine bi göz atın en basit parametresinden 120hp. 300 nm.tork dizel motor başka varmı acaba piyasada. bu motora uygun yeni bir tam otomatik şanzumanda yakında piyasaya sürülecektir.
sağlam adımlarla ilerleyip yine efsane, düşük hacimli aşırı beslemeli motorlarda yakında gelecektir diye düşünüyorum, aynı şekilde toyota ında yakında bu tip motorlar üreteceğini tahmin ediyorum ben.
TeamPASAOGLU
Yüksek Türk! Senin için yüksekliğin hududu yoktur. İşte parola budur.
MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
https://www.instagram.com/biramemuru/
Hondada ileride su sorun bas gosterebilir 1.6 ve 2.0 atmosferikte dunya lideriydi ancak zamanla clio rs gt86 gibi(aklima ilk gelenler) atmosferiklerle diger markalar seri uretim motorlarda guc bazinda yetistiler hondaya ama honda beslemeli motorlarda diger markalarin gerisinde kaldi en azindan su an icin,beslemelilerde kendilerini hizla gelistirmeliler dunya duzenine ayak uydurmalari icin.Illaki yapacaklar ama avrupali ureticiler cok yol aldi bu konuda.
Mami abimin bir lafi vardi ; Pokemona benzemis amua going![]()
1) 34 JET 01 - R53 Cooper S GP "0483" - R.I.P
2) 34 DEV 20 - R56 Cooper S "JCW" PROJECT400 - DONE!
Instagram: @itkopekas #dev20 #project400
Yüksek Türk! Senin için yüksekliğin hududu yoktur. İşte parola budur.
MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
https://www.instagram.com/biramemuru/
tabiiki birebir aynısı değil ama 1,9 bloğunun kısa stroklu hali 1,6dci ler temel gene aynı.
f8q idi aslı.1,9 dti common rail olmayandı
dci gelince mecburen bloğun adı f9q oldu
bu motor destroke edilip yeni özellikleriyle r9m oldu.130 hp de 160 hp de r9m motor koduna sahip ama 1,5 dcilerin 65 ten 110 hp ye kadar tüm versiyonlarında k9k olduğu gibi r9m de de r9m den sonraki 3 hane farklı,muhtemelen turbo/enjektör farklılıklarıda r9m den sonraki 3 hanede kodludur.
zaten reno elinde kaya gibi 1,9 ve 1,5 blok varken yenisini niye yapsın![]()
2011 E90 320d & 2006 FJR 1300 & 2006 ZZR 1400
Civic Type R Tease
Civic Type R Tease - YouTube
Neyin kavgasını yapıyorsunuz yaAdamlar güzel güzel geliştiriyorlar aracı, tip olarak değil belki ama mekanik olarak çok iyi bir araç olacağını düşünüyorum.
Önlerinde de güzel bir hedef var nurburg rekoru gibi, bunu geçebilirlerse çok iyi iş başarmış olurlar
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)