User Tag List

Sayfa 2/5 İlkİlk 1234 ... SonSon
78 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: esaya crx 3 4 5 kısadan sonra yatak sardık :)

  1. #20
    dc_crx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.085
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Erkut abi gerekeni yazmış ama eğer Turbo istiyorsanda sağlam alt yapı olması için aracını yatırıp 0 olarak turbo piston kol gömlekler için yatırım yap derim.. elinde aldığın bazı malzemeleride yine paraya çevirebilirsin turbo yaptığında işe yaramayacak olan headers gibi
    Onurcan Korkmaz
    Bemaps Chiptunıng

  2. #21
    bladerk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.045
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı canozcan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    saolasın abi. kendi motorunu yapma kısmında forget kol piston yapıp bıraksam seneye turbo yaparken motor bidaha acılır mı ?
    yoo açılmaz ama o zamana kadar biraz ölü eşşeğe binersin sıkıştırman düşük olacağı için ex gibi gider yine contayı cometic seç seçtiğin pistona göre de conta kalınlığı belirle 8 sıkıştırma bi D motora 1.3 barda binsen bişey olmaz kesicisi 7200lerde olup 5000den itibaren full boost geldiği sürece
    ECUTECH İstanbul

  3. #22
    canozcan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2011
    Şehir
    DavidCooroAJ
    Mesaj
    649
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bladerk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    geçmiş olsun malesef silar 7500 kesiciyi çok seven araçlar değil 5 i bitirmeseydiniz de pompa ömrü dolmuşsa bigün bırakırdı muhtemelen gelelim yapılabileceklere

    kendi motoru yeni ve modifiye edilmiş yağ pompası yeni 75.50 pistonlar cometic 0.27 ince conta hafif kapak port polish ve yüzey sildirmeyle yaklaşık 10.5 11 cr gibi bişey olur çıtır bi yazılım yeni bi krank yeni kayışlar falan derken 3000 3500 civarına vtecden hızlı bişey elde edersiniz

    ikinci ihtimal b swap 7000 9000 civarı motor 1500 3000 civarı aks kulak ecu değişimi falan minimum 9000 12000 arası b swap tutar eklediğiniz malzemeye göre

    gelelim turbo kısmına kendi motorunu yapma kısmındaki herşeyi yapar forged kol piston alırsınız motor içi + 1500 tl gider dış kısmına manifold turbo intercooler westegate borulama enjektör regülator pompa göstergeler radyator yine standalone ecu stage 3 debriyaj seti crx 3 4 5 i geri sökerek ilerlenebilir 70 ve üstü düz boru falan
    bu bölüme ortalama rakam vermiycem
    abi motoru kargolayım sana ben

  4. #23
    kadir jdm civic - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.936
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    erkut abimiz gerekeni yazmış ztn.

    yatak sarmanızın sebebi 10 40 yag kullanlanızdır. mobil 1 10 60 kullansaydınız sorun olmazdı çünkü sizin gibi aynı sekilde bende aracımı kulandım 5 kesiciye soktum ettım sıkıntı olmadı.

    ben bu işlerle ugraştıgım içinde gecenler turbo projesi için bir fiyat çıkardık ustamla;

    vitara piston 350 hp ye dayanır 150-200 tl
    egale kol 500 tl
    bolkgard 90 dolardı
    acle race yataklar 250-350 tl
    340 cc enjectör 250-350 tl tahmini
    yap pompası orjinal 480 tl midifiyesi 100-150 tl tutar
    turbo 1000 tl
    egzos monifolt ara boru son susturucu 750 tl
    wasgate 250 tl
    blowoff 150 tl
    chip 500 tl
    wideband 400 tl
    yag basınç ve sıcaklı göstergesi 300 tl
    işçilik 1000-1500 tl arasında da tutar.
    birkaç torno işin olur nekadar tutar bilemem
    bu speclerde de 1 ile 1,5 bar arasında çok rahat basarsın.

    turbo yaparsan aşagı yukarı 6500 tl fiyat tutuyor bu fiyatlara 300 hp araca binersın tabi benzın fiyatlarınıda düşünmek lazım

    ben senın yerınde olsa b swaplarım daha iyi

    bence atmosferik binmenı tavsiye ederim
    D16A9 a yapman gerekense

    sıfır ölçü krang al 500 tl
    acle race yatak 250-350tl
    yagpompası ve modifiyesi 650 tl
    işçilik 500 tl
    conta falan derken 200 tl
    gömlek piston segmanda birsey yoksa tabi

    ile 2 bın tl harcarsın güzel birsey olur.

    atmosferik kullanıcaksanda ince contayı şiddetle tavsiye ederim ben çok yararını gördüm Sİ de
    MSG GARAJ ANTALYA MUSTAFA GENÇ

  5. #24
    ykavcioglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul / Anadolu
    Mesaj
    4.781
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    d16a9 devammm...

    eg vtec yaparsın yarın satarım dersin 98 model fiyatını istersin, vermezler zarar edersin

  6. #25
    16EC813 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    58
    Şehir
    bursa / erzincan
    Mesaj
    11.644
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    60 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ykavcioglu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    d16a9 devammm...

    eg vtec yaparsın yarın satarım dersin 98 model fiyatını istersin, vermezler zarar edersin
    spoon d16a9 forever
    PROSTOCK GARAGE
    SONKANATKIRICI K20 SİYAREXS

  7. #26
    Time-R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    Beyoglu - İstanbul
    Mesaj
    4.397
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kadir jdm civic Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    erkut abimiz gerekeni yazmış ztn.

    yatak sarmanızın sebebi 10 40 yag kullanlanızdır. mobil 1 10 60 kullansaydınız sorun olmazdı çünkü sizin gibi aynı sekilde bende aracımı kulandım 5 kesiciye soktum ettım sıkıntı olmadı.
    Kadir ne alakasi var 10 - 40 yag kullandigi icin yatak sarmasinin? 10 - 60'ta olsaydi yine yatak saracakti pompa yetistiremedigi icin. Omru dolan bir mekanik malzeme.

    Alıntı ykavcioglu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    d16a9 devammm...

    eg vtec yaparsın yarın satarım dersin 98 model fiyatını istersin, vermezler zarar edersin
    Sen vermeyebilirsin, zaten onlarda aracini sana vermez. Ne olursa olsun eg vtec bir ayricaliktir, Salih'in araci olsun, Sevki'nin araci olsun benim icin buyuk ayricalikti, 98 vti almaktansa eg vtec almayi ben gibi tercih edecek bircok insan taniyorum.

    Her malin bir alicisi vardir.

    In vtec we trust.
    "Birilerininde Anitkabir'i beklemesi lazim." Behzat Ç.
    "Dude I almost had you." RIP Paul Walker.

    Mapped by Dr. Ecu
    Rebuilt by Hizli Rektifiye
    Powered by Sistem Honda

  8. #27
    bladerk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.045
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı canozcan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    abi motoru kargolayım sana ben
    orada da yapabileceğiniz şeyler hepsi sadece eagle kol alt kepe ve gömlek kenarlarına değecek orları tırşlayıp takabilirsiniz yine sıkıntı yaşarsanız aranamız yeterli
    ECUTECH İstanbul

  9. #28
    kadir jdm civic - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.936
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    10 40 yağ ince bir yagdır 10 60 a göre ısınmaya başladıgında dahada incelmeye başlıyor

    yağ pompası yagı iki mekanik dişliler arasına sıkıştırararak (iki dişli arasında bir başınc oluşturuluyor) basıyor yagı motora o dişliler arasındaki yağ nekadar ince olursa pompanın saglıyacagı yağ basıncı düşüyor.

    10 60 yag ise ısındıgında 10 40 kadar ıncelmediginden bu sorun olmuşmuyor.

    orjinal 238 bınde motor ince conta varken denedim 10 60 yağ ile kaç sefer role cıtım bazılarını burda videosu var olmayanlarda var

    sonra crx 3 4 5 dişliside taktım 5 kesiciyede soktum 240 bınde makıne orjinal ne yağ pompası modifiyesi yaptım nede yataklara birsey yaptım suan sıkıntısız çalışmakta araç

    herkes 170 bınde yağ pompası biter diyor

    benım aracım 245 bınde hala orjinal yağ pompası ile devam ediyor ve pompa orjinal modifye yok.
    MSG GARAJ ANTALYA MUSTAFA GENÇ

  10. #29
    ENG - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    47
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    271
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    10/40 ile 10/60 ın kalınlığı aynıdır.
    ENGİN HOCA

  11. #30
    Time-R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    Beyoglu - İstanbul
    Mesaj
    4.397
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kadir jdm civic Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    abi sen daha iyi bilirsın ama söyle bir düşünceye sahibim,

    10 40 yağ ince bir yagdır 10 60 a göre ısınmaya başladıgında dahada incelmeye başlıyor

    yağ pompası yagı iki mekanik dişliler arasına sıkıştırararak (iki dişli arasında bir başınc oluşturuluyor) basıyor yagı motora o dişliler arasındaki yağ nekadar ince olursa pompanın saglıyacagı yağ basıncı düşüyor.

    10 60 yag ise ısındıgında 10 40 kadar ıncelmediginden bu sorun olmuşmuyor.

    orjinal 238 bınde motor ince conta varken denedim 10 60 yağ ile kaç sefer role cıtım bazılarını burda videosu var olmayanlarda var

    sonra crx 3 4 5 dişliside taktım 5 kesiciyede soktum 240 bınde makıne orjinal ne yağ pompası modifiyesi yaptım nede yataklara birsey yaptım suan sıkıntısız çalışmakta araç

    herkes 170 bınde yağ pompası biter diyor

    benım aracım 245 bınde hala orjinal yağ pompası ile devam ediyor ve pompa orjinal modifye yok.
    Allah zeval vermesin aracina, masallah 41 kere gule gule kullan ama bence bi el at su pompaya, aracinda guzel yuruyor, bir daha ugrasma actirmakla, rodajla falan.

    Ayrica zaten crx 3 - 4 - 5 motor icin buyuk rahatlik, canlaniyor, calismaya hevesli olarak calisiyor, zorlanmadan, tikir tikir.

    Cok guzel acikladin 10/60 farkini, fakat ne yazikki yag pompasinin kaderi bir gercek, bunu sen benden kat kat daha iyi biliyorsun, senin motorun bir istisna olabilir, ama bunu es gecmemek lazim. d16a9 icin olum kalim meselesi.

    Acikcasi yine bir arac alacak olsam, bu kesinlikle ex ile sohc vtec projesi olurdu Erkut abinin yaptigi gibi. d16a9 gercekten tam bir uvey evlat, honda markasini benimseyememis bir motor.
    In vtec we trust.
    "Birilerininde Anitkabir'i beklemesi lazim." Behzat Ç.
    "Dude I almost had you." RIP Paul Walker.

    Mapped by Dr. Ecu
    Rebuilt by Hizli Rektifiye
    Powered by Sistem Honda

  12. #31
    16EC813 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    58
    Şehir
    bursa / erzincan
    Mesaj
    11.644
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    60 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yatak boşlugunu veremeyen bi rektefiyeci bulunamadıgından yok yag yok su der gideriz
    PROSTOCK GARAGE
    SONKANATKIRICI K20 SİYAREXS

  13. #32
    ENG - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    47
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    271
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    +10000 işte konunun özeti: d16a9 a sıfır motor yaptım, daha bişey olmaz diye sıkmayın
    Alıntı 16EC813 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yatak boşlugunu veremeyen bi rektefiyeci bulunamadıgından yok yag yok su der gideriz
    ENGİN HOCA

  14. #33
    Time-R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    Beyoglu - İstanbul
    Mesaj
    4.397
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 16EC813 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yatak boşlugunu veremeyen bi rektefiyeci bulunamadıgından yok yag yok su der gideriz
    Gursel abi su ile calistirilan bi vtec motor vardi onu hatirliyor musun birkac sene once piyasada cok geziniyodu hondam forum zamaninda? Adamlar yukardan bildigin damacana ile su bosaltiyorlardi motora, biraz sesli calisiyordu ama calisiyordu
    In vtec we trust.
    "Birilerininde Anitkabir'i beklemesi lazim." Behzat Ç.
    "Dude I almost had you." RIP Paul Walker.

    Mapped by Dr. Ecu
    Rebuilt by Hizli Rektifiye
    Powered by Sistem Honda

  15. #34
    16EC813 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    58
    Şehir
    bursa / erzincan
    Mesaj
    11.644
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    60 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Time-R Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Gursel abi su ile calistirilan bi vtec motor vardi onu hatirliyor musun birkac sene once piyasada cok geziniyodu hondam forum zamaninda? Adamlar yukardan bildigin damacana ile su bosaltiyorlardi motora, biraz sesli calisiyordu ama calisiyordu
    oda bişey mi bizim crx ler yagsız susuz çalışıyo
    PROSTOCK GARAGE
    SONKANATKIRICI K20 SİYAREXS

  16. #35
    !KO - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    gopham city
    Mesaj
    3.585
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bnm sohc d seriesde yagsız susuz contasız tapagaz d16a9 üvey evlattır haha

    İlker G.

  17. #36
    kadir jdm civic - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.936
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Time-R Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kadir ne alakasi var 10 - 40 yag kullandigi icin yatak sarmasinin? 10 - 60'ta olsaydi yine yatak saracakti pompa yetistiremedigi icin. Omru dolan bir mekanik malzeme.



    Sen vermeyebilirsin, zaten onlarda aracini sana vermez. Ne olursa olsun eg vtec bir ayricaliktir, Salih'in araci olsun, Sevki'nin araci olsun benim icin buyuk ayricalikti, 98 vti almaktansa eg vtec almayi ben gibi tercih edecek bircok insan taniyorum.

    Her malin bir alicisi vardir.

    bu yazıyı erkut abi yazdı sandım abi lafını geri alıyorum yalnış anlaşılmasın .

    yağın bir önemi yok diyenler 10 40 kullanmaya devam etsın vtec e de 10 40 koy sonra neler olur gör sende ...
    MSG GARAJ ANTALYA MUSTAFA GENÇ

  18. #37
    kadir jdm civic - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.936
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Time-R Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Allah zeval vermesin aracina, masallah 41 kere gule gule kullan ama bence bi el at su pompaya, aracinda guzel yuruyor, bir daha ugrasma actirmakla, rodajla falan.

    Ayrica zaten crx 3 - 4 - 5 motor icin buyuk rahatlik, canlaniyor, calismaya hevesli olarak calisiyor, zorlanmadan, tikir tikir.

    Cok guzel acikladin 10/60 farkini, fakat ne yazikki yag pompasinin kaderi bir gercek, bunu sen benden kat kat daha iyi biliyorsun, senin motorun bir istisna olabilir, ama bunu es gecmemek lazim. d16a9 icin olum kalim meselesi.

    Acikcasi yine bir arac alacak olsam, bu kesinlikle ex ile sohc vtec projesi olurdu Erkut abinin yaptigi gibi. d16a9 gercekten tam bir uvey evlat, honda markasini benimseyememis bir motor.
    bırde sunu söylemek lazım ekliyorum kullanmasını bilmek çok çok önemli benım kadar Sİ ile rolle cikıp gazlayan stock motorda onurcan vardır crx ile hiç bir sıkıntısı olmuyor aracın neden sizinkilere birseyler oluyorda aynı motor olan bizim araçlarımızın motorlarına birsey olmuyor.
    MSG GARAJ ANTALYA MUSTAFA GENÇ

  19. #38
    ykavcioglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul / Anadolu
    Mesaj
    4.781
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hacı sen motoru açsana, bi bakalım durumuna

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •