User Tag List

Sayfa 10/11 İlkİlk ... 891011 SonSon
196 sonuçtan 172 ile 190 arası

Konu: i-DTEC dizel motor Türkiye'ye geliyor.

  1. #172

    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    47
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.919
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı SONE-R Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yoksa geçen hafta sen de mi YDS sınavına girdin?
    Marshall Planının "karanlık ikizi" sendromu yaşıyorum, psikolojim normal değil

  2. #173
    Mehmet Gazihan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul Ataşehir
    Mesaj
    2.867
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı MCN21 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yeni gelicek dizelin turbo sistemi vnt sanırım degilmi ?
    Evet VNT3 Teknolojisi Kullanıyor. Bosch EDC17 İşletim ve CP4 Pompalı Piezo Enjektörlü Yakıt Sistemi var.
    Ne kadar iyi olursan ol, Kabiliyetin Müşterinin Memnuniyeti ile Sınırlıdır..! M.Gazihan

  3. #174

    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    52
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    9.379
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Arasts61 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Marshall Planının "karanlık ikizi" sendromu yaşıyorum, psikolojim normal değil
    ben 75 aldım, sen kaç aldın sınavdan?

  4. #175

    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    35
    Mesaj
    2.222
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Arasts61 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yakıt tüketimi , emisyon vs vs bi çok neden daha var?
    Diğerleri içinde geçerli değil mi bu emisyon vs vs bir çok neden.
    1.4 85 hp polo manuel ile DSG arasında 6 bin lira fark var. aralarında karma kullanımda 0.1 lt DSG avantajı var Manuele koy start&stop o 0.1 lt yi de karşılasın. hızlanma son hız vs aynı. Teknolojidir bir şey demem fakat giriş modelleri için gereksiz 6-7 bin lira fark ve yaşanan sorunlarda ortada. yok mekatronic yok tıkırtı filan bende test ettim kullandım ıslağı da kuruyu da. hoş tıkırtıyı gözlemleyemedim orası ayrı. Hızlı mı hızlı başka bir avantajı var mı yok. ZF de karmaşıktır bir şey demem fakat yapılabiliyor demektir bu. VAG DSG ye çok yatırım yaptı bende DSG taraftarıyım CVT filan beğenmem. Sadece bu kadar teknolojik olayı barındıran bir sistemin günlük ş.içi kullanılan modellerde hem maliyet hem sorunsuzluk açısından gereksiz görüyorum. Trend çift kavramalardır fakat çok çok sonra geçmeye başladı diğer firmalar.

  5. #176
    Burak Mehmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    1.816
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    23 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    5k civic dizel Geldi bugün showrooma..
    bizde 2 bayilik var birisi skoda diğeri honda..octavia da yeni geldi Civic 5k da. benzer fiyatlara bence octavia daha alınabilir bir araç...

  6. #177
    darkmoon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Şehir
    İstanbul Serengetisi
    Mesaj
    14.834
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    107 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    yorumlara bakıyorumda ne kadar ilginç görende piyasada araç yok hondanın 1.6 dizel motor üretmesine çok ihtiyaç var sanır.. vw toyota opel bmw mercedes renault pegeout citroen hyundai kia fiat daha sayıyım mı ... yıllardır adamlar ufak hacimli orta hacimli büyük hacimli dizel motorlu araçlar üretiyorlar.. sanki bütün pazar hondanın dizel motor üremesine muhtaç öyle bir yazıyorsunuzki ..

    honda dünyanın en büyük motor üreticisi firmalarından biri ama adamlar dizel motor fazla üretmiyorlar üretmiyor değiller üretiyorlar ama ciddi bir argeleri yatırımları yok belki amerika pazarında iyi bir konumları olmasından belki dizelde gelecek görmemesinden belki benzinli satışlardan çok memnunlar dizele gerek duymuyorlar.. ben hep buna bağlıyorum yoksa üretse hondada çok güzel kral bir dizel motor yapar yapmışda zaten sadece yıl olmuş 2013 ve bence hep diyorum atı alan üsküdarı dizel pazarında geçdi çokk çok geç kaldılar... her marka pazarını oturttu satışını yapdı bir kullanıcı kesmi oluşturdu dizelde..

    şimdi honda dizel yapmış pazara giricek ve bu firmaların son 15 yıldır oluşturduğu pazardan kendine ekmek kapma derdine düşücek sağlam bir otomatik şanzıman yapmassa ve fiyatını makul tutmassa ancak honda sempatizanı bir kesme çok az sayıda bir satış yapar bence..

    bu konuda sanırım anlaşılmayan ne motor teknolojisi ne yakıp yakmadığı değil onlar zaten artık olmak zorunda önemli olan piyasadaki rakip akranlarına oranla farklı olan ne sunuyorsun eğer bir farkın yoksa insanları kendine sırf hondasın diye çekemessin o devir bitti artık diğer tarafdada o zaman sırf bmw mercedes vw diye araçlarda var marka değeri çok yüksek..

    geçen hafta renault tourer edc şanzımanlı kiralık yaklaşık 1600 km yol yapdım tekirdağ edirne v.b araç yakıtı üflüyor şanzımanın tepkimesi çok iyiydi.. artık otomatik şanzımanlar bugün manuel şanzımanlı araçlardan daha seri daha performanslı ve daha az yakıyor ve en önemlisi şehir içinde büyük rahatlık kolaylık keyif insanları yormuyor.. sitesinde gördüğüm doğruysa honda bu motoru manuel şanzımanla getirtiyor buda bence bir kayıp..

    kısaca ben olaya farklı bakıyorum bence honda sadece b segmentinde c segmentinde ve d segmentinde dizel pazarını gözden çıkarmış..

    d segmentinde yeni accord içinde bu geçerli harika bir kasa yapmışlar araçda çok güzel donanım v.b her şeyi on numara ama gel görki o su gibi yakıtı içen 2.0 benzinli motor o arabayı pazarda mahvettti yiğenimde vardı 2012 yeni kasası şehir içi 11.5 yakıyordu zaten şehir içi fabrika veriside 10.4 aracın bu tip şeyler satışlarını çok düşürdü.. taksaydı güzel az yakan 2.0 dizel bir motor araba pazarda efsane satardı..
    Edebim el vermez edepsizlik edene... Susmak en güzel cevap, edebi elden gidene. [Yunus Emre]

    Zenginin malı Züğürdün çenesini yorarmış.. (ZZ Rules)

  7. #178

    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    49
    Şehir
    34
    Mesaj
    4.652
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    28 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Dikkat etiğim bir nokta var.. Burası otomobil severlerin buluştuğu bir topluluk.. Yani hiç birimiz otomobillere demir yığını gözüyle bakmıyoruz. Bu sevginin seviyeleri değişken de olsa hepimizin ilgi alanı otomobiller..

    Bir sürü şey de biliyoruz yine kişiden kişiye farklılaşan değişken seviyelerde..
    Dizel Honda konularında insanların yazdıklarını haftalardır okuyorum da;
    Forumun çok büyük bir yüzdesi Honda nın iyi bir marka olduğunda hemfikir. Ancak dizel bir honda nın iyi bir fiyatla piyasaya çıktığında alınabilir bir otomobil olduğunda da hemfikir..

    Aynısı FB civic çıktığında da öyle olmuştu.. Kimse almaz inanılmaz çirkin, tasarım rezaleti vs diye hepimiz yazıp çizdik.. Şu anda nasıl yollar? Deli gibi satıyorlar yine..

    Dizel honda nasıl olacak? Adam girecek showroom a, ben bu arabayı istiyorum diyecek, 70bin i basıp gidecek.. Yan tarafta x markanın dizeli olsun isterse.. tipi hoşuna gidecek, 3-5 ay sıraya girmek istemeyecek, karısının/sevgilisinin hoşuna gidecek, bir şekilde alacak..

    Fiyata falan takılmayın.. Bu araba çoooooook satacak hem de çok!.. Sen ben biz bu kadar parayı bu arabaya bağlamanın akıl karı olmadığını biliyoruz. Çünkü ilgiliyiz.. Alternatif markalar hakkında fikir sahibiyiz. Kimimiz çok üst düzeyde kimimiz ucundan da olsa biliyoruz bu işi.. Ama TechTurkey in, Türkiye otomotiv sanayi için potansiyel örnek oluşturduğunu olduğunu düşünmüyorum. Gerçek hayattaki müşteriler çok ama çok dangozca otomobil alıyorlar..

    Dolayısıyla Honda Dizel modelini peynir ekmek gibi satacak..

  8. #179
    doush - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Kebap
    Mesaj
    4.196
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Honda'nın çalışmalarına bakarsanız hep daha temiz dünya mantığıyla çalıştığını görebilirsiniz. Dizel konusunda birazcık geç kalmış olabilir, ki 2.2 dizel bile kendi sınıfında en az yakan dizeldir, ama çok fazla hybrid otomobili var.. Vtec2 kasada bile hybrid vardı.. Amerikada mk1 civic o kriz zamanında amerikada yakıt çok pahalıyken herhalde efsane satış yaptı.. En az yakan en sorunsuz araba olarak.. Şu an hidrojenle çalışan araçları seri üretime geçirmeyi vs. planlıyor. Bir gün benzin bittiği gibi dizel de üretemeyecek kaynaklar biitnce. O zaman şimdiki çalışmalarının farkını göreceksiniz.
    Alıntı DeNNis Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sen iskender ustaya git 51lik borudan beyin kıvırsın sana

  9. #180

    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    47
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.919
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bason Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Diğerleri içinde geçerli değil mi bu emisyon vs vs bir çok neden.
    1.4 85 hp polo manuel ile DSG arasında 6 bin lira fark var. aralarında karma kullanımda 0.1 lt DSG avantajı var Manuele koy start&stop o 0.1 lt yi de karşılasın. hızlanma son hız vs aynı. Teknolojidir bir şey demem fakat giriş modelleri için gereksiz 6-7 bin lira fark ve yaşanan sorunlarda ortada. yok mekatronic yok tıkırtı filan bende test ettim kullandım ıslağı da kuruyu da. hoş tıkırtıyı gözlemleyemedim orası ayrı. Hızlı mı hızlı başka bir avantajı var mı yok. ZF de karmaşıktır bir şey demem fakat yapılabiliyor demektir bu. VAG DSG ye çok yatırım yaptı bende DSG taraftarıyım CVT filan beğenmem. Sadece bu kadar teknolojik olayı barındıran bir sistemin günlük ş.içi kullanılan modellerde hem maliyet hem sorunsuzluk açısından gereksiz görüyorum. Trend çift kavramalardır fakat çok çok sonra geçmeye başladı diğer firmalar.
    performans, yakıt vs manuelle karşılaştırıldığında hiç bi dsg zaten manuelle mücadele edemez.(oranlar aynı olmak kaydıyla.) ben zaten dsg yi manuelle karşılaştırmıyorum. ama turkiyede de artık otomatik şanzıman vazgeçilmez hale geliyor. (bayanlar araba kullanmaya daha çok başladıkça bu daha da artacak, sadece bir suru insan sıf eşi kullanabilsin diye otomatik almak zorunda
    ayrıca trafik vs de cabası vs vs )

    hondanın o mukkemmel sorunsuz şanzımanının yakıt tuketimini ne hale getirdiğini, normalde 10 saniyetin altında 0-100 gören aracı nasıl 12 sn nin ustunde 100 km ye çıkardığını, emisyonu nasıl artırdığını filan anlatmaya çalışıyorum.
    ha ben çalıştım ne oldu? tarih konusuna biraz daha çalışmam gerektiği sonucuna vardık

  10. #181

    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    35
    Mesaj
    2.222
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Arasts61 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    performans, yakıt vs manuelle karşılaştırıldığında hiç bi dsg zaten manuelle mücadele edemez.(oranlar aynı olmak kaydıyla.) ben zaten dsg yi manuelle karşılaştırmıyorum. ama turkiyede de artık otomatik şanzıman vazgeçilmez hale geliyor. (bayanlar araba kullanmaya daha çok başladıkça bu daha da artacak, sadece bir suru insan sıf eşi kullanabilsin diye otomatik almak zorunda
    ayrıca trafik vs de cabası vs vs )

    hondanın o mukkemmel sorunsuz şanzımanının yakıt tuketimini ne hale getirdiğini, normalde 10 saniyetin altında 0-100 gören aracı nasıl 12 sn nin ustunde 100 km ye çıkardığını, emisyonu nasıl artırdığını filan anlatmaya çalışıyorum.
    ha ben çalıştım ne oldu? tarih konusuna biraz daha çalışmam gerektiği sonucuna vardık
    Performans olarak yakıt olarak da DSG gibi modellerde mevcut teknik verileri yakalamak çok daha kolay.

    Dünya bu yöne gidiyor zaten. 5 seneye kalmaz doğru düzgün manuel göremeyeceğiz yollarda bu da aşikardır. Bunun öncülerinden biri de VAG dır zaten. Olay sadece eşlerin araba kullanması ya da bayan şoförlerin çoğalması da değil. Tabi bu da bir nedendir haklısınız. Asıl neden insanlar bıktı artık manuelden. Trafik ne halde araç sayısı çok arttı birde tembelleşen bir dünyada yaşıyoruz. Bunların sonucu otomatik. Herkes kendi payını arttırmak için yeni şeylerin peşinde.

  11. #182
    İbrahim33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    33
    Mesaj
    7.725
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Quantum Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Dikkat etiğim bir nokta var.. Burası otomobil severlerin buluştuğu bir topluluk.. Yani hiç birimiz otomobillere demir yığını gözüyle bakmıyoruz. Bu sevginin seviyeleri değişken de olsa hepimizin ilgi alanı otomobiller..

    Bir sürü şey de biliyoruz yine kişiden kişiye farklılaşan değişken seviyelerde..
    Dizel Honda konularında insanların yazdıklarını haftalardır okuyorum da;
    Forumun çok büyük bir yüzdesi Honda nın iyi bir marka olduğunda hemfikir. Ancak dizel bir honda nın iyi bir fiyatla piyasaya çıktığında alınabilir bir otomobil olduğunda da hemfikir..

    Aynısı FB civic çıktığında da öyle olmuştu.. Kimse almaz inanılmaz çirkin, tasarım rezaleti vs diye hepimiz yazıp çizdik.. Şu anda nasıl yollar? Deli gibi satıyorlar yine..

    Dizel honda nasıl olacak? Adam girecek showroom a, ben bu arabayı istiyorum diyecek, 70bin i basıp gidecek.. Yan tarafta x markanın dizeli olsun isterse.. tipi hoşuna gidecek, 3-5 ay sıraya girmek istemeyecek, karısının/sevgilisinin hoşuna gidecek, bir şekilde alacak..

    Fiyata falan takılmayın.. Bu araba çoooooook satacak hem de çok!.. Sen ben biz bu kadar parayı bu arabaya bağlamanın akıl karı olmadığını biliyoruz. Çünkü ilgiliyiz.. Alternatif markalar hakkında fikir sahibiyiz. Kimimiz çok üst düzeyde kimimiz ucundan da olsa biliyoruz bu işi.. Ama TechTurkey in, Türkiye otomotiv sanayi için potansiyel örnek oluşturduğunu olduğunu düşünmüyorum. Gerçek hayattaki müşteriler çok ama çok dangozca otomobil alıyorlar..

    Dolayısıyla Honda Dizel modelini peynir ekmek gibi satacak..
    Abi , sedan olsaydı cidden çok satardı , bizim halkımız sedan aracı seviyor.Bu aracın tasarımının fanatik hondacılar dışında geniş bir kitleye hitap edebileceğini düşünmüyorum.
    Alıntı B.Koçer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    İtalyan aşktır Alman ticaret
    KALBİNİ MAHŞERE GÖTÜR !!

  12. #183

    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    Samsun / İstanbul
    Mesaj
    4.561
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Motor iyidir ama tasarım gerçekten rezalet
    Golf MKVII 1.6 Tdi

  13. #184

    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    49
    Şehir
    34
    Mesaj
    4.652
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    28 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı İbrahim33 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Abi , sedan olsaydı cidden çok satardı , bizim halkımız sedan aracı seviyor.Bu aracın tasarımının fanatik hondacılar dışında geniş bir kitleye hitap edebileceğini düşünmüyorum.

    Çok çok haklısın.. Türkiye sedan cenneti.. Ancak Honda için "yağını suyunu koy devam et" mantığı, ilave olarak "mazutlu araba iyidir" düşünceleri yurdum insanının kafasından çıkmadığı sürece, ikisi bir araya geldiğinde dizel honda satar diye düşünüyorum.

    tabi bu bir öngörü sadece.. bekleyip göreceğiz..

  14. #185
    Okan.A.A - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    31
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    100
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu arada aracın ilk testi gerçekleştirilmiş pek fazla detaylara girmemişler ama izlemek isteyenler için buyrun
    İlk Test - Honda Civic 1.6 i-DTEC - YouTube

  15. #186
    arkatcaglar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    44
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    578
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı efe_ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Motor iyidir ama tasarım gerçekten rezalet
    Katılıyorum son zmanlarda honda tasarım olarak cok kötü yeni olarak sadece hoşuma giden cr z type r oda türkiyeye gelecegini sanmıyorum

  16. #187
    Seven7 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    32
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.427
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    18 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Okan.A.A Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu arada aracın ilk testi gerçekleştirilmiş pek fazla detaylara girmemişler ama izlemek isteyenler için buyrun
    İlk Test - Honda Civic 1.6 i-DTEC - YouTube
    Bu kadar anlamsız bir test olamazdı sanırım. Adamlar el freni bile çekmiş virajda ama motor sesinden bile bahsetmemiş.

  17. #188
    ibratice
    Misafir
    Alıntı Seven7 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu kadar anlamsız bir test olamazdı sanırım. Adamlar el freni bile çekmiş virajda ama motor sesinden bile bahsetmemiş.
    araçta nerdeyse hiç dizel sesi duymuyorsunuz

  18. #189
    fore - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2012
    Yaş
    42
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    788
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Seven7 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu kadar anlamsız bir test olamazdı sanırım. Adamlar el freni bile çekmiş virajda ama motor sesinden bile bahsetmemiş.
    Honda tam test yapılmasına müsaade etmemiş olabilir..

  19. #190
    chaylak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.660
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Okan.A.A Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu arada aracın ilk testi gerçekleştirilmiş pek fazla detaylara girmemişler ama izlemek isteyenler için buyrun
    İlk Test - Honda Civic 1.6 i-DTEC - YouTube
    uyduruktan test yapacagiz icine etmisler arabanin ya
    00' Civic 1.6IES

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •