Mehmet,
bu kadar hırs zarar getirir. seni tanımıyorum. Ankara'dan gelen ekibi tanımıyorum.
sex gibi terimleri karıştırmasan daha doğru olur.
sen aracını geliştirirken diğerleri de araçlarını iyileştirebilir. Böyle bir durumda roller değişir.
çok hızlı hale getirip teste çıkarsın, radyatör hortumunun kelepçesi bozulur, herhangi bir sensör bozulur, ufak bir arıza olur, o gün araban yavaş kalabilir.
senin bugünkü hırslı durumuna bundan 13 - sene önce düşen biri olarak başkalarının bu duruma kapılmamalarını öneriyorum. Benzer hatayı yaptım, şu anda keşke yapmasaydım dediğim hatalarımdan biri hırsa kapılıp yorum yapmak.
Ne yapmanı öneriyorum?
- Yurt dışından kitaplar alıp okuyup bilgi dağarcığını geliştirmek.
- Turbo sistemi uygulayıp N/A dan kurtulmak.
- Aracını kendi kendine bol bol vbox ile ölçüp, belli bir noktaya getirmek.
Kısa bir hikaye:
Sene 2000.
Pembe M3e supercharger taktık.
Sertan (Siyah supra'nın sahibi) o zaman C5i var.
C5 Corvette'e eksantrik ve 200 shot nitrous takmış.
Denemeye çıktık.
O zamanlarda edirne yolunda araba yok, asfalt bomboş.
M3 ün blow off valf bozulmuş, haberimiz yok.
1. gazlamada C5 M3 ün içinden geçti. İnanamadım, 200 shot neymiş o gün anladım.
Benim de blow off çalışmayınca emme manifoldum patladı.
Blow off çalışsa bile M3 ün içinden geçerdi. M3 420 motor beygirine sahipti.
Sertan ile Yeşilköy'e döndük. O gün çok hırslanıp kendime zarar verdim.
Sertan'a da iyi davranmadım, ayıp ettim.
Aracı daha hızlı olanı tebrik etmek elini sıkmak lazım.
Mekanik spor her an her şey olabilir.
Aradan 13 sene geçti, Pembe M3 100-200 km/h 3,85 koşuyor, halen çalışmaya devam ediyoruz, hedef 2,99 saniye.