User Tag List

Sayfa 5/9 İlkİlk ... 34567 ... SonSon
171 sonuçtan 77 ile 95 arası

Konu: volvo 850 T5

  1. #77

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.417
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Tek söyleyeceğim LPG görmüş arabaya yükleme yapmayın. Eskiden de volvo forumda bir arkadaşta vardı 2.3 lük tüplü ve öfkeli diye gazlıyordu. Motor lPG ile 15 bin dayanabildi. T5 motorda LPG sakın.
    IN BOOST WE TRUST

  2. #78
    ilkerist - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2012
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul / Maltepe
    Mesaj
    1.258
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bülent Abi'nin işi de anlamadım zaten lpgyi hangi ara takmış,hoş gazlamaz artık pek kendisi ama T5 ve lpg kesinlikle sakıncalı,şansınıza kalmış,5binde de gelir kucağa 25binde de

  3. #79
    onursumer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    18.464
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    65 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ilkerist Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Volvo 850 2.0 T5 1996 Model 21.500 TL Sahibinden satılık ikinci el Beyaz renk - 89295510

    Şöyle bir araç var,muazzamdır Volvo forumlarından bir abimizin aracı,T4'te ben harika bir ses almıştım ama T5 sesi hakikaten harika,zaten vtecten sonraa muhtemelen tekrar Volvo'ya döneceğim ben Kaporta parçaları oldukça pahalıdır,motor parçaları normal fiyatlarda seyreder,lpg'ye nazlıdırlar,siz baktıkça o da sizi üzmez,iyidir iyi

    araç çok güzel duruyor ya R jantlar falan çok hoşuma gitti

    şu yeşilkoydeki yeşil satsa talibim rengine falan bayılıyorum onun

    psn&Live id: onursumer
    135
    ├┼┼╕
    246R

  4. #80

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.417
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    FOV plaka olana ben kaç sene önce taliptim ama vermiyor sahibi. Fiyat söyle vericem dedim söyleyeceğim fiyatı sen vermezsin senin vereceğine de ben böyle bir araba alamam dedi. Düşününce mantıklı.
    IN BOOST WE TRUST

  5. #81
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Alıntı kelalper Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Tek söyleyeceğim LPG görmüş arabaya yükleme yapmayın. Eskiden de volvo forumda bir arkadaşta vardı 2.3 lük tüplü ve öfkeli diye gazlıyordu. Motor lPG ile 15 bin dayanabildi. T5 motorda LPG sakın.
    valla abi bi abimizde (volvo forumdan ki benimde üyeliğim vardır oraya pek yazmam) vardı lacivert renk, tüplü ve öfkeli.. en sonunda illallah ettirdi araba, bir türlü düzen tutmadı lpg ile dediğin gibi. 2 kez motor yapıldı 1 kez swaplandı diye biliyorum hatta

    ama motor yapılan motor hybrid olmuştu artık, araç 2.0 t5 ancak 2.3 kapak falan vardı, turbosu volvo modellerinden hybrid falandı

  6. #82
    onursumer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    18.464
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    65 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kelalper Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    FOV plaka olana ben kaç sene önce taliptim ama vermiyor sahibi. Fiyat söyle vericem dedim söyleyeceğim fiyatı sen vermezsin senin vereceğine de ben böyle bir araba alamam dedi. Düşününce mantıklı.
    aynen sahibi kesinlikle satmıyor gencler volvoya goturuyor oda satılığıa çıktığı anda pazarlığa oturucam zaten servise haber bıraktık

    psn&Live id: onursumer
    135
    ├┼┼╕
    246R

  7. #83
    VTEC® - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.965
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Volvo 850 2.0 T5 1995 Model 12.750 TL Sahibinden satılık ikinci el Bordo renk - 100999170

    Düşünceniz varsa çalıştığım şirketteki müdürümün aracı, büyük bir hevesle haftasonu hobi aracı olarak aldı. Bu süre zarfında eşininde kullanacağını düşünmüştü ancak eşi için kullanması mümkün olmadı, çok büyük bir araç olduğu için. şimdi satıyor, özel servis bakımlı ve çalışmayan parçası yok. kendimde kullandım gerçekten çok keyifli bir araç, sağlam ve güçlü olduğunu hissettiriyor. Fiyatı uygun diye küçümsenecek bir araç değil karoserde değişeni olmayan, ve parça parça boyananı olan bir araç mekanik olarakta sorunu mevcut değil.

  8. #84

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.417
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı levent Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    valla abi bi abimizde (volvo forumdan ki benimde üyeliğim vardır oraya pek yazmam) vardı lacivert renk, tüplü ve öfkeli.. en sonunda illallah ettirdi araba, bir türlü düzen tutmadı lpg ile dediğin gibi. 2 kez motor yapıldı 1 kez swaplandı diye biliyorum hatta

    ama motor yapılan motor hybrid olmuştu artık, araç 2.0 t5 ancak 2.3 kapak falan vardı, turbosu volvo modellerinden hybrid falandı
    Ondan bahsediyorum zaten. O forumun kurucusu ben oluyorum
    IN BOOST WE TRUST

  9. #85
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Alıntı kelalper Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ondan bahsediyorum zaten. O forumun kurucusu ben oluyorum
    Ama en sağlıklı döneminde ciddi keyifliydi o araba abi Sonra tadı kaçtı tabi o ayrı mevzu

  10. #86

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.417
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2,3lerin hepsi çok keyifli zaten. Manuel 2.0 98 lerde çok keyifli. Gaz kelebeği elektronik oldu mu sıçanzi. Haa bi de alt blok 2.0-2.3 fark etmio. Bloklar aynı. Bore aynı stroke farklı. 850 T5 turboları daha küçük S70 lerden o da var bi de
    IN BOOST WE TRUST

  11. #87
    ilkerist - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2012
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul / Maltepe
    Mesaj
    1.258
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gençler Volvo Bülent Abi bana S60 2.3 T5 bulacaktı manuel var 1 tane dedi unuttu gitti,bende araba alınca aramadımda geri 1 ay oldu

  12. #88
    Ufuk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    30
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.771
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    s40mı dersiniz 850 mi? s40'da 1.9lar 2.0T'dan güçlüymüş ama yükleme konuusunda önü 2.0 kadar açık değilmiş.Doğru mudur ?Lpg düşünmüyorum.
    Yada şu setup için en başarılı araç ve motor seçeneği hangisi olur ?
    Kesinlikle manuel olacak.
    yazılım( azıcık hard )
    filtre
    komple düz boru sonda kaliteli egzoz.
    intercooler(gerekli mi emin olamadım ? )
    methanol

    Bu şekilde f-e-h'lı vitek geçer sanırım.Yada bu şekildeyken yürürü nasıl olur ?

  13. #89
    ilkerist - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2012
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul / Maltepe
    Mesaj
    1.258
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Ufuk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    s40mı dersiniz 850 mi? s40'da 1.9lar 2.0T'dan güçlüymüş ama yükleme konuusunda önü 2.0 kadar açık değilmiş.Doğru mudur ?Lpg düşünmüyorum.
    Yada şu setup için en başarılı araç ve motor seçeneği hangisi olur ?
    Kesinlikle manuel olacak.
    yazılım( azıcık hard )
    filtre
    komple düz boru sonda kaliteli egzoz.
    intercooler(gerekli mi emin olamadım ? )
    methanol

    Bu şekilde f-e-h'lı vitek geçer sanırım.Yada bu şekildeyken yürürü nasıl olur ?
    Ben de 2001 S40 1.9 T4 vardı,şu anda satılık 2 güzel T4 var 2'si de Ankara'da,optimum yazılımla,filtre-egzos,250hp civarı alınıp,sağlıklıda olacağı söylenmişti bana,yaptırmak kısmet olmadı.Benim aracım ov.'ti,Alper Abi manuelin zaten alt hızlardan itibaren vtec gececeğini söylemişti başka bir konuda,yanlız filtre-egzosdan sonra ben arıza ışığına çare bulamamıstım ben,10günde bir arıza ışığını yakıyordu Ama sesi harika oluyor.

    2.0'ların stock basıncı 0.6 bar,1.9'lar ise 0.9 bardır.Ben ne olursa olsun 2001 modelini almanı öneririm.

  14. #90
    Ufuk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    30
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.771
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    arıza ışığı sorun değil araç kendini limp moda atmasın yada kısmasın yeterli.Sanırım yazılımla o iş halledilir.olmazsa sökeriz o ampulü olur biter.

  15. #91

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.417
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yükleme konusunda 850 üzerindeki motor daha verimlidir. Volvo WTCC de S40 lar üzerinde de bu motoru kullandı.
    Diğer kısma gelince 1.9 lar 2.0 lara göre yüklemeye daha uygundur. Verimi daha yüksektir daha dayanıklıdır. Manuel S40 T4 şu anda düzgün durumdaysa zaten FEH lı Vtecleri geçer stock halde. Ya da şöyle söyliim bende varken 99-2006 arası hiç bir 1.6 atmosferik araba geçemedi beni. Ne 306 lar ne vtecler. Düzgün ve bilinçli olarak yapılmış bir yazılım intercooler filtre ve egzostla o araba tayyar kovalar ne Vteci.
    IN BOOST WE TRUST

  16. #92

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.417
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ilkerist Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben de 2001 S40 1.9 T4 vardı,şu anda satılık 2 güzel T4 var 2'si de Ankara'da,optimum yazılımla,filtre-egzos,250hp civarı alınıp,sağlıklıda olacağı söylenmişti bana,yaptırmak kısmet olmadı.Benim aracım ov.'ti,Alper Abi manuelin zaten alt hızlardan itibaren vtec gececeğini söylemişti başka bir konuda,yanlız filtre-egzosdan sonra ben arıza ışığına çare bulamamıstım ben,10günde bir arıza ışığını yakıyordu Ama sesi harika oluyor.

    2.0'ların stock basıncı 0.6 bar,1.9'lar ise 0.9 bardır.Ben ne olursa olsun 2001 modelini almanı öneririm.
    yanlışın var 2.0T lerinbasıncı 0.6 bardır. T4lerin basıncı 0.8dir. İki motorda da. 1.9 larda sıkıştırma daha yüksektir.
    IN BOOST WE TRUST

  17. #93
    ilkerist - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2012
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul / Maltepe
    Mesaj
    1.258
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kelalper Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yanlışın var 2.0T lerinbasıncı 0.6 bardır. T4lerin basıncı 0.8dir. İki motorda da. 1.9 larda sıkıştırma daha yüksektir.
    Abi tamam 2.0ların 0.6 yazdım zaten 1.9'ların 0.9 biliyordum ama,nette öyle okumuştum aracı almadan önce Peki bir soruda ben sorayım o zaman stock motorda basıncı ne kadar acılabilir,kırmadan?

  18. #94

    Üyelik
    Nov 2011
    Yaş
    43
    Şehir
    türkiye-istanbul
    Mesaj
    3.154
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu volvolara ayrı bir hayranlıgım war bir tane wardı intercoolerli turbosu büyük cipli cooliver falan birde yazılan lotec rs yazılımlı yazmıslardı 350 bg lerde nefis bir makınaydı onuda bu gti rsler gibi yapıp sökeceksin koltuk falan gelsin isteyen ama yakıtı hakkında bilgi sahibi değilim bilgilendirirseniz sevinirim
    Ya kelebekler hayatı görünce intahar ediyorsa???

  19. #95
    ErayCerit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    34
    Şehir
    01-33
    Mesaj
    1.443
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Ufuk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    s40mı dersiniz 850 mi? s40'da 1.9lar 2.0T'dan güçlüymüş ama yükleme konuusunda önü 2.0 kadar açık değilmiş.Doğru mudur ?Lpg düşünmüyorum.
    Yada şu setup için en başarılı araç ve motor seçeneği hangisi olur ?
    Kesinlikle manuel olacak.
    yazılım( azıcık hard )
    filtre
    komple düz boru sonda kaliteli egzoz.
    intercooler(gerekli mi emin olamadım ? )
    methanol

    Bu şekilde f-e-h'lı vitek geçer sanırım.Yada bu şekildeyken yürürü nasıl olur ?
    bu yazdıklarınızı yapmadan bile orjinal bir T4 ile f/h/e bir vteci ayırırsınız zaten. 200 hp 300 torka sahip standart motoru Lpg konusunu da asla dert etmeyin,montajı yapan usta 'usta' olduğu sürece hiçbir sıkıntı yaşamazsınız.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •