User Tag List

Sayfa 8/9 İlkİlk ... 6789 SonSon
171 sonuçtan 134 ile 152 arası

Konu: volvo 850 T5

  1. #134

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.417
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ilkerist Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Manuel şart + yürürünün elden geçmeside şart,hissiyatsızlık var S80'de aynı şekilde,S40 T4 ise çok keyifli Ama tadını aldım bir kere onun,değişiklik lazım
    S40 T4 genç için daha mantıklı. S60 S70 850 çok büyük kasalar. Yol tutuşlarıda S40 kadar iyi değil yapılmasına rağmen. S40ta yol tutuş sadece kısa yay ile çok iyileşiyor. Direksiyon hassasiyeti maalesef hepsinde kötü. Yeni S60 larda da kötü S80 lerde de S60R dada. Eski fiestaların bile direksiyon hissi çok daha iyi. Sebebini maalesef bilemiyorum ama Kar lastiği ile kar üzerinde de his tamamen değişiyor bu sefer kontrol çok kolay hale geliyor. Saabların nasıldır bilemiyorum.
    IN BOOST WE TRUST

  2. #135

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.417
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı M3CSL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu nasıl bır gıdıstır..

    volvo +700hp - YouTube

    benımde favorım manuel c70t5
    T5 makina bunun kadar devir çevirmeyi sevmez. Daha çok basınçla yürümeyi seviyor. Bu S40 Autotech firmasının yaptığı araba. Gallardo ile de videosu var 30 R turbo ile. Üstündeki egzantrikler ne bilemiyorum. Ama üst kapak sağlam. Kaç tane videosu var bu şekilde.
    IN BOOST WE TRUST

  3. #136

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.417
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    zaten kadrana göre 160 260 arası 9 saniye.
    IN BOOST WE TRUST

  4. #137

    Üyelik
    Nov 2011
    Yaş
    43
    Şehir
    türkiye-istanbul
    Mesaj
    3.154
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kelalper Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sıkıntı yok S70 S60 S40 850 hepsine yapılabilir.
    yani t6 850 ye uygunmudur ıntercooler da istermi değişiklik için büyüyünce hacim
    Ya kelebekler hayatı görünce intahar ediyorsa???

  5. #138
    gabxer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    282
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    S80 ayni degil direksiyonu daha hisli ve aks mesafesi sayesinde yol tutusu guvenli hissettiriyor, ilk olarak s80kullandim sonra 2 tane s60 degistirdim eger surat derdiniz yoksa s80 bir cok acidan daha mantikli.Ancak kasanin hantalligini hissediyorsunuz kullanirken(s60 ile karsilastiriyorum hic s40kullanmadim)

  6. #139
    palamut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    431
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 2JZ-GTE Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yani t6 850 ye uygunmudur ıntercooler da istermi değişiklik için büyüyünce hacim
    rahatlıkla side feed fmic setupa geçebilirsiniz bolca yer var klima rekorlarını sağ sol az esneterek.

  7. #140
    rdmmm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    35/Ksk 34/Maltepe
    Mesaj
    614
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    99 s80 t6 kullanmış biri olarak alcak olan yakıtı en son düşünsün bence gidişi sesi fazla yakmasını telafi ediyor çoğu spor araca güzel şaka yapabiliyor t6 motor lpgdede düzgün bir usta taktıysa iyi uyum sağlıyor. Geçmişi iyi bir araçsa hor kullanılmamışssa periyodik bakımlar dışında sorun çıkarmaz kolay kolay

  8. #141
    ilkerist - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2012
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul / Maltepe
    Mesaj
    1.258
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Autotech'in T4'ünün kovaladığı,geçtiği,ettiği ne arabalar var araştırın zaten görürsünüz,Alper Abi ben bu S60R'a akıl erdiremedim o arabanın,rakamsal hakkını verememesi,büyük bir hatanın işareti olduğunu düşünüyorum M3'e rakip olarak gelmiş bir araç nihayetinde

  9. #142
    onursumer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    18.464
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    65 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    s60r ın stock halde m3 e rakip olması çok zor 4 çeker olmasından kaybediyor en başta

    ama şuan 2. elde fiyatları çok güzel açıkcası insanın aklını çeliyor

    psn&Live id: onursumer
    135
    ├┼┼╕
    246R

  10. #143
    gabxer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    282
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    S60R vergiden dolayı çok kaybediyor.
    2521cc motoru var dolayısı ile 2500cc yerine 3000cc vergisi ödüyorsunuz.

  11. #144
    onursumer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    18.464
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    65 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı gabxer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    S60R vergiden dolayı çok kaybediyor.
    2521cc motoru var dolayısı ile 2500cc yerine 3000cc vergisi ödüyorsunuz.
    6 aylığı 1200 fakat kasko bedeline bakmak lazım bir alt dilimden odenebilir sanırım

    psn&Live id: onursumer
    135
    ├┼┼╕
    246R

  12. #145

    Üyelik
    Nov 2011
    Yaş
    43
    Şehir
    türkiye-istanbul
    Mesaj
    3.154
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yani t6 turboyu cooler değiştirmeden al tak şekilde monte oluyormu daha sonra bir ayar falan yola devammı
    Ya kelebekler hayatı görünce intahar ediyorsa???

  13. #146

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.417
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 2JZ-GTE Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yani t6 850 ye uygunmudur ıntercooler da istermi değişiklik için büyüyünce hacim
    6 silindir motora gerek yok ki 850 ye. Üzerindeki motor gayet performanslı yükledikten sonra. Swap yapmak dünyanın parası. O paraya en az 500 hp yaparsın 850 yi.
    IN BOOST WE TRUST

  14. #147

    Üyelik
    Nov 2011
    Yaş
    43
    Şehir
    türkiye-istanbul
    Mesaj
    3.154
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kelalper Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    6 silindir motora gerek yok ki 850 ye. Üzerindeki motor gayet performanslı yükledikten sonra. Swap yapmak dünyanın parası. O paraya en az 500 hp yaparsın 850 yi.
    yok abi demek istediğim t6 turboyu 850 ye taktıgımız zaman cooler değişikliği istermi
    Ya kelebekler hayatı görünce intahar ediyorsa???

  15. #148
    palamut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    431
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    s80 t6 da 2 adet td03 çıkar zaten 5 silindirli motorlarda en küçük olan mevcut turbo bile mitsu td04 olduğundan t6 turbolarından birini tek başına takmanız güç kaybettirir. haliyle intercooler büyütmekde gereksiz olur

  16. #149

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.417
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 2JZ-GTE Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yani t6 turboyu cooler değiştirmeden al tak şekilde monte oluyormu daha sonra bir ayar falan yola devammı
    O kadar kolay değil motor kulakları aksı difransiyeli şanzımanı dünya kadar masraf. Sadece blok al tak değil yani. Alacağında 272 hp. Sence 62 hp için değer mi o kadar masraf yapmak ki ön taraf çok basacak bu sefer virajda arkası kopmaya başlayacak. Bana mantıklı gelmiyor.
    IN BOOST WE TRUST

  17. #150
    onursumer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    18.464
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    65 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2JZ-GTE

    sanırım t6 daki turboyu kullanmak için sordun dimi ?

    t6 nın turbosu daha kuçuk olucağı için olmaz sanırım ?

    psn&Live id: onursumer
    135
    ├┼┼╕
    246R

  18. #151

    Üyelik
    Nov 2011
    Yaş
    43
    Şehir
    türkiye-istanbul
    Mesaj
    3.154
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kelalper Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    O kadar kolay değil motor kulakları aksı difransiyeli şanzımanı dünya kadar masraf. Sadece blok al tak değil yani. Alacağında 272 hp. Sence 62 hp için değer mi o kadar masraf yapmak ki ön taraf çok basacak bu sefer virajda arkası kopmaya başlayacak. Bana mantıklı gelmiyor.
    abi bir t5 için en sağlıklı yüklemek için neler yeterli olur
    Ya kelebekler hayatı görünce intahar ediyorsa???

  19. #152

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.417
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    850 için mi S70 için mi konuşuyoruz.
    IN BOOST WE TRUST

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •