User Tag List

Sayfa 10/10 İlkİlk ... 8910
182 sonuçtan 172 ile 182 arası

Konu: Fatih Altaylı, Peugeot RCZ'yi test etti yazdı...

  1. #172
    TarikS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2006
    Şehir
    Düzce
    Mesaj
    9.420
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    60 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Schumi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Birşey daha var. Oradaki 160 lık sirocco eminimki rolling gibi düz hızlanmada 156 hp RCZ'i geçicektir kilo ve avantajı ile. Buna rağmen RCZ nasıl oluyorda yan yana yada burun farkı ile pistte roccoyu geçiyor.
    Tiff para almi$ Peugeot'dan

  2. #173
    Naman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    Karşıyaka
    Mesaj
    1.474
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Talking

    Ben yazmiyim dedim

  3. #174
    Gilga - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    106
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Arkadaşlar birçoğunuz Fatih Altaylı'yı ne anlar diye yorumluyorsunuz ama kendisi otomobil konusunda ciddi bir bilgi birikimine sahip birisidir. Hatta TOSFED (Türkiye otomobil sporları federasyonu) eski yönetim kurulu üyesidir. Arabalardan hepimiz kadar çok keyif alan biridir. Açıkcası böyle bir şeyin reklamından gelecek paraya ihtiyaç duyacak biriside değil bence..

  4. #175
    Naman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    Karşıyaka
    Mesaj
    1.474
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hehe gerçi üye olduğu 2 dönem boyunca hiçbir YK toplantısına da katılmadı diye hatırlıyorum

  5. #176
    Antalyalogy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    47
    Şehir
    Özgür --> Antalyalogy
    Mesaj
    6.533
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Naman Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sanırım yanlış anlaşılmalar devam ediyor. Mesajımdan Tiff'in acemi olduğu fikrini çıkarmışsınız. Tiff'ten ve videodaki sürüşünden bahsedeyim o zaman öncelikle.
    Tiff öncelikle bu aracı bir pistte 'Time Trial' amaçlı kullanıyor. Understeer olayı videoya göre bir virajda yaşanmış, evet. Ama bunun önüne ayak gazdan çekilmeden geçilebilirdi. Tiff aracı 'Time Trial' amacıyla kullandığı için araç sürat kaybetmesin diye pist dışına kadar salıyor. Salmayabilirdi ancak araç bu sefer sürat kaybedecekti. Onu yapmamış salınmasına izin vermiş. Viraj süratlerini bilmiyoruz. Öte yandan videoda da sağ U olan viraja RCZ'le daha içeriden Scirocco ile daha dışarıdan girmiş. Öncelikle bu kullanana göre sonucun değiştiğinin göstergesidir. Kaldı ki yine videoya göre yanyana dönmüşler ki RCZ'in virajdaki izi daha kısa olmasına rağmen daha sert açıyla aldığı virajı savrulmadan ve açılmadan VW ile yanyana almış. O zaman benim aklıma Tiff acaba understeer e soktuğu viraja gereğinden daha hızlı mı girdi sorusunu hatta daha da ileri gidecek olursak o viraj öncesine kadar RCZ'in daha çabuk mu hızlandığı sorusunu akla getirtiyor. Ama sıkıntı yok sonuçta dediğim gibi bu bir Time Trial karşılaştırması. Tiff'te izden ziyade sürati yukarıda tutan bir sürüş sergiliyor. Bunlar normal hareketler. Sadece bir yeri anlamadım artık finish düzlüğünde nedense RCZ'i yol ortasına çekerek iz uzunluğu uzatıyor.. ***** düz yolu çapraz geçerseniz 1 sn ye yakın süre kaybedersiniz. Videodaki gibi bir durumda da milisaniyelerle alırsınız Time Trial'ı. Ben videonun detaylarına indikçe RCZ 156'nın tahminimden daha iyi yol tuttuğu kanaatine vardım.

    207 RC, diğer Peugeot'lara göre daha yüksek toleranslı bir takım hareketlere daha geç müdahele eden bir ESP sistemine sahiptir. Yani RC olmayan 207'ler aynı koşullarda daha erken devreye girmektedir ki bunun tek sebebi yürüyeni değildir. Özellikle böyle yapıldığı PSA'dan deklare edildi. 207 RC'yi kullanmış olmanıza sevindim.
    ESP'li çok çok çok iyi yol tutuyor demişsiniz ancak 207RC'de ESP viraj performansını ciddi derecede yavaşlatan bir etkendir. Sizi viraj içinde tutmak adına aracı viraj içinde frenle yavaşlatır. Bu yüzden ESP'yi kapatmak gerekir. O zaman da yemiyor demişsiniz. Burada hedef önemlidir. Eğer hedef virajdan en kısa sürede çıkmak ise viraj çıkışına doğru aracı iyice açarsınız. Direksiyon konumu ne kadar sıfıra yakınsa o kadar kolay hızlanır araç. Bu hareket te aracı viraj dışına doğru açar bu understeer değildir. Eğer viraj esnasında yol tutuşa bakmaksa hedef o zaman olabildiğince virajın optimal izden bağımsız yol eksenine tamamen paralel bir iz takip ederseniz ve savrulmaları gözlemlersiniz. Bu noktada Time Trial disipliniyle katettiğiniz optimal izdeki süratinizden çok daha düşük bir sürat ile izi takip etmek durumundasınız. Eğer 2 disiplinde de aynı süratte kalırsanız Time Trial'lık disiplininiz başarısız demektir.
    207 RC bu konuda beni hiçbir zaman yanıltmadı. Yana salınımları her zaman iyi hissettiren ve kontrollü salınımlar oldu. Öte yandan böyle bol şeritli pist kıvamı yollar değil de 5-7 metre genişlikli dağ yollarında bile ESP'siz hali bana göre de çok çok başarılıdır. ESP'si kapalı RC tabiki savrulma salınma eğilimine girecektir her araçta olduğu gibi.

    Videodaki pisti çok bilmiyorum bilmem de gerekmiyor aslında. Ben RCZ kaymıyor da demiyorum ama Tiff'in kontrollü kaydırdığından eminim. Bunun da tek sebebi var: Time Trial. VW de hiç kaymıyor değil aynı şekilde. Ben RCZ 156'lığın bu videodan sonra fena yol tutmadığı ve sportif kullanıma uygun olduğuna kanaat getirdim 156'lığı hiç kullanmadım ama daha konfora yönelik bir yürüyene sahip olduğundan 200'lüğe kıyasla kötü yol tutuyordur diye düşünüyordum.

    Deniz Baba aştın sen kendini aştın..Teknik konularda zaten full detaycı yazıların konuyu takip edenleri mest ediyor şimdi bir de bu videoyu yorumlayışın 10 numara..

    Bu arada TR de peugeot hakkında senden daha teknik ve tarafsız konuşan görmedim söylemden geçemiyeceğim..

    İzmir e dönmeni, ve artık stabil bir RC görmeyi umuyoruz.Aracını yap ;

    Sana söz veriyorum - geleceğim ya İzmir de ya da orta bir yerde buluşup deniyelim araçları (who is the fastest RC in Turkey ? )
    '' Detaylı Araç Bakımı, Temizliği ve Boya Koruma '' :

    http://detayciyim.blogspot.com/

  6. #177
    Cimmeria - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    London
    Mesaj
    3.478
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    fatih altaylı ne anlar yazan arkadaşlar fatih altaylının 19 yaşından beri ferrari kullandığını biliyor mu acaba ? ya da ferrari bir model lanse ettiğinde türkiyeden ilk çağırılan gazeticilerden biri olduğunu ? ya da adamın garajında ac cobra olduğunu

    adamı günahım kadar sevmem ama burda ona sallayanlarla piste çıksa çok komik anlar yaşanır emin olun...

    arabaya gelirsek ben pejoya 80 milyar vermezdim sanırım. 80 milyara ikinci el m3 alırım

  7. #178
    TechTurkey Dragger - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2006
    Yaş
    47
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    16.075
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    147 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı DRaGGeR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu arada Fatih Altaylı'yı fazla kücümsemeyin, otomobil konusunda bilgilidir.

    Bircogunuz oyuncak araba ile oynarken F355 kullanıyordu o adam
    Ben sayfalar önce yazdım ama bazı arkadaslar hala asagılamaya devam ediyor adamı
    @premiumparts / www.premiumpartstr.com

    Premium Brands & Special Cars

    OZ RACING · SPARCO · MSW by OZ · AEM · K&N · EIBACH

  8. #179
    TechTurkey
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    Almanya/Münih
    Mesaj
    2.437
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı DRaGGeR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben sayfalar önce yazdım ama bazı arkadaslar hala asagılamaya devam ediyor adamı
    bazen susmak iyidir abi boşver altaylı kim tif kim ya imkan olsa hepimiz senna oluruz
    A programmer is an organism that turns coffee and pizza into software

    www.drecu.com

  9. #180
    doush - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Kebap
    Mesaj
    4.196
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Naman Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sanırım yanlış anlaşılmalar devam ediyor. Mesajımdan Tiff'in acemi olduğu fikrini çıkarmışsınız. Tiff'ten ve videodaki sürüşünden bahsedeyim o zaman öncelikle.
    Tiff öncelikle bu aracı bir pistte 'Time Trial' amaçlı kullanıyor. Understeer olayı videoya göre bir virajda yaşanmış, evet. Ama bunun önüne ayak gazdan çekilmeden geçilebilirdi. Tiff aracı 'Time Trial' amacıyla kullandığı için araç sürat kaybetmesin diye pist dışına kadar salıyor. Salmayabilirdi ancak araç bu sefer sürat kaybedecekti. Onu yapmamış salınmasına izin vermiş. Viraj süratlerini bilmiyoruz. Öte yandan videoda da sağ U olan viraja RCZ'le daha içeriden Scirocco ile daha dışarıdan girmiş. Öncelikle bu kullanana göre sonucun değiştiğinin göstergesidir. Kaldı ki yine videoya göre yanyana dönmüşler ki RCZ'in virajdaki izi daha kısa olmasına rağmen daha sert açıyla aldığı virajı savrulmadan ve açılmadan VW ile yanyana almış. O zaman benim aklıma Tiff acaba understeer e soktuğu viraja gereğinden daha hızlı mı girdi sorusunu hatta daha da ileri gidecek olursak o viraj öncesine kadar RCZ'in daha çabuk mu hızlandığı sorusunu akla getirtiyor. Ama sıkıntı yok sonuçta dediğim gibi bu bir Time Trial karşılaştırması. Tiff'te izden ziyade sürati yukarıda tutan bir sürüş sergiliyor. Bunlar normal hareketler. Sadece bir yeri anlamadım artık finish düzlüğünde nedense RCZ'i yol ortasına çekerek iz uzunluğu uzatıyor.. ***** düz yolu çapraz geçerseniz 1 sn ye yakın süre kaybedersiniz. Videodaki gibi bir durumda da milisaniyelerle alırsınız Time Trial'ı. Ben videonun detaylarına indikçe RCZ 156'nın tahminimden daha iyi yol tuttuğu kanaatine vardım.

    207 RC, diğer Peugeot'lara göre daha yüksek toleranslı bir takım hareketlere daha geç müdahele eden bir ESP sistemine sahiptir. Yani RC olmayan 207'ler aynı koşullarda daha erken devreye girmektedir ki bunun tek sebebi yürüyeni değildir. Özellikle böyle yapıldığı PSA'dan deklare edildi. 207 RC'yi kullanmış olmanıza sevindim.
    ESP'li çok çok çok iyi yol tutuyor demişsiniz ancak 207RC'de ESP viraj performansını ciddi derecede yavaşlatan bir etkendir. Sizi viraj içinde tutmak adına aracı viraj içinde frenle yavaşlatır. Bu yüzden ESP'yi kapatmak gerekir. O zaman da yemiyor demişsiniz. Burada hedef önemlidir. Eğer hedef virajdan en kısa sürede çıkmak ise viraj çıkışına doğru aracı iyice açarsınız. Direksiyon konumu ne kadar sıfıra yakınsa o kadar kolay hızlanır araç. Bu hareket te aracı viraj dışına doğru açar bu understeer değildir. Eğer viraj esnasında yol tutuşa bakmaksa hedef o zaman olabildiğince virajın optimal izden bağımsız yol eksenine tamamen paralel bir iz takip ederseniz ve savrulmaları gözlemlersiniz. Bu noktada Time Trial disipliniyle katettiğiniz optimal izdeki süratinizden çok daha düşük bir sürat ile izi takip etmek durumundasınız. Eğer 2 disiplinde de aynı süratte kalırsanız Time Trial'lık disiplininiz başarısız demektir.
    207 RC bu konuda beni hiçbir zaman yanıltmadı. Yana salınımları her zaman iyi hissettiren ve kontrollü salınımlar oldu. Öte yandan böyle bol şeritli pist kıvamı yollar değil de 5-7 metre genişlikli dağ yollarında bile ESP'siz hali bana göre de çok çok başarılıdır. ESP'si kapalı RC tabiki savrulma salınma eğilimine girecektir her araçta olduğu gibi.

    Videodaki pisti çok bilmiyorum bilmem de gerekmiyor aslında. Ben RCZ kaymıyor da demiyorum ama Tiff'in kontrollü kaydırdığından eminim. Bunun da tek sebebi var: Time Trial. VW de hiç kaymıyor değil aynı şekilde. Ben RCZ 156'lığın bu videodan sonra fena yol tutmadığı ve sportif kullanıma uygun olduğuna kanaat getirdim 156'lığı hiç kullanmadım ama daha konfora yönelik bir yürüyene sahip olduğundan 200'lüğe kıyasla kötü yol tutuyordur diye düşünüyordum.
    Saygılar Yok bu yoruma smiley yetmez Hala ön kısmının ağır kaldığı düşüncesindeym RCZ'in ama..

    Alıntı Schumi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    200 hp olanda 407 coupe platformu kullanılıyor. Kupa aynı yürüyen aksam farklı.

    Ayrıca yukarıda yazdığın sirocco ve rcz karşılaştırman ne kadar mantıklı ise hemen peşi sıra gelen fn2 lafıda bir o kadar saçma. Sırf fiyatları yüzünden aynı kefeye konmaz araçlar. Araçların kullanım şekilleri karoserleri kedef kitleleri belirler.
    Ama ben bunu daha önce söyledim, aynı sınıfa asla koymuyorum bu benim içimden gelen ayrı bir öneri dedim FN2 için.. Yani bu aynı sınıfta pistte nasıl üstünden atlıyor falan değildi. Sıfır alacaksam sadece kendi zevkim için söylüyorum bu 70 milyarı gider bu RCZ'ye değil de FN2'ye gömerdim dedim.. 70 milyarım olsa ne projeler çıkar bea hatta yanına da dizel alırım günlük kullanırdım onu da oo yes
    Alıntı DeNNis Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sen iskender ustaya git 51lik borudan beyin kıvırsın sana

  10. #181
    Low-Rider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    21.932
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    50 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    şu rcz ile rocco testinin video linkini alabilir miyim

  11. #182
    doush - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Kebap
    Mesaj
    4.196
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Low-Rider Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    şu rcz ile rocco testinin video linkini alabilir miyim
    http://www.youtube.com/watch?v=L9sOynaQ63A

    BORKED
    Alıntı DeNNis Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sen iskender ustaya git 51lik borudan beyin kıvırsın sana

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •