User Tag List

Sayfa 104/215 İlkİlk ... 45494102103104105106114154204 ... SonSon
4082 sonuçtan 1.958 ile 1.976 arası

Konu: Tasiş güzelleri

  1. #1958
    Wankel Batu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2015
    Şehir
    istanbul/Stuttgart
    Mesaj
    522
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    japon arabalarini seviyor olabilirsiniz bende seviyorum ama bos yapiyorsunuz.4cyl turbo benzinli motorlarin krali tfsi/tsi dir.Aksini iddia edemezsiniz samimi olmaz
    Best German Engineering

    Vorsprung durch Technik

  2. #1959
    individual - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    6.663
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Mekanı cennet olsun.

    Seat IBIZA FR

    C U P R A L E O N

  3. #1960
    onurc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2012
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.667
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    25 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Şu kadar cool olsak yeterdi be hakkaten . r34 ü bu adam için yapmışlar resmen (: . mekanı cennet olsun.

  4. #1961
    sword - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    49
    Şehir
    İstanbul Üsküdar
    Mesaj
    4.551
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    NSX club in Turkey


  5. #1962
    kusay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    Kocaeli
    Mesaj
    48
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bende bu arabayı hızlı ve öfkeli ile tanıdım hatta o ilk yarış sahnesini izlerken tüylerim diken diken olmuştu. İlk görüşte aşk gibiydi. Zaten arabanın ilk üretim yılı 1999 filmin yapım yılı 2003 ve kesinlikle pazar hedeflerinde Türkiye'nin olmadığı bir araç. O yıllarda bu kadar internette yok vcd de korsan kopya ile izlemiştik filmi
    Şahsi kanaatim bu arabanın bu kadar sevilmesinin en büyük sebebi tasarım çizgileri. Almanlar gibi düz çizgileri var, amerikanlar gibi kaslı görünüyor, önden bildiğin japon gibi bakıyor ve genel olarak bir japon olduğunu herkesin ilk bakışta anlayabileceği bir araç, arkadan da azda olsa ss bir italyan gibi. Basit ama çok etkili bir dış tasarımı var. Kaputun altındakini zaten konuşmaya gerek yok. Türkiye'de olsa bile yine bu kadar hatta daha fazla bile sevilirdi. Düşünsenize roll yada drift videolarını TR plaka ile kesinlikle olduğundan daha fazla efsane olurdu.

  6. #1963

    Üyelik
    Feb 2014
    Yaş
    30
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    287
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Wankel Batu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    japon arabalarini seviyor olabilirsiniz bende seviyorum ama bos yapiyorsunuz.4cyl turbo benzinli motorlarin krali tfsi/tsi dir.Aksini iddia edemezsiniz samimi olmaz


    2.0 litre 4 silinidr 440hp.
    İKİ KAPILI BİR HONDA, GİDİYORUM GÜNDÜZ GECE…

  7. #1964
    KÖROĞLU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    SAKARYA
    Mesaj
    9.114
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    133 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı skunk11 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    abi çelik yeleğini giyindin mi
    Cevçeni astım boynuma abdest aldım bekliyorum

    Duygularım tosardı, forum alemine katkım olsun dedim ve şiir uyarlaması yaptım.

    Sen zahmet etme yerinden,
    Kesiciye girmem derinden,
    Slicklerin üzerinden,
    Yağ gibi akar giderim.


    Kaybetsem bile rolling'i
    Asfaltı yırtar giderim.
    Sinsice olmaz gidişim,
    Çatara patara sıka sıka giderim.


    vtı'ımdan cupramdan
    Type-R'ımdan geçer giderim
    Roll'de koyduğum ne varsa,
    Youtube'a atar giderim.


    Orhan Amcaya ithafen Ahhahaha. Şair ettiniz beni.

  8. #1965

    Üyelik
    Feb 2014
    Yaş
    30
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    287
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    forum olarak 2.yi kaldıramayız abi
    İKİ KAPILI BİR HONDA, GİDİYORUM GÜNDÜZ GECE…

  9. #1966
    Sert@ç - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.139
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bilaloztkr Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    [IG]http://www.j-sd.net/wp-content/uploads/2014/05/Mitsubishi-Lancer-Evolution-X-FQ-440-MR.jpg[/IMG]

    2.0 litre 4 silinidr 440hp.
    Arkadaşda vardı 1 kere kol çıkardı otoparkda 6-7 kere şanzıman bozuldu kaç kere arızalar yaşadı artık hatırlamıyorum
    Her seferinde 3-4 bin harcadı satıyım kurtulayım alan düzgün binsin diye her seferinde ciddi alıcı bulunca arıza yaptı
    Tüketimin 20 litre olmasını saymıyorum bile
    Alıntı hakotech Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    3 tane daha konu acarsan magnumdan lamboyu kazanıcaksın hemde yalamadan..

  10. #1967
    mrbars - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    50
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.093
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bilaloztkr Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster


    2.0 litre 4 silinidr 440hp.
    Bunlarda sollamaya çıkmadan önce dilekçe verip, niyet edip 1 hafta önce falan gaza basıyorsun; öyle bir turbo lag var.

    7200 km yada 6 ayda bir bakım aralığı var.

  11. #1968
    SULTANOGLU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    Münster
    Mesaj
    6.451
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mrbars Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bunlarda sollamaya çıkmadan önce dilekçe verip, niyet edip 1 hafta önce falan gaza basıyorsun; öyle bir turbo lag var.

    7200 km yada 6 ayda bir bakım aralığı var.
    O zaman bol laglı yarim, eve değil servise park ediyorum ve kullanmak istediğimde de oradan alıyorum böyle anladım ben bu işten
    74 model sehpa...

  12. #1969
    Wankel Batu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2015
    Şehir
    istanbul/Stuttgart
    Mesaj
    522
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    evoyu oraya koymussunda kardesim isterse 2.0 dan 600 hp alsin bu onu ne kral yapar ne de kralice.
    Ben oraya kral yazarken her acidan rakiplerinden iyi anlaminda yazdim; Yakit tüketimi , saglamligi , afternarket oem parca bollugu , yüklemeye önü acik olmasi , bircok cesidi olmasi vs vs ...
    Best German Engineering

    Vorsprung durch Technik

  13. #1970
    onurc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2012
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.667
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    25 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hangi araç tsi gibi çılgınca yüklenip günlük biniliyor.bilmediğimden soruyorum.belki de yoktur. 2 litre de bence fiyat olarakda performans olarakta en uygunu hali ile tsi .

  14. #1971

    Üyelik
    Feb 2014
    Yaş
    30
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    287
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Wankel Batu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    evoyu oraya koymussunda kardesim isterse 2.0 dan 600 hp alsin bu onu ne kral yapar ne de kralice.
    Ben oraya kral yazarken her acidan rakiplerinden iyi anlaminda yazdim; Yakit tüketimi , saglamligi , afternarket oem parca bollugu , yüklemeye önü acik olmasi , bircok cesidi olmasi vs vs ...
    wrx sti,normal evo olsun bildiğim kadarıyla gerek parça bolluğu,gerek önü açıklığı bakımından tsi'dan daha uygun
    mk3 golf r nurburgring 8.14
    evo 9 8.11
    sti 8.10
    alman araçları iyi güzel ama,japonlar kadar ruhu yok,esp olsaydı japonlar drift'i bulabilirmiydi? almanlar biriz daha güvenli olsun,kaliteli olsun,içi yumuşak malzeme olsun vb derken sürüş zevkini körelttiler,elektroniğe daha yakınlar,japonlar daha çok mekanik,daha çok sürüş zevki odaklı makineler ürettiler,bu konuda italyanlar ayrı konu tabiki.turbo bile olsa japonların daha zevkli ve önü açık makineler olduğunu düşünüyorum.
    İKİ KAPILI BİR HONDA, GİDİYORUM GÜNDÜZ GECE…

  15. #1972
    altugkocer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    37
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.227
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    63 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı Wankel Batu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    japon arabalarini seviyor olabilirsiniz bende seviyorum ama bos yapiyorsunuz.4cyl turbo benzinli motorlarin krali tfsi/tsi dir.Aksini iddia edemezsiniz samimi olmaz
    Alıntı Wankel Batu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    evoyu oraya koymussunda kardesim isterse 2.0 dan 600 hp alsin bu onu ne kral yapar ne de kralice.
    Ben oraya kral yazarken her acidan rakiplerinden iyi anlaminda yazdim; Yakit tüketimi , saglamligi , afternarket oem parca bollugu , yüklemeye önü acik olmasi , bircok cesidi olmasi vs vs ...
    Siz marka fanatikliği yapmışsınız biraz.

    Yakıt tüketiminden bahsetmişsiniz. TR için 2.0 turbo araca binen biri yakıt masrafını düşünmez. Ben şahsen düşünmüyorum, eğer düşünseydim 1.4 lpgli falan bir araç alırdım.

    Sağlamlık demişsiniz. Neyin sağlamlığını kastettiniz anlamadım ama boxer motorların ne kadar uzun ömürlü (bakımlı motorlardan bahsediyorum) olduğunu biliyorsunuzdur sanırım. Ayrıca zaten 200+ km/h sürat ile kaza yapılınca sağ çıkma ihtimali oldukça düşüktür.

    Aftermarket, oem parça bolluğu demişsiniz. Ebay, amazon ve yurtdışı tuning sitelerinde arama kısmına ej20 yazdığınız zaman sayfa sayfa sonuç çıkıyor.

    Yüklemeye önü açık olması demişsiniz. Bunu tartışmaya gerek yok bence. Çünkü dünyada artık hemen hemen her marka aracın motoru modifiye edilerek oldukça yüksek güçler alınıyor.

    Birçok çeşidi olması demişsiniz. Dünyanın belli başlı büyük modifiye firmalarının hepsinde ej20 için birçok çeşit ürün bulabilirsiniz.

    Evet ben de inanılmaz Subaru fanatiğiyim. TFSI/TSI a kral demişsiniz, o yüzden yazma gereği duydum. TFSI/TSI lar çok çok güzel motorlar, kesinlikle kötülemiyorum ama bence kral değil.

    Bana göre kral Boxer Turbo motordur


  16. #1973
    KÖROĞLU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    SAKARYA
    Mesaj
    9.114
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    133 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bilaloztkr Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    forum olarak 2.yi kaldıramayız abi
    Konuyu hiç ettim farkındayım ama zirvede bırakıyorum zaten

  17. #1974
    Sinan58 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2016
    Yaş
    28
    Şehir
    Sivas / Türkiye
    Mesaj
    1.085
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Mpower Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben aldığım arabada Sürüş zevki,konfor,az yakmasını,sorun çıkartma olasılığının düşük olmasını,görüntüsünün güzel olmasını,çokta pahalı olmamasını,prestijli olmasını piyasasının hızlı olmasını,kullanırken yormamasını,güvenli olmasını vs vs isterim peki bu istediğim tüm özellikler hangi araç grubuna kapıyı açıyor tabiki avrupa araçlarına.Ayrıca yeni Type-r dan bahsedenler olmuş da tsi motor 2006 ya da 2007 yılında çıktı yaklaşık 9-10 yıl olmuş.
    Sürüş zevki, konfor, az yakma, sorun çıkarmama, görüntü güzelliği, pahalı olmaması, prestijli olması, piyasasının hızlı olması, kullanırken yormaması, güvenli olması bu özellikler Japon araçlarında yokmu? Güldürmeyin adamı

    avrupa arabalarında hangi ucuzluktan bahsediyorsunuz, ortalık şu anda ww dolu hangisinin ucuz olduğunu gördünüz?

    passata biraz özellik ekleyinde 130-140"larda fiyatı oluyor, bunun neresi ucuz.

    Vtec motorların etkisi hala devam ediyor bu arada, millet sürüş zevki diyince Japon araçlarına yöneliyor.

    Fanatik olduğunuzu bayaa belli etmişşiniz bende öyle tabi.

    Ama benim için bir araba Japon olmadıktan sonra hiçbir önemi yok, hayatımda avrupa arabasınıda kapıma koymam.
    Alıntı iztuzu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Trafik açısından konuşursak Artvin şehir merkezi Tokyo Drift misali kıvrıla kıvrıla giden caddeden kurulu.

  18. #1975
    2jz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2014
    Yaş
    36
    Şehir
    06-26
    Mesaj
    3.262
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    19 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kırmızı 34AE plaka NSX'i sahibi 10 yıl önce iyi bir paraya verecekti. O zamanlar herkes o paranın üstüne az daha koyar s2000 alırım o arabayı ne yapayım diyordu. Eskiye rağbet son 5-6 senede arttı. Zamanında alıcı bulamayan Nsx şimdi müzayedeye çıkıp açık artırmayla satılır

  19. #1976
    Sert@ç - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.139
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Aftermarket parça bollu o arabanın iyi değil fabrikasyon olarak yüklemeye zayıf olduğunun işaretidir
    Bir araba sadece gitsin derseniz hiç paraları harcamayın motor alın
    Bilmiyorum forumda vardır belki ama bu araçlarla yeri geliyo sırf bakkala bile gidiliyo
    Çok merak ediyorum bahsettiğiniz japonlarda 10 litre ortalama tüketen, herkesin kullanabilceği(anne kız arkadaş yeni öğrenen vs), konforlu ve güvenli araç örneği varmı ?
    2.0 Tfsi/tsi motora turbo,yazılım,egzoz,filtre ile 200den 450ye motora şanzımana girmeden çıkarmak mümkün
    Ama japonlar stage 50 baskı balata stage bilmem kaç kol piston üst kapat parçası ama hala stabillik yok
    Kusura bakmayın ama 2012 evo10 alcam her marş basışımda çalışması için pedal tokatlıcam boğulursada biraz beklicem... Oldu o zaman
    Alıntı hakotech Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    3 tane daha konu acarsan magnumdan lamboyu kazanıcaksın hemde yalamadan..

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •