User Tag List

Sayfa 2/14 İlkİlk 123412 ... SonSon
264 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: arka çeker ön çeker

  1. #20

    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    52
    Şehir
    bursa
    Mesaj
    1.938
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hesaplamayı bulamadım internetten siteyi görünce konuşuruz
    İNSANLAR VERDİĞİNİZ DEĞER KADAR DEĞERLİDİR FAZLASI DEĞİL

  2. #21
    Eray Yümsel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    United State of Beykoz
    Mesaj
    10.985
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sen internetten hesaplamaya devam et saygılar iyi geceler
    Viraja Gİrdiğinde Korkmuyorsan, Yavaşsın Demektir. ///M
    Dr. Ecu

  3. #22
    Parsia - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul/Bursa
    Mesaj
    526
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı EKEray Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sen internetten hesaplamaya devam et saygılar iyi geceler
    saygılar rıdvan geldi aklıma birden nedense

    madem mevzu bahis awd, ona şöyle açıklık getirelim düşük güçlere sahip hantal araçlarda, awd nispeten etkisiz kalabilir. çünkü awd ile ani kalkışlarda hantal araçlar yığılabilir ama o esnada, aynı speclere sahip diğer fwd araç, patinaj da çekse hızlanıyor olabilir. bu durumda geçebilir yani geçmez değil. (geçebilir dedim ama dikkat) rwd'de de aynı durum söz konusu olabilir. eğer araç hantalsa, rwd yığılabilir kalkışta. fakat yüksek güçlere çıkıldığı zaman, fwd'nin kesinlikle şansı yok. nasıl bi aktarma organı koyarsan koy rwd'nin yahut awd'nin eline su dökemez. yüksek güçlerde, yol otomobillerinde, rwd'nin de awd'nin yanında şansı pek azdır. çünkü bu sefer de yüksek güç mevzubahis olduğu için, rwd'nin aktarma organları yetersiz kalabiliyorken, awd ok gibi fırlar gider.
    Some cars are for boys and the others for real men only.

    "M3 drivers have no friends."

  4. #23

    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    52
    Şehir
    bursa
    Mesaj
    1.938
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu siteyi çevirip okursanız herkes anlar umarım


    Automobile layout - Wikipedia, the free encyclopedia

    gereken arkadaşlara kapak olmuştur

    avantajlar dezavantajlar okursanız yüzde 15 kayıplar okununca bilmediğiniz konuda iddaa etmezseniz
    İNSANLAR VERDİĞİNİZ DEĞER KADAR DEĞERLİDİR FAZLASI DEĞİL

  5. #24
    Eray Yümsel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    United State of Beykoz
    Mesaj
    10.985
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bize bi çevirsene abi ne yazıyo orda ?
    Viraja Gİrdiğinde Korkmuyorsan, Yavaşsın Demektir. ///M
    Dr. Ecu

  6. #25
    -batu- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.215
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Disadvantages
    Lack of weight shifting will limit the acceleration of a front-wheel drive vehicle. In a vehicle, the weight shifts back during acceleration, giving more traction to the rear wheels. This is one of the main reasons why nearly all racing cars are rear-wheel drive. However, since front-wheel drive cars have the weight of the engine over the driving wheels, the problem only applies in extreme conditions.

    bu kısmı anlamış olsaydınız böyle bi konu açmazdınız sanırım.

  7. #26

    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    52
    Şehir
    bursa
    Mesaj
    1.938
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Dezavantajları4WD sistemi ve daha karmaşık makine ve aktarma organları gerektiren çok 2WD şekillerine göre araç ve bakım işlemleri ve onarım karmaşıklık üretim maliyet artışı
    4WD sistemi artış güç tren kitle, ideal kuru koşullarda performans ve yüksek yakıt tüketiminde azalmaya neden olan bir dönel atalet ve güç iletim kayıpları, 2WD dizaynları ile kıyaslandığında
    El freni birlikte akslar arka ve ön amaçları, çiftler drivetrain olarak manevra için değil için kullanılacaktır yol üzerinden yönetebilirsiniz. bu kısıtlamayı aşmak için, bazı özel hazırlanmış sahne ralli kesin hareketli arka sürücü araba süre uygulanması halinde el freni ilave iletim mekanizması araçları var özel bir.

    bu 4 çekerin dezavantajı
    İNSANLAR VERDİĞİNİZ DEĞER KADAR DEĞERLİDİR FAZLASI DEĞİL

  8. #27
    -batu- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.215
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu nedir???

  9. #28

    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    52
    Şehir
    bursa
    Mesaj
    1.938
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    drivetrain mekanik verimliliği hafif bir kaybı olasılığı yaklaşık için önden çekişli -% yol tekerlekleri göre 15 ve volan arasında motor kayıp% 17 coastdown Ancak bu kayıplar vardır) yüksek iletim bireysel bağımlı. ( [ kaynak belirtilmeli ] Otomobil ile arka motor veya orta motor konfigürasyonu ve enine motor düzeni bu olmaz.


    buda arka iterin dez avantajı
    İNSANLAR VERDİĞİNİZ DEĞER KADAR DEĞERLİDİR FAZLASI DEĞİL

  10. #29
    -batu- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.215
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    koskoca Vehicle Dynamics dersini wikipedia ve google translate ile hallettiniz gerçekten bravo

  11. #30

    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    52
    Şehir
    bursa
    Mesaj
    1.938
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı corolla117 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    koskoca Vehicle Dynamics dersini wikipedia ve google translate ile hallettiniz gerçekten bravo
    önemli olan söylediğimin doğruluğunu güvenilir olarak ispatlamak
    İNSANLAR VERDİĞİNİZ DEĞER KADAR DEĞERLİDİR FAZLASI DEĞİL

  12. #31
    palamut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    431
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    6.75 sn lik önden çekiş kadett var önemli olan fwd rwd 4x4 den ziyade ne kadar uğraşıldığı yere basmak için.
    ben tamamen rwd den yanayım her bakımda ama yinede olay dragsa sabit altyapıdan çok sonradan verilen emekte ve teknikte bitiyor takip edebildiğim kadarıyla

  13. #32
    Parsia - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul/Bursa
    Mesaj
    526
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı turbo16 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    drivetrain mekanik verimliliği hafif bir kaybı olasılığı yaklaşık için önden çekişli -% yol tekerlekleri göre 15 ve volan arasında motor kayıp% 17 coastdown Ancak bu kayıplar vardır) yüksek iletim bireysel bağımlı. ( [ kaynak belirtilmeli ] Otomobil ile arka motor veya orta motor konfigürasyonu ve enine motor düzeni bu olmaz.


    buda arka iterin dez avantajı
    madem biliyordunuz, muhalefet etmek için mi konu başlattınız?

    diğer taraftan burda sizin teoreminizi destekleyen bir durum söz konusu değil. tam olarak türkçe bile değil. ingilizcesi daha anlaşılır bir durumda
    Some cars are for boys and the others for real men only.

    "M3 drivers have no friends."

  14. #33
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Alıntı corolla117 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu nedir???
    google translate.

  15. #34
    -batu- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.215
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı turbo16 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    önemli olan söylediğimin doğruluğunu güvenilir olarak ispatlamak
    ah bide söylediğiniz doğru olsa

  16. #35

    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    52
    Şehir
    bursa
    Mesaj
    1.938
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı palamut Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    6.75 sn lik önden çekiş kadett var önemli olan fwd rwd 4x4 den ziyade ne kadar uğraşıldığı yere basmak için.
    ben tamamen rwd den yanayım her bakımda ama yinede olay dragsa sabit altyapıdan çok sonradan verilen emekte ve teknikte bitiyor takip edebildiğim kadarıyla
    açıklayayımda bazı arkadaşlar öğrensin

    olay tamamen kullanıcın ne istediği ile bağlantılı belli bg lere kadar ön çeker ama yüksek bg lerde kesinlikle arka iter olmalı drag için
    İNSANLAR VERDİĞİNİZ DEĞER KADAR DEĞERLİDİR FAZLASI DEĞİL

  17. #36
    overblack - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    51
    Şehir
    honda16.com
    Mesaj
    2.248
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı turbo16 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu siteyi çevirip okursanız herkes anlar umarım


    Automobile layout - Wikipedia, the free encyclopedia

    gereken arkadaşlara kapak olmuştur
    bak kapak mapak yazarsan hoş olmaz.biz seni adam yerine koyup insan gibi yazıyoruz.ayrıca bu işler nette olmuyor.asfalt üzerinde oluyor.kaç kere piste çıktın sen?yada illegal geçmişin ne? drag işinde mesele eşit motor eşit hacim eşit gücte bitmiyor.baskından tut,şanzımanına,lastiğine,dif'e 50 tane şey sayarım ben sana burda.

    şöyle bir örnek vereyim sana.ethem genimde 2000 cc 300 hp'lik maxi megane var.bu sitede yapılmış 500-600 hp'lik çoğu arabayı 400 metrede perişan eder.
    neden biliyormusun? o arabanın üzerindeki şanzımanla senin volvondan bir tane daha alınır.önemli olan kompetisyon araba hazırlayacak bilgi ve tecrübeye sahip olmaktır.

    fwd'mi rwd mi? evet rwd.dünyada 400 metreyi en hızlı koşan arabaların alayı rwd'dir.haa tabi senin bu arkadaşlardan daha iyi bildiğini düşünürsek,fwd bir araçla sende wr kırabilirsin.

    ayrıca son bir şey yazayım.bu modifiye konularında özellikle bu sitede netten okumak yerine bu işin içinde olan kişiler için lütfen kapak kelimesini kullanma.
    komançero garage

  18. #37

    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    52
    Şehir
    bursa
    Mesaj
    1.938
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı corolla117 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ah bide söylediğiniz doğru olsa
    evet vikipedia para verdim benim gerçeklerimi yazın dedim neresi yalnış arkadaşım
    İNSANLAR VERDİĞİNİZ DEĞER KADAR DEĞERLİDİR FAZLASI DEĞİL

  19. #38
    Parsia - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul/Bursa
    Mesaj
    526
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hadi mantık yürütelim

    olayı en basite indirgersek, önden çekiş ve arkadan itiş kavramlarını inceleyelim.

    yokuş yukarı tekerlekli bir kütleyi çektiğinizi varsayın. bir de yokuş yukarı aynı cismi ittiğinizi varsayın. hangisi daha kolaydır?

    cevap: itmek.

    bir cismi iterek çok daha hızlı götürebilirsiniz. önden çekişlilerde önden güç üretilir, arabanın arka tarafını peşinizden sürüklersiniz sadece. rwd'de bütün yükü önünüze katıp hızla ilerlersiniz.

    gelelim 4 çekere. fwd'de durum nedir? önden sadece 2 teker aktarım yapar. hatta bazı araçlarda bu tek tekerdir, duruma göre sağ veya sol tekere güç gönderilir veya 2sine birden gönderilir. awd'de durum nedir? 4 tekerin 4üne de güç gönderilir. bunlar belirli oranlardadır. genelde %60 arka %40 ön şeklindedir. 4 tekerin birden gücü yere iletmesi mi daha kolaydır yoksa 2 tekerin mi? 4 tekerin.

    yani ihtiyacımız olan şey sadece, düz mantık.

    dipnot: uydurmuyorum, fizikçiyim. her gün bu konularla uğraşıyorum.
    Some cars are for boys and the others for real men only.

    "M3 drivers have no friends."

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •