User Tag List

Sayfa 7/8 İlkİlk ... 5678 SonSon
141 sonuçtan 115 ile 133 arası

Konu: Volvo S70 T5 ?

  1. #115
    onursumer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    18.463
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    65 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bilmediğimden soruyorum

    stock halde 1-2 vites sürekli sarıyor haliyle şanzımana da çok yük biniyor

    ilk 2 viteste basıncı kısık 3. 4. 5. artan şeklinde yazılabiliyormu ?

    psn&Live id: onursumer
    135
    ├┼┼╕
    246R

  2. #116

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.417
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kendi beynine yapılabilir mi bilmiyorum ama standalone da yapılabiliyor.
    IN BOOST WE TRUST

  3. #117
    nosturkye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    409
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı onursumer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bilmediğimden soruyorum

    stock halde 1-2 vites sürekli sarıyor haliyle şanzımana da çok yük biniyor

    ilk 2 viteste basıncı kısık 3. 4. 5. artan şeklinde yazılabiliyormu ?
    işin açık kısmı önden çekişli bir araç otomatik olup birde o kadar tork basarsa sonuç o balatalar dayanmıyor ki zaten başarısız bir şanzımandan söz ediyoruz sarsıntı sıkıntılarından başını alamayan bir şanzıman.
    şanzımanın balata vs bitirmeyi göze alarak iş yapın derim ancak 110 km hızdan sonra gaza yüklenmek kullanım sürecini uzatacaktır.
    ben indirdim sen indirme demek gibi bişey ama o şanzıman o araca küçük ve dayanmıyor. aracın 5 ileri geartronic sanırım değilmi

  4. #118
    semavi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2012
    Şehir
    USA-Houston
    Mesaj
    1.663
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    75 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    S60 almak için defalarca kapısından dönmeme sebep olan şeydir şanzıman olayı...MAnuelide yok gibi bir şey...
    Biraz saygı... Dünya herkesin...
    youtube.com/c/KadirZora
    www.zoramotors.com
    https://www.facebook.com/ZoraMotorHouston

  5. #119
    nosturkye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    409
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı semavi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    S60 almak için defalarca kapısından dönmeme sebep olan şeydir şanzıman olayı...MAnuelide yok gibi bir şey...
    Aynen manuel 2.3 t5 azdır ancak sıkıntı yoktu fazlaca baskı balata olur

  6. #120

    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    38
    Şehir
    ANK-06*
    Mesaj
    322
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı onursumer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bilmediğimden soruyorum

    stock halde 1-2 vites sürekli sarıyor haliyle şanzımana da çok yük biniyor

    ilk 2 viteste basıncı kısık 3. 4. 5. artan şeklinde yazılabiliyormu ?
    2.4 T5 260 lıklarda çıkan şanzuman 5geartronic mi 6geartronic mi tam bilmiyorum ancak 6 ileri olanlar d5 lerdin 2006 larında çıkıyor ve biraz daha sağlıklı vites geçişleri ve torka daha dayanıkklı olduğu söyleniyor sizdeki 5ileri mi 6 ilerimi onu bilmek gerek ama ne olursa olsun 300 ve üzeri güçlerde volvonun şanzumanı pek direnmez gibime geliyor , beniimde t6 vardı s80 145k da şanzuman baştan aşşa revizyona girdi ki zaten s80lerin çoğunda sıkıntıda var oda ayrı bir konu
    Alıntı R-Turbo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Lanet Olasıca Sokak Yarışçıları...

  7. #121
    semavi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2012
    Şehir
    USA-Houston
    Mesaj
    1.663
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    75 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ben c70 2.3 t5te bir sorun yaşamadım manuel olduğu için... Yakıt olarak LPG takılmıştı araca benden önceki ahibi tarafından. Ne performansta nede yakıtta sorunum olmadı. Şimdiki s70 2.0 otomatik çok daha müsrif... Buyüzden uzun süre s60 2.3 t5 kovaladım... Korkunç paralar istiyor sahipleri, satamıyorlarda... Sonra R için uğraştık falan derken s70t5 aldık, Allah beni affetsin

    s70 t5 almamdaki neden ise şanzımanının sıkıntısız olduğu ve olası bir sıkıntıda uygun fiyata revize edildiği içindir. kafamdakiler oturduğunda zaten aracı 260 hp civarına çekmeyi planlıyorum...
    Biraz saygı... Dünya herkesin...
    youtube.com/c/KadirZora
    www.zoramotors.com
    https://www.facebook.com/ZoraMotorHouston

  8. #122
    nosturkye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    409
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı semavi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben c70 2.3 t5te bir sorun yaşamadım manuel olduğu için... Yakıt olarak LPG takılmıştı araca benden önceki ahibi tarafından. Ne performansta nede yakıtta sorunum olmadı. Şimdiki s70 2.0 otomatik çok daha müsrif... Buyüzden uzun süre s60 2.3 t5 kovaladım... Korkunç paralar istiyor sahipleri, satamıyorlarda... Sonra R için uğraştık falan derken s70t5 aldık, Allah beni affetsin

    s70 t5 almamdaki neden ise şanzımanının sıkıntısız olduğu ve olası bir sıkıntıda uygun fiyata revize edildiği içindir. kafamdakiler oturduğunda zaten aracı 260 hp civarına çekmeyi planlıyorum...

    lpg volvonun otomatik şanzımanına ultra zarar veriyor nasıl bir düzendir bilmem ama lpgde vuruntu yapar ne hikmet tam çözemedim ancak benzine al aynı aracı düzelir.
    ah o manuel s60 yokmu kovaladım derken kendi s60ımı sattım

  9. #123
    nosturkye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    409
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı -CGR- Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    2.4 T5 260 lıklarda çıkan şanzuman 5geartronic mi 6geartronic mi tam bilmiyorum ancak 6 ileri olanlar d5 lerdin 2006 larında çıkıyor ve biraz daha sağlıklı vites geçişleri ve torka daha dayanıkklı olduğu söyleniyor sizdeki 5ileri mi 6 ilerimi onu bilmek gerek ama ne olursa olsun 300 ve üzeri güçlerde volvonun şanzumanı pek direnmez gibime geliyor , beniimde t6 vardı s80 145k da şanzuman baştan aşşa revizyona girdi ki zaten s80lerin çoğunda sıkıntıda var oda ayrı bir konu
    cgr bahsettiğin o 6 iler şanzıman bir ford mucizesi ve tamiri yok gibi bişey evet daha sağlıklı ancak beyin ve selenoid değişimi olmaz indiyse başın dertte en azından
    aw55/50-51 eski şanzımanlar parçaca boldur...

  10. #124
    semavi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2012
    Şehir
    USA-Houston
    Mesaj
    1.663
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    75 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı nosturkye Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    lpg volvonun otomatik şanzımanına ultra zarar veriyor nasıl bir düzendir bilmem ama lpgde vuruntu yapar ne hikmet tam çözemedim ancak benzine al aynı aracı düzelir.
    ah o manuel s60 yokmu kovaladım derken kendi s60ımı sattım
    LPGde normalde vuruntu yok lakin şöyle bir durum var. 1den 2ye geçişte bir saçmalama olabiliyor lpgde, tabi bu dip gaz full boost gittiğinde oluyor. benzinde ise yok.

    Bugün lpgnin ilk ayarını yaptırdım, gaz deposu boşa yakın olduğundan basmadım zira basınç yetmez zaten... Yarın deneyeceğim. Telefonum servisten gelince bir kaçta video koyarım...


    Ben lpg ile gazlamam, diğer konuda yazdığım gibi, dizel araç kullanmayı sevmediğim için lpgliye binmeyi tercih ederim. Zaten duruma göre bu aracı 1 ayda kullanabilir 2 yılda belirsiz. ama hoşumada gitti yani parasına göre...

    Araç bu

    Biraz saygı... Dünya herkesin...
    youtube.com/c/KadirZora
    www.zoramotors.com
    https://www.facebook.com/ZoraMotorHouston

  11. #125
    gabxer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    282
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ford mucizesi derken.

    cgr'nin bahsettiği şanzıman japon Aisin üretimidir. Ford üretmez.Sadece belli modellerinde kullanır bir çok dizelde kullanıldığı gibi.

    S60r'larda da 2006 sonrasında kullanılan şanzımandır.

    Ek:2004 s80'i 40.000km dir volvolarda problem çıkarıyor denen atiker ile kullanıyorum vuruntu sorunu hiç yaşamadım.
    5.000km kadar 2007 s60 da kullandım onda LTFT değerlerini çok oynatıyordu ama genede vuruntu yaşamadım.

  12. #126

    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    38
    Şehir
    ANK-06*
    Mesaj
    322
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı nosturkye Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    cgr bahsettiğin o 6 iler şanzıman bir ford mucizesi ve tamiri yok gibi bişey evet daha sağlıklı ancak beyin ve selenoid değişimi olmaz indiyse başın dertte en azından
    aw55/50-51 eski şanzımanlar parçaca boldur...
    Alıntı R-Turbo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Lanet Olasıca Sokak Yarışçıları...

  13. #127
    onursumer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    18.463
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    65 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı nosturkye Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    işin açık kısmı önden çekişli bir araç otomatik olup birde o kadar tork basarsa sonuç o balatalar dayanmıyor ki zaten başarısız bir şanzımandan söz ediyoruz sarsıntı sıkıntılarından başını alamayan bir şanzıman.
    şanzımanın balata vs bitirmeyi göze alarak iş yapın derim ancak 110 km hızdan sonra gaza yüklenmek kullanım sürecini uzatacaktır.
    ben indirdim sen indirme demek gibi bişey ama o şanzıman o araca küçük ve dayanmıyor. aracın 5 ileri geartronic sanırım değilmi

    açıkcası sarsıntı sıkıntı vs yok dip gaz veya günlük veya manuel vites atımında ne küçültürken ne büyültürken vuruntu sarsıntı gibi sorunlar yok vitesin geçtiğini anlamıyorsunuz bile


    Alıntı -CGR- Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    2.4 T5 260 lıklarda çıkan şanzuman 5geartronic mi 6geartronic mi tam bilmiyorum ancak 6 ileri olanlar d5 lerdin 2006 larında çıkıyor ve biraz daha sağlıklı vites geçişleri ve torka daha dayanıkklı olduğu söyleniyor sizdeki 5ileri mi 6 ilerimi onu bilmek gerek ama ne olursa olsun 300 ve üzeri güçlerde volvonun şanzumanı pek direnmez gibime geliyor , beniimde t6 vardı s80 145k da şanzuman baştan aşşa revizyona girdi ki zaten s80lerin çoğunda sıkıntıda var oda ayrı bir konu



    5 ileri şanzıman 2007 lerde 6 ilerisi varmı bilemiyorum ama vites geçişleri çok sağlıklı ve güvenilir kırılcakmış hissi vermiyor

    psn&Live id: onursumer
    135
    ├┼┼╕
    246R

  14. #128
    nosturkye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    409
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı gabxer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ford mucizesi derken.

    cgr'nin bahsettiği şanzıman japon Aisin üretimidir. Ford üretmez.Sadece belli modellerinde kullanır bir çok dizelde kullanıldığı gibi.

    S60r'larda da 2006 sonrasında kullanılan şanzımandır.

    Ek:2004 s80'i 40.000km dir volvolarda problem çıkarıyor denen atiker ile kullanıyorum vuruntu sorunu hiç yaşamadım.
    5.000km kadar 2007 s60 da kullandım onda LTFT değerlerini çok oynatıyordu ama genede vuruntu yaşamadım.
    Aisin üretimi ancak mondeo ile bilinen tf80

    AWTF-80 SC - Wikipedia, the free encyclopedia

    incelersen görebilirsin.

  15. #129
    nosturkye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    409
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı onursumer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    açıkcası sarsıntı sıkıntı vs yok dip gaz veya günlük veya manuel vites atımında ne küçültürken ne büyültürken vuruntu sarsıntı gibi sorunlar yok vitesin geçtiğini anlamıyorsunuz bile







    5 ileri şanzıman 2007 lerde 6 ilerisi varmı bilemiyorum ama vites geçişleri çok sağlıklı ve güvenilir kırılcakmış hissi vermiyor

    tf80 6 ileri otomatik
    aw55-50 5 ileri otomatik şanzımanı aracında hangisi var onu bilemem tf80 olabilir.

  16. #130
    gabxer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    282
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı nosturkye Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aisin üretimi ancak mondeo ile bilinen tf80

    AWTF-80 SC - Wikipedia, the free encyclopedia

    incelersen görebilirsin.
    Mondeo ile bilinmesi ile ford mucizesi mi oluyormuş?

  17. #131
    nosturkye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    409
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı gabxer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Mondeo ile bilinmesi ile ford mucizesi mi oluyormuş?
    arkadaş sen konuya yardımcımı olmak için burdasın yoksa benim yazdığımı tartışmak içinmi ?

    Linkten tıkladın gördün okudun biz serviste volvo değil ford şanzımanı olarak tanımlarız yani bu kadar seçme eleme inceleme diyelim ford hiç kullanmadı sana faydası ne?
    Şanzıman hakkında bilgi veriyoruz bu ksımı seni ilgilendirmiyor ise özelden yaz bu ford şanzımanı değil diye neyin şovunu yapma çabasındasın anlamış değilim.

  18. #132
    gabxer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    282
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Şu wikiyi burada yazmadan önce okusan bu şekilde yanlış yazmazsın.

    Amacım şov olsaydı senin gibi uzun yazardım.Senin orada yazdığın ford mucizesi kısmına cevap yazmasam bilmeyen biri bu adam biliyor bu şanzımanı ford üretmiş diye düşünür ama değil.Senin servisde nasıl tanımladığın beni hiç ilgilendirmez.

    Link vermene gerek yok daha öncede söyledim wikidekileri öğreneli çok oldu diye.

    Şanzıman hakkında tecrübelerini yazmışsın ok ama içinde hatalı kısım olduğunu gördüm düzelttim.Bana faydası yok yanlış yazdın düzelttim bu kadar basit.Tekrar yazarsan vaktim varsa tekrar düzeltirim.

  19. #133
    nosturkye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    409
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı gabxer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Şu wikiyi burada yazmadan önce okusan bu şekilde yanlış yazmazsın.

    Amacım şov olsaydı senin gibi uzun yazardım.Senin orada yazdığın ford mucizesi kısmına cevap yazmasam bilmeyen biri bu adam biliyor bu şanzımanı ford üretmiş diye düşünür ama değil.Senin servisde nasıl tanımladığın beni hiç ilgilendirmez.

    Link vermene gerek yok daha öncede söyledim wikidekileri öğreneli çok oldu diye.

    Şanzıman hakkında tecrübelerini yazmışsın ok ama içinde hatalı kısım olduğunu gördüm düzelttim.Bana faydası yok yanlış yazdın düzelttim bu kadar basit.Tekrar yazarsan vaktim varsa tekrar düzeltirim.
    Ford mucizesi derken cümlesi yada şöylemi oluyorumuş böylemi tanımı uslup olarak bence hiçte hoş değil düzeltmeden çok ateş etmek olmuş incele istersen.

    Adaletin bekçiliği gibi bir görevinde varsa ona karışamam ancak herkesin tanımları senle aynı olmayabilir sen gidip o şanzımanı aisindan alamazsın parçasınıda bulamasın 6 ileri ford şanzıman beyni diye bulursun hurdacıda 6 ileri ford tipi dersen cevap verir vsvs...
    cvt şanzıman kullanan fordun şanzımanı tutmadı sevilmez bu şanzımanda fordda kullanılır o nedenle tanımlama bu şekilde idi belki fordçu bir arkadaşta oturup volvo şanzımanı diye tanımlar bunu bilemem ancak çukurovada pamuk ipliğine takılarak bişey elde edilmez uslubun şanzıman ford taradfından değil aisin tarafından üretildi ford kullandı bu şanzımanı bunumu kastettin olsa idi seni onaylardım ancak yol efendim şu değil bu değil demekle olmuyor vaktin varsa ben insanlara bilgi vermeden sen verirsin bende öğrenirim çıkan pişmiş balığı zıpkınla avlamaya gerek yok

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •