Araştırma sonucu: Pres ile o işi yapan Bostancı'da yok. Göbek kısmı kaynaklarından ayrılıp ters çevrilip yeniden kaynak olabilir.Sağlık konusunda garanti var:S Gerçi kopsa garantilik işimiz kalmazbalans tutmama olabilir deniyor burada.
Kaynak diyince adamın yüzüne bile bakmadımKaynak söküp ters çevirip kaynaklama için atarsın kafana göre olaur biter bence.
Açıkcası bu olay benimde ilgimi çekiyo ama ben göbeği söküp tekrar kaynak yapılması ile pres yapılması arasındaki farkı merak ediyorum. Sanıyorum ki, kaynakta kazanılan ofset ile preste kazanılan ofset aynı derinlikte olmicaktır.
Bende hayalimdeki golf mk1 için şöyle bişey düşünüyorum;
![]()
K.
Kaynakta kazanılan offset tabiki daha fazla.Birde presste fabrikasyon kaynak ellenmediğinden daha mantılı geliyor kulağa
ben bunu gormedım konu bıle actım...nyse bnm merak ettıgım bn erelın drag lastıklı fotosundakı gıbı bısı ıstıom yanı 8.5 9 ofset falan olmalı jantın ters cewırdıgımızde sagdece goruntu olarak ofset cıkıor ama lastıkle falan aynı olucak kanımca..yanı bnm ıstedıgım derınlık ama jantta...
![]()
__ATA MOTORSPORT & ENGINEERING__
DR.ECU ---MOTUL --- EBC BREAKS
Offsetli jant projesi kısmen tamam.Yandan bakıldığında offset verildi ancak arkadan bakıldığında birldiğin lastik dışarda gibi duruyor.
Arkadan bakıncada offsetli görünmesi için 2 jantı kesip biçip 1 jant yapmalı bence.İzmir'den Kaan Oem Astra jantına bu şekilde tabanı kalınlaştırdı.
foto yokmu eren
www.honda-tech.com
_____________
çok bildimlik yaparsan çok düşmüşlük yaşarsın,yok derdimlik yaparsan dert görünce saparsın....
ankarada varsa bende yaptırmak ısterım.
degisik olmus.yandan guzel duruyor.duzgun boyansa dahada guzel olur.dedigin gibi arkadan goruntuyude cozdunmu tam olur.lastik taban ebadı nedir suanda?kaynaklı olan yontemlemi yapıldı?
Fuck The System !!!
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)