User Tag List

Sayfa 10/55 İlkİlk ... 8910111220 ... SonSon
1043 sonuçtan 172 ile 190 arası

Konu: Taunus Fastback restorasyon

  1. #172
    fast-back - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2014
    Yaş
    46
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    412
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı rekord2000 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Usta resmen dokturuyor maşallah ya! Ulen para ulen para su fındık bitsin direk sanayide alacam soluğu abi fena canım çekti he
    Hay Allah iyiliğini versin. Yaw fındık ne alaka fındık ne alaka diye düşünüyorum, sonradan ampul yandı )

  2. #173
    fast-back - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2014
    Yaş
    46
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    412
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Benim arabam şöyle yanlıyor böyle yanlıyor diyen arkadaşlara, yanlama görün








  3. #174
    ufuck - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    T.C.
    Mesaj
    1.731
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Emeginize kesenize saglik, cok guzel revize ediliyor j

  4. #175
    CyberKnight - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    35
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    53
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Maşallah, çok güzel çalışma olmuş, renk konusu nasıl sonuçlanacak merakla bekliyorum. Bu arada keşke granada fastback bulmak daha kolay olsaydıda bu emek,zaman,para bi granadaya harcansaydı diye düşündüm ilk mesajdan itibaren.

    Jant konusunu ne yapacaksınız? O jantları kullanmayı düşünmüyosunuzdur umarım kolay gelsin tekrardan.
    Makine Mühendisi

  5. #176
    fast-back - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2014
    Yaş
    46
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    412
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ufuck Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Emeginize kesenize saglik, cok guzel revize ediliyor j
    Çok teşekkür ederim

    Alıntı CyberKnight Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Maşallah, çok güzel çalışma olmuş, renk konusu nasıl sonuçlanacak merakla bekliyorum. Bu arada keşke granada fastback bulmak daha kolay olsaydıda bu emek,zaman,para bi granadaya harcansaydı diye düşündüm ilk mesajdan itibaren.

    Jant konusunu ne yapacaksınız? O jantları kullanmayı düşünmüyosunuzdur umarım kolay gelsin tekrardan.
    Renk konusu nasıl sonuçlanacak ben de merakla bekliyorum

    Granada konusuna açıklık getireyim; Ben Granada Fastback bulsaydım da yine Taunus Fastback restore edecektim. Yani Granada bulamadım o nedenle Taunus Fastback yapıyorum diye birşey yok. Kaldı ki Taunus Fastback bulmak da Granada bulmak kadar zor.

    Evet o jantları kullanacağım

    Jant konusunda kesinlikle orjinal çelik jant olacak. Hani şu koyu yeşil fastback resiminde olan. O dönemin popüler orjinal jantı.

  6. #177
    fast-back - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2014
    Yaş
    46
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    412
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Arkadaşlar hazır konu açılmışken sorayım. Bu jantları arıyorum. Bilen, gören, duyan varsa lütfen bildirsin:


  7. #178
    Ogulcan.O - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2013
    Yaş
    32
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    115
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Tabi sen bilirsin ama bu kadar uğraşa daha güzel bişey düşünebilirsin abi American racing jantlar çok yakışır bence
    Alfa Romeo 159 Booster

  8. #179
    fast-back - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2014
    Yaş
    46
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    412
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Ogulcan.O Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Tabi sen bilirsin ama bu kadar uğraşa daha güzel bişey düşünebilirsin abi American racing jantlar çok yakışır bence
    Amacım spor görünümlü güncel bir araba yapmak değil. Ben tamamen 70'lerin spor arabasını yapmak istiyorum. Orjinal ve herhangi bir ekleme yapmadan. O dönemin spor jantları buydu ve çok popülerdi. Amerikan arabalarda da bu jant vardır dikkat edersen.

    İleride kısmetse Custom bir araba yapmak istiyorum, işte o zaman dediğin gibi olacak. Bu araç o araç değil

  9. #180
    Blackbird - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.107
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    O jantları bulmak şans işi abi arayınca kıymete biner, aramasan hurdacılarda karşına çıkar.

    Ats'nin Classic modeline bakmanı tavsiye ederim.

    Birde şu ilandaki jantlarda yakışabilir denemek lazım, kendi aracım için bakınırken görmüştüm ; Momo

  10. #181
    ozankaya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2013
    Yaş
    35
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    259
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    soluksuz okudum projenın sonunu iple cekiyorum umarıma ankara trafıgınde bol bol goruruz
    06 KYA 77 - 2013 Ibıza Cupra / 1.4 TSI Stg2 - Kırmızı / Cam Tavan

    06 KYA 64 - 2013 Astra J / 1.3 CDTI 95 HP - Mineral Beyaz / Cosmo + Sunroof

  11. #182

    Üyelik
    Jan 2014
    Yaş
    33
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    14
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Maşallah canavar geliyor... Emeğini ve sabrını tebrik etmemek olmaz.

  12. #183

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    çekmeköy-yalova
    Mesaj
    3.886
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu jantlar cragar di sanirim.bi arkadasimda vardi sorayim duruyomu hala. 131in jantida olabilir bu tarz ariyorsaniz

  13. #184
    fast-back - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2014
    Yaş
    46
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    412
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Blackbird Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    O jantları bulmak şans işi abi arayınca kıymete biner, aramasan hurdacılarda karşına çıkar.

    Ats'nin Classic modeline bakmanı tavsiye ederim.

    Birde şu ilandaki jantlarda yakışabilir denemek lazım, kendi aracım için bakınırken görmüştüm ; Momo
    Çok doğru söyledin, nadiren de olsa eski arabalarda görüyorum ama sorsam değerli olur

    ATS'de güzel modeller var evet, ama benim derdim bu jantlar özellikle. Neden bilmiyorum ama çok seviyorum.

    Alıntı ozankaya Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    soluksuz okudum projenın sonunu iple cekiyorum umarıma ankara trafıgınde bol bol goruruz
    umarım, ah bir bitse ah...

    Alıntı xpoison Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Maşallah canavar geliyor... Emeğini ve sabrını tebrik etmemek olmaz.
    Çok teşekkür ederim

    Alıntı atituti Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu jantlar cragar di sanirim.bi arkadasimda vardi sorayim duruyomu hala. 131in jantida olabilir bu tarz ariyorsaniz
    cragar çok benziyor evet, belki aynı modeli bile vardır. Önemli olan benim arabaya uyması tabi, benimki mini mustang unutma

  14. #185
    fast-back - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2014
    Yaş
    46
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    412
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    devam...









    aslı gibir

  15. #186
    Blackbird - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.107
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Tertemiz olmuş maşallah.



    Altına pütür atacakmısınız ?

    Aracın orjinal ölüçüleri hakkında herhangi bir döküman varmı ? Kuleler arası kaç cm, çapraz kuller arası kaç cm vs... Ölçüler orjinal haline getirilip ondan sonra devam edilse daha sağlıklı olmazmı ?

  16. #187
    Alper Atakan
    Misafir
    çok güzel bir proje
    Allah utandırmasın

  17. #188

    Üyelik
    Feb 2014
    Yaş
    56
    Şehir
    antalya
    Mesaj
    318
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Zevkle takip ediyorum, çok meşakkatli bir proje, en ince ayrıntısına bile girmişsiniz, harbiden tebrikler. Özelliklede zamanının aracını uygun şekilde yenilemeniz, o günün renklerine jantlarına kadar detaya girmeniz, bravo doğrusu. Projeniz tam anlamıyla bir restarasyon.
    Umarım bu şekilde sürer, şans hep yanınızda olur, ayrıca aracınızla ilgilenen ekibinizide canı gönülden tebrik ederim. Bu kadar yenilenen parça olmasına rağmen gördüğüm kadarıyla oldukçada hızlı yol alıyorsunuz. Zaten bu hızla giderseniz benden sonra başlayıp benden önce projenizi netilcendieceksiniz.

  18. #189
    fast-back - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2014
    Yaş
    46
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    412
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı fast-back Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Galvaniz konusu önemli benim için, araştıracağım her yönüyle ama maalesef bu günlerde çok yoğunum. Bir de benim ustalar hangi aşamalar ve uygulamalar yapacak onu öğreneyim. Belki de onlar da zaten düşünmüştür. Sadece şunu biliyorum, ustamla anlaşırken boya konusunda en az 10 yıl herhangi bir çatlama, kabarma, paslanma olmaz taahhüdü almıştım? O dönemlerde çook heyecanlı ve gençtim, ayrıntıya girmek aklıma bile gelmedi
    Alıntı iynn-RS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Projenizde başarılar diliyorum öncelikle.Allah yardımcınız olsun.


    Galvaniz kaplama konusunda çok umutlanmayın bence. birincisi daldırma galvanızın ısısı cok yuksek olacagı ıcın tavan gibi düz bolgelerde dalgalanma yapar, çoğu yeri yamulur. ıkıncısı galvanıze gırecek malzemede en ufak boya kalıntısı olmaması gereklı ki sız boyasını kazıdıgınız yerlere gerı astar atmıssınız. bunları tekrar kazımanız gereklı. ve son olarak bu işlemi yapacak galvaniz firması bulmanız cok zor. butun fırmalar full tıme calısıyor. yıllardır musterısı oldugumuz fırmalara bıle ıs yaptırmak ıcın yalvarıyoruz.
    Alıntı rekord2000 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hiç bir sıkıntı vermez, zaten onun üstüne zehirli astar atılır macun çekilir gene astarlanır sonra boya katlarına geçilir, sorunsuz sıkıntısız minimum 15 sene çürük pas görmezsin. Anca ek yerlerinde macun altında delik kalırsa kabarma yapar oda boyacı ve kaportacının hatasından kabarır, o tarz minik delik falan bırakılmaz, kalmışsa bile boyacı görüp kaportacıya o kusurları yaptırırsa kabarma sorunu da olmaz. en sağlıklısı kaporta işlemi biter bitmez her biten işlemden sonra çıplak saca parça parça çinko basmak.
    Alıntı mtavlak Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    OĞuz hocam sen yİnede daldirma İŞİnİ araŞtir. AraÇ fabrİkalarinda son yillarda boyadan Önce daldirma İŞlemİ yapiyorlar. Mantikli olarakta aracin heryerİ erİmİŞ Çİnko İle kaplandiĞindan en kÖtÜ arazİ Şartlarinda bİle 15/20 yil krozyon sorunu olmaz.
    Alıntı Blackbird Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Tertemiz olmuş maşallah.



    Altına pütür atacakmısınız ?

    Aracın orjinal ölüçüleri hakkında herhangi bir döküman varmı ? Kuleler arası kaç cm, çapraz kuller arası kaç cm vs... Ölçüler orjinal haline getirilip ondan sonra devam edilse daha sağlıklı olmazmı ?

    Hatırlayacağınız üzere yukarıdaki konuşmalar gerçekleşmişti geçmiş sayfalarda.Konuyu bugün konuştum ustamla. Bu konuda uzman değilim ama aktarayım öğrendiklerimi dilimin döndüğü kadarıyla:

    Öncelikle Çinko sıcak daldırma olmazmış. Yukarıda arkadaşımın da dediği gibi araca zarar verirmiş her şeyden önce.
    Ama Çinko Sprey Würth kullanıyormuş. rekord2000 kardeşim de bundan bahsetmişti. Kaynak öncesi bile sıkıyorum bol bol dedi.

    Araç kaporta işi bitince de tekrar ters çevirilecekmiş ve aracın altına macun çekilip zımparalanacakmış. Sonra yeninden macun yeniden zımpara ve en son kontrol macunu ve zımpara. Daha sonra NEGES dediği bir madde uygulanacakmış. Bunun ne olduğunu sordum, aracın bağlantı yerlerine (örneğin maşpiyel ve aracın taban sacının bağlantı yerleri gibi) bu Neges uygulanıyormuş, ki su nem sızmasın diye. Arabalr üretilirken de kullanılıyormuş zaten bu.
    Negesten sonra da Teleson uygulanıyor dedi, bu da Blackbird arkadaşımın sorduğu Pütür müş. Yani evet, pütür uygulanacakmış. Daha sonra da aracın tabanı aracın rengine boyanacakmış. Yani altı üstü aynı renk olacak.

    Bir de Epoksi Astar'dan bahsetti, zehirli astar yani, ama yukarıdaki işlemerin neresinde kullanılıyor unuttum
    Sanırım boyadan öncedir.

    Öğrendiklerimi aktardım arkadaşlar

  19. #190
    fast-back - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2014
    Yaş
    46
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    412
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Alper Atakan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    çok güzel bir proje
    Allah utandırmasın
    Çok teşekkür ederim arkadaşım.

    Alıntı SERHAT07 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Zevkle takip ediyorum, çok meşakkatli bir proje, en ince ayrıntısına bile girmişsiniz, harbiden tebrikler. Özelliklede zamanının aracını uygun şekilde yenilemeniz, o günün renklerine jantlarına kadar detaya girmeniz, bravo doğrusu. Projeniz tam anlamıyla bir restarasyon.
    Umarım bu şekilde sürer, şans hep yanınızda olur, ayrıca aracınızla ilgilenen ekibinizide canı gönülden tebrik ederim. Bu kadar yenilenen parça olmasına rağmen gördüğüm kadarıyla oldukçada hızlı yol alıyorsunuz. Zaten bu hızla giderseniz benden sonra başlayıp benden önce projenizi netilcendieceksiniz.
    Öncelikle güzel sözleriniz için teşekkür ederim. Hayalim tamamen aslına uygun fabrikadan çıkmış gibi bir klasik araba yapmaktı. Elimden geldiğince bu hayali gerçekleştiriyorum.
    Projenin hızına gelince, çok da hızlı değil aslında. Neredeyse bir yıl olacak ama kesinlikle acele de ettirmiyorum. Öyle güzel yapıyorlar ki, benim müdahalem yersiz olur.

    Bir önceki mesajda yazdıklarım bunun kanıtı. Ben demedim şunları bunları uygulayın, şöyle yapın vs. diye. Onlar kendilerine yapıyormuş gibi hareket ediyorlar. Param helal olsun ustalarıma.

    Alıntı Blackbird Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Tertemiz olmuş maşallah.



    Altına pütür atacakmısınız ?

    Aracın orjinal ölüçüleri hakkında herhangi bir döküman varmı ? Kuleler arası kaç cm, çapraz kuller arası kaç cm vs... Ölçüler orjinal haline getirilip ondan sonra devam edilse daha sağlıklı olmazmı ?
    Size de çok teşekkür ederim. Pütür konusuna bir önceki mesajımda cevap vermiştim. Ölçüler konusuna gelince, biz zaten ölçüleri kontrol etmeden bu işlemleri yapmayız dedi. Yani kontrol edilip düzeltiliyormuş. Ukelalık olmasın diye uzun uzun sormadım nasıl falan diye.

    Bir Thunderbird gördüm orada, inanın yanına yaklaşamadım korkumdan. Öyle güzel, öyle orjinaldi ki. Ve 60'ların arabası olmasına rağmen herşey otomatik (camlar, kapılar vs. vs.).
    Yani diyeceğim şu ki, eğer bu adamlar titiz ve saygıyla işlerini yapmasalardı bu arabalar da bunlara gelmezdi.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •