ibrahim bujinin tam kodunu yazabilirmisin ngk olarak
birde bobin fiyatı nedir serviste kodu vs,doğuşamı gidip alayım ?
Printable View
slm ibo
ben yıllarca tfsi kullandım hiçbir zaman kırmızı bobine geçmedim ama tabiki karar araç sahiplerinin parada aracta onların
buji tabiki büyük etken , buji aralığını ayarlamadan patırdama yapabilir ,
bişey daha diyim konu ateşleme veya her ne olursa olsun arabasında 30 hp güç kaybını farketmeyecek kişi arabasına binmesin bence tfsi kasaların dizelleride var onlar daha mantıklı
Merhaba kardeşim :)
Sen takmamıs olabılırsın. ılla takmak gerekır dıyede bısey yok tabi ama tutupta okada bobın tak demıyorum. 400 lıra s3 bınen bırısı ıcın cok bı para olmasa gerek. Sonucta kalıtelı olanı onerıyoruz. takar veya takmaz bılemem.
Şimdi ben kendı arabamda kullanmadıgım seyı , kullan ya bısey olmaz dıyemem demı :)
Ben arabanın yavasladıgını farkettıgım an degıstırdım zaten bujılerı. belkı oncesındede kayıp vardı ama farkedemedım.
şimdi Cem bu arabayı yenı aldı. kayıp varsada bunu anlaması ımkansız.
golf r turbo dolmuyor araba atmosferık gıbı dv sesi kesti gaza bastıgım zaman bıyerden hava kacırıyomus gıbıı ses var dumpvalvin hortumlarına baktım bısey goremedım acaba westgatenmidir?
arabanda kaçak var sadece wg ye baglama olayı
birçok yerde kaçak testi yaptır hortumların tamamını kontrol ettir
dv olabilir , cooler hortumlarında sıkıntı olabilir
ufacık kaçak arabanın kimyasını değiştirir
kesin diye birşey yok ama %90 ihtimalle araban biryerden kaçırıyor
yarın sanayi yolları gozuktu yıne kimyası değişti süt dokmus kedı gibi
Selamlar Arkadaşlar,bende geçen hafta 2.0tfsi aldım ve önceki sahibi son bakımda bujilerin değişmediğini söyledi araç standart durumda yazılım yok.Nasıl buji kullanmalı ve cam flovera baktırmalımıyım?
1ay once fılan kelebegı temızlettım rolantı sorunu yasıyodum bıyerden hava alıyo gıbıydı pcv valfıı deyıstım duzeldı buyuk ıhtımal gazkelebgenın hortumu, boğazda arıza varsa yıne bu sekılde yaparmı
sıkıntı çözuldu boğaz kelebegının altındaki boruda yırtık var saolun arkadaslar.
arkadaslar merhaba 2.0tfsi 200hp bwa makina bir aracım var buna silikon borular ve 76mm dısı 70mm içi aliminyum boru ile bir filtre kiti yaptım ucunda 76mm dryflow filtrre var sorunum bu kiti uyguladıgımda aracta basınc düşüyor besleme hataları veriyor süphelendigim mafın okudugu yerdeki ölcü degişikligi bu tip bir şey kimsenin basına geldimi yada içinizde filitre kiti kullanan arkadasımız varsa kitin boru capını yaza bilirmi iç cap önemli benim için ?
Maf konumu çok önemli eğer filtre sökükkende hata vermiyorsa filtreyi değiştirip denyin
su anda aem kutu içi ile kullanıyorum bir problem yok filitreden süphelenip ucundaki filtreyi degiştim problem devam etti maf sensör yuvasını internetten aldım 3'' kit olarak bana sadece okudugu alan büyük oldugundan dolayı problem yaratıyormus gibi geliyor 70mm iç capı var borunun senin. sen konum önemli derken neyi kastettin?
konu canlansın :)
stage 2+ da methanol kesinlikle takılmalımı basınç açınca ? methanolu eski arabalarımda kullandım dertli bir olay aem takarsın nozzle pislenir kaçırma yapar araba zngine gider patırdama yapar vs aquamist takarsın bir hortumunu söksen hava alır en baştan ayar yapmak gerekir vs vs
bunun yerine toulien konulsa basınç açınca belli oranda olurmu olmazmı ? yoksa methanol şartmı bu setupta ve hp olarak getirisi nedir bu methanolun ?
biraz uzun oldu ama cevaplayanlara teşekkür :)
Bu tarz sorunlarla ugrasmamak icin bi tane aem methanol filtresi alican abi sorunun kalmiycak. Arada bir temizleticeksin icini o kadar. Ve methanol sart bu arabalarda hem avans hemde sogutma icin:)
Basınç açacaksan methanolsuz imkansiz.yazin hava 30 derece iken 55-60 lari goruyor iat. methle 35 derecelerde kaliyor.
evet aquamist kaliteli ve şık bakalım artık ne denk gelirse takarız birisini
birde triger set değiştiricem hazır sökülmüşken oralar forge wastagete de al onuda taktır dedilerde arabanın şuanki haline taksam bir handikapı olmaz değilmi ? 2 defa iş olmasın diye düşündüm
350 hp lik setup 10 sn civarlarinda 100-200 yapar; 400 hp lik setup 8,1 yapmisti ki daha da hizlanabilirdi. Egim -2.6 idi
http://i1162.photobucket.com/albums/...ps1ff3ad62.jpg
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...95686389/detay
Bu aracı tanıyan bilen var mı ?
Forumdan can eker abinin eski aracı olduğunu biliyorum 01 fr 002. Ancak o satmadan önce sanırım motor forged değildi. Forged'lanmasının sebebi kırması vs mi ? Birde aracı yapan usta nasıl biridir işçilik olarak ?
Sıkıntısız gazlamak isteyen bir arkadaşım için arıyoruz.. Gerekli şekilde ısıtmadan basmaz soğutmadan kontak kapatmaz ama öyle ayda 1 arıza ile uğraşacak ne maddi gücü nede vakti var.
Roll koşacak değil kullanırken zevk versin yeter, ne dersiniz alınır mı ?
Herkese merhaba,
forge dv ve gfb dv arasında hangisini önerirsiniz.Bircok kişi gfb için olumlu konusuyor.
Daha önce thp motor aracımda gfb kullandım fakat tfsı için kararsız kaldım.
stage 2+ da hangi bujiyi takıyordum oem mi ?