User Tag List

Sayfa 20/23 İlkİlk ... 101819202122 ... SonSon
428 sonuçtan 362 ile 380 arası

Konu: Tfsi tsi 2.0 motorlarda ileride çıkabilecek sorunlar

  1. #362

    Üyelik
    Jun 2013
    Yaş
    46
    Şehir
    istanbul - kiev
    Mesaj
    485
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ben de kickdown tam bastigimda 87.8 gibi. Cektigimde 13 14 gibi bişi gözüküyor aynen 0 ve 100 olarak degil

  2. #363
    Sert@ç - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.139
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Aksama vagcom ile sifirlayip tekrardan bakicaz
    Alıntı hakotech Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    3 tane daha konu acarsan magnumdan lamboyu kazanıcaksın hemde yalamadan..

  3. #364
    erh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Ank
    Mesaj
    2.711
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı speed_blue Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bende revo oil catch var bende sökücem leventin tavsiyesi üzerine, bugün istanbulparka giderken biraz gazladım durdugumda aracım duman atmaya başladı, giderkende atıyor ara sıra
    bahsettigim gibi bazı markalarda bu olabiliyor. orjinalini hiçbir sekilde tavsiye etmem. kapalı tip yada oil catch can için yapmıs oldugum parcalardan almak isterseniz yardımcı olabilirim.

  4. #365
    erh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Ank
    Mesaj
    2.711
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı rockford34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben erhanın yaptıgı kiti kullanıyorum ve cok memnunum tavsiye ederim
    iyi günlerde kullanın.

  5. #366
    speed_blue - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    273
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    nedir bu hortum kaçaklarından çektigim,,
    az önce eve gelirken yine bi kaçak oluştu heralde gaza yüklendigimde foşşşşşş diye bi ses gelmeye başladı garajda biraz bakındım ama gece gözüyle bişey bulamadım intercoller borularında olabilirmi yoksa dv ve hava filtresi borusu arasındaki borudan mı
    Alıntı PAUL WALKER Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    If one day the speed kills me, do not cry because I was smiling

  6. #367

    Üyelik
    Jun 2013
    Yaş
    46
    Şehir
    istanbul - kiev
    Mesaj
    485
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı speed_blue Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    nedir bu hortum kaçaklarından çektigim,,
    az önce eve gelirken yine bi kaçak oluştu heralde gaza yüklendigimde foşşşşşş diye bi ses gelmeye başladı garajda biraz bakındım ama gece gözüyle bişey bulamadım intercoller borularında olabilirmi yoksa dv ve hava filtresi borusu arasındaki borudan mı
    ben de forge twincooler varken hortumlarından cok cektim ... sureklı sıkıntı cıkarıyordu

  7. #368
    speed_blue - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    273
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı pasha34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben de forge twincooler varken hortumlarından cok cektim ... sureklı sıkıntı cıkarıyordu
    abi sence intercoller hortumundan mı
    Alıntı PAUL WALKER Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    If one day the speed kills me, do not cry because I was smiling

  8. #369

    Üyelik
    Jun 2013
    Yaş
    46
    Şehir
    istanbul - kiev
    Mesaj
    485
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    abi o kadar cok yerden olabılır ki hortumla alakalı... basınc testı yaptırman en mantıklısı yine de .. ama gorsel olarak o hortumları kontrol ettir oncelıkle derim.

  9. #370
    speed_blue - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    273
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı pasha34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    abi o kadar cok yerden olabılır ki hortumla alakalı... basınc testı yaptırman en mantıklısı yine de .. ama gorsel olarak o hortumları kontrol ettir oncelıkle derim.
    ok abi hepsini bi elden geçireyim
    Alıntı PAUL WALKER Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    If one day the speed kills me, do not cry because I was smiling

  10. #371
    leoncupra - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2013
    Yaş
    36
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    103
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Öncelikle herkese selamlar

    2008 leon cupra aracım var 300 hp olarak biniyorum,yıllardır en ufak bir arıza çıkarmadı motor ile ilgili,taaki geçen haftaya kadar egzantirik okuyucu sensör(camshaft position sensor)arızası verdi.gaza yüklenince yüksek devirlerde patırdama yapıp gaz keserek arıza ışığını yanıp söndürüyor sonra lamba kendiliğinden sönüyordu,parçayı getirttim doğuştan arızalı olan ile değiştirdim.bugün bi otobana çıkıp deniyeyim dedim yerler kuruyunca,araç teklemeyi ve gaz kesme sorunu düzeltmiş gücüne göre gayet tatminkar derecede yürüdü,tüm sorunlar düzelmişti ama bu sevincim 30 dakika kadar sürdü.Bu sefer aynı arıza lambasını sürekli yakıp söndürmeye her devirde tekliyip gaz yememeye başladı aynı zamanda vuruntu ve patırdamada yapıyor yerinden zor kalkıyordu zar zoruna kendimi servise attım cihaza bağlattığımızda p0202 ve p0203 kodlu arızaları verdi 2. ve 3. silindirde sorun gösteriyor dedi usta,bobinlere ve bujilere bakıcaz ama inşallah egzantirikle yada sente atmasıyla ilgili bir problem yoktur dedi.Haftasonu girdiği için aracı alıp o şekilde otoparka çektim bekliyorum.
    Bu problemi yaşamış yada duymuş elbet 2.0 tfsi cıların olduğunu düşündüm,bilgisi olan varsa yardımcı olursa sevinirim...

  11. #372
    TayCupra - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2014
    Yaş
    33
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    58
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı leoncupra Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Öncelikle herkese selamlar

    2008 leon cupra aracım var 300 hp olarak biniyorum,yıllardır en ufak bir arıza çıkarmadı motor ile ilgili,taaki geçen haftaya kadar egzantirik okuyucu sensör(camshaft position sensor)arızası verdi.gaza yüklenince yüksek devirlerde patırdama yapıp gaz keserek arıza ışığını yanıp söndürüyor sonra lamba kendiliğinden sönüyordu,parçayı getirttim doğuştan arızalı olan ile değiştirdim.bugün bi otobana çıkıp deniyeyim dedim yerler kuruyunca,araç teklemeyi ve gaz kesme sorunu düzeltmiş gücüne göre gayet tatminkar derecede yürüdü,tüm sorunlar düzelmişti ama bu sevincim 30 dakika kadar sürdü.Bu sefer aynı arıza lambasını sürekli yakıp söndürmeye her devirde tekliyip gaz yememeye başladı aynı zamanda vuruntu ve patırdamada yapıyor yerinden zor kalkıyordu zar zoruna kendimi servise attım cihaza bağlattığımızda p0202 ve p0203 kodlu arızaları verdi 2. ve 3. silindirde sorun gösteriyor dedi usta,bobinlere ve bujilere bakıcaz ama inşallah egzantirikle yada sente atmasıyla ilgili bir problem yoktur dedi.Haftasonu girdiği için aracı alıp o şekilde otoparka çektim bekliyorum.
    Bu problemi yaşamış yada duymuş elbet 2.0 tfsi cıların olduğunu düşündüm,bilgisi olan varsa yardımcı olursa sevinirim...

    Aynı sıkıntıyı ben de yaşadım cuprada bi süre sonra bobinlerin altından hafif şekilde duman gelicek.
    Çözümü ise şu aracın hangi bobinden yani ariza hangi silindirdeki bobindeyse o bobinleri değiştirin.
    Tavsiyem değiştirmişken 4ünü birden değiştirin ve audi r8 bobini takın aracınıza.
    Aracım 55binde verdi bu sıkıntıyı.
    Birde ibiza cuprada yaşadım aynı problemi ondada bobini değiştirdim ve sorun çözüldü.
    Cupra
    S2k


    Live Fast, even Fly

  12. #373
    TechTurkey FaBeRgE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    Kütahya
    Mesaj
    9.221
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı TayCupra Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aynı sıkıntıyı ben de yaşadım cuprada bi süre sonra bobinlerin altından hafif şekilde duman gelicek.
    Çözümü ise şu aracın hangi bobinden yani ariza hangi silindirdeki bobindeyse o bobinleri değiştirin.
    Tavsiyem değiştirmişken 4ünü birden değiştirin ve audi r8 bobini takın aracınıza.
    Aracım 55binde verdi bu sıkıntıyı.
    Birde ibiza cuprada yaşadım aynı problemi ondada bobini değiştirdim ve sorun çözüldü.
    eğer ileride setup değişikliği düşünülüyorsa odaka da olabilir.

  13. #374
    Levent Y. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    33
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.049
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı FaBeRgE Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    eğer ileride setup değişikliği düşünülüyorsa odaka da olabilir.
    Okada lara 500 hp de bile gerek yok r8 bobinleri gayet yeterli

  14. #375
    TechTurkey FaBeRgE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    Kütahya
    Mesaj
    9.221
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Levent Y. Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Okada lara 500 hp de bile gerek yok r8 bobinleri gayet yeterli
    o zaman burada satış stratejisi mi var

    enjektör olmadığı için hangi tfsi 500+ ki

  15. #376

    Üyelik
    Jun 2013
    Yaş
    46
    Şehir
    istanbul - kiev
    Mesaj
    485
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    500 üstü cıkan (510 520 vs ) tfsi araclara ait dyno goruntuleı var internette bulabilirsiniz..

  16. #377
    Sert@ç - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.139
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Vagcom da g31 sensörü yani map okumuyordu saçmalıyordu
    Misal 160 çekmesi gerekirken 30 anca görüyordu bugün maf ve map sensörlerine temizlettim
    Şuan hem olması gereken kıvama geldi hemde saçma sapan şekilde hızlandı keşke önceden yaptırsaymışım
    Yakıt olarak net %20 düştü aynı şekilde güç %20 arttı
    Alıntı hakotech Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    3 tane daha konu acarsan magnumdan lamboyu kazanıcaksın hemde yalamadan..

  17. #378

    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    3.628
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı FaBeRgE Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    o zaman burada satış stratejisi mi var

    enjektör olmadığı için hangi tfsi 500+ ki
    istanbulda ziyadesiyle var

  18. #379
    Levent Y. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    33
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.049
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Mevcut enjektorler le daha fazlasida mumkun. 500+ ustu bir cok arac var..

  19. #380
    anilgny - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    93
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Arkadaşlar aracımda bir problem var, uzun uzun yazmak istiyorum fikirlerinize ihtiyacım var.

    Arabam rölantide sesli çalışıyordu bende yurtdışı forumlarda araştırdığım kadarıyla arabamın egzantrik gergisi ve zincirini vw konusunda çok çok tecrübeli bir usta ile değiştirdik.(isim vermeyi düşünmüyorum) aracın zincirini tamamiyle aparatlarla servis yönergelerine uyarak değiştirdik ve herşey ondan sonra başladı.

    Her zaman zıpkın gibi olan araç 6000 devirden sonra 3. Silindirden misfire yapmaya başladı. 2. Viteste 6000 den 6800 e kadar 90 civarında misfire yapıyor yani neredeyse hiç ateşleme olmuyor. Vag com da sadece misfire hatası veriyor ve actual ve spec camshaft adjustment dereceleri birbirini tutuyor. Maximum 0.5 derece sapma var o da normal diyorlar. Aracın herhangi bir sente arızası kodu da çıkmıyor.

    Elimizdeki veriler böyle olunca bizde bobin ve buji değiştirdik olay hala devam etti. İnsanın aklına ilk o geliyor. BWA motorlarda herhangi bir egzantrik-subap yayı problemi olduğunu da bilmiyorum zaten araç max 1.0-1.15 bar da yürüyor.En son artık ustam yazılımdan kaynaklı olabileceğini söyledi. Egzantrik zincirinin timingi bozuktur, yazılımcı o şekilde ayar yapmıştır dedi(yazılım istanbul dr ecu da yapılmıştır) yazılım orjinale dönüldü sorun hala devam ediyor

    Yarın külbütör kapağını açıp yeniden senteye bakmayı düşünüyoruz aparatlarla yapmamıza rağmen. Sizce problem neyden kaynaklanıyor olabilir? Forumdaki tfsi konusunda tecrubeli-bilgili abilerimden yardım bekliyorum. Yardımlarınızı esirgemeyin lütfen.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •