User Tag List

Sayfa 4/5 İlkİlk ... 2345 SonSon
87 sonuçtan 58 ile 76 arası

Konu: Vw 1.0 tsi 268 hp Yeni Motor

  1. #58
    Burak Demirci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2013
    Yaş
    39
    Şehir
    İzmi-R
    Mesaj
    424
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Nightfish Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    80 litre yağ alıyormuş diyorlar rahat rahat yaksın diye :P

    Şaka bi yana, güzel güç gerçekten.
    gece gece ne güldüm ha ahashd
    Mahşein üç atlısı
    dmrc garaj
    35 cvk 31 s2000
    35 eu 122 vti
    35 ke 9481 egk20

  2. #59
    merttepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    37
    Şehir
    TR
    Mesaj
    2.030
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı darkmoon Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben bu sistemleri yakından takip ediyorum.. büyük ülkelerin şu anda önceliği alternatif motorlar değil mevcut motorlara alternatfi doğa dostu yakıtlar yani arabanı alıp çöpe atıp sıfır elektrikli araç almak bir külfet bir gider ve israf.. bunun yerine mevcut aracına alternatif yakabiliceği yda basit uyarlamalarla kitlerle yakabiliceği bir yakıt kullanman hem daha ekonomik hem aracının sistemde hala işlemesi çalışması demek daha verimli..

    bunun için shell şu anda yosundan benzin üretmekde ve başardılar gene shell hidrojen yakıtla mevcut araçları çalıştıra biliyor ama bu alternatif yakıt tipleri petrol komple bitmedikçe sanmam ki çıkartsınlar.. elektrikli araç pure dan bahsediyorum batarya yada akü mekanizması ile verimli değil menzil kısa hemde çok kısa.. en uzunu tesla onlarda arabanın altını komple batarya döşemişler resimleri vardı yolda giderken durup dururken yanan tesla falan vardı..

    elektrikli araç hep olucak ama verimli birincil araç olarak kullanılabilirliliği yok.. nasıl olur twizy gibi araçlar çok işlevsel olabilir.. özellikle ufak mesire yerlerinde sahil kasabalarında yada kısa mesafe ufak kasaba köylerde. scooter niyetine binilir..
    Aynen alternatif yakıtlar öncelikli, sıfır araç almak büyük israf.
    Bu yüzden avrupada birçok ülkede cng var.
    Fiatın doğalgazlı araçları var. 1lt mutiair cngli fiat dolu italya.
    O kadar ucuzki, elektrikli araçla aynı neredeyse tüketim değerleri. BU aşamada elektriğin tek avantajı emisyon ve sessizlik vs olabiliyor.
    Siz çok güzel bir yere parmak bastınız aslında; "arabanı alıp çöpe atıp sıfır elektrikli araç almak bir külfet bir gider ve israf"
    Bu yüzden elinizdeki aracı hibrit araca çevirebilecek bir sistem olmalı, eski araçlar, yada kullandığınız araçlar (nasıl gidip lpg takılıyordu) onun gibi bir kit ile hibrit olacak.
    Aynı şekilde ağır vasıtalar, kamyonlar, otobüsler, iş makineleri ve en çok dur kalk yapan ticari araçlar için.
    Pek yakında Türkiyeden çok büyük bir atılım gelecek bu konuda.

  3. #60
    darkmoon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Şehir
    İstanbul Serengetisi
    Mesaj
    14.834
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    107 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı merttepe Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aynen alternatif yakıtlar öncelikli, sıfır araç almak büyük israf.
    Bu yüzden avrupada birçok ülkede cng var.
    Fiatın doğalgazlı araçları var. 1lt mutiair cngli fiat dolu italya.
    O kadar ucuzki, elektrikli araçla aynı neredeyse tüketim değerleri. BU aşamada elektriğin tek avantajı emisyon ve sessizlik vs olabiliyor.
    Siz çok güzel bir yere parmak bastınız aslında; "arabanı alıp çöpe atıp sıfır elektrikli araç almak bir külfet bir gider ve israf"
    Bu yüzden elinizdeki aracı hibrit araca çevirebilecek bir sistem olmalı, eski araçlar, yada kullandığınız araçlar (nasıl gidip lpg takılıyordu) onun gibi bir kit ile hibrit olacak.
    Aynı şekilde ağır vasıtalar, kamyonlar, otobüsler, iş makineleri ve en çok dur kalk yapan ticari araçlar için.
    Pek yakında Türkiyeden çok büyük bir atılım gelecek bu konuda.
    bu konuda cng nin atık olarak geri dönüşümü nerdeyse sıfıra yakın yani gayet yeşil bir enerji.. cng dediğimizde bilmeyen kardeşler için diyim evlerimizdeki doğalgaz..

    insanlar bu yeşil enerjide bir araba merkezli bakıyor ama büyük firmalar bu mantıkda bakamaz yada ülke stratejisyenleri..

    senin aracın elektrikli olsun hadi imkansızya isterse 2000km menzili olsun bir şarjla .. sofrana gelen domates peynir dizel kamyonlarla gelmiyormu aldığın kıyafet elektronik gereçler çinden amerikadan ordan burdan dizel yakıtla çalışan gemilerle gelmiyormu et alıyorsun onu bunu alıyorsun dizelle çalışan yük trenleriyle gelmiyormu sanayide üretimde kullanılan pek çok makine araç gereç benzin yada dizelle çalışmıyormu zaten adamların esas önceliği bu alternatif yakıt önce bu araçlar için düşünülüyor tabii dolaylı yoldan bizlerede yarıycak..

    burda herkes konuşurda desemki at arabanı çöpe git sıfırdan cebinden 70-80 bin tl para çıkart elektrikli araba al.. kim alır ?? kimse tabiki...
    peki aracını kime satabilir ben niye alıyım elektrikli uzun menzilli araba varken benzinli yada dizel eski çağın aracını.. o araç senin elinde kalır çöp olur.. yada hurdaya verirsin üç beş bin tl verirler.. buda büyük verimsizlik büyük israf ve sürdürülebilirliliği yok.. dünyadaki ekonomik veriler ortada bırakın türkiyeyi dünyada yok böyle yüksek gelirli ellerindeki bütün arabaları çöpe atıp hurdaya verip sıfırdan elektrikli araç alabilicek gelire sahip bir ülke..
    Edebim el vermez edepsizlik edene... Susmak en güzel cevap, edebi elden gidene. [Yunus Emre]

    Zenginin malı Züğürdün çenesini yorarmış.. (ZZ Rules)

  4. #61
    Wankel Batu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2015
    Şehir
    istanbul/Stuttgart
    Mesaj
    522
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    elektrikli arac icin senelerdir var muhabbetine katılıyorum 3 4 sene once autoshowda renault tam hatırlamıyorum baska markada olabilir suyla calısan motoru vardı... Anladıgım kadarıyla dunyadakı yakıt kaynakları bitmeden tam bir gecis olmayacak
    Best German Engineering

    Vorsprung durch Technik

  5. #62
    Sadık Özyer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2014
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.809
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    3 beslemeli değil mi bu motor ? sc tc ebooster denilen zımbırtı.

  6. #63
    sansar34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    31
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    505
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tesla modellerinden bahsedilmiş tam okumadım yazıları ama sunu söyleyebilirim elektirikli araç üretmek yürütmek gercekten çok zor içten yanmalı motorlara gore daha basit daha stabil ve daha uzun ömürlü

    yanlız!!!

    batarya charge ve batarya ömrü ve bartaryada kullanılan madde bunlar hala aşılması gereken problemler bunun için bazı firmalar markalar yarı hibrit araçlar üretiyor.
    Yani küçük hacimli içten yanmalı bir motor koyoyor ama bunu jeneratör olarak kullanarak bataryaları sarj etmek amacıyla kullanıyor fakat buda bataryanın ömrünü kısaltıyor. Bana kalırsa bir maden yada sanayide bulunup uzun omurlü bataryalar çıkana kadar elektirikli araçlar argelere devam eder.

    1500cc ile bmw formula1 de yüksek güçleri 1980lerde aldı hatta aldığı motorun blogu bmw e21 ve e28 gibi bazı araçlarda M10 blok olarak kullanıldı e30 m3 un s14blogunun alt mimarisini m10 blok oluşturmuş bir kaç yıl önce baya araştırmıştım
    http://www.youtube.com/watch?v=PkHp6...&feature=share
    /BMW E34 520i - 34 KHT 53 /http://i.hizliresim.com/j6Q9Mn.jpg
    /Renault Megane 3 1.5dCi - 34 FY 1679
    /Kia Cee'd 1.6 crdi - 54 PK 114

  7. #64

    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    30
    Şehir
    Milton Keynes
    Mesaj
    3.560
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1.0tfsi şuan a1de kullanılıyor sanırım
    Alıntı Berk007 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    senin gibi adamda kimbilir ne oynatıcılar vardır, bunu da indiriver

  8. #65

    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    31
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    121
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Daha uretime koymadilar diye saniyorum

  9. #66
    MBALP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2014
    Yaş
    30
    Şehir
    türkiye istanbul
    Mesaj
    72
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Polo 1.0 suan 40.500 tl olarak satılıyor. Bu motorun olduğu polo 50 falan olursa şahsen alırım. Yazılım Cooler DP

  10. #67

    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    31
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    121
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    50 olucagini asla sanmam, ayrica sanirsam pololardan cok golf ve sciroccolarda kulanilicak. Maliyet olarakta sadece hacim bakimindan dusunmemek lazim, sonucta isin icine giren arge ve yatirim var. Bunlar fiyatta cok oynama yapicaktir, ve beklenildiginin aksine pek de ucuz olmayacaktir, bence tabi...

  11. #68

    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    30
    Şehir
    Milton Keynes
    Mesaj
    3.560
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı sadun94 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Daha uretime koymadilar diye saniyorum
    1.0tfsi 100hp olarak sanırım dediğim a1
    Alıntı Berk007 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    senin gibi adamda kimbilir ne oynatıcılar vardır, bunu da indiriver

  12. #69
    exca- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.236
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    A1 1.0tfsi var, autoexpress incelemiş bakmak isteyen olursa

    Audi A1 1.0 TFSI Sport review | Auto Express

  13. #70

    Üyelik
    Dec 2013
    Yaş
    29
    Şehir
    Isparta
    Mesaj
    2.762
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    17 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1.0 motor 268 beygir gerçekten bu hacme göre çok iyi bir değer. Bmw bunu önceden aldı ayaklarına hiç girmicem çünkü bu motor bir aile arabasına takılacak.
    Yolda ki çoğu arabaya şakalar yapacaktır da eminim Lakin herkes sahibi olmaz sanırım özel R serisi ile gelir sanırım. Türkiye yede gelirse çok iyi olur.
    Kafam da bir kaç soru var.

    1-) 2.000cc 268 lik bir motorla baş edebilir mi?
    2-) Ömrü kısa olacaktır ama ne kadar kısa olur ?
    3-) Kaç psi da çalışacak ve kaç ayda bir turbo yenilicez

  14. #71

    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    31
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    121
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Tayfun.O Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    1.0 motor 268 beygir gerçekten bu hacme göre çok iyi bir değer. Bmw bunu önceden aldı ayaklarına hiç girmicem çünkü bu motor bir aile arabasına takılacak.
    Yolda ki çoğu arabaya şakalar yapacaktır da eminim Lakin herkes sahibi olmaz sanırım özel R serisi ile gelir sanırım. Türkiye yede gelirse çok iyi olur.
    Kafam da bir kaç soru var.

    1-) 2.000cc 268 lik bir motorla baş edebilir mi?
    2-) Ömrü kısa olacaktır ama ne kadar kısa olur ?
    3-) Kaç psi da çalışacak ve kaç ayda bir turbo yenilicez
    Bu konuya ayni sebebten yazmistim tekrar yaziyorum. MALESEF, forumumuzda ve ulkemizde hala boyle aci yorumlar gormek cok uzucu. Hala eski kafaliliktan kurtulamadik. Adam o kadar arge, yatirim yapmis, biz turk kafasiyla hala uretime gecicek ve yuzbinlerle uretilecek bir urune, kirik diyoruz, bozuk ve dayaniksiz diyoruz. Artik bu eski kafaliliktan kurtulmak lazim ama sizin sorulariniza yine de cevap veriyim ve kucuk birsey de ekliyeyim, bu tip motorlar, f1 teknoojilerinden esinlenerek yapilmis motorlardir.

    1-) Evet torku 2.0 tfsi motordan daha dusuk olabilir, sonucta stroke ve bore oranlariylada alakali birsey ancak hicte olu bir motor olcuagini zannetmem AMA yakit tuketimi ve emisyon degerleri cok dusuk olacaktir. (buna vergi gibi unsurlarda dahil)
    2-) Omru kisa olmaz, motorun stock halde insan gibi bakildigi surece. Bugune kadar hangi motor dagilmis, uretim bandindan cikinca. Siz kirin, ben vw yerine sizden ozur dilicem.
    3-) Tekrardan ayni durum, hic oynamassaniz motorla ve iyi bakarsaniz (periyodik) alayci bir sekilde bahsettiginiz turbo degistirmek soz konusu bile olmayacaktir, (ekstrem ornekleri saymassak: 200k ustu gibi kmleri )

    Tabi bunlari yaziyorum ama sizin zaten bu araci alacaginizdan ya da bu aracin ulkemizde ne kadar degerinin bilineceginden supheliyim... Umarim benim gibi baska forum uyeleri ve genel otomobil kullanicilari biraz acik goruslu ve yenilikci olurlar, ya da onlari olmaya davet ediyorum. Sonucta zaman ilerliyor, teknolojiler gelisiyor. Dogal kaynaklar da tukeniyor... devir "downsizing" devri (turkcesini bilmiyorum). Bmw i8 i yapiyor, maclaren son model aracinda elektrikli motor kullaniyor ve hacim dusuruyor. Is vw ye gelince neler deniyor. Bu tarz dusunce yenilikleri haksiz ve cahil bir bicimde baltalamaktan baska bir ise yaramaz, ve bu tarz dusunen kisinin de geri kalmasindan baska bir seye sebeb olmaz.

    Neyse, cok konustum, param olur insallah da turkiyeye gelirse 268 hp'lik model, soz veriyorum ilk ben alacagim, test edip buraya yazacagim, motor kirilirsa da, turbosu firtlarsa da ilk ben burda paylasim yapacagim ve hakli oldugunuzu kabul edip bu laflarim adina sizden ozur dilecegim.

  15. #72
    cabrioleter - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    33
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    2.736
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı sadun94 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu konuya ayni sebebten yazmistim tekrar yaziyorum. MALESEF, forumumuzda ve ulkemizde hala boyle aci yorumlar gormek cok uzucu. Hala eski kafaliliktan kurtulamadik. Adam o kadar arge, yatirim yapmis, biz turk kafasiyla hala uretime gecicek ve yuzbinlerle uretilecek bir urune, kirik diyoruz, bozuk ve dayaniksiz diyoruz. Artik bu eski kafaliliktan kurtulmak lazim ama sizin sorulariniza yine de cevap veriyim ve kucuk birsey de ekliyeyim, bu tip motorlar, f1 teknoojilerinden esinlenerek yapilmis motorlardir.

    1-) Evet torku 2.0 tfsi motordan daha dusuk olabilir AMA yakit tuketimi ve emisyon degerleri cok dusuk olacaktir. (buna vergi gibi unsurlarda dahil)
    2-) Omru kisa olmaz, motorun stock halde insan gibi bakildigi surece. Bugune kadar hangi motor dagilmis, uretim bandindan cikinca. Siz kirin, ben vw yerine sizden ozur dilicem.
    3-) Tekrardan hic oynamassaniz motorlar, hic turbo degistermissiniz, (ekstrem ornekleri saymassak: 200k ustu gibi kmleri )

    Tabi bunlari yaziyorum ama sizin zaten bu araci alacaginizdan ya da bu aracin ulkemizde ne kadar degerinin bilineceginden supheliyim...

    Neyse, param olur insallah da turkiyeye gelirse 268 hp'lik model, soz veriyorum ilk ben alacagim ve, kirilirsa da, turbosu firtlarsa da ilk ben burda paylasim yapacagim ve hakli oldugunuzu kabul edecegim.
    gören de tüm firmaları kullanıcı dostu sanır ha. arge yaptılar milyon dolarları yatırdılar da dsg şanzıman ne oldu? çatır çutur patlamadı mı? eskiden 400-500binde mercedesler el değiştirirdi şimdi 300bin km deki özellikle de yeni araçlar içindeki arabalara kaç kişi yaklaşmak ister? kim diyebilir ki bir aile aracının turbolusu atmosferiği kadar uzun ömürlü? eskidendi o en sorunsuz haliyle müşteriye malı ulaştırmak. şimdi kobay artık tüm kullanıcılar hem de her sektörde. gti'lar su gibi yağ yakarken 2-3 yılda anca çözdüler sorunu da onda da normalin çok fazlasını yakıyor araç.
    senin mantığınla gidersek koca firma o kadar arge yaptı o kadar teknoloji üretti ama neden bu sorunu standart bir motor seviyesinde piyasaya sunamadı?
    Yüksek Türk! Senin için yüksekliğin hududu yoktur. İşte parola budur.

    MUSTAFA KEMAL ATATÜRK

    https://www.instagram.com/biramemuru/

  16. #73
    Yigit-Y - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    İST
    Mesaj
    15.390
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    125 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    VW bu sefer acama 100 km de kac litre yağ yakacak motor yaptı.: )


    Bakalim çıksın yollara he bi

  17. #74

    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    31
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    121
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Yigit-Y Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    VW bu sefer acama 100 km de kac litre yağ yakacak motor yaptı.: )


    Bakalim çıksın yollara he bi
    Bu zihniyet asla degismez sanirim.

    Herkese iyi forumlar dilerim.

  18. #75

    Üyelik
    Dec 2013
    Yaş
    29
    Şehir
    Isparta
    Mesaj
    2.762
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    17 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı sadun94 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu konuya ayni sebebten yazmistim tekrar yaziyorum. MALESEF, forumumuzda ve ulkemizde hala boyle aci yorumlar gormek cok uzucu. Hala eski kafaliliktan kurtulamadik. Adam o kadar arge, yatirim yapmis, biz turk kafasiyla hala uretime gecicek ve yuzbinlerle uretilecek bir urune, kirik diyoruz, bozuk ve dayaniksiz diyoruz. Artik bu eski kafaliliktan kurtulmak lazim ama sizin sorulariniza yine de cevap veriyim ve kucuk birsey de ekliyeyim, bu tip motorlar, f1 teknoojilerinden esinlenerek yapilmis motorlardir.

    1-) Evet torku 2.0 tfsi motordan daha dusuk olabilir, sonucta stroke ve bore oranlariylada alakali birsey ancak hicte olu bir motor olcuagini zannetmem AMA yakit tuketimi ve emisyon degerleri cok dusuk olacaktir. (buna vergi gibi unsurlarda dahil)
    2-) Omru kisa olmaz, motorun stock halde insan gibi bakildigi surece. Bugune kadar hangi motor dagilmis, uretim bandindan cikinca. Siz kirin, ben vw yerine sizden ozur dilicem.
    3-) Tekrardan ayni durum, hic oynamassaniz motorla ve iyi bakarsaniz (periyodik) alayci bir sekilde bahsettiginiz turbo degistirmek soz konusu bile olmayacaktir, (ekstrem ornekleri saymassak: 200k ustu gibi kmleri )

    Tabi bunlari yaziyorum ama sizin zaten bu araci alacaginizdan ya da bu aracin ulkemizde ne kadar degerinin bilineceginden supheliyim... Umarim benim gibi baska forum uyeleri ve genel otomobil kullanicilari biraz acik goruslu ve yenilikci olurlar, ya da onlari olmaya davet ediyorum. Sonucta zaman ilerliyor, teknolojiler gelisiyor. Dogal kaynaklar da tukeniyor... devir "downsizing" devri (turkcesini bilmiyorum). Bmw i8 i yapiyor, maclaren son model aracinda elektrikli motor kullaniyor ve hacim dusuruyor. Is vw ye gelince neler deniyor. Bu tarz dusunce yenilikleri haksiz ve cahil bir bicimde baltalamaktan baska bir ise yaramaz, ve bu tarz dusunen kisinin de geri kalmasindan baska bir seye sebeb olmaz.

    Neyse, cok konustum, param olur insallah da turkiyeye gelirse 268 hp'lik model, soz veriyorum ilk ben alacagim, test edip buraya yazacagim, motor kirilirsa da, turbosu firtlarsa da ilk ben burda paylasim yapacagim ve hakli oldugunuzu kabul edip bu laflarim adina sizden ozur dilecegim.
    Bende senin gibilere hastayım. Gelmesine karşı değilim gelisin alın ben şahsen param osla dahi almam. 1.000cc motordan 286 hp almak bilek ister.
    1) bayiden o alınan 15 km sonra arıza yapan c180 var bu ülkede onca ar-ge boşa gitmiş.
    2) 1.000 cc den 286 hp almak için 2.0 bar ın üstünde olmak lazım bu turbo o basınca katiyen 200.000 km dayanmaz. 0.5 bar basan arabanın turbosu 150.000 de çortluyor ,
    Dar görüşlü değilim 1-2 cümleme bakarak bana cahil diyemezsin. ben gelmesini belirttim zaten göremediğin için bunları yazmışsın. Ben gerçekçiyim sadece hacim ne kadar ufalırsa çıkan sıcaklık-basınç o kadar fazla oluyor maalesef bu küçük motor büyük işler için o kadar zorlanacak ki patlayacak
    Doğru devir yenilikçilik devri bir şey ne kadar yeniii ne kadar teknolojik olursa o kadar çabuk bozuluyor. Ben bunun doğru olduğunu İspat ederim ama siz aksini ispat edemezsiniz.
    Downsizing = küçülmek tir. Ne kadar Küçük hacim devri olsa da Büyük Hacim her zaman kazanır. Avrupa da yeni yasa çıktığı için firmalar hacim küçültü firmaların yani doğayı pek s*kledikleri yok(Tesla Hariç). Yasa çıkmasaydı Şuan hala v12-v8 li ferrari- Mustang çıkardı. Ayrıca Türkiye de vergi fazla olduğu için Yüsek hacimden kaçıyorlar bu da sizin fikrinizin doğmasına sebep oluyor. Ama Yüsek hacimli bir arabanın koltuğuna oturduğunuz zaman bu düşünceleriniz uçacaktır

  19. #76
    kickbuttowski - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    32
    Şehir
    Polonya/Mersin
    Mesaj
    2.440
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    @Tayfun.O Kardeş sen çok bilgili birine benziyosun boşver sen kaile alma.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •