User Tag List

Sayfa 2/7 İlkİlk 1234 ... SonSon
116 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: d16v1 turbo projesi yardım

  1. #20
    johoho - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    114
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    zage kitte dual bb gt2560 var. daha verimli, sağlıklı ve uzun ömürlü olmak adına bunu tercih ediyorum. kitte bütün parçalar da mevcut. hem kaliteli hem zahmetsiz. tabiiki uygun bir fiyat düzeyinde anlamlı olacak bir tercih.

  2. #21
    alperx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    47
    Şehir
    Antalya - Polonya
    Mesaj
    544
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tamam da bence böyle bir sistem kurarken ilk bakacagın şey bence beyin olmalı, turbo degil.
    önce sen beynini al sonra diger parçalara bak. bununla ilgili birçok insan birçok kere sıkıntı çekmiştir. zage kit de bildigim kadarıyla çok ucuz bi kit olmasa gerek.
    Hayatta en hakiki mürşit ilimdir. - Mustafa Kemal ATATÜRK

  3. #22
    cembasmaci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    49
    Şehir
    Izmir
    Mesaj
    287
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı johoho Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    üstadım iletişim bilgilerinizi bekliyorum, görüşelim.
    İletisim bilgilerini PM attım...

  4. #23
    johoho - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    114
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı alperx Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tamam da bence böyle bir sistem kurarken ilk bakacagın şey bence beyin olmalı, turbo degil.
    önce sen beynini al sonra diger parçalara bak. bununla ilgili birçok insan birçok kere sıkıntı çekmiştir. zage kit de bildigim kadarıyla çok ucuz bi kit olmasa gerek.
    valla 3 3.5 a kiti satanlar var. içinde ayarlı fic var, ince bi ayar daha yapılabilinir
    sonuçta tercihim tamamen duygsal
    ama tabi para durumunda bi sürpriz olursa ems bomba olur.

  5. #24
    johoho - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    114
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    zaten eagle kol yalan oldu gibi uyum sorunları var.
    stock internala kalın conta ve 8 psi gt2560bb
    custom emme. + fuel rail + 310cc + 70mm dp = 215hp
    aem fic bu setupla anlamlı gibi.
    daha sonra bi ems patlatabilirimde.

  6. #25
    DENON - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Prusias / Kirmastoria
    Mesaj
    4.947
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sen ne kadar basınç planlıyosun ki ?

    CNC MACHINE WORKS
    CUSTOM TUNE PARTS

  7. #26
    johoho - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    114
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı DENON Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sen ne kadar basınç planlıyosun ki ?
    kardeş kusura bakma arayamadım, ben yıldırayla konuştum.
    sana geri dönecektim fırsat olmadı.

    şimdi durum biraz değişti. piston koldan vazgeçim. çünkü d17 parçaları gerekiyormuş. bu işin maliyeti bana fazla gelecek. dolayısıyla kalın conta ile 8psi safe takılmaya karar verdim.

  8. #27
    DENON - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Prusias / Kirmastoria
    Mesaj
    4.947
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kollar olmaya olurda eteklerden traşlamak gerekir , haa d17 parcaları derken sana lazım olanlar
    d17 krank
    d17 kol
    d17 piston
    d17 ecu
    bunlarla sıkıştırman 9.4 olur
    o zaman 0.8 bara kadar takılırsın

    CNC MACHINE WORKS
    CUSTOM TUNE PARTS

  9. #28
    johoho - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    114
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bi tek traşsa sorun değil ama yataklarda filan sorun çıkmasın ?

  10. #29
    VteC_MaNiaC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    3.052
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı johoho Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    zaten eagle kol yalan oldu gibi uyum sorunları var.
    stock internala kalın conta ve 8 psi gt2560bb
    custom emme. + fuel rail + 310cc + 70mm dp = 215hp
    aem fic bu setupla anlamlı gibi.
    daha sonra bi ems patlatabilirimde.
    bence bu setup üzerine ince bi hafifletmeyle tam tadında bir araç olmuş olur... bunun bir üstü basınç güvenli ve verimli olabilmesi için çok fazla ekstra maliyet getirir...

  11. #30
    johoho - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    114
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı VteC_MaNiaC Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bence bu setup üzerine ince bi hafifletmeyle tam tadında bir araç olmuş olur... bunun bir üstü basınç güvenli ve verimli olabilmesi için çok fazla ekstra maliyet getirir...
    en iyi fiyat/performans oranı bu setupta gibi görünüyor. ama ficten vazgeçtim.
    ems için paraya kıymaya değer.

    bu hafta sonu ies emme man. cem abimizden alıyorum. ems'yide yıldıray kardeşimiz bursa'dan gönderecek hayırlısıyla.

  12. #31
    DENON - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Prusias / Kirmastoria
    Mesaj
    4.947
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı johoho Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    en iyi fiyat/performans oranı bu setupta gibi görünüyor. ama ficten vazgeçtim.
    ems için paraya kıymaya değer.
    sen neden greddy menage ultimate almıyosun ?

    CNC MACHINE WORKS
    CUSTOM TUNE PARTS

  13. #32
    johoho - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    114
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı DENON Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sen neden greddy menage ultimate almıyosun ?
    ilerde bi çlgınlık yapma ihtimalim var ondan
    sence de değmez mi?

  14. #33
    DENON - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Prusias / Kirmastoria
    Mesaj
    4.947
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    greddy herzaman satılabılen bir ürün , ileride çılgınlık yapacağın zaman greddy i satıp aem ems alabılırsın karar senın

    CNC MACHINE WORKS
    CUSTOM TUNE PARTS

  15. #34
    DaRkNeSs- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    Türkiye İzmir
    Mesaj
    2.760
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    zage kit dediğiniz yeni kasalar içinse eğer onun intercooler boruları ve coolerdan emmeye giden borular farklıdır yerleşimi,dolayısıyla boruları ya çöpe atacaksınız yada üzerinde baya bi tadilat yapacaksınız. her halükarda borulama kısmı için boşa para harcamış olcaksınız.
    onun yerinde turbo beyin alıp gerisini parça parça kendiniz toplasanız daha iyi olur

  16. #35
    VteC_MaNiaC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    3.052
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bence AEM EMS pahalı ama güzel seçim olmuş hem arabanın sağlığı hemde işinizi kolaylaştırması açısından parasını hakeder

  17. #36
    johoho - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    114
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı DaRkNeSs- Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    zage kit dediğiniz yeni kasalar içinse eğer onun intercooler boruları ve coolerdan emmeye giden borular farklıdır yerleşimi,dolayısıyla boruları ya çöpe atacaksınız yada üzerinde baya bi tadilat yapacaksınız. her halükarda borulama kısmı için boşa para harcamış olcaksınız.
    onun yerinde turbo beyin alıp gerisini parça parça kendiniz toplasanız daha iyi olur
    tamamen karşıma çıkacak fırsatlarla alakalı bir durum. şu an için ben de tek tek almayı uygun görüyorum. daha ekonomik ve en az o kadar efektif olabilir.
    bu arada boru sorun değil her türlü uydurulur, boru ustası çok

  18. #37
    DENON - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Prusias / Kirmastoria
    Mesaj
    4.947
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sen herşeyden önce bızım o salyangoz şeklindeki emmeyı değiştir , cembasmacı nıcklı abımızle ırtıbata gec izmirde hem daha kolay olur montaj işi

    CNC MACHINE WORKS
    CUSTOM TUNE PARTS

  19. #38
    johoho - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    114
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı VteC_MaNiaC Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bence AEM EMS pahalı ama güzel seçim olmuş hem arabanın sağlığı hemde işinizi kolaylaştırması açısından parasını hakeder
    eywallah kardeşim, ben bazı parçalarda ucuza kaçmamak gerektiğini düşünüyorum.kaliteli beyin ve kaliteli turbo şart.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •