User Tag List

Sayfa 3/7 İlkİlk 12345 ... SonSon
116 sonuçtan 39 ile 57 arası

Konu: d16v1 turbo projesi yardım

  1. #39
    DaRkNeSs- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    Türkiye İzmir
    Mesaj
    2.760
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    izmirde bi tane senin makinadan yapıldı
    bi görüş istersen egetuning garaj ile. çok yol gösterici olacaktır sana..
    boru ustası çok ama ortaya çıkan maliyete sen de şaşırırsın borulama kısmında
    kaynakçıya dünya para kaçıyor. ben iyi harcamıştım...

  2. #40
    johoho - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    114
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    arkadaşlar denso 360cc enjektörler ve turbo manifold yolda. bir kaç haftaya da intercooler boru ,bov, turbo ve yağlamayı bitirecem. turbo seçimimiz de ufak bi revizyon gündemde t3/t4 garrett / 7psi ext. wg ile karar kıldık.

  3. #41
    d16y4
    Misafir
    hadi hayırlısı ama 7psi yetmiycek sana bunu bil

  4. #42
    johoho - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    114
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı d16y4 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hadi hayırlısı ama 7psi yetmiycek sana bunu bil
    yettirecez valla kardeşim yoksa sara sara gidecek araç , şöle bi k20 diferansiyeli olsa veya vites oranları da biraz uzun olsa ok ama her türlü max210-220hp bence ideal, bundan sonrası kesinlikle bi wrx olmalı. 4x4 rulzzz

  5. #43
    x_power - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    47
    Şehir
    antalya AKDENİZ SAN.SİT
    Mesaj
    533
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    d16 kollar uymaz d16v1 e yatakları ince sanırım yidene deneyin kolların kenarları kranga değer rektefecin alması lazım kenarları alırsa uygun hale gelir. emme manifoltta uymaz diğerlerinki
    MUSTAFA GENÇ 542 293 89 07

    242 220 00 07

    https://www.facebook.com/pages/MSG-p...0936457?ref=hl

    İnsanın cahil olduğunu bilmesi bilgiye atılmış ilk adımdır

  6. #44
    johoho - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    114
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı x_power Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    d16 kollar uymaz d16v1 e yatakları ince sanırım yidene deneyin kolların kenarları kranga değer rektefecin alması lazım kenarları alırsa uygun hale gelir. emme manifoltta uymaz diğerlerinki
    üstad kollar ile ilgili soru işeretleri maalesef mevcut. iş traşlamakla kalmayabilir. bende zaten şimdilik 7psi t3/t4 stock takılacam. uzun bi süre bana yeter.
    cem basmacı abimizden kendi aracında kullandığı manifoldu aldım. bire bir uyarlanmış portları genişletilmiş bi ies manifoldu. Sorunsuz tertemiz aldım daha takmak nasip olmadı ama şu düğünü bi atlatayım. parça işine noktayı koyacam. artık 1 ay sonra montaj evresine geçicez inşallah.

  7. #45
    DENON - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Prusias / Kirmastoria
    Mesaj
    4.947
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı johoho Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    üstad kollar ile ilgili soru işeretleri maalesef mevcut. iş traşlamakla kalmayabilir. bende zaten şimdilik 7psi t3/t4 stock takılacam. uzun bi süre bana yeter.
    cem basmacı abimizden kendi aracında kullandığı manifoldu aldım. bire bir uyarlanmış portları genişletilmiş bi ies manifoldu. Sorunsuz tertemiz aldım daha takmak nasip olmadı ama şu düğünü bi atlatayım. parça işine noktayı koyacam. artık 1 ay sonra montaj evresine geçicez inşallah.
    bu arabada benımde el emeğim olması mutluluk verici

    CNC MACHINE WORKS
    CUSTOM TUNE PARTS

  8. #46
    x_power - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    47
    Şehir
    antalya AKDENİZ SAN.SİT
    Mesaj
    533
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ies manifoldu da olmaması lazım v1 e uyarlanmış
    MUSTAFA GENÇ 542 293 89 07

    242 220 00 07

    https://www.facebook.com/pages/MSG-p...0936457?ref=hl

    İnsanın cahil olduğunu bilmesi bilgiye atılmış ilk adımdır

  9. #47
    cembasmaci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    49
    Şehir
    Izmir
    Mesaj
    287
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı x_power Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ies manifoldu da olmaması lazım v1 e uyarlanmış
    Emme manifoldunu aylarca kullandım sıkıntı yok EGR icin uzerinde kendi yolu bile yapılmıstı arıza lambası vs sıkıntı yoktu ama tabi hepsi onceden senin dedigin gibi V1 e uyarlandıgı icin. Yoksa ies emmesi asla d16v1 e al tak seklinde degil...

  10. #48
    DENON - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Prusias / Kirmastoria
    Mesaj
    4.947
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kim demiş ies manıfoldu olmaz diye cem abının sattıgı emmeyıde ben yaptım , kendı aracımdakı emmeyıde ben yaptım, bunların harıcınde daha 5-6 tane yaptım hiç sorunsuz kullanılıyor, bılmeden konuşmanın gereği yok

    CNC MACHINE WORKS
    CUSTOM TUNE PARTS

  11. #49
    gokhan035 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    43
    Şehir
    Honda35/İzmir
    Mesaj
    1.330
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    EGR yolunu açıkta bırakabilirsiniz biz taktığımız da bilerek emmenin içine vermedik, arıza lambası da yakmadı.

  12. #50
    DENON - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Prusias / Kirmastoria
    Mesaj
    4.947
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı gokhan035 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    EGR yolunu açıkta bırakabilirsiniz biz taktığımız da bilerek emmenin içine vermedik, arıza lambası da yakmadı.
    eger egr ters basınc algılamazsa , yanı saldıgı egsoz gazını cıkartabılırse zaten yanmaz arıza ışıgı hatta egsoza bır boru ile verılebılır , bende egr valfının yuzeyi şeklınde sac tan conta koyarak kapattım bende arıza ışıgı yanıyor gokhan

    CNC MACHINE WORKS
    CUSTOM TUNE PARTS

  13. #51
    johoho - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    114
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı DENON Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu arabada benımde el emeğim olması mutluluk verici
    manifold baya fark yaratacak orası kesin
    eline sağlık

  14. #52
    tool - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Şehir
    Lyonesse
    Mesaj
    7.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı DENON Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kollar olmaya olurda eteklerden traşlamak gerekir , haa d17 parcaları derken sana lazım olanlar
    d17 krank
    d17 kol
    d17 piston
    d17 ecu
    bunlarla sıkıştırman 9.4 olur
    o zaman 0.8 bara kadar takılırsın
    d16y4 krank
    d16 forged kol
    vitara pistonlari koysak?
    Experience is what you get when you don't get what you want.

  15. #53
    johoho - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    114
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tool Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    d16y4 krank
    d16 forged kol
    vitara pistonlari koysak?
    maksat sıkıştırmayı azaltıp daha yüksek basınç basabilmekse eğer,
    direk vitara piston takıp geçelim o zaman,
    sıkıştırma yaklaşık 8.5 olur.
    o zamanda 1 bar yapabilcez mi yani
    biraz abarttım belki ama bi 0.7 bar t3t4 fena olmaz hani (sadece vitara piston yetecekse)

  16. #54
    tool - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Şehir
    Lyonesse
    Mesaj
    7.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı johoho Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    maksat sıkıştırmayı azaltıp daha yüksek basınç basabilmekse eğer,
    direk vitara piston takıp geçelim o zaman,
    sıkıştırma yaklaşık 8.5 olur.
    o zamanda 1 bar yapabilcez mi yani
    biraz abarttım belki ama bi 0.7 bar t3t4 fena olmaz hani (sadece vitara piston yetecekse)
    evet sıkıştıma dusecektir fakat d16 kollari kurdan gibi, 1bar denemek ne kadar akil isi tartisilir...
    Experience is what you get when you don't get what you want.

  17. #55
    bladerk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.045
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    eagle kol olmaz beyler unutun işi
    sadece d17 krank ve vitara piston takarsan 9.10 cr sıkıştırma elde edersin 300 hp cebinde gezebilirsin böyle bi setupla
    ama kolları Dezod Motorsports. K1 Technologies H-Beam Connecting Rods-D17 (Dezod Exclusive) öneririm gayet ucuz
    motor içine bunları yaptığında heriye bitek egz kalıyo
    dışına
    ies emme k20 R tb takarsan daha keyipli olur
    beyin kısmına gelince illa plug & play şartı yok alayı uyum sağlar standaloneların
    o araç çk sarıyo kilit ekleyin bence
    ECUTECH İstanbul

  18. #56
    johoho - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    114
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bladerk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    eagle kol olmaz beyler unutun işi
    sadece d17 krank ve vitara piston takarsan 9.10 cr sıkıştırma elde edersin 300 hp cebinde gezebilirsin böyle bi setupla
    ama kolları Dezod Motorsports. K1 Technologies H-Beam Connecting Rods-D17 (Dezod Exclusive) öneririm gayet ucuz
    motor içine bunları yaptığında heriye bitek egz kalıyo
    dışına
    ies emme k20 R tb takarsan daha keyipli olur
    beyin kısmına gelince illa plug & play şartı yok alayı uyum sağlar standaloneların
    o araç çk sarıyo kilit ekleyin bence
    üstad ben cc stage4 ( seramik ) baskı balata aldım . turboyla beraber onuda ekstradan değişecem. daha sonraki aşamayı gözlemlemek lazım.
    ama 1. vites şu anda bile sarıyor. bende 2yi 1 gibi kullanmayı düşünüyorum. maalesef vites oranları sıkıntılı. ies'in 1. ve 2. dişlisi takılabilir mi acaba onu da merak ediyorum?

  19. #57
    johoho - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    114
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tool Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    evet sıkıştıma dusecektir fakat d16 kollari kurdan gibi, 1bar denemek ne kadar akil isi tartisilir...
    dediğim gibi biraz abarttım ama gavur stock d17 ye 10psi basıyo 9.4 sıkıştırmayla.
    ben de diyorum ki vitara piston 8.5 sıkıştırma yapıyor. kol ve üst kapağa arp saplama koysam. 9 - 10 psi sıkıntısız yürümesi lazım gibi geliyor bana .

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •