User Tag List

Sayfa 6/26 İlkİlk ... 4567816 ... SonSon
493 sonuçtan 96 ile 114 arası

Konu: 2005 CTR Dyno Verileri

  1. #96

    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    119
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    konunun özüne dönücek olursak birkaç hp az çıkmış gibi gözükse de dynodan kaynaklıdır diye düşünüyorum hayırlı olsun tekrardan..

  2. #97

    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.293
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bujiler tamam edge yada motul var sirada

  3. #98
    Mechanix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.933
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yağ eksilmiyor demek performans alıyorsunuz demek değil.O zaman kamyon yağı koyun .
    Otomobiller standart yada standarta yakınsa , fabrikanın önerdiği viskozitede yağ kullanılmalı.Type R için 10W60 acaip gereksiz kalın.Ama basma ezberci mantıkla kullanılmaya devam ediliyor.
    Type R a üst viskozite max 40 yağ konmalı.

  4. #99
    R-13239 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    1.154
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Mechanix Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yağ eksilmiyor demek performans alıyorsunuz demek değil.O zaman kamyon yağı koyun .
    Otomobiller standart yada standarta yakınsa , fabrikanın önerdiği viskozitede yağ kullanılmalı.Type R için 10W60 acaip gereksiz kalın.Ama basma ezberci mantıkla kullanılmaya devam ediliyor.
    Type R a üst viskozite max 40 yağ konmalı.
    K20A.Org üyeleri yanılıyor olamaz heralde

    Katılıyorum , sonuna kadar.

  5. #100
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ctr standart ıse 0-30 un ustune cıkmak mantıksızdır. vtec motor yag eksıltır aracım yag eksıltıyor dıe kalın yag koymak mantıksızdır. bızım 10-60 koymamızın sebebı k-pro dan snra araca daha fazla devır cevırtmemız ve rollınglerde top speed e gıtmemızdır. uzun surelı gazlamalarda aracı sogutma fırsatı olmadıgı ıcın 0-30 0-40 5-40 gıbı yaglar ısı dan dolayı daha cok ıncelıyor. bız ısı yukselmesınden dolayı dusen vıskozıte degerını kalın yag koyarak kapatıyoruz.

    ınce yag herzaman daha performanslıdır. vtec ın orjınal yagı aslında 5-40 tır. ama tr de fabrıka 0-30 onerıyor. vtec 5-40 ta gayet guzel olur. eksıltme olayına kesınlıkle takılmamalı. yag eksıltıyor dıe araca koyulan yag yanlıs yag degıldır.

    GTR 0-40 kullanıyor standart yenı nesıl mobıl. Erdemın dedıgı gıbı bende suan mobıl motorsportu denıyorum. aynı zamanda shell 10-60 ı da denıyorum.

    CTR nın orjınal bujısı 7 sogukluktur. k-pro lu butun araclara ben bkr7eıx verıyorum. ya da ırıdıum olmyana bkr7en-11 verıyorum. belkı havasındandır bılmıyorum ama nem ın cok oldugu bolgelerde ızmır ıstanbul bkren-11 den baya memnun olunuyor. kpro lu aracların coguna ızmır ve ıstanbul ben bkr7en11 verıyorum. ırıdıum u az araclar kullanıyordu o da Oz` ısterse.

    yag degısımlerını de kısa aralıklı yapmamak lazım. aracın uzerınde kı yag ın mınımum 8000km max 12000km de bır deıgıstırılmesı gerekmektedır. halk dılınde 3000km de bır yagımı degıstırırım 5000km de bakım yaptım mantıgı yanlıstır.
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  6. #101

    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.293
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yağ olayına katılıyorum o yuzden motul 5-30 veya 5-40 fiyatı alacam yarın olmadı 0-30 edge koyacam . dyno uzerinde neden arac 100 devir civarı geç vtec actı onu merak ediyoruum ama cıkan sonuc gayet saglılı diyor acaba sıcaklıkla ilgili birseymi vardı ??
    hafta ici yagı ve bujiyi degisitirip cuma gunu tekrar aynı dynoya cıkacam bakalım herhangi bir fark olacakmı ??
    Bilgi paylasımında bulunan herkese tşk ederim..

  7. #102
    dragstar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.883
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı miniks Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yag degısımlerını de kısa aralıklı yapmamak lazım. aracın uzerınde kı yag ın mınımum 8000km max 12000km de bır deıgıstırılmesı gerekmektedır. halk dılınde 3000km de bır yagımı degıstırırım 5000km de bakım yaptım mantıgı yanlıstır.
    fabrika vtsye 5 40 yağ koyun diiyor bende onu koyuyorum fakat fabrika 5000 kmde bir yağ değiştirme periyodu ben hep 5000lmde 1 değiştirdim şimdi 8000 e mi çıkıyım

  8. #103

    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbool
    Mesaj
    5.635
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı seko Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yağ olayına katılıyorum o yuzden motul 5-30 veya 5-40 fiyatı alacam yarın olmadı 0-30 edge koyacam . dyno uzerinde neden arac 100 devir civarı geç vtec actı onu merak ediyoruum ama cıkan sonuc gayet saglılı diyor acaba sıcaklıkla ilgili birseymi vardı ??
    hafta ici yagı ve bujiyi degisitirip cuma gunu tekrar aynı dynoya cıkacam bakalım herhangi bir fark olacakmı ??
    Bilgi paylasımında bulunan herkese tşk ederim..
    açması gereken devirde açmıştır..yalnız devir saati biraz hatalı gösterir.. mesela 9000Rpm kadranda gözükürken aslında 8800 Rpm dir gerçeği.

  9. #104

    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.293
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı _muhaRRem Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    açması gereken devirde açmıştır..yalnız devir saati biraz hatalı gösterir.. mesela 9000Rpm kadranda gözükürken aslında 8800 Rpm dir gerçeği.
    dyno egrisini yukledim oradan bakabilirsiniz .
    Bu arada run 1 ile 2 arasında niye o kadar fark cıktı acaba

  10. #105
    TechTurkey ef186 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    47
    Şehir
    İstanbul / Newjersey
    Mesaj
    11.691
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    146 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1-2 beygiri kovalamın nekadar anlamı var bilmiyorum ....

    sağlıklı bir otomobile sahipsin bence yağ seçimini doğru yap ve bin sonuçta standart Type-R.....
    Intercity Istanbul Park
    Caterham Türkiye
    OMP Türkiye
    Pist Günleri
    Intercity Endurance Cup
    Intercity Clio Cup
    Intercity Megane Cup
    Intercity Caterham Cup

  11. #106

    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbool
    Mesaj
    5.635
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    dikkatimi çeken 4.viteste ölçüm yapılmış birde hiç detaylı değil dyno çıktısı.. bence siz paşaya bi uğrayın yağ değişimi ve bujiden sonra..birde orada dynoya çıkın

  12. #107

    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.293
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ef186 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    1-2 beygiri kovalamın nekadar anlamı var bilmiyorum ....

    sağlıklı bir otomobile sahipsin bence yağ seçimini doğru yap ve bin sonuçta standart Type-R.....
    Hastalık işte ne yaparsın

  13. #108

    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.293
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kısmetse c.tesi paşaogluda randevu alıp dynoy cıkacam farkı gormek için.

  14. #109
    Ertan-R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    Kocaeli-Gebze
    Mesaj
    1.513
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı vayic Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    iyiki kafa kafya yürüdün ertan abi bi de geçilsen kaç yüz metre fark olucaktı demekki neyse zaten geçilip de kabul eden birine çok fazla rastlanmıyor alıştık artık..

    edit: ben o denemede 246 hp değildim 246+RBC emme manifoldu vardı ama sen yinede kafa kafaya gittik diyosan gitmişizdir ne diyim
    ugur senin araban 246hp çıktıgında rbc yoktu hondasquad.com dyno çıktısını koymuştun öle yazmıştın.senin gibi rol yapan birinide ilk defa gördüm o gece belki 40 kez bastık 2 veya 3 kez yürüye bildik vites kaçırdın,,sipirelim patladı,,erken bastın,,şanzımanım sorunlu dedin vs vs.RBC+GURUP+BASKIN FARKLI SENDE??ODA 1-2 BOY FARK EDER ETMEZ KAÇ YÜZ METRE GEÇMİŞTİN BENİ??hem senden ve arabandan bahseden biri olmadı niye atladın anlamadım????

  15. #110

    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.293
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Orj. filtresini buldum almayı dusunuyorum sizce güçte +/- bir fark olurmu ?
    Araç filtresine kadar stock olacak kısmetse

  16. #111

    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    119
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ertan typer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ugur senin araban 246hp çıktıgında rbc yoktu hondasquad.com dyno çıktısını koymuştun öle yazmıştın.senin gibi rol yapan birinide ilk defa gördüm o gece belki 40 kez bastık 2 veya 3 kez yürüye bildik vites kaçırdın,,sipirelim patladı,,erken bastın,,şanzımanım sorunlu dedin vs vs.RBC+GURUP+BASKIN FARKLI SENDE??ODA 1-2 BOY FARK EDER ETMEZ KAÇ YÜZ METRE GEÇMİŞTİN BENİ??hem senden ve arabandan bahseden biri olmadı niye atladın anlamadım????
    dynoyu koydugumda yoktu rbc ewet.. rbc siz 246 hp idi rbc yi daha sonra taktım hatta sende rbc nin farkını görmek istiyorum diye denemek istemiştin hatırlarsan... ayrıca o denemede benim baskım farklı değildi orjinaldi senle denedikten bir hafta sonra falan değiştirmiştim sebebi *****... ben zaten birkaç yüz metre geçtim demedim senin kafa kafaya gittik demen üzerine eğer o akşamki aynı gitmekse geçsem nası bi fark olucaktı acaba anlamında dedim... "atlamak" konusuna gelince benden başka o kombinasyonla 246 hp çıkanı görmedim de ondandır belki neyse oldukça yersiz ve gereksiz bi tartışma konuyu daha fazla kirletmeye gerek yok heralde..

  17. #112
    Yiğit Ş. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    TR
    Mesaj
    2.236
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    - tabiki olur
    *
    Alıntı 10ur_K Nickli Üyeden Alıntı
    *simdi yok homsitora gidelim yok midpoyint yok starbaks
    *a..... o zmnlar yoktu oyle
    *bi cay iciriodun
    *bisinema
    *finishim

  18. #113

    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.293
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Çok fena hızlı gider bizim ufaklık

  19. #114
    hakan type-r - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Kocaeli
    Mesaj
    119
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    masallah ufaklık yakışmış direksiyona,emniyet kemerini tak ama allah analı babalı büyütsün...

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •