User Tag List

Sayfa 1/5 123 ... SonSon
95 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: Yüksek viteste güçten kayıp

  1. #1

    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    42
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    488
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Yüksek viteste güçten kayıp

    Beyler soru şöyle; aynı marka/model 2 aracımızla rolling deniyoruz. 2 ve 3.viteste yan yana giden araçlar 4. vites'e geçildiğinde, A aracı B'den rahat bir şekilde sıyrılarak arayı açıyor. Sizce B aracının 4.viteste güç kaybı yaşamasının sebepleri neler olabilir? Tşkler.

    NOT : B aracının şanzımanı indirildi kontrol edildi ancak şanzımanda hiçbir kayıp yok. Enjektörler söküldü test edildi ancak son derece iyi durumdalar. Bunları göz ardı ediniz.

  2. #2
    mar1lyn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2008
    Yaş
    42
    Şehir
    Türkiye/istanbul
    Mesaj
    1.119
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    araçlar nedi,r ?

  3. #3
    VeNoM_35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    KSK
    Mesaj
    2.822
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    modifiye varmı, varsa aynı parçalarmı var? yoksa genel yorgunluk bile etki edebilir motora, aynı güçte olma koşulu yok.

  4. #4

    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    42
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    488
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mar1lyn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    araçlar nedi,r ?
    Araçlar Bravo HGT.

    NOT 1 : B aracının şanzımanı indirildi kontrol edildi ancak şanzımanda hiçbir kayıp yok. Enjektörler söküldü test edildi ancak son derece iyi durumdalar. Bunları göz ardı ediniz.

    NOT 2 : B aracının varyatörü ve benzin pompası yeni değişti.

  5. #5

    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    42
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    488
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı VeNoM_35 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    modifiye varmı, varsa aynı parçalarmı var? yoksa genel yorgunluk bile etki edebilir motora, aynı güçte olma koşulu yok.
    İkisinde de yazılım var. Yazılım aynı kişi tarafından, aynı yerde atıldı. All Car Racing.

  6. #6

    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul/çekmeköy
    Mesaj
    7.512
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    debrıyaj kotu durumdaysa yuksek hızda baya kastırır
    artı 4 5 te gerı kalması ust devırproblemını gosterıyor.. yağ bı ıhtımal eskıyse.. baska fıltre ve egsoz sıstemı aklıma baska bısı gelmedı..

  7. #7
    Ahmet_28 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.079
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    stock diyende kesin bişey vardır
    barnak bassam olurmu ?

  8. #8

    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    42
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    488
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı M3CSL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    debrıyaj kotu durumdaysa yuksek hızda baya kastırır
    artı 4 5 te gerı kalması ust devırproblemını gosterıyor.. yağ bı ıhtımal eskıyse.. baska fıltre ve egsoz sıstemı aklıma baska bısı gelmedı..
    İkisinde debriyaj set olarak orjinal Valeo ve yeni değişti. Yağ orjinal yağı ve henüz 1000km de. Egzoz sistemleri farklı. Birinde düz boru var. Diğeri orjinal. Düz boru olan B aracı. Ayrıca MAF sensöründen şüpheleniyoruz. MAF sensöründen olabilme ihtimali nedir?

  9. #9

    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul/çekmeköy
    Mesaj
    7.512
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hgtde duz boru tarzı sıstemlerın gucten caldıgını benden ıyı bılıosunuzdur.. dıer aractakı sısteme donmenızı onerırım.... ben maftan oldugunu dusunmuorm nedense olsa bastan bellı ederdı herhalde..

  10. #10

    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    42
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    488
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı M3CSL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hgtde duz boru tarzı sıstemlerın gucten caldıgını benden ıyı bılıosunuzdur.. dıer aractakı sısteme donmenızı onerırım.... ben maftan oldugunu dusunmuorm nedense olsa bastan bellı ederdı herhalde..
    Orjinal boru varken de durum aynıydı. Egzoz sisteminin ters tepki vermesi mk2 yani 154'lük HGT'lerde olan bir durum.

  11. #11
    Cimmeria - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    London
    Mesaj
    3.478
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    araçlardaki diğer modlar neler ? birebir aynı mı diğer specler ?

  12. #12

    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    42
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    488
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Cimmeria Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    araçlardaki diğer modlar neler ? birebir aynı mı diğer specler ?
    Filtre ve kat iptali var ayrıca ikisinde de. Filtre markaları aynı Simota.

  13. #13
    mar1lyn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2008
    Yaş
    42
    Şehir
    Türkiye/istanbul
    Mesaj
    1.119
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı BlackStone Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Araçlar Bravo HGT.

    NOT 1 : B aracının şanzımanı indirildi kontrol edildi ancak şanzımanda hiçbir kayıp yok. Enjektörler söküldü test edildi ancak son derece iyi durumdalar. Bunları göz ardı ediniz.

    NOT 2 : B aracının varyatörü ve benzin pompası yeni değişti.

    2 tip hgt war die biliyorum 147 155 hp olarak üretimleride farklı diye biliyorum
    ama herşeyi aynı ise motor jant ebadı ağırlık elbet motorda bir sıkıntı wardır yuke binince ortaya çıkan bi düşüklük

  14. #14

    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    42
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    488
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mar1lyn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    2 tip hgt war die biliyorum 147 155 hp olarak üretimleride farklı diye biliyorum
    ama herşeyi aynı ise motor jant ebadı ağırlık elbet motorda bir sıkıntı wardır yuke binince ortaya çıkan bi düşüklük
    Evet araçlar 147'lik yani mk1. A aracı dyno da 160hp veriyor. B aracı 153.6hp. Ölçüm değişik zamanlarda ama aynı dyno üzerinde yapıldı.

  15. #15

    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    42
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    488
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mar1lyn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    motorda bir sıkıntı wardır yuke binince ortaya çıkan bi düşüklük
    Yani siz kompresör kaçağı mı diyorsunuz?

  16. #16
    Cimmeria - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    London
    Mesaj
    3.478
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    araçları kullananlar arasında kilo farkı var mı ? araçların genel kilosu yakın mı ?

    çünkü genel modlara baktıktan sonra dynıda çıkan beygirler sanki biraz düşük gibi geldi bana, b aracı ile a aracı arasında aşağı yukarı 10 beygir var, kilo farkı da varsa o bile etken olabilir

    tabi kilo farkı 4. viteste çok rahat ayırmaya birebir sebep değildir ama etkili olabilir diye düşünüyorum

  17. #17

    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    42
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    488
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Cimmeria Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    araçları kullananlar arasında kilo farkı var mı ? araçların genel kilosu yakın mı ?

    çünkü genel modlara baktıktan sonra dynıda çıkan beygirler sanki biraz düşük gibi geldi bana, b aracı ile a aracı arasında aşağı yukarı 10 beygir var, kilo farkı da varsa o bile etken olabilir

    tabi kilo farkı 4. viteste çok rahat ayırmaya birebir sebep değildir ama etkili olabilir diye düşünüyorum
    Kilolar aynı aşağı yukarı. Ama dediğiniz gibi 4.viteste bariz ayırmanın sebebi bu değil

  18. #18
    Vtec_2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    Isvec
    Mesaj
    2.209
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    o zaman tek bı cevap kalıor hgt var hgt war

  19. #19

    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    42
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    488
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Vtec_2 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    o zaman tek bı cevap kalıor hgt var hgt war
    işte olay HGT değil dostum. Bu olay iki VTI vb. başka araçlar arasında da olabilirdi. Sıkıntılı olan araçtaki sorunu bulmaya çalışıyoruz. Mutlaka bir yerde bir sıkıntı vardır.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •