User Tag List

Sayfa 49/492 İlkİlk ... 3947484950515999149 ... SonSon
9339 sonuçtan 913 ile 931 arası

Konu: 2010 Megane III Coupe

  1. #913
    belgehan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    201
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Peki bu yeni meganelerin sis farı ampulü h kaçtır?
    X-enon alsak nasıl bişey önerirsiniz ?
    Can benim düş benim ellere nesi?

  2. #914
    volkan_gs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    Acıbadem
    Mesaj
    1.026
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    h11..
    6000 veya 8000k güzel durur, 8000 biraz daha mavimsi yanar..
    marka olarak da, philipse dünyaları bayılmış bi insan olarak söylüyorum, herhangi çin malı bir xenonu al taktır hiçbir fark yok..

  3. #915
    Dou - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Toronto / Istanbul
    Mesaj
    5.033
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Xdream Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bence bu satis politakasi insanlari alima tesvik etmek icin 20.000 de yagmi degisir bide icindeki camur gbi yag yazik ediolar arabaya sahsi fikrim yarin 10.000 bakimina gryrz haftaya cumarteside ilkayin yazilimindan yaptrcz sanirim dumanssiz spec 129 hp arastirmaya dewam tabi dyno sheet olan warsa elinde baska yerlerdede yapilmis maillerseniz fkr edinmis oluruZ birinizin yaziliminin aynisi yaptircamda daha karar weremedim ilkayim degerleri fena degil gbi dou konuyu okursan bi ilgilen kardesim
    geldim

    ilkayın dyno sheeti gördüm gazihan yapmış gayet başarılı, düşünülebilinir.

    benim yazılımı barbaros bayrak yaptı. esasında ben optimum bi yazılım istiyordum, ne siyah duman atsın ne de çok yaksın istiyodum, fakat barbaros bey bunları bana sormadan robotize bir şekilde yaptı. ben kendi istediğim şeyleri söyleyemedim ve söylediğimde ne desem "arıza lambası yanar yapamam edemem vs" diye tutturdu. bu bakımdan başarılı bulmadım. En azından ezbere iş yapmayıp, müşterinin ne talep ettiği konusunda fikir alıp ona göre yapmalıydı o konuda ayıp etti.

    Başka sorun varsa seve seve cevaplarım, çekinme

    ama allah var, bir gün dahi ne arıza çıkardı yazılımla ilgili ne de lamba vs. yaktı. o bakımdan memnunum. ortalama tüketimim 5.8-6 litreden 5-5.2 litrelere düştü. kış olduğu için 5.2-5.5 arası tüketim var.

  4. #916
    Ufuk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    30
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.771
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı belgehan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Peki bu yeni meganelerin sis farı ampulü h kaçtır?
    X-enon alsak nasıl bişey önerirsiniz ?
    6000k 8000k güzeldir ama amaç estetiktir diyorsan yaktımmı güzel aydınlatsın kanka 3000k alıcaksın Biliyorsun o dandik forumda da bu yüzden epey polemiğe girdim yediremediler..Neyse kanka 4300 tak orta yolu bulalım.

  5. #917
    belgehan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    201
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    volkan gs teşekkürler .

    ufuk ortak bi gidiyim alcam 6000k amacım üzerindeki orjinal xenonlarlada uyum sağlaması. Peki üstünde orjinal zenonların kaç k olduğunu bilen var mı ?
    Can benim düş benim ellere nesi?

  6. #918

    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    Samsun / İstanbul
    Mesaj
    4.561
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Dou Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    geldim

    ilkayın dyno sheeti gördüm gazihan yapmış gayet başarılı, düşünülebilinir.

    benim yazılımı barbaros bayrak yaptı. esasında ben optimum bi yazılım istiyordum, ne siyah duman atsın ne de çok yaksın istiyodum, fakat barbaros bey bunları bana sormadan robotize bir şekilde yaptı. ben kendi istediğim şeyleri söyleyemedim ve söylediğimde ne desem "arıza lambası yanar yapamam edemem vs" diye tutturdu. bu bakımdan başarılı bulmadım. En azından ezbere iş yapmayıp, müşterinin ne talep ettiği konusunda fikir alıp ona göre yapmalıydı o konuda ayıp etti.

    Başka sorun varsa seve seve cevaplarım, çekinme

    ama allah var, bir gün dahi ne arıza çıkardı yazılımla ilgili ne de lamba vs. yaktı. o bakımdan memnunum. ortalama tüketimim 5.8-6 litreden 5-5.2 litrelere düştü. kış olduğu için 5.2-5.5 arası tüketim var.
    Esasında Barbaros Bayrağın haklı olduğu noktalar var....Aynı motora sahip HB aracım var , sizdeki haritanın (booster per) tahminim aynısı yüklü bendede....Öyleki Almanya da dahil konuştum heryerle dedikleri bu araçlarda 128 hp 285 tork üstü risklidir oldu..
    Sıcaklığın gereksiz arttığı aracın duman atımına başlayacağı söylendi..Bugün chip yüklendi 135 hp 300-310 civarı tork olduğu söyleniyor.Demek istediğim robotize olayı değil standart yazılım yüklemesi yapılıyor sonuçta kimse daha az güç alın demez aracından...
    Bu arada şöyle bir değişiklik yaşadım , orjinalde 1 devri wardı tork patlıyordu o noktada tam hissediliyordu 240 nm yazılım sonrası o anki fırlatma gitti ,sanki onnu dağıtmışlar gibi oldu siz fark ettinizmi acaba?
    Golf MKVII 1.6 Tdi

  7. #919
    Dou - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Toronto / Istanbul
    Mesaj
    5.033
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı efe_ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Esasında Barbaros Bayrağın haklı olduğu noktalar var....Aynı motora sahip HB aracım var , sizdeki haritanın (booster per) tahminim aynısı yüklü bendede....Öyleki Almanya da dahil konuştum heryerle dedikleri bu araçlarda 128 hp 285 tork üstü risklidir oldu..
    Sıcaklığın gereksiz arttığı aracın duman atımına başlayacağı söylendi..Bugün chip yüklendi 135 hp 300-310 civarı tork olduğu söyleniyor.Demek istediğim robotize olayı değil standart yazılım yüklemesi yapılıyor sonuçta kimse daha az güç alın demez aracından...
    Bu arada şöyle bir değişiklik yaşadım , orjinalde 1 devri wardı tork patlıyordu o noktada tam hissediliyordu 240 nm yazılım sonrası o anki fırlatma gitti ,sanki onnu dağıtmışlar gibi oldu siz fark ettinizmi acaba?
    Ben zaten agresif bir map istemiyordum, zaten performans odaklı başka bir aracım var. Benim istediğim şey zaten hem az yaksın hem de günlük kullanımda torku artsındı. Ki hakkaten aracın stock hali 2000 devirden önce ölüyken, şimdi 1500 ve üstü devirde tork patlaması var. Benim istediğim şeyi yaptı zaten ama

    Dipnot: Aracımda partikül filtresi olduğunu iddia etti ayrıca. Eğer biraz daha açarsam partikül filtresi sorun çıkaracak diye iddia etti fakat aracımda partikül filtresi yok katalitik konvertör var. 110'luk 1.5 dci larda partikül filtresi var evet ama 105 hp lerde yok. Remap yaptığı aracı tanımaması ayrı bir trajikomik durum. (edit)

    Ama ben oraya sadece bu arabayla gazlayacam diye gidip yazılım yaptırsaydım (illa dizel bir megane diye düşünmeyin, bi sürü benzinli vs.. araç gidiyor oraya meganindan cuprasına kadar), ve bana onu yapamam bunu yapamam deseydi çok kızardım. Oraya aracından %100 verim almak için giden insanlarda var, motor ömrünün azalacağı riskini göze alarak.

    En azından demeliydiki "kardesim ne istiyosun sen?" alt devirler daha dolu mu olsun, yoksa ust devirlere mi calısalım? Oyle bir durum hiç olmadı. Demeye çalıştığım motorun canını almak değil.

    Ki tekrar söylüyorum, Allah sahittir 14.000 km dir yazılımlı kullanıyorum, bir kere dahi şu andaki yazılımından memnuniyetsizlik gibi bir durum yaşamadım. Varsın 3-5 hp eksik olsun günlük kullanımda eski haline göre çok daha rahat, bir kere bile arıza lambası yanmadı (masallah) devir bandı çok daha torklu ve en önemlisi tüketimim çok azaldı arada nadiren siyah duman atsa da sıkıntı yok benim için.

  8. #920

    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    Samsun / İstanbul
    Mesaj
    4.561
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Dou Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben zaten agresif bir map istemiyordum, zaten performans odaklı başka bir aracım var. Benim istediğim şey zaten hem az yaksın hem de günlük kullanımda torku artsındı. Ki hakkaten aracın stock hali 2000 devirden önce ölüyken, şimdi 1500 ve üstü devirde tork patlaması var. Benim istediğim şeyi yaptı zaten ama

    Ama ben oraya sadece bu arabayla gazlayacam diye gidip yazılım yaptırsaydım (illa dizel bir megane diye düşünmeyin, bi sürü benzinli vs.. araç gidiyor oraya meganindan cuprasına kadar), ve bana onu yapamam bunu yapamam deseydi çok kızardım. Oraya aracından %100 verim almak için giden insanlarda var, motor ömrünün azalacağı riskini göze alarak.

    En azından demeliydiki "kardesim ne istiyosun sen?" alt devirler daha dolu mu olsun, yoksa ust devirlere mi calısalım? Oyle bir durum hiç olmadı. Demeye çalıştığım motorun canını almak değil.
    Gaza bastıktan sonraki o bekleme yine geçmedi oda klasik dizel olayı sanırım
    Golf MKVII 1.6 Tdi

  9. #921
    Dou - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Toronto / Istanbul
    Mesaj
    5.033
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gaza bastıktan sonraki bekleme dizelin geç gaz tepkisinden ötürü, ona çare yok

    1500 - 2000 arası orjinal mapte çok kötüydü, çok az eğimde bile vites küçültmek lazım, şimdi günlük kullanımda 1500-2000 arası yarım gaz bile yapsanız koltuğa yapıştırıyor.

    Bir de yeni yaptırdınız sanırım, bana ilk yaptırdığım zamanlar hiç gitmiyomuş gibi geliyodu hatta pişman olmuştum. Sonradan açıldı araba resmen.

    Fluenca bindik 105 lik serviste tecrübe için de, hakkaten hiç gitmiyomuş bu arada stock maple

  10. #922

    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    Samsun / İstanbul
    Mesaj
    4.561
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Dou Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Gaza bastıktan sonraki bekleme dizelin geç gaz tepkisinden ötürü, ona çare yok

    1500 - 2000 arası orjinal mapte çok kötüydü, çok az eğimde bile vites küçültmek lazım, şimdi günlük kullanımda 1500-2000 arası yarım gaz bile yapsanız koltuğa yapıştırıyor.

    Bir de yeni yaptırdınız sanırım, bana ilk yaptırdığım zamanlar hiç gitmiyomuş gibi geliyodu hatta pişman olmuştum. Sonradan açıldı araba resmen.

    Fluenca bindik 105 lik serviste tecrübe için de, hakkaten hiç gitmiyomuş bu arada stock maple
    Bugün yaptırdım...
    Açıkcası evet daha sanki farklı bekliyordum gibi ... fark var tabide....
    Dedinizi Erhan da dedim adapte süresi ver biraz kendine gelir dedi ...Aracın ayarlara tam adapte olması açısından...İNŞ dahada artar...
    Golf MKVII 1.6 Tdi

  11. #923
    Dou - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Toronto / Istanbul
    Mesaj
    5.033
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Dediğim gibi, kilometre yaptıkça fark daha da hissedilir hale gelecektir. Bende ilk 1 hafta falan çok az fark var diye düşünüyordum.

  12. #924

    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    Samsun / İstanbul
    Mesaj
    4.561
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Dou Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Dediğim gibi, kilometre yaptıkça fark daha da hissedilir hale gelecektir. Bende ilk 1 hafta falan çok az fark var diye düşünüyordum.
    130luk Passat tdi (tek kişi) , benim meggy3(3 kişi) ilk gün klasik bir trafik gazlaması durumu oldu , yani o tapagaz solu kapatmıştı sürekli ne verdiyse basıyordu(aracın durumunu bilemem tabi turbosu bitiktir vs vs ) ben basıyorum yetişiyorum açmıyorda önümü salıyorum gazı tekrar basyorum tekrar yakalıyorum tekrar salıyorum ...
    Bunlar güzel tabi ilk gün için Bilgilendirme için tşk'ler bu arada.....
    Golf MKVII 1.6 Tdi

  13. #925
    volkan_gs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    Acıbadem
    Mesaj
    1.026
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı belgehan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    volkan gs teşekkürler .

    ufuk ortak bi gidiyim alcam 6000k amacım üzerindeki orjinal xenonlarlada uyum sağlaması. Peki üstünde orjinal zenonların kaç k olduğunu bilen var mı ?

    rica ederim, açıp bakmadım ama 4300dür muhtemelen.. 6000 takarsanız daha beyaz durur sisler orjinal kısalara göre..

  14. #926
    aybarsdnr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.419
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı belgehan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    volkan gs teşekkürler .

    ufuk ortak bi gidiyim alcam 6000k amacım üzerindeki orjinal xenonlarlada uyum sağlaması. Peki üstünde orjinal zenonların kaç k olduğunu bilen var mı ?
    4300 k dır kesinlikle..bu yüzden sisler xenon yerine orjinal kalsın yada osramın daha beyazımsı ama performansı yüksek olan ampüllerinden alın..arkadaşımın lagunasında üstler orjinal 4300 sisler 6000..çok kötü duruyor birlikte açılınca

  15. #927
    EM-RE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbuL
    Mesaj
    3.299
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    dou ben arabanın yagını deiştirdim mobil ile dediğin gibi + filtreler filan,bu sabah işe gelirken yazılım yapılmış gibiydi psikolojikmidir yoksa harbiden fark edermi bu kadar

  16. #928
    Ufuk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    30
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.771
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bilgehan 4300K üstündekiler Bugüne kadar hiçbir otomotiv firması 6000K mercekli xenon üretmemiştir bence yada ben hiç görmedim.

  17. #929
    Dou - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Toronto / Istanbul
    Mesaj
    5.033
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Xdream Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    dou ben arabanın yagını deiştirdim mobil ile dediğin gibi + filtreler filan,bu sabah işe gelirken yazılım yapılmış gibiydi psikolojikmidir yoksa harbiden fark edermi bu kadar
    Fabrikasyon gelen yağ 10w-40, daha kalın ve çok dandik

    Sen sanırım 0w-40 kullandın, ben en büyük farkı motor sesinde hissettim ciddi bir azalma oldu Mobil 1 0w-40 kullanınca.

    Filtreleri de yenilediysen zaten arabanın gidişi bir miktar toplamıştır doğaldır

    Bu arada eksiltme yapmıyor bende hiç o bakımdan baya iyi, 0w olmasına rağmen 10.000 km de 100 gram bile eksiltmiyor ki devirli kullanıyorum

  18. #930
    belgehan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    201
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bilgiler için teşekkürler.
    Bizim s-maxta da orjinal zenon var ama hiç mi hiç 4300k gibi durmuyor valla Mosmor ya. (mercekli adaptif)
    Can benim düş benim ellere nesi?

  19. #931
    Ufuk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    30
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.771
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sen gözlerine veya fara baktır kanka Olm yap bişiler şu arabaya bende tamamen duygusal engeller var

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •