User Tag List

Sayfa 2/4 İlkİlk 1234 SonSon
71 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: yuksek hizlarda isteksizligin sebebleri ?

  1. #20
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.168
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    203 binde orjinal egzoz sistemi mi. Benim full stok yazılımsız haldeki 206 RC'de 80 binde kat resmen erimiş çöp olmuştu. Hadi binek araçta olsun bu 180 binde. Senin kat iptali yada yeni sıfır kat zamanın gelmiş bence.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  2. #21

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    34
    Mesaj
    3.696
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Araba motor yapilmadan once gidiyordu simdi mi gitmiyor?

    Yoksa motor yapildi eskiye gore daha iyi gitmesi gerekli psikolojisi mi?

    Bir dyno olcumu genel hatlariyla bilgi verecektir.

  3. #22
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Valla 17" GTA mıydı değil miydi bilmiyorum, çok kollu olmayan Alfa jantları ile bir abimde vardı yıllar önce 156.. Ondan kıstas alıyorum da bakımsız zamanında zımba gibiydi 3-4 kişi bana mısın demiyordu 4 bitirirken, öyle söyliyim. Kat iptali mevcuttu o zaman araçta, bence debriyaj da yeni ise egzoza bakın derim. Sensörsel veya sente gibi sorun olsa 1-2-3 gidip 4-5 duvar olmaz.

  4. #23
    weST.27 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.177
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    katalitik konvertör yada debriyaj , debriyaj daha üstün gibi sorun olarak

  5. #24
    TechTurkey Maxi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    54
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    4.900
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    53 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    güç kaybı herşeyden olabilir
    en doğrusu dinamo üzerine çıkıp acı gerçeği görmektir.

  6. #25
    weST.27 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.177
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı weST.27 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    katalitik konvertör yada debriyaj , debriyaj daha üstün gibi sorun olarak
    + olarak debriyaj sıfır demişsiniz , katalitik konvertörü ben corsamdan çıkarttığımda 136 bindeyken , kat bildiğin ölmüş durumdaydı ve aracın üst devirlerini hissettim resmen gittiğimi , kat üst ve alt devire etki eder , ayrıca yüksek viteslerde üst devirlede sürtünmeden dolayı aracı durdurmak için elinden geleni yapar örnek verecek olursak

    1000 devirdeki rölantide çalışan motorda konvertörden geçen(daha doğrusu geçmeye zorlanan) gazların hızı 1 birim olsun.Bu durumda burada sürtünme kuvveti ve gücü de 1 birim olsun. Motor devri 3000 devir olduğu zaman bu kattan geçmeye zorlanan gazların hızı 3 birim olur. Bu durumda rölanti devrine göre olan sürtünme kaybı 9 kat artar. Motor devri 5000 devir olduğu zaman hız rölantiye göre 5 katı olur ve sürtünme 5 in karesi 25 birim olur. 6000 devir de 6'nın karesi 36 kat olur.Yani vites ve devir bandı ne kadar üstlerde olursa araç o kadar yorulur ve kat aracı tutar

  7. #26
    Ers - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    1.509
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1 2 3 te üst devir çevirmiyor mu ? çeviriyor ,o viteslerde de üst devirde hantal olması gerekmez mi ?

  8. #27
    erhanarici18 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul Kartal
    Mesaj
    2.103
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Ers Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    1 2 3 te üst devir çevirmiyor mu ? çeviriyor ,o viteslerde de üst devirde hantal olması gerekmez mi ?
    illaki hantal olur ama bence arkadaşın demek istediği motor yapmadan önce arabam şu anki halinden daha iyi gidiyodu
    banada sensör arızası gibi geliyo

  9. #28
    tayf - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    43
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    253
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bi kompresyon testi motor içi durumu özetler , motorda sıkıntı yoksa tecrübeli bi ustanın arızayı tesbit etmesi lazım , ha sensörden çıkar ha egzozdan vs ustanın tecrübesine kalmış

  10. #29
    ghibli06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    50
    Şehir
    Ankara, Çayyolu
    Mesaj
    10.560
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    129 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aynısı benim 156da da vardı, akışmetrenin fişini çekin, bir de akışmetre doğru yönde takılmış mı kontrol edin...
    Ne Mutlu Türk'üm Diyene...

    http://kocmardogaltas.wix.com/kocmar

  11. #30

    Üyelik
    Jan 2013
    Şehir
    1635
    Mesaj
    892
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aynısı benimde başıma geldi debimetrenin fişi çektim düzeldi herhangi bir arızada vermiyordu debimetre diye bilgisayarda bağlandığında debimetreyi değiştirdim sorun kalmamıştı 156nın çatır çatır hele hele 2.0 t.s'nin yürümesi lazım tıkanmadan
    Linea 1.6Mjet

  12. #31
    rebel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    2.570
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Daha onceki posttada solemistim passatta maf bozuktu. Onu yenileyip 145k da kat iptal ettik. Kat komple dolmus nefes alamiyodu. Maf vr kattan sonra ara hizlanma ve devir cevirmesi beni cok sasirtmisti arac sanki 10 15 bg guclenmis gibiydi. Ama burda dedigim gibi durum farkli. 4 ve 5 de

    Maf
    kat
    benzin yetiştirememe
    gibi seyler kaliyo mantiken hepsine bakicaz artik

  13. #32
    rebel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    2.570
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Arkadaslar bide ufak bi aciklama. Arabayi motor bitik aldim. Ve motor yaptrdim icim rahat o konuda. Oncesini bilmiyorum. Yorumlarim sadece netten kiyaslama. Baska 156 ile deneyemedin

    Ama denk gelirse
    156 2.0ts
    hgt 2.0 la denemek isterim bu problemler giderilince. Araba fakire dusuyo olabilir. Zorlamiyorum

  14. #33
    ENG - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    47
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    271
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    debimetre arizali olabilir. iptal edip oyle bir deneyin

  15. #34

    Üyelik
    May 2014
    Yaş
    67
    Şehir
    yalova
    Mesaj
    199
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    180 bin km tüpülü 1999 model 156 2.0 aracımda 210 tüpte görüyordum ve araç yağ yaktığı halde , sizin araçta bir problem var belli .

    En temizi dinoya çık değerleri gör derim , ek olarakta debliyaj kaçırıyor orabilir ve egzoz sisteminde de kat dolmuşsa iptal ettir ama egzozda orginali bozma çünkü alfalarda sıkıştırmayı seven araçlardır orta susturucu iptali düz boru düz boru çapı büyüteyim son susturucu iptali düz boru çekiyim sakın böyle işlere girme aracın daha da bayılmasın .

    Son susturucu yerine düz boru yapmıştım eski Alfamda ses cidden çok iyi idi heleki tünelde )

  16. #35
    rebel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    2.570
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Back pressure seviyo alfalar. Sadece kat iptali ve sona warex olabilir. Boru capini değiştirmeden yapicam. Maf sensorunu bi cikartip demicem. Saglamsa araba stop eder yada sapitir.bozuksa araba calismaya devam eder

  17. #36

    Üyelik
    May 2014
    Yaş
    67
    Şehir
    yalova
    Mesaj
    199
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı rebel Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Back pressure seviyo alfalar. Sadece kat iptali ve sona warex olabilir. Boru capini değiştirmeden yapicam. Maf sensorunu bi cikartip demicem. Saglamsa araba stop eder yada sapitir.bozuksa araba calismaya devam eder
    Araç motor reflikesi istemeseydi alfamı satmıcaktım bende memnundum hakettiği paralar bu olmamalı .

  18. #37

    Üyelik
    Nov 2011
    Yaş
    46
    Şehir
    turkıye /eskışehir
    Mesaj
    229
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    0 100 unu olcermisin kac sn
    AFR si fakir e ceken adam.....

  19. #38

    Üyelik
    Nov 2011
    Yaş
    46
    Şehir
    turkıye /eskışehir
    Mesaj
    229
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Lambda ve mafini degistir..2 si 300 tl para degil..kim bilir kac yillik..yuksek hizlar motor gucu istedigi icin belliki bu iki sensor miyadini doldurmus.suan 1.2.3 unde cok zayif ama sen yeni oldugun icin anlayamiyorsun. 1.2.3 u iyi olan alfa aninda 220ye cikarbilgin olsun.alfada bu kadar guce etki eden baska hic birsey yoktur..bu ikisensor hava ve yakit oranini ayarlar..155 hpyi besler bu sensorler bozuk olursa 100 hp kadar bile gitmez..0 100 unu olc 8.3 sn de yuze cikiyormu..cikmiyorsa direk sensor
    AFR si fakir e ceken adam.....

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •