Antipollution fault u bende de kanister yüzünden vermişti, değiştirdik düzeldi. Usta uygulamanın bir fotoğrafını koysan da biz de nasiplensekEn azından ölçme biçme işleminden yırtmış oluruz.
Antipollution fault u bende de kanister yüzünden vermişti, değiştirdik düzeldi. Usta uygulamanın bir fotoğrafını koysan da biz de nasiplensekEn azından ölçme biçme işleminden yırtmış oluruz.
Uygulamayı yaparken kopya çektiğim linki veriyim o daha çok yardımcı olur , saolsun Ömer (ömeRC) söyledi banada çok kolay hallettik...
http://www.knfilters.com/instructions/69-7503_inst.pdf
^^ Insallah ; Masallah ile maneviyatiniz gelisir , guzellesir. Arabani gelistirmek guzellestirmek istiyorsan , para harcamalisin. ^^
Amaç havayı soğutmaksa , bunu intercool den daha iyi hiçbirşey yapamaz bence... Şöle düşünüyorum , tampona intercool montajı yapılacak , emiş yerine açık büyük bir filtre monte edilecek , çıkışından 60 lık boru ile gaz kelebeğine gidecek.. Hatta diğer aracımdaki intercool ü su ile soğutan sistemin aynını monte edip , işi abartabilirim.. 30-32 derece ortam sıcaklığında 10-12 derecedeki hava ile motoru besliyebilmek yazın yaşanan performans kaybını minimize edecektir.. Tabi denemeden birşey sölemek zor.. Deneyip göricez..
^^ Insallah ; Masallah ile maneviyatiniz gelisir , guzellesir. Arabani gelistirmek guzellestirmek istiyorsan , para harcamalisin. ^^
mantıklı geldi aslında üstad dediğin ama kafama takılan şey şu hava daha çok yol katedicek sanki o zaman motor hava çekmekte zorlanma yaşarmı böyle bişey olabilirmi? daha az hava çekmesin?
bu sorularmını haricinde mantıklı tamimiyle hatta su püskürtme filan olursa daha da güzel olur.![]()
Ex Automobile Service Advisor - New Truck Service Area Manager
Atmosferikte intercooler yada radyatör ne derseniz diyin mantıklı olmaz mağlesef. Çünkü havanın debisi düşecek. Ortada basınç yok emiş var. Zaten intercooler çektiğiniz havayı daha soğutmaz ki. Onun espirisi kompressörden (turbo yada sc) den gelen sıkışarak ısınmış havayı dış havaya yakın bir ısıya getirmeye çalışmak. Dış havadan çektiğin havayı tekrar dış havadan gelen hava ile soğutamazsın ki. Boşuna fantezi yapmaya gerek yok bence.![]()
Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
zamanında bir vts idi sanırım, boruya klima tertibatı yapmışlardı. intake borusu buz tutuyordu![]()
MagicPerformance
MegaSquirt Engine Management Systems Technician
Ne kingler gördük güle güle öldük...
O olabilir. Orjinal boruya direnç sağlamadan sadece Cry CO2 felan basıp intake borusu soğutulabilinir. Özellikle yaz aylarında güzelde olur ama bence bunlar sineğin yağ kısımları. O kadar sıkmaya gerek yok.![]()
Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
bu durumda borunun içinden geçen havanın soğuyacak kadar içerde kalması gerekir ki yüksek devirlerde bir birim havanın girmesi ile çıkması milisaniyenin kaçta biridir kimbilir.
bence en mantıklısı manifoldun soğuk tutulması.bunuda en azından bir conta vs ile yapabiliriz.çok aradım ama ben bulamadım işe yarayacak bi conta tr de.eğer bulmuş olsaydım, manifoldu da ısı geçirmeyen porselen parçacıklı bir macunla kaplayacaktım.böylelikle hem motor kapağından, hemde kaput altı sıcaklıktan etkilenmemiş olacaktı.conta olmadan bu uygulama aksi sonuç yaratıp manifoldun soğumasını engelleyebilir diye yapmadık.
MagicPerformance
MegaSquirt Engine Management Systems Technician
Ne kingler gördük güle güle öldük...
^^ Insallah ; Masallah ile maneviyatiniz gelisir , guzellesir. Arabani gelistirmek guzellestirmek istiyorsan , para harcamalisin. ^^
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)