User Tag List

Sayfa 3/3 İlkİlk 123
50 sonuçtan 39 ile 50 arası

Konu: 206rc cai montajı

  1. #39
    BTU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2008
    Yaş
    44
    Şehir
    Türkiye/Istanbul
    Mesaj
    176
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Antipollution fault u bende de kanister yüzünden vermişti, değiştirdik düzeldi. Usta uygulamanın bir fotoğrafını koysan da biz de nasiplensek En azından ölçme biçme işleminden yırtmış oluruz.

  2. #40
    R21TURBO 41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    iZMiT \ North Carolina
    Mesaj
    1.288
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Uygulamayı yaparken kopya çektiğim linki veriyim o daha çok yardımcı olur , saolsun Ömer (ömeRC) söyledi banada çok kolay hallettik...

    http://www.knfilters.com/instructions/69-7503_inst.pdf
    ^^ Insallah ; Masallah ile maneviyatiniz gelisir , guzellesir. Arabani gelistirmek guzellestirmek istiyorsan , para harcamalisin. ^^

  3. #41
    bilalMW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    7.256
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı R21TURBO 41 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Havalar açsın , 60 lık boruyu tampodaki ızgaraya kadar indirip , ucuna büyük ve kaliteli bir filtre monte edicem , gaz kelebeği ile filtre arasındaki 60 lık krom boruyu komple izolasyon ile kaplayıp , motor sıcaklığından etkilenmesini minimuma indiricem.. Oda tahmini 50 liraya hallolur...
    Hatta en güzel hava soğutma sistemi olan intercool radyatörü monte edip işi biraz abartabilirim... 2.3 litrelik bir intercool atmosferikre sorunsuz kullanılabilir bence..
    bi sn üstad 60 lık boru gaz kelebeğinden çıkıcak 2.3 ltlik bir intercooler'a giricek sonrada çıkıp filtreyle buluşucak öylemi? daha önce böyle bişey duydum ama hiç denendimi bilmiyorum işe yarıyormu gerçekten?
    Ex Automobile Service Advisor - New Truck Service Area Manager

  4. #42
    R21TURBO 41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    iZMiT \ North Carolina
    Mesaj
    1.288
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Amaç havayı soğutmaksa , bunu intercool den daha iyi hiçbirşey yapamaz bence... Şöle düşünüyorum , tampona intercool montajı yapılacak , emiş yerine açık büyük bir filtre monte edilecek , çıkışından 60 lık boru ile gaz kelebeğine gidecek.. Hatta diğer aracımdaki intercool ü su ile soğutan sistemin aynını monte edip , işi abartabilirim.. 30-32 derece ortam sıcaklığında 10-12 derecedeki hava ile motoru besliyebilmek yazın yaşanan performans kaybını minimize edecektir.. Tabi denemeden birşey sölemek zor.. Deneyip göricez..
    ^^ Insallah ; Masallah ile maneviyatiniz gelisir , guzellesir. Arabani gelistirmek guzellestirmek istiyorsan , para harcamalisin. ^^

  5. #43
    bilalMW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    7.256
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    mantıklı geldi aslında üstad dediğin ama kafama takılan şey şu hava daha çok yol katedicek sanki o zaman motor hava çekmekte zorlanma yaşarmı böyle bişey olabilirmi? daha az hava çekmesin?



    bu sorularmını haricinde mantıklı tamimiyle hatta su püskürtme filan olursa daha da güzel olur.
    Ex Automobile Service Advisor - New Truck Service Area Manager

  6. #44
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.167
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Atmosferikte intercooler yada radyatör ne derseniz diyin mantıklı olmaz mağlesef. Çünkü havanın debisi düşecek. Ortada basınç yok emiş var. Zaten intercooler çektiğiniz havayı daha soğutmaz ki. Onun espirisi kompressörden (turbo yada sc) den gelen sıkışarak ısınmış havayı dış havaya yakın bir ısıya getirmeye çalışmak. Dış havadan çektiğin havayı tekrar dış havadan gelen hava ile soğutamazsın ki. Boşuna fantezi yapmaya gerek yok bence.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  7. #45
    bilalMW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    7.256
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Schumi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Atmosferikte intercooler yada radyatör ne derseniz diyin mantıklı olmaz mağlesef. Çünkü havanın debisi düşecek. Ortada basınç yok emiş var. Zaten intercooler çektiğiniz havayı daha soğutmaz ki. Onun espirisi kompressörden (turbo yada sc) den gelen sıkışarak ısınmış havayı dış havaya yakın bir ısıya getirmeye çalışmak. Dış havadan çektiğin havayı tekrar dış havadan gelen hava ile soğutamazsın ki. Boşuna fantezi yapmaya gerek yok bence.
    kastettiğim şey buydu işte
    Ex Automobile Service Advisor - New Truck Service Area Manager

  8. #46
    Murat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul/Sarıyer
    Mesaj
    2.593
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    zamanında bir vts idi sanırım, boruya klima tertibatı yapmışlardı. intake borusu buz tutuyordu
    MagicPerformance
    MegaSquirt Engine Management Systems Technician

    Ne kingler gördük güle güle öldük...

  9. #47
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.167
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    O olabilir. Orjinal boruya direnç sağlamadan sadece Cry CO2 felan basıp intake borusu soğutulabilinir. Özellikle yaz aylarında güzelde olur ama bence bunlar sineğin yağ kısımları. O kadar sıkmaya gerek yok.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  10. #48
    Murat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul/Sarıyer
    Mesaj
    2.593
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu durumda borunun içinden geçen havanın soğuyacak kadar içerde kalması gerekir ki yüksek devirlerde bir birim havanın girmesi ile çıkması milisaniyenin kaçta biridir kimbilir.

    bence en mantıklısı manifoldun soğuk tutulması.bunuda en azından bir conta vs ile yapabiliriz.çok aradım ama ben bulamadım işe yarayacak bi conta tr de.eğer bulmuş olsaydım, manifoldu da ısı geçirmeyen porselen parçacıklı bir macunla kaplayacaktım.böylelikle hem motor kapağından, hemde kaput altı sıcaklıktan etkilenmemiş olacaktı.conta olmadan bu uygulama aksi sonuç yaratıp manifoldun soğumasını engelleyebilir diye yapmadık.
    MagicPerformance
    MegaSquirt Engine Management Systems Technician

    Ne kingler gördük güle güle öldük...

  11. #49
    R21TURBO 41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    iZMiT \ North Carolina
    Mesaj
    1.288
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Schumi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Atmosferikte intercooler yada radyatör ne derseniz diyin mantıklı olmaz mağlesef. Çünkü havanın debisi düşecek. Ortada basınç yok emiş var. Zaten intercooler çektiğiniz havayı daha soğutmaz ki. Onun espirisi kompressörden (turbo yada sc) den gelen sıkışarak ısınmış havayı dış havaya yakın bir ısıya getirmeye çalışmak. Dış havadan çektiğin havayı tekrar dış havadan gelen hava ile soğutamazsın ki. Boşuna fantezi yapmaya gerek yok bence.
    İntercool ü soğutacak hava ile filtrenin çektiği hava arasında sıcaklık farkı olmayacağından yada çok az olacağından , gereksiz olduğuna katılıyorum , en güzeli efendi efendi düzgün bir CAI yapıp , en fazla motora yakın bölgeleri izole etmek..
    ^^ Insallah ; Masallah ile maneviyatiniz gelisir , guzellesir. Arabani gelistirmek guzellestirmek istiyorsan , para harcamalisin. ^^

  12. #50
    BTU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2008
    Yaş
    44
    Şehir
    Türkiye/Istanbul
    Mesaj
    176
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    el emeği göz nuru, yazık olmasın sonra

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •