arabanın zaten pin outlarını bulamadık birde tornavida sokucak yer yokdu bizde optimum şekilde bi bağlantı yapalım dedik gaz kelebeğinden bilgiyi okumaya çalıştık ama ben daha sadece tps yi bağladım araba arızaya geçip stop etti çözdürünceye kadar uğraştık baya sonrada hava baya karardığı için bırakmak zorunda kaldık mapdanda kullanabilirdik ama denemeye çok fırsatımız olmadı açıkcası
ama şunu biliyoruzki Cam sensoru ve crank sensoru olmadan bu arabalar çalışmaz ilko nlara bakmak lazım değilmi ?![]()
www.drecu.com
Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!
MS e cam sensörü bağlanmıyorkine..
Hakikat aramakla bulunmaz ancak bulanlar hep arayanlardır. / Bayezid i Bistami
--..-.----.-..
www.drecu.com
Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!
Bildiğim kadarıyla krank okuyucuyu ayarlarken ona göre ayarlıyorsun. Yani bir nevi kendin kalibre ediyosun..
Ford Escort RS Zetec Turbo by Egetuning Project...
Neden anlaması gerekiyor?
Hakikat aramakla bulunmaz ancak bulanlar hep arayanlardır. / Bayezid i Bistami
--..-.----.-..
nasıl ateşleme sırasını başlatıcak ?
www.drecu.com
Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!
www.drecu.com
Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!
MS normalde semi-sequential püskürtüyor ve wastespark ateşliyor. Dolayısı ile bank-bank ateşlediği için cam pos sensore ihtiyacıda yok. sequential yapman için ek kart takman lazım.
Krangtan gelen boş diş 360 derecede bir defa geliyor. Oysa 4 silindir 720 derecede bir devrini tamamladığı için 1-4 beraber 2-3 beraber püskürtülür ve ateşlenir. Dolayısı ile kam pozisyon sensörüne de ihtiyaç yok.
Hakikat aramakla bulunmaz ancak bulanlar hep arayanlardır. / Bayezid i Bistami
--..-.----.-..
ama bğalamak istedikleri araba Cop ? napıces ozman ?
www.drecu.com
Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!
60-2yse gerek var mı camshaft position'a yoksa crankshaft yeterli mi?
diye sromuştum
edit: cam de gerekliymiş, yada şöyle birşey okudum: crankshaft signal can come camshaft for 60-2
Hakikat aramakla bulunmaz ancak bulanlar hep arayanlardır. / Bayezid i Bistami
--..-.----.-..
ateşlemeyi wasted spark enjeksiyonuda semi-sequential olarak kullanırsanız timing wheel üzerindeki ilk missing toot dan sonra ms wheel decoder özelliği ile ateşlemeyi control eder diş sayısı önemli değil sadece tek sensör yeterli olur krank yada cam farketmez ama sequential injection yada c.o.p. ateşleme yapmak isterseniz iş değişir ozaman ikinci cam girişinide yapmak zorundasınız
Ona da gerenk yok kanımca aşağıdaki linki bi incele istersen.
http://www.jbperf.com/quad_ign_inj/index.html
Hakikat aramakla bulunmaz ancak bulanlar hep arayanlardır. / Bayezid i Bistami
--..-.----.-..
yine çince gibi olmuş konu. anladığım kadarıyla yazayım. krank sensörü pistonların konumunu belirleyerek ecu'nun motorun devrini saptamasını sağlıyor, di mi? kam sensörü ise subabların açılma ve kapanma zamanlarını ecu ya bildirerek enjeksiyonun ve ateşlemenin ecu tarafından ne zaman yapılacağına karar vermesini sağlıyor. doğru muyum?
peki bu cop ve wasted spark tam olarak ne oluyor?
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)