s2000 400 fln yakmıyor190tl ye 300-350 km 50 kurustan fazladır sanıyorum ..
m3 s2000in yanında herşeyi ile x2 bi araç güç,bakım,fiyat,zart zurt,banada al deseler seç m3 seçerim ama s2000 sahibi olmadan da ölmem...
honda kendisinden x2 fazla olan bi araç ile kıyasıya insanları birbirine sokmayı başarıyorsa m3 düşünsün.honda da övünsün 2000 motorla nelere kadiriz diye.
100 tl ye karışık 170 km gidio e46 m3
s2000 50 tl ye gazla babam gazla 90 km![]()
m3 ü bırakında yaksın o hayvani motor ve silindir ve ağırlıkla s2k m3ün hacmine göre küçük bir hacimle 55 krş yakıyorsa mantıklı mı ?
Rs Racing Garage
MK2 Ford Focus Silver Bullet
BSİ Tercüme ve Danışmanlık Hizmetleri
Mert tecrübeliler gerekenleri yazmışlar iki araç hakkında da ama ben olsam S2000'e binmeden M3'e geçmem, bence S2000 al temizinden, 1-2 yıl bin sonrasında E92 M3 e geçersin diyorum![]()
S2000 gercekten binilmesi gereken herseyiyle super bir arac fakat fiyatlarininda artmasiyla birlikte kullanim amacimi da dusununce M3 masraflari haric bana daha bir uygun sanki. Aslinda en guzeli S2000 + E92 320d ama suan icin oyle bir secenegimde bulunmuyorServis bakimli duzgun bir m3 alip servis fiyatlarina ragmen bakimlarinin hepsini serviste yaptirmayi dusunuyorum
Bu soylediginiz aslinda guclu olan cogu arkadan itis spor arac icinde gecerli, yani dediginiz gibi kullanabilenePrestij konfor donanim vs konusunda bmw gercekten cok basarili bunlari goz onunde bulundurursak cikartabilecegi sorunlarda aslinda normal sayilabilir goreceli olarak. S2000 fiyatlari gecen yilki gibi olsaydi yani 70 liraya kazasiz 2009 temiz bi s2k olursa gene s2k alirim, 80-90-100k lira bence honda icin cok ucuk rakamlar. Guzel yorumunuz icin ayrica tesekkur ederim
Alman araclari parca kalitesi vs olarak gercekten tartisilmaz 12-13 yasindaki arabasi bile 0km cogu orta segment aractan cok daha fazla guven veriyor.
Biraz fazla sosyal birisiyim , o yuzden yaz kis rahatlikla binebilmem cok onemli 4 kisi binmek de ayri bir etken tabii. E46 icin ayaga dustu falan deniliyor ama bence o genis camurluklari agresif bakislari ile guzel cabrio bi e46 m3 her zaman kendini farkettirir.
M makinalar icerisinde ozellikle sesini en cok sevdigim arac e46 m3, e92 ler biraz americani cagristiriyor
S2000 sesi goruntusu masrafsiz olusu vs cok guzel fakat en sikintili kismi ic hacmi ben ucu ucuna sigiyorum kisinda binerim diyordum ama beni taniyan herkes ustu kapaliyken cok sikilacagimi soyluyor
Tabiki arada sirada atraksiyon ariyorum yani gazlamayacak olsam daha prestijli olarak gider e93 320cd falan alirim. Fakat sonuc olarak her dakikada gazlayacak halim yok hem gundelik hem gazlamalik bir arac aliyorum cok yonlu yani, yazin ustu acik kisin harttoplu her zaman keyfe keder kullanilabilecek bir arac olmasi gerekiyor. Uzun suredir s2000 cok istedigim aklimda olan bir aracti fakat bu konudaki yorumlar ozelliklede beni taniyan kisilerin yaptigi yorumlar fikrimi degistirmeme sebeb oldu.
İlerde s2000 mutlaka alacagim bir arac onun da tadina bakariz Allah Nasip ederse
Efe baskan guzel soylemissinde type-r bana hic masraf cikartmadiki hep ben kasindim 3. Vites catali yamuldu ben gittim komple senkromecleri vs carbon yaptim, amortisor takozu koptu ben gittim coilover aldim, baski sert geldi keyfi degistirdim, headers kaciriyoru kaciran yeri tamir ettirmedim yeni headers aldim vs vs. Millet 5000 de bir bakim yaptiriyorken ben 2500 de bir yagi suyu filtresini degistirdim. Artik eskisi gibi degilim yani arada sirada gazlayacagim icin yakitin atla deve fark edecegini hic sanmiyorum
Sehir ici sakin kullanim tatli trafikte 45krş yakiyor diye biliyorum..
Bu gun de arkadaslarla ayni seyi konusuyorduk m3 gibi bir arac s2000 ile kiyaslanabiliyorsa ve ortaligi karistirabiliyorsa gercekten basarili bir arac demekki
S2k yakit tuketimi cok avantajli. M3 ayni kullanimda tapagaz yaklasik ne kadar yakiyor acaba ? Yazin arkadasimin araci sorunlari varken 100tl ye 100km gidiyordu surekli tapagaz. Sorunlari hallettikten sonra daha az yakacagini soylemisti ama..
S2000 e mutlaka binmek gerektigini dusunuyorum bende ama suan icin m3 bana daha uygun. M serisinden ozellikle sesini en sevdigim e46, 92 lerde m makinasindan ziyade daha bi american havasi var yani onun yerinede corvette c6 vs almak daha mantikli. Neyse Allah nasip ederse bunlari ilerde dusunuruz.
E46 M3 e karar verilmistir herkese yorumlari icin tekrardan cok tesekkur ederim. İyiki varsin tt ailesi![]()
bence de s2k almalısın dostum![]()
Bazen ne kadar küçük olduğunu anlamak için iyice yükseğe çıkmalısın
m3 dururken s2000 e bakma bile. yine böyle bir konuda ikisinin iç fotoğrafları yayınlamışlardı da o zamandan beri kılım s2000 e çok kalitesizdi. bi de cabrio olursa bmw tadından yenmez. kuzenimde e36 cabrio 3.20 var o bile neler neler yaşatıyor adama e46 m3 neler yaşatmaz =)
Yüksek Türk! Senin için yüksekliğin hududu yoktur. İşte parola budur.
MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
https://www.instagram.com/biramemuru/
Bir s2000 kullanicisi olarak yorum yapayim
s2000 kesinlikle binilmesi gereken bir arac, konfor sifir, kalite hos degil evet, hele m3 le yakindan uzaktan alakasi yok, ama sesi, durusu tam bir safkan bence. Ben s2000 ini gunluk kullaniyorum, hergun 60 mile kesin, bazen daha fazla, bir araba hic mi sorun cikarmazcikarmiyor, sadece yag su devam. Ben derimki yapabilirsen once s2000 al biraz bin sonra git e46 m3 al, m3 de kesinlikle binilmesi gerek bir arac ama s2000 den sonra, once degil
Ikiside birbirinden guzel araclar, once s2000 sonra m3 alma sansin yoksada uzulerek diyorumki git m3 alKimse kusura bakmasin biri m3 digeri s2000
fanatikligin luzmu yok...
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)