Evo cok ciddi yakit tuketimine sahip, baski balatasina tecavuz eden bir aractir. Isletme maliyetleri cok yuksektir s2000'e gore. Parcasi pahalidir, sagda solda bulunmaz, modlamak istesen filtre egzoz'un disina cikmak istediginde oluk oluk para akitman gerekir. Bugunkaliteli bir twinplate cluth 2500$'dan basliyor.
Hemen hemen hicbir parcasi lancer ile uyumlu olmadigindan cikma parca bulmak cok zordur, bulsanda temsa fiyatina itelemeye calisirlar, canin sikilir.
Turboyum dersin hizliyim dersin, turbo type r gelir, audiler filan gelir modlanmis, delip geciverirler, canin sikilir.
Inat edersin bende onlari gececegim dersin, oyle bir liste cikar ki karsina bu paraya 911 alinir dersin, canin sikilir.
Stock vs stock karsilastiracaksan evo iyidir, hatta harikadir. Stock s2000'e filtre komple egzoz yazilim yap 15-20 beygir alirsin o da belki, bir evo 9'a bunlari yaptin mi 100 beygirden fazla alabilirsin bunlarda isin guzel yanlari.
Sokakta kullanim olarak bakarsan s2000 cok dikkat ceker, her ne kadar bir suru s2000 olsa da, insanlar her daim bakar s2000'e ozellikle karsi cinsten olanlar. Evo'da boyle birsey yok, yine insanlar bakar ama cok az disi "off arabaya bak" der. Kendini iyi hissetmeni ne saglar ona karar ver. Kizlarin bakmasi mi, viraja daha yuksek hizla girip cikabilmek mi. Ona gore sec iste isin ozu bu oluyor en sonda.
valla bı anket bu kadar gercek anlatılabılırdı cok cok dogru