User Tag List

Sayfa 2/3 İlkİlk 123 SonSon
40 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: 1.2 TSI Yakıt Sarfiyatı

  1. #20
    punto_multijet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    44
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    2.611
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Shadow_Dancer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yani almadan konuşmak istemem ama ben çok araştırdım henüz 1.2 tsi'da yag yakan duymadım.. Sonuçta 160 ve 180liklerin sorunu twincharger olması.
    seat clubta biri yazmıştı 5000kmde yap ışığı mı ne yanmış ama doğruluğu nedir bilemiyorum.

  2. #21
    Shadow_Dancer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    44
    Şehir
    34.01
    Mesaj
    8.001
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    37 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı punto_multijet Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    seat clubta biri yazmıştı 5000kmde yap ışığı mı ne yanmış ama doğruluğu nedir bilemiyorum.
    Bu işler birazda kısmet be abi. Nihayetinde çıkıyor aradan böyle şeyler.
    Tango-1 never dies.

  3. #22
    sinanbaysal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    32
    Şehir
    Denizli
    Mesaj
    2.402
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Roll yapmasaydin belki 28 -29 kr duserdi

  4. #23
    i-vtec07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    31
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    5.655
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    22 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı sinanbaysal Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Roll yapmasaydin belki 28 -29 kr duserdi
    hangi araçlarla denediniz hocam ? 1.2 nin gidişini merak ettiğim için soruyorum.

  5. #24
    mertk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    Türkiye
    Mesaj
    1.442
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    arkadasımın golf 7 1.2tsi dsg sı yag yakıyor 20000kmde arac

  6. #25
    sinanbaysal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    32
    Şehir
    Denizli
    Mesaj
    2.402
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Valla soyle soyliyim feh ies emme vs vtec 2 yi ayiracak duzeyde yuruyodu . Derler ya bazi tsi lar dogustan sansli diye aynen oyle

  7. #26
    Ahmet Saraçoğlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    6.110
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    15k km 1.2 mk2 leon , bi o kadarda 1.2 beetle kullandım.istanbulda 37 38 krş , ankarada 28 30krş arası yakıyor ortalama.ilden ile trafikten trafiğe değişiyor.

  8. #27

    Üyelik
    Jun 2010
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.396
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Genelde 1.2 ve 1.4 122lik tsı larda yağ yakma sorunu çok çok az.Ben pek denk gelmedim.

    Aracınız dizel olsaydı toplam 1300-1500 lira falan daha az para öderdiniz yakıta.Aradaki farka bakılınca mantıklı olmuş.1.2 tsı golf bende düşünür oldum, 1.4 tsı 122 passatla 8-8,5 yakıyorum.Sanırım 1.2 golfle 7 civarına düşerim.

  9. #28

    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    31
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    2.950
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    5500 km'de sattım 1.4 140'lık fr kullanımla alakalı tamamen ben gram yağ eksiltmedim. Yağ eksiltenler tamamen inanmış olarak araba kullananlardır açık ve net o seat forumunun birkaç buluşmasına gittim biliyorum marşa basar basmaz tapa gaz kullanan tipler sonrada yağ eksiltiyor diye yazıyorlar çok komik kullanıcılar

  10. #29
    Ahmet Saraçoğlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    6.110
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    stop etmeye dikkat edemiyorum genelde(yinede deviri rolantiye alıp bi 5 saniye bekliyorum tabi ama öyle 2 dakika 3 dakika beklemeye sabrım olmuyor) ama ilk çalıştırmada bi 30 sn beklerim.İki aracımında 30ooo km bakımları bana denk geldi.İkisindede gram eksilme olmadı çok şükür.

  11. #30

    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    Samsun / İstanbul
    Mesaj
    4.561
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Arkadaşlar soğukta beklemek zorunda değilsiniz... Hareket ettirin aracınızı sadece 3k üzerine çıkmamaya çalışın belirli bir süre bu yeterli...
    1.2 tsi dsg golf ile ortalama 7.5 yaktım ben, performanslı kullanımda 8 üstü rahat görürdü... Tdi yerine alınmaz bence...

  12. #31

    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.427
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ben her zaman yağ sıcaklığını falan kontrol edip ona göre devrimi ayarlıyorum. Kısacası hor kullanmıyorum, bana da hiç yağ yakma sorunu yaşatmadı.

    Gidişinden çok memnunum. Sinanın dediği gibi vtec2, kendimce yüklü ies , corolla, c elysee vs.
    Akşam 128 lik yeni accent otomatik ile deneyeceğim.

  13. #32
    AhmetKadir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    55-Bafra
    Mesaj
    2.381
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    18 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı punto_multijet Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Öncelikle Hayırlısı olsun şimdiden.

    valla Soner genel olarak memnunum. önceki araç 95lik dualogic punto evoydu. 1-2 özlediğim kısım var açıkcası.

    mesela blue&me yi özlüyorum bunda da bluetooth var ancak sesle arama yok mesela, telefon rehberini ortadaki ekrandan görebiliyorsun puntoda direksiyondan kontrol edip önündeki ekrandan bakabiliyordun ki sesli aramada zaten puntoda arayacağın kişinin ismini söylediğinde direk arıyordu ona alışmışken leonda hala tuhaf geliyor.

    birde belki şaşıracaksın ama puntonun vites küçültmesini özledim. dsg eyvallah vites büyütürken hızlı sarsıntısız ancak gazı köklediğinde punto anında Allah ne verdiyse küçültüyordu 6dan direk 2ye taktığını biliyorum puntonun ancak dsgde vites küçültme baya yavaş kalıyor puntoya göre.

    vitesi manuale aldığında punto karışmıyordu sana. sen nasıl istersen kullan ancak dsgde devir belli yere geldi mi kendisi üst vitese geçiyor puntoda sen değiştirmezsen o viteste kalıyordu yani gerçekten manual oluyodu.

    Puntoda launch (çakma launch) vardı duruken direk gazı köklediğinde ilk önce devir yükselip inceden turbo dolarken biranda kalkıyordu leonda launch gibi birşey yok tabii.

    normal modda otomatikte kullanımda frene bastığında puntoda motor freni olarak hemen viteste küçültüyordu. Leon spor modda onu yapıyor.

    Puntonun otomatikte manuele almana gerek kalmadan otomatikteykende müdahale edebiliyorsun (otomatikten çıkmadan) leonda öyle bir imkan yok.

    son olarakta puntoda viraja hızla girdiğinde otomatikteyken mesela devir bitse bile vites değiştirmiyordu. biliyorsun özellikle keskin virajda hızla giderken vites değiştirme sırasında arkasını bırakabilir araba. dediğim gibi puntoda viraj bitene kadar aynı viteste kalıyordu ne zaman virajda yatma azalınca ( virajın bitiminde mesela) üst vitese takıyordu.

    Bunlar bana göre 95lik punto evonun iyi yönleriydi. 95lik evo diye belirtiyorum çünkü 95lik evolar ile diğer puntolar arasında baya baya fark var.

    Yol tutuş neredeyse aynı.

    Diğer konularda ise Leon daha iyi.

    Şuanda aklıma gelenler bunlar açıkcası.

    Umarım yardımcı olmuştur.
    dualogıc punto kullanıcısı olarak arabamı bı kere daha sevdım sayenızde

  14. #33
    Ahmet Saraçoğlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    6.110
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu arada yazmayı unutmuşum.Beetle da yazılım da var.Hem yazılımlı hem hazılımsız kullandım.Dikkatsiz kullanımda chip tüketime etki etmiyor.Ama gidişi gayet güzel oldu.1.4 çift beslemeden tabiki zayıftir ama kendine fazlasıyla yetecek hale geldi.

  15. #34

    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.427
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Dynoya çıktı mı hiç? takribi kaç alınıyor soft yazılımda?

    birde farkettiniz mi bilmiyorum golfteki 1.2 16 v, beetle ve bu jettalardaki 8v.
    Bazı tsi lar doğuştan şanslı

  16. #35
    BARR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    35.5
    Mesaj
    9.806
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    188 Post(s)
    Tagged
    2 Thread(s)
    Beetle ve Jetta 1.2TSI Golften kafadan 1-1,5lt arası fazla yakıyor.
    23'' Tesla Model Y Performance
    23" Fiat 500e LaPrima

    Instagram Paylaşımlarım: edriver_35

  17. #36
    Ahmet Saraçoğlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    6.110
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    onu bilmiyodum.Mk2 leon 1.2tsi kaç v?

    dynoda yapıldı yazılım ama çıktı almadım bilmiyorum.Mehmet gazihan abi bilir kaç olduğunu ve nası bi yazılım olduğunu.

  18. #37

    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.427
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yeni leon 16 valf ama ibiza falan 8 valf.
    Bazı tsi lar doğuştan şanslı

  19. #38
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    MQB platformundakiler 16v, 2012 öncesi diyelim kabaca 8v yani eski kasadakiler.

    Eskisi ile alakası yok motorun veriminin..

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •