User Tag List

Sayfa 6/10 İlkİlk ... 45678 ... SonSon
180 sonuçtan 96 ile 114 arası

Konu: Cupra 225 vs. Cupra 240

  1. #96
    Tolga-R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2006
    Yaş
    47
    Şehir
    Türkistan
    Mesaj
    1.678
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı PASSATURBO1 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    cupra r için stage 2 çip typer için stage3 n/a yüklemeden bahsediosun sanırım doğru mu?

    sen yavas yavas typer larada sardın . ürkütücü
    cheap & fast = not reliable
    reliable & cheap = not fast
    fast & reliable = not cheap

  2. #97

    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.293
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı M3CSL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    dıerındede tork var ama

    ızmırde var daha once demsıtım scgharrlı(nası yazlıyo bu ya) ctr ıle chıplı cupra guzel olur, asırı beslemeye asırı, na ıle ıyı olmaz...
    tork kamyonda işe yarar herkes tutturmus tork ta tork inanmayın siz o hurafelere varsa guzel bir sanzımanın torka filan gerek yok

  3. #98

    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul/çekmeköy
    Mesaj
    7.521
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı seko Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tork kamyonda işe yarar herkes tutturmus tork ta tork inanmayın siz o hurafelere varsa guzel bir sanzımanın torka filan gerek yok
    ıyı madem atmosferık guzel bı makıne bulalım 3.0 ustu m3 var onun dısında bulamadım 2.0da varmıkı?
    e39 528İ Arctic Silver & e90 325i Sparkling graphit metallic

  4. #99

    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.293
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2 lt clio yap rs tork gene 220 nm civarı olacak alırsın istegin kadar guc
    hacim artıkca zaten dogal olarak tork alacan bol bol

  5. #100

    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul/çekmeköy
    Mesaj
    7.521
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    o dedıgın na yuklu rs fılan ıs yapmaz ama turbo arabalara karşı,
    kısada gıderde ust hızda yurumesı ıcın stabıl dusmeyen tork egrısı lazım.. vede az olmucak bu
    e39 528İ Arctic Silver & e90 325i Sparkling graphit metallic

  6. #101

    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul/çekmeköy
    Mesaj
    7.521
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    m3 nası öle uzunda kopuo sanıosunuz, alette stabıl 7000lre kdr dusmeyen tork egrısı var, 3000de baslayıp sona kdr goturuyor, sora bıde tork onemsız dıoruz kalkıs yapmıozkı
    e39 528İ Arctic Silver & e90 325i Sparkling graphit metallic

  7. #102
    Göki,ZD - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    Erenköy\İstanbul
    Mesaj
    9.684
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Tolga-R Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    havalar düzelince su stage 3 cupra r ile denemk istiyorum istanbulda varsa

    idolumsun
    Alıntı B.Aktepe Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Para harcayan geçer, dua ile anca maneviyatınız güçlenir, aracınız güçlenmez.

  8. #103

    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.293
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı M3CSL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    m3 nası öle uzunda kopuo sanıosunuz, alette stabıl 7000lre kdr dusmeyen tork egrısı var, 3000de baslayıp sona kdr goturuyor, sora bıde tork onemsız dıoruz kalkıs yapmıozkı
    tork nedir ?
    tork egrisi nedir senin anladıgın sekilde bir izah edersen cok sevinecegim

  9. #104

    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.293
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı göki Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    idolumsun
    Harbi bende akşam okudum koptum sanki şey gibi olmuş kralı gelsin der gibi

  10. #105
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı seko Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tork nedir ?
    tork egrisi nedir senin anladıgın sekilde bir izah edersen cok sevinecegim

    torka inanmayınmı?


    tork ne sence?
    körler sağırlar

  11. #106

    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.293
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı senna Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    torka inanmayınmı?


    tork ne sence?
    Arkadasım ben makine muhendisiyim sence ne

  12. #107
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı seko Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadasım ben makine muhendisiyim sence ne


    bende makine mühendisiyim rahat ol
    körler sağırlar

  13. #108

    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.293
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    OK o zaman en azından simdi yazacaklarımı anlarsın
    Tork ve devir sayısı gücün bir bileşenedir .. Aracın torku yüksek demek kendinden daha güçlü bir aracı geçecek anlamına gelmez ama böyle bir kanı var . Tork sadece motorun hangi devirde ne kadar güç ürettigini ve tork egiriside güç egrisinin dikliği ve pürüzsüzlüğünü temsil eder .
    O yuzden o aracın torku fazla geçer demek cahillik olur .
    Eger gercekten incelemek istiyorsan bir aracın gücünü açarsın devir * güç egirisni oturur incelersin nerede peak yapıyor ne kadar güç üretiyor ve herseyden onemlisi rolling icin soyluyorum her vites sonu bir sonraki vitese gecerken guc egrisi nereden baslıyor nerede bitiyor ***** guc egrisi altında kalan yaptıgın iş oldugundan aracın gidiside bununla orantılı oluyor diyorum ben ..

  14. #109

    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.293
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    O aracın torku dusuk top speed yapamaz diyen 230 nm tork ile gercek son hız 6. viteste 8400 devirlere gelen ep3 type r lar var onunda vites oranları ve lastik capını oturur hesaplarsan 250+ gercek hızlara denk geliyor peki simdi nasıl bu arac 230 nm max. tork ile bu hızlara cıkıyor

  15. #110
    OmerRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.387
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hayır aslında güç, tork ve devirin bileşimidir tanım olarak.

    yani güç en basit şekilde elinizdeki tork miktarını ne kadar süratli iletebildiğinizdir.

    dediğiniz gibi maksimum tork değeri her zaman için gücü ve hızlanmayı garanti etmez.

    gerçi bunları forumdaki çoğu arkadaşımız biliyor. M3csl serkan da biliyor bu şekilde yazmanızı gerektirecek bişey yok.
    Azim Oto Özel Ford Servisi
    http://www.azimfordservisi.com/

  16. #111
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı seko Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    OK o zaman en azından simdi yazacaklarımı anlarsın
    Tork ve devir sayısı gücün bir bileşenedir .. Aracın torku yüksek demek kendinden daha güçlü bir aracı geçecek anlamına gelmez ama böyle bir kanı var . Tork sadece motorun hangi devirde ne kadar güç ürettigini ve tork egiriside güç egrisinin dikliği ve pürüzsüzlüğünü temsil eder .
    O yuzden o aracın torku fazla geçer demek cahillik olur .
    Eger gercekten incelemek istiyorsan bir aracın gücünü açarsın devir * güç egirisni oturur incelersin nerede peak yapıyor ne kadar güç üretiyor ve herseyden onemlisi rolling icin soyluyorum her vites sonu bir sonraki vitese gecerken guc egrisi nereden baslıyor nerede bitiyor ***** guc egrisi altında kalan yaptıgın iş oldugundan aracın gidiside bununla orantılı oluyor diyorum ben ..

    vtes oranları önemli fakat tork yalan falan demek daha farklı anlamlara geliyor.zaten fabrikalar eğer şanzımanlarını motora uygun olarak yapmıyorlarsa zaten işe yaramaz,ama bu tork yalan anlamına gelmez burdan farklı anlamda çıkar


    tork beygir gücünden daha fazla şey ifade eder tork eğrisine bakarak kapak işleyişini verimliliğini vs vs anlarsın aynı şeyi beygir gücü için söyleyemezsin,tork motorun iyi iş yapıp yapmadığının en önemli kanıtıdır.


    birde şunu söylemek istiyorum kimse mühendis olsun olmasın mühendis olmakla ne çok bilgili oluyorsun nede az bilgili, bu tamamen kendini geliştirmekle alakalı, bu işleri yapanların %70-80i mühendis değil, fakat çoğu mühendisten çok çok daha iyi arge yapıp motor dinamiklerini bilen, müdahele edebilen insanlar o yüzdne yukarıdaki lafını biraz garip buldum
    körler sağırlar

  17. #112

    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.293
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Son olarak Wrc lerde sabit neredeyse 500-550 nm tork var guc egiris dehset otesidir sanzımanlarını zaten saymıyorum arabanın yarı parası sanzıman baş aşşagı etaplarda F2 lere zamanında boyun egiyordu
    F1 araclarıda nasıl oluyor 2,4 lt hacimden aldıkları 325-350 nm taş çatlasın maksimum tork ile o hızlara cıkıyorlar zaten anlamak mumkun degil

  18. #113

    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.293
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı senna Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    vtes oranları önemli fakat tork yalan falan demek daha farklı anlamlara geliyor.zaten fabrikalar eğer şanzımanlarını motora uygun olarak yapmıyorlarsa zaten işe yaramaz,ama bu tork yalan anlamına gelmez burdan farklı anlamda çıkar


    tork beygir gücünden daha fazla şey ifade eder tork eğrisine bakarak kapak işleyişini verimliliğini vs vs anlarsın aynı şeyi beygir gücü için söyleyemezsin,tork motorun iyi iş yapıp yapmadığının en önemli kanıtıdır.


    birde şunu söylemek istiyorum kimse mühendis olsun olmasın mühendis olmakla ne çok bilgili oluyorsun nede az bilgili, bu tamamen kendini geliştirmekle alakalı, bu işleri yapanların %70-80i mühendis değil, fakat çoğu mühendisten çok çok daha iyi arge yapıp motor dinamiklerini bilen, müdahele edebilen insanlar o yüzdne yukarıdaki lafını biraz garip buldum
    Garip bulacak birsey yok benim kimseye birsey dedigimde yok tork olayını zaten bu sitede bilmeyende yoktur ama yorumlar ilginç

  19. #114
    OmerRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.387
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    peki bir wrc aracı 1200+ kg iken bir f2 aracının 900 küsür kilo olduğunu söylememe gerek var mı. ki toprakta, yokuş yukarı etaplarda u virajlarda turbonun avanatjı belli.

    zaten sadece panizzi geçti wrc leri bikaç kez. panizzinin yeteneği o büyük oranda.
    Azim Oto Özel Ford Servisi
    http://www.azimfordservisi.com/

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •