subarusunu hondasını bilmem önden çeker ve yüksek güçlerde araçları kullanmak her babayiğidin her bileğine güvenenin yiyeceği halt değil bunu bilirim bunu söylerim o nedenle turbo fwd kullanacak kişinin tecrübeside önemli
Ayrıca sonradan turbolanmış bi araçtan bahsediyordak kimin yaptığı hangi parçaları kullandığıda önemli
Subaru içinde aynısı geçerli hangi subaru pili bitmiş olanıda var 100 bin lira versen alamayacağın subaruda var
Ama bence awd kullanmak çok keyifli
Biz daha iyisini alana kadar en iyisi bu
Subarunun itibarini dusunerek yazin, konu acin vs sonra camii duvarina isemekle itham edilirsinizbu olay tamamen butceyle alakali bence sahsen gc8 e elimi surmem ama sti olursa 450 480 gibi bir guce cikartip tepe tepe kullanirim. Yol tutus vs olarak duruma gore subarudan hizli bile olabilirsiniz ama ayni zevki verir mi orasi kisisel tercihe bagli
parca, bakim, toplam maliyet olarak honda daha mantikli + yakit tuketimide eklenebilir hondanin avantajlarina.
yok ben hani direk 4 cekeri tren gibi sananlar icin yazdim . tabiki guvenli hissiyeti mevcut guselde bende seviyorum ama kafadan kaymasi cok fazla . gt ve wrxlerin hepsinde var bu sorun , 05 sonasi stilarda dccd ile bi nebze azalma goruldu ama stilarda zorlandiginda kaymaya megilli .
birde iyi bir kilit takildiktan sonra fwd olsun rwd olsun farketmez herturlu awd arabanin pesinden gidersiniz .
konuya gelince temiz yada bilindik bir yerden motoru toplanmis gt varsa alinabilinir . ama bence vti da gc8 de artik cok yaslilar . baska seceneklerde dusunulebilinir butceye gore
Straights are for fast cars, but turns are for fast drivers!
4çekerin 2 avantajı var 1.si 0 dan hızlı kalkar 2. avantajı bozuk zemınde veya kaygan zemınde deli gibi gidersin okadar.
Viraja Gİrdiğinde Korkmuyorsan, Yavaşsın Demektir. ///M
Dr. Ecu
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)