User Tag List

Sayfa 4/4 İlkİlk ... 234
65 sonuçtan 58 ile 65 arası

Konu: İmpreza mı Turbo Vtec mi

  1. #58
    kobeanil11 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    419
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ranthor Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    350 hp önden çeker araba ile ne gitmek eğlenceli ne dönmek, hele güç homojen dağılmamışsa birden bile geliyorsa iyice kötü. O güçlerde arabaları o sebepten önden çeker yapmıyorlar zaten. Hem tehlikeli hem anlamsız oluyor.
    katılıyorum, tabi subarular understeer e meyilli o başka, ama gaza asılınca oversteer e yöneliyo topluyo, önden çekişin öyle bişeyi yok, önden kaydımı öyle yada böyle gazdan ayağı çekcen..
    yani bence 4*4 hem keyifli hemde şoförü iyiyse fwd den dehe iyi viraj alır..
    maliyetine katlanıcaksan subaru derim ben
    It's not the size of the dog in the fight, but the size of the fight in the dog..

  2. #59
    Maxiboost - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    4.266
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    4 çeker bir araç kaydığında tabi duruma göre ayağını gaztan tamamen çekmen gerekir ki oversteer olsun. fwd araçta tamamen çekersen muhtemelen kompresör yüzünden de kaymaya devam edersin

  3. #60
    tool - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Şehir
    Lyonesse
    Mesaj
    7.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kafadan kayan efsane gc8ler nolcak
    Experience is what you get when you don't get what you want.

  4. #61

    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    -
    Mesaj
    3.671
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı BlackEmperor Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    olabilir ortlaam olarak daha cok rolling yapcağımız için virajdada basmayı versin hondacılar ayrıca 4x4 oncen cok kayıyor oda sakat zaten virajda kapışmaya başlayan adam eceline susamış adamdır

    olay yoldan çıkmadan bütçeyi belirleyeleimde en azından neler yapılabilir 2 araç içinde onu konuşalım.
    herkes viraja giremiyor yetenek orada

  5. #62
    AhmetKadir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    55-Bafra
    Mesaj
    2.381
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    18 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bence once vtec turbo alın devir kesicinin tadına varın; cunku 100 metre gibi bi mesafede 3 kere kesiciye girebilme imkanınız var

    masrafı daha azdır, canınız sıkılırsa atmosferıge donersınız, 97-98 modelse rahatca 23-24bin lira ucret isteyebilirsiniz, trafikte polislere karsı daha rahat edersiniz cunku dikkat ceken sarı jantlarınız, kocaman bi kanadınız ve scoop unuz olmaz.
    bence turbo vtec

  6. #63
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    elma ile armut karşılaştırması.
    4çeker bir araba ile önden çeker bir araba karşılaştırılmamalı.
    sadece ara hızlanma olarak belki, bu da araba almaya yetecek bir değer değil.

    evo da subaruda, hondaya göre daha iyi fren sistemi,yol tutuş özellikleri,daha dengeli,yüksek donanım,işçilik,kalite vs. çok daha iyi düzeyde.
    Failure is not an option.

  7. #64
    Emir_b16a - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.645
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    vtec alıp turbolamak boş masraf bu dewirde eyer günlük kullanılıcaksa amaç eylenceyse düz giderek eylenmeyi sewiyosan turbo vtec haddinden fazla doyurur ama ona harcıcan parayla çok keyifli bi imprezzaya sahip olup kafana göre istediğin yerde we mewsimde korkusuzca kullanabilirsin hatta fazlasıyla eylenebilirsin

    mantık çerçevesinde imprezzayı tercih ederim hatta mümkünse stı almak çok daha mantıklı
    atın iyisine ''Doru'' yiğidin iyisine ''Deli'' derler.

  8. #65
    8.000rpm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    48
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    6.755
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aslında sıkıntı şu ;
    fabrikasyon turbolu ve 4 çeker bir otomobil ile önden çeker ve custom turbo bir aracı karşılaştırmak bence yanlış...
    Tesla Model Y Juniper Sr / Togg T10x v2-Lr

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •