User Tag List

Sayfa 3/5 İlkİlk 12345 SonSon
84 sonuçtan 39 ile 57 arası

Konu: 3.20d e90 184 hp vs c200 komp. 184 hp

  1. #39
    deniz06
    Misafir
    burda tanıtık birinde var320d .bi yrlere giderken çvre yolunda ben ortada giderken o yanımdan son sürat geçiyo belkide dip gaz gidiyo bilmiyorum konuşmuşlugum pek yok zaten..bende aile vardı ugraşmadım şekil yapıyoda çaktırmadan birgün eline fena verecem yakalarsam bi yerde, onu sol şeritten nası atıyom görür.yanımdan kalkıyo hızlıca filan işte.yalnız gözlemlerime göre bmw iyi gidiyo cooperin şansı yok gibi

  2. #40
    ACTPK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    1.785
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı emirercan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hocam c200 hariç diğerlerini kullandım.sadece cooper s değil de aynı motoru taşıyan kardeşi 207 rc'yi kullanma şansım oldu.kalkışta 150 km'ye kadar 2-3 boy atabilir ama 180 gibi 320 d nin yakalayıp geçeceğini düşünüyorum tork farkıyla..bu arada 330 ci ile 184 lük 320 d aşağa yukarı denk gidiyor çok kez denen di..2-3 boy farkı açamıyor 330..benim manuelle de denedik ki inanın piyasa da bulunan ender temizlikte ve bakımlı 330'lardandır..sonuç aynı sayılır öyle boy boy ayırdığı falan yok ..sizinde deneme imkanınız olursa bi deneyin bence..
    Yanlış anlamayın ama bu geçme mevzusu düşünmeyle alakalı birşey değil. Bir noktayı aydınlatmak isterim. Vites büyüdükçe tork düşer. Aracı yüksek hızda yürüten beygir gücüdür. Top speed'i bilmem çünkü cooper s top speed'te nasıl gidiyor bilmiyorum ama rolling ve dragta Kilo beygir oranından geçecektir Cooper S

  3. #41
    deniz06
    Misafir
    evet dogru en azından cooper hafif.ancak 320d de kalkışı fena degil koca kasasıyla

  4. #42

    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    32
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    751
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    benim kuzenimde 184 lük 320 d varken 330 ci yi düzlükte geçtiğini söylemişti hatta 330 sahibi 330 dizelmi diye sormuş

  5. #43
    emirercan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    40
    Şehir
    Turkey
    Mesaj
    144
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Can_t Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yanlış anlamayın ama bu geçme mevzusu düşünmeyle alakalı birşey değil. Bir noktayı aydınlatmak isterim. Vites büyüdükçe tork düşer. Aracı yüksek hızda yürüten beygir gücüdür. Top speed'i bilmem çünkü cooper s top speed'te nasıl gidiyor bilmiyorum ama rolling ve dragta Kilo beygir oranından geçecektir Cooper S
    estafurullah hocam tabi ki yanliş anlamadım..ben 2 modeli kullanmış biri olarak(cooper s yerine 207 rc) fikrimi belirttim,bu karşılaştırmayı denemiş arkadaşlar varsa yazsınlar ki düşünceden çok reele geçelim..vites büyüdükçe illa ki tork düşer,hp yürütür diye bi kavram yok.6 vites te de araç. max torkunu ve gücünü yola yine yansıtacaktır(bunu sağladığı devir aralarında)...en iyisi fikir vermesi açısından teknik verilere bakmak,ben biraz araştırdım 320 d : 184 hp,380 nm,0-100 7.6 sn,ağırlık 1505 kg, max hız 233 km. cooper s : 175 hp,220 nm,0-100 7.6 sn,ağırlık 1180 kg,max hız 225 km ..
    Burda iki araçta otomatik vites.zaten 320 d'de manuel yok ama cooper s de var,eğer cooper s manuel olursa daha performanslı olacağı kesin..
    ‘Ultimate Driving Machine’

  6. #44
    emirercan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    40
    Şehir
    Turkey
    Mesaj
    144
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı darkmann Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    benim kuzenimde 184 lük 320 d varken 330 ci yi düzlükte geçtiğini söylemişti hatta 330 sahibi 330 dizelmi diye sormuş
    evet 320 d nin değerleri 330 yakın,başa baş uzayabilirler ama düz yolda geçmesi 330 da sıkıntı olabileceğini düşündürdü bana yoksa bizde çok denedik..devir aralığı,top speed ve hp farkıyla 330 önde olması lazım.320 d nin avantajı torku..ama şu bir gerçek birbirine yakın performansdalar
    ‘Ultimate Driving Machine’

  7. #45
    ACTPK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    1.785
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı emirercan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    estafurullah hocam tabi ki yanliş anlamadım..ben 2 modeli kullanmış biri olarak(cooper s yerine 207 rc) fikrimi belirttim,bu karşılaştırmayı denemiş arkadaşlar varsa yazsınlar ki düşünceden çok reele geçelim..vites büyüdükçe illa ki tork düşer,hp yürütür diye bi kavram yok.6 vites te de araç. max torkunu ve gücünü yola yine yansıtacaktır...en iyisi fikir vermesi açısından teknik verilere bakmak,ben biraz araştırdım 320 d : 184 hp,380 nm,0-100 7.6 sn,ağırlık 1505 kg, max hız 233 km. cooper s : 175 hp,220 nm,0-100 7.6 sn,ağırlık 1180 kg,max hız 225 km ..
    Burda iki araçta otomatik vites.zaten 320 d'de manuel yok ama cooper s de var,eğer cooper s manuel olursa daha performanslı olacağı kesin..

    Sadece vites büyümesi ve tork düşmesiyle ilgili konu hakkında aydınlatmak amacıyla yazıyorum.

    Şöyle düşünelim bilmem bisiklet sürdünüzmü. Büyük dişlide yavaş ama torklu gidilir. Yokuş tırmanmak kolaydır. vitesli bir bisiklette aynakoldaki dişliyle arka tekerlekteki dişliler en küçük dişliye geçildiği zaman daha hızlı gidilebilir en büyük vitese geçmiş olur ancak yokuş çıkmak zorlaşır. Otomobillerde de aynı şekildedir. vites büyüdükçe dişli küçülür. Atıyorum oran şöyle diyelim (google amca sağolsun focus mk1 1.6nın şanzıman oranlarıymış bunlar)
    1-3.58,
    2-1.93,
    3-1.32,
    4-0.95,
    5-0.76,
    geri-3.62

    son dişli oranı 4.06

    Dişlinin küçülme oranına göre tork o oranda düşecektir. Bunun hesaplamasını buradan nasıl açıklayabilirim açıkçası bilemedim. Motor hep aynı oranda tork üretebilir ancak yere aynı şekilde aktarılmaz. O yüzden tork ara hızlanmalar yokuş çıkmalar vs için iyidir.

  8. #46
    emirercan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    40
    Şehir
    Turkey
    Mesaj
    144
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    anladım teşekkürederimm
    ‘Ultimate Driving Machine’

  9. #47
    deniz06
    Misafir
    320 nin maşallahı varmış yani 330 göre ozaman

  10. #48

    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul/çekmeköy
    Mesaj
    7.526
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tork*devir= guc
    kisa sanziman torku arttirir hizi azaltir, kisa ama 7-8 vitesli sanziman olursa 2 taraftanda avantaj olur..

    330 un 184luk 320yi 200 gibi gecmesi lazim rahatca..
    e39 528İ Arctic Silver & e90 325i Sparkling graphit metallic

  11. #49
    emirercan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    40
    Şehir
    Turkey
    Mesaj
    144
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    200'e kalmadan geçio zaten..ama demek istediğim şu ayırıp gidemiyor,320 d hep bi kaç boy arkada
    ‘Ultimate Driving Machine’

  12. #50

    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul/çekmeköy
    Mesaj
    7.526
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    200den sonra aca aca gidemiyorsa 330 210 hpden fazla veremiyordur buna eminim..
    e39 528İ Arctic Silver & e90 325i Sparkling graphit metallic

  13. #51
    emirercan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    40
    Şehir
    Turkey
    Mesaj
    144
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı M3CSL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    200den sonra aca aca gidemiyorsa 330 210 hpden fazla veremiyordur buna eminim..
    hocam yanliş anlamayın asla polemik olsun diye cvp yazmıyorum öncelikle..ama sizin aça aça gitmekten kastınız ne? 2-3 boy dan fazlasını açmak için aralarında ciddi güç farkı olması lazım ki 320 d ile 330 arasında da öle bi fark yok..hp lere bakmayın bence..335 i( 306) hp olmasına rağmen e46 m3 (343)'ü yüksek hızlarda geçebiliyor..ki fabrika verileri m3'ün daha iyi..size katildiğim nokta da en yenisinin 8 yaşında oldugu 330 un çok bakımlı bir motora sahip olsa bile 215 hp vermesi çok yadırgancak bir durum değil bence.10 yaşında ki araba 13 hp kayıpla gücünü yola aktarması olağan bir durum..mesela aracım manuel oldugu için 6.5 sn 0-100 km fabrika verisi ama ben ne kadar denersem deneyim 7 sn altına düşemedim..aracımda gayet bakımlı..bakımsız olsa durum daha feci arakadaşımın smg 330 ile denemelerimizde onun aracı 325 gibi arkada kalıyor..
    ‘Ultimate Driving Machine’

  14. #52
    RED DEVIL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    43
    Şehir
    BaYrAmPaŞa
    Mesaj
    234
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı emirercan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hocam yanliş anlamayın asla polemik olsun diye cvp yazmıyorum öncelikle..ama sizin aça aça gitmekten kastınız ne? 2-3 boy dan fazlasını açmak için aralarında ciddi güç farkı olması lazım ki 320 d ile 330 arasında da öle bi fark yok..hp lere bakmayın bence..335 i( 306) hp olmasına rağmen e46 m3 (343)'ü yüksek hızlarda geçebiliyor..ki fabrika verileri m3'ün daha iyi..size katildiğim nokta da en yenisinin 8 yaşında oldugu 330 un çok bakımlı bir motora sahip olsa bile 215 hp vermesi çok yadırgancak bir durum değil bence.10 yaşında ki araba 13 hp kayıpla gücünü yola aktarması olağan bir durum..mesela aracım manuel oldugu için 6.5 sn 0-100 km fabrika verisi ama ben ne kadar denersem deneyim 7 sn altına düşemedim..aracımda gayet bakımlı..bakımsız olsa durum daha feci arakadaşımın smg 330 ile denemelerimizde onun aracı 325 gibi arkada kalıyor..
    abi sen ne dion ne 330 u ne geride kalması etme eyleme 231 hp o arac ve torkuda gayet ii... ben 320 d kullandım 200 komp daha dün kullanma sansım oldu,330ci kullanmadım ama zannetmiorum... sen ciddi olamassın senin aracın bayaa bayaa ayurılmalı hem mantık hemde fanatik bir duygusallıkla sölüorum bunu
    MADEM DİZELSİN,CHİP LE ÜZERSİN

    CHEVROLET CRUZE 2.0 DİESEL 177 HP 385 nM (RACECHİP)

  15. #53
    dragon07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    Serik City
    Mesaj
    7.637
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bn pek anlamam ama 2011 merso c180 amg var , varsa 320D si olan sıkarız drag roll

  16. #54
    RED DEVIL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    43
    Şehir
    BaYrAmPaŞa
    Mesaj
    234
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı dragon07 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bn pek anlamam ama 2011 merso c180 amg var , varsa 320d si olan sıkarız drag roll
    ben varım..320 d de yaparım 206 gti ilede yaparım 106 gti ilede sen sen aracını . . . Bahçeli evlerdeyim genelde yada b.paşa
    MADEM DİZELSİN,CHİP LE ÜZERSİN

    CHEVROLET CRUZE 2.0 DİESEL 177 HP 385 nM (RACECHİP)

  17. #55
    emirercan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    40
    Şehir
    Turkey
    Mesaj
    144
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı RED DEVIL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    abi sen ne dion ne 330 u ne geride kalması etme eyleme 231 hp o arac ve torkuda gayet ii... ben 320 d kullandım 200 komp daha dün kullanma sansım oldu,330ci kullanmadım ama zannetmiorum... sen ciddi olamassın senin aracın bayaa bayaa ayurılmalı hem mantık hemde fanatik bir duygusallıkla sölüorum bunu
    ben geride kalır demedim bi yanlış anlaşılma var..sadece 2-3 boy ayırıor arayı açamıyor dedim nedenide birbirine yakın güç değerleri (330 ci 228 hp,300 nm,1465 kg,0-100 7 sn,5 ileri ..320 d 184 hp,380 nm,1505 kg,0-100 7.6 sn,6 ileri)..biraz duygusal bakıyosunuz bencede.malesef turbo çıktı mertlik bozuldu mesela yukarda da yazdiğim gibi 335i,e46 m3'ü yüksek hızlarda geçebiliyor..ee hani m power gücü arada ki yaklaşık 40 hp vb.. turbo varsa işin içinde anlamaz bunları eğer kullandiğiniz 3.20 d 184 ise nsl gittiğini hissetmişsinizdir,bunları yazarken de duygusal yaklaşmadığım ortada bir 330 ci sahibi olarak..
    ‘Ultimate Driving Machine’

  18. #56
    RED DEVIL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    43
    Şehir
    BaYrAmPaŞa
    Mesaj
    234
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı emirercan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben geride kalır demedim bi yanlış anlaşılma var..sadece 2-3 boy ayırıor arayı açamıyor dedim nedenide birbirine yakın güç değerleri (330 ci 228 hp,300 nm,1465 kg,0-100 7 sn,5 ileri ..320 d 184 hp,380 nm,1505 kg,0-100 7.6 sn,6 ileri)..biraz duygusal bakıyosunuz bencede.malesef turbo çıktı mertlik bozuldu mesela yukarda da yazdiğim gibi 335i,e46 m3'ü yüksek hızlarda geçebiliyor..ee hani m power gücü arada ki yaklaşık 40 hp vb.. turbo varsa işin içinde anlamaz bunları eğer kullandiğiniz 3.20 d 184 ise nsl gittiğini hissetmişsinizdir,bunları yazarken de duygusal yaklaşmadığım ortada bir 330 ci sahibi olarak..
    haklısın ama yenilikçi değil yine gelenekçi takılcam.. 330 değişmem km de 750 krş yakarım keyfime bakarım .. alayına yoollllll
    MADEM DİZELSİN,CHİP LE ÜZERSİN

    CHEVROLET CRUZE 2.0 DİESEL 177 HP 385 nM (RACECHİP)

  19. #57
    emirercan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    40
    Şehir
    Turkey
    Mesaj
    144
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı RED DEVIL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    haklısın ama yenilikçi değil yine gelenekçi takılcam.. 330 değişmem km de 750 krş yakarım keyfime bakarım .. alayına yoollllll
    abi o ayrı bişey.ben aracımı alalı bi kaç ay oluyor,öncesinde de 320 ci vardı,hiç düşünmeden temiz 330 ci bulup aldım,amacım çok daha hızlı gitmek olsaydı aşağa yukarı aynı meblalara wrx,leon çupra falan bakardım..ama prestij,konfor ve güvenlik süratin yanında aradığım en önemli kriter bende sizin gibi gelenekçiyim ama yenilikleride taktir ediyorum bu arada aracım 400 krş yakıyor (lpg yok) 750 krş yaksa keyif falan kalmazdı heralde
    ‘Ultimate Driving Machine’

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •