bagajında plexi varmı abi arkayı görebiliyormusun ?
Printable View
bagajında plexi varmı abi arkayı görebiliyormusun ?
Herkese şimdilik iyi geceler :) Ben kuralların kendime göre düzenlesem aracıma 40-50kg daha eklemek istemezdim. 50 kg hafifletmek benimde işime geliyor.
Ruhsat ağırlığını baz alsak ruhsat ağırlığım 970kg fakat aracımın ağırlığı 1010kg. o da benim işime geliyor. Kurallar benim içinde avantaj değil malesef. Fakat k24 yapan bir ep3 ile kupaya eşit uzaklıkta yarışmak isterim.
sıkıysa derken emek verip yapan olursa dener bakarız o şanslı görünür tutunursa geçer ortada öyle bi araba yok şu an b16 strokerla 84.5la 1735 olur krank kol girerse 1.9 a yaklaşır kalır ortalama güç 210-230 hp aralığı daha farklı stroker çeşitleri de var yapılırsa görülür ben de bi tane b16 crx getiricem mesela hedefim 200 plus piston çapı 84 ;)
bu açıdan öyle siz bu yarşın prof olmasını istiyosunuz ama kilo tartışması çıkıyo bu şansa sahipken ben gelip yarışırım kadir abi yarışmaz büyük ihtimal anlaşılan herşeyi deneyip görücez yarış esnasında değerlendiricez belliki
bu bagaj kapağında ne gibi bi sorun varki
REG 106 - YouTube
muhalefet olmak icin yazmiyorum ama aklima takildi
benim suan kenarda yatan bir fiat 126 bis im var swap projem vardi eger yaparsam yada yapsaydim napicaktim araba orjinalden 550/600 kg sokulenler ve swapla beraber ayni kg de kalirdie tahmin ediyorum
hayabusa ile baslamisti suan ej20
sen turbosun abi zaten kaç mm takarsan kilon orada olucak yada funny grup a katılıcaksın
funny de olmadina gore arabaya beton dokmemiz lazim ozaman :D ozamanda arabanin bir espirisi kalmiyor 1000kg olunca
funyy grup var limitsiz otulaw tarzında ona gir:D
outlaw bolumunde kilo siniri olmamasi daha mantikli degilmi zaten herturlu guvenlik onlemi olucak boylelikle avusturalyadaki kucuk rotaryli araclar tarzinda ciddi sure cikarabilen araclarinda onu acilacaktir
402 metrede araclar kadar surucu faktorunun ortada oldugu kurallar bunlar. kimsenin avantaji yok daha dogrusu biz kimseye avantaj saglamiyoruz isteyen istedigi otomobili limitlerinde yuklesin piste gelsin kim daha cok gelistirmisse ve kim daha iyi kalkabiliyorsa o kazansin kurallaridir bunlar acik ve net taslak suan eklenecek minimum fiber kalinliklari vs . gelecek daha kurallara . kagit gibi fiberler ile yarismak mumkun olmayacak. guvenli gorulmemesi durumunda 3 ayri noktasindan kucik delikler acilarak kontrol efilecek mentesesi kilit mekanizmasi uzerinde ve calisir olacak vs..vs.. eklenecek bircok sey var okudugunuz her kural icin saatlerce kafa patlattik en adil sartlari ve ust duzey guvenlik onlemlerini ortaya cikartmak tek istegimiz .
aynen öyle kardeşim nerdeyse aynı kiloda gireceksin ilk yarış belli edecek herşeyi eğer anlamsız gelirse katılım düşecek ben yine de güçlü bi 106nın yanında kolay kolay rakip barındıracağını sanmıyorum sökük olmasa bile
en iyi süre için yine kilo kotasıolmayan tercih akhisar olur muhtemelen dener hepsini görürüz
Bu organizasyon tamamen markaların ve garajların yarışı olucak, sökmek gibi en ucuz modifiye yerine mekaniğe para harcayan düzgün setup yapan kupayı alacak ..
Mantık bana göre çok güzel iyi olan mantıklı ellerde araba yaptıran maddi manevi harcayan adam kupayı alcak bu kadar basit 2+2 = 4
Hadi hayırlı olsun inş.
2801-3400cc sürücü ile birlikte alt limit 1300kg
ben 130 kilo olduğuma göre aracımı 1170 kg kadar düşürebiliyorum dmi?