User Tag List

Sonuçlar: Kurallar ili ilgili Dusunceleriniz Nelerdir ?

Katılımcı sayısı
301. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
  • Kurallari Begendim

    228 75.75%
  • Kurallari Begenmedim

    56 18.60%
  • Kural Aciklamalari yeterli degil

    17 5.65%
Sayfa 6/22 İlkİlk ... 4567816 ... SonSon
410 sonuçtan 96 ile 114 arası

Konu: 2013 İstanbul Oto-Drag kupası Kurallar ( İstanbul Park )

  1. #96
    TechTurkey Ranthor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 1970
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    6.318
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    100 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    eskiden fabrika agirligindan - 100 kg, -150 kg gibi secenekler vardi, o neden dusunulmuyor?

    Swap icin de degisik bir algoritma yapilsa?
    Built to fall....

  2. #97
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Ranthor Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    eskiden fabrika agirligindan - 100 kg, -150 kg gibi secenekler vardi, o neden dusunulmuyor?

    Swap icin de degisik bir algoritma yapilsa?
    arabam avustralya modeli kardeşim zaten 600 kilo derse adam napıcaksın nasıl kanıtlayacaksın ?

    benim ruhasatım yok trafiğe kayıtlı değil benim arabam hadi
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  3. #98
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı chiefkadir Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Tabiki zorunlu degil, ama onun önünü aciyosun Emek, para vs diyosun ya , bizimde yaptigimiz fiber kapi emek verilerek yapildi ama takamiyoruz
    Typer sahibi arka bagajini ön kaputunu sag kapisini fiber yapabilir,icini zır söker istiyosa alır eline jet tasini keser , kural ona yatkin onu demek istiyorum
    Abi tak fiber kapını sana kimse takma demiyor, aracın ağırlık dağılımını değiştir. belirlenen kg limitlerinde ol kimse sana fiber kapını takma demiyor.
    Failure is not an option.

  4. #99
    ibratice
    Misafir
    hacimlere göre kilo kısıtlaması iyi olmuş, şahsen ben arabanın hızlanması için arabadan birşeyler sökülmesi yerine birşeyler takılması taraftarıyım düşünmeden sökülen şeyler yerine düşünülüp çalışılıp yapılan şeyler bence gerçek emek onlardır ve çok emek harcayan kazansın.

  5. #100
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.198
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    52 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Oz` Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    abi derdim o değil derdim su sen in orjinal agırlığın 1035 kilo

    Typer 1210 kilo dielim ortalaması 1122 kilo abi misal bunlar sürücü ile 1050 kilo olduğunu düşün abi sürücü ortalama 70 kilo 980 kilo olcan abi kötümü ?
    Klima iptali, stepne sökme, arka koltuk sök. E oldu 980 kilo. Nerede kaldı modifiye ? Carbon yapanlar taş mı yesin. Sektör büyümesin mi.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  6. #101
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı Schumi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Klima iptali, stepne sökme, arka koltuk sök. E oldu 980 kilo. Nerede kaldı modifiye ? Carbon yapanlar taş mı yesin. Sektör büyümesin mi.
    yapsın karbon kapı,bagaj kaput. aracın ağırlık dağılımını değiştirsin, tutunmaya odaklansın.
    Failure is not an option.

  7. #102
    chiefkadir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    53
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    8.519
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Oz` Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    abi derdim o değil derdim su sen in orjinal agırlığın 1035 kilo

    Typer 1210 kilo dielim ortalaması 1122 kilo abi misal bunlar sürücü ile 1050 kilo olduğunu düşün abi sürücü ortalama 70 kilo 980 kilo olcan abi kötümü ?
    Arabayi bos hali 830kg olarak gelecektim , bu kurallari görünce , şase yaptım

  8. #103
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    amaç kendimizi gelirştirmek erkutun arabası hızlı düşünülmüş yapılmış mesela Ahmet abide Saxo öyle ne bilim aklıma gelenler bunlarneden 997 turbo ile kalkıyor abi erkuthızlımı seni geçermi ? geçebilirmi geçsin hem onu izleyelim hemde elediklerinle eylenelim olay hem izlenicek bişiyler çıkarmak hemde Saniye görüp grupları ayırmak saniye bazından olucak sıralama zate erkut 14 koştuysa sen 15 koştuysan eeee yani ilk turdan Erkut atabası eşekgibi hazırlamış sökmüş kapısını ama öne ağırlık koymuş kalksın die ee eozaman
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  9. #104
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Schumi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Klima iptali, stepne sökme, arka koltuk sök. E oldu 980 kilo. Nerede kaldı modifiye ? Carbon yapanlar taş mı yesin. Sektör büyümesin mi.
    baskanım zaten herifin düştüğü kilo 10 litre de düş 970

    tamam söksün kapısını öne ağırlık koysun stroker koysun mesela anladınmı bagajını carbon koysun ama once 10 kilo ağırlığı ollsun amac araçları geliştirmek abi

    f1 de bile birinci olana ondan sonraki sene kilo artışı yapıyorlar adamların ne günahı var
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  10. #105
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı chiefkadir Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arabayi bos hali 830kg olarak gelecektim , bu kurallari görünce , şase yaptım
    abim o bagajla zaten giremesssin misal san kpını yap öne ağırlık koy mesela yanlışmı ?
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  11. #106
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    @schumi

    Sürücüz ve ortalama yakıtsız;
    1.6lt hacimde 815kg ağırlık
    1.8lt hacimde 865kg ağırlık
    2.0lt hacimde 965kg ağırlık
    2.4lt hacimde 1015kg ağırlık

    Bu ağırlıklardan 50 şer kilo daha attığımızı varsayarsak.
    aracı kesmeden güvenlik zaafiyeti oluşturmadan , kaç tane araç bu istediğin ağırlıklara inecek?
    örnek vererek yazar mısın?

    106 gti kesmeden,fabrika orjinal görüntüsünü bozmadan 765kg düşer mi? ben bilmiyorum inan. Düştüğünü varsayalım bu araç sence güvenlik zaafiyeti oluşturur mu oluşturmaz mı?
    Failure is not an option.

  12. #107
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.198
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    52 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ben bir otomobili menteşeli yada vidalı parçaları eksiksiz ama hafif olanları ile değişebilecek ama kaynaklı hiçbir parçası ellenmeyecek şekilde hafif olmasından yanayım. Evet ağırlık limiti adaleti sağlıyor haklısınız bencede olabilir. Ama bu limitin olduğu yer Türkiye şartları ve Türkiye'de tercih edilen araçları düşünülerek seçilmeli. Ancak limitlerin şu anki halinin Honda dışındaki araçların hafifletebilme olanaklarını ciddi kısıtlayarak dengenin ters tarafa kaydığını düşündürüyor bana.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  13. #108
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı Schumi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben bir otomobili menteşeli yada vidalı parçaları eksiksiz ama hafif olanları ile değişebilecek ama kaynaklı hiçbir parçası ellenmeyecek şekilde hafif olmasından yanayım. Evet ağırlık limiti adaleti sağlıyor haklısınız bencede olabilir. Ama bu limitin olduğu yer Türkiye şartları ve Türkiye'de tercih edilen araçları düşünülerek seçilmeli. Ancak limitlerin şu anki halinin Honda dışındaki araçların hafifletebilme olanaklarını ciddi kısıtlayarak dengenin ters tarafa kaydığını düşündürüyor bana.
    1.6 kategorisinde yarışması beklenen araçlar nedir ve fabrika verisi ağırlıkları nedir?
    Burada amaç herkese eşit kurallar olmasıdır. birinin diğerine avantajlı olması istenmemektedir.
    1123kg standart ağırlığı olan bir vti ile 925kg 106 gti için sence alt limit ne olması gerekir? (eşitliği bozmadan)
    Failure is not an option.

  14. #109
    TechTurkey Ranthor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 1970
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    6.318
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    100 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    hep 50 ser kg artarken 1.8 ile 2.0 arasinda 100 kg atmis
    ortalama 70 er kg ye cekilse daha iyi olmaz mi

    1,6 ile 1,8 arasi 50 kg 0.2 hacim
    1.8 ile 2.0 neden 100 kg 0.2 hacim
    2.0 ile 2.4 neden 50 kg hele burada 0.4 litre hacim artmis
    Built to fall....

  15. #110
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı Ranthor Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hep 50 ser kg artarken 1.8 ile 2.0 arasinda 100 kg atmis
    ortalama 70 er kg ye cekilse daha iyi olmaz mi

    1,6 ile 1,8 arasi 50 kg 0.2 hacim
    1.8 ile 2.0 neden 100 kg 0.2 hacim
    2.0 ile 2.4 neden 50 kg hele burada 0.4 litre hacim artmis
    1.6lt araçların 2.0lt araçlar ile eşleştiği zaman dezavantajlı duruma düşmemesi için, bütün sınıflarda 50 şer kilo fark ile devam edilseydi 1.6 kategorisi için dezavataj olurdu.

    1.8-2.2lt hacim 2.0lt değil.
    Failure is not an option.

  16. #111
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hayır desekkki 925 %3 min inebilir oqwww daha kötü 925 oldu sana 897 eee adam klima sökemedi la
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  17. #112
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.198
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    52 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı B.Aktepe Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    @schumi

    Sürücüz ve ortalama yakıtsız;
    1.6lt hacimde 815kg ağırlık
    1.8lt hacimde 865kg ağırlık
    2.0lt hacimde 965kg ağırlık
    2.4lt hacimde 1015kg ağırlık

    Bu ağırlıklardan 50 şer kilo daha attığımızı varsayarsak.
    aracı kesmeden güvenlik zaafiyeti oluşturmadan , kaç tane araç bu istediğin ağırlıklara inecek?
    örnek vererek yazar mısın?

    106 gti kesmeden,fabrika orjinal görüntüsünü bozmadan 765kg düşer mi? ben bilmiyorum inan. Düştüğünü varsayalım bu araç sence güvenlik zaafiyeti oluşturur mu oluşturmaz mı?
    Güzel sormuşsun. Yazayım cahil aklımın yettiği kadarını. 106 gti için başlayalım. Araç içini tavan ve taban halısı dahil saca kadar soyup ancak kapı içi gibi sivri kenaları kapatıcak kontraplak gibi malzemelerin eklenmiş hali ile bile 765 kilo zor bir limit. Ama yapılabilir. Bunu yapmayı düşünen adamda bence bir zahmet motor modifiye eden adam kadar saygı görsün.

    Güvenlik olarak zaten yazmışsınız bir çok kuralı. Ön cam kesinlikle normal cam olucak. Farları stopları süs olmayacak çalışacak. Tavan carbon fiber olabilir ama fiber olmaz. Keza kapı ve bagajda öyle. Bence carbon parçalar, tel maşa olmayan bir koltuk, çalışan bir emniyet kemeri, en ve arka frenlerin çalışması halinde 600 kilo bile olsa güvenlik zafiyeti oluşturmaz.

    2000cc bir araç içinde 915 kilo bence çok iyi bir değer. Belki kurallara (ben göremedim) yarış sırasında yakıt koyulamaz kuralı eklenebilir. Böylece iyi bir hesap kitap gerektirir pit stop stratejisi gibi. Tartıya girdiği yakıttan fazla koyamaz.

    Edit: VTI kesmeden 106 kadar hafif olması zor evet. Ama VTI toplamda 106'dan daha fazla kilo atabilir üstünden.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  18. #113
    overblack - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    51
    Şehir
    honda16.com
    Mesaj
    2.248
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kurallar güzel olmuş. bence 1 sınıf daha ilave edilebilir. yerli imalat otomobiller.sayı max. 15-20 araçla filan sınırlandırılabilir.böyle bir grup olursa seyirci ilgisi artar. şimdi konuyu apaçilik olaylarına filan getirmeden mantıklı şekilde düşünürsek reklamın hertürlüsü bu sporun gelişmesine katkı sağlar ilk etapta.
    komançero garage

  19. #114
    chiefkadir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    53
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    8.519
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Oz` Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    abim o bagajla zaten giremesssin misal san kpını yap öne ağırlık koy mesela yanlışmı ?
    Bro bagaja pin kit geldi orjinal kadar saglam Ben gelecem bi sekilde sıkıntı yok

    E30 larimiz gelecektir s2k lar ile zevkle yarısmaya

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •