User Tag List

Sayfa 6/7 İlkİlk ... 4567 SonSon
120 sonuçtan 96 ile 114 arası

Konu: 06 PK 654 :::: Doğan S - Turbo Mirafiori swap 2.0 Dohc

  1. #96
    KUYUMCU
    Misafir
    inş.hayırlı olacak pk istenilenin ve gereken in ötesinde olacak

  2. #97
    CKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    773
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı gurcell Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Güzel makine, q4 makinesi sanırım. Karbüratörlü bırakacağına direk q4 ün enjeksiyon sistemini de swaplasaymış ya?

    Bu devirde karbüratör ile turbo araç yapmak hamallık bence.
    arac aşırı besleme değil NA
    arac sahibi bu sekilde yapılmasını istedi bu sekilde yapıldı..

  3. #98
    gurcell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    Papua Yeni Gine
    Mesaj
    2.774
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hımm, kompresyon oranını ne yaptınız peki? Standart halde ise çok düşük olur.

  4. #99
    CKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    773
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aslında ustam yapmısken herseyiyle yapmak istedi ama sahibinin butcesi kısıtlıydı sanırım.. altına hiç girmeden bi conta bi kapak bide 40lık weber le ufak defekte oynamalarla bitti.. kasa cok agır hafif oldugunu dusunsek daha da iyi yürüyecek..

  5. #100
    CKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    773
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    gürsel bu aractan onceki yapılan mirafiori nin resimleri bunlarda.. 2000TC Turbo.. bu arada arkadasın konusunu isgal ettim özür diliyorum kardesimden..

    bir ara onno ustada ugrastı bu aracla..

  6. #101
    Mst - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2006
    Yaş
    42
    Şehir
    Konya
    Mesaj
    704
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2000 TC çok güzel araç, daha öncede görmüştüm fotoğraflarını. Teşekkürler.
    Akıllılar hep kuşku içindeyken, aptallar küstahça kendinden emindir..

  7. #102
    CKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    773
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    buda bnm gecmişteki 131 im. üstten egsantirik 131A turbo. 1920 cc T4 turbo..
    tofas fiat mekanik konusunda her turlu yardımcı olurus arkadaslar. onemli olan bilgi paylasımıyla güzel biseyler cıkarabilmek..



  8. #103
    Mst - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2006
    Yaş
    42
    Şehir
    Konya
    Mesaj
    704
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu motorun kullanıldığı aracı hatırlıyorum sanki.
    Akıllılar hep kuşku içindeyken, aptallar küstahça kendinden emindir..

  9. #104
    dragon07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    Serik City
    Mesaj
    7.637
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu son resimdeki turbolu motorda kaç tane üst kapak var.?ben yanlış mı görüyorum yoksa.tofaş motoru üsttelide renomu pejomu? yoksa maket felan mı?

  10. #105
    Dr.Ecu Chiptuning vtechasan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    37
    Şehir
    34-07
    Mesaj
    302
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    üstte reno flash kapağı var sanki.

  11. #106
    Dr.Ecu Chiptuning vtechasan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    37
    Şehir
    34-07
    Mesaj
    302
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı gurcell Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yahu ben çok büyük bir hata yapıyorum sanırım. Beni büyük bir hatadan döndürdün, bende ej20 makinesine gt30 yapıyorum, hatta parçaları da aldım.

    Kaç kere gt30 lu ej20 yaptınız veya gördünüz? Boş konuşmayalım, elalem b16ya, d16ya gt35 takıyor da döndürüyor, ej20 ile mi döndüremeyeceğiz? ej20 97 ve üstü motor Kapaklarının flow'u neredeyse 350ci v8 makine kadar bunu bilmiyorsunuz tabii. Ayrıca bazı teknolojiler var, biz bunlara yay-şapka-sübap diyoruz ki makine devir çevirsin, bir de böyle eksantrik diye bir parça var, bizde 4 tane hatta. Böyle takıyorsun içeri daha fazla hava sokuyorsun ve çıkarıyorsun.

    Ayrıca reverse manifold diye bir şey icat ettik biz, yolu 50 cm kısaltıyor.

    Kısaca bilmeden etmeden, kullanmadan yorum yapmayın, bırakın bilenler konuşsun.

    Daha bir çok kişi gt30'a anaaa yahu bu neymiş laa çok büyük derken bizim Ankara'da gt30'lu 2.0 imprezalar geziyordu.

    Ha al gt30 ile ej20 nasıl dönüyormuş bir video (bu setup komple bende şu anda):

    http://ktunnel.com/index.php/1010110...8e022267715294

    http://www.youtube.com/watch?v=l01-PlXJOU4

    http://ktunnel.com/index.php/1010110...be925102015294
    http://www.youtube.com/watch?v=Jo_N9WkCHcc

    sen önceki muhabbeti bilmiyorsun demek istediğimi anlamıyorsun.ben ej20 kötü, s motor daha mı ii diyorum.egzantrik vs.vs. olmadan subaruda gt30 geç geliyor demiştim tek egzantrikli bir motor bunu 4binlerde getirebilecek bir hale geldiyse ne kadar ii oldu demek istiyorum.senin ister 10defa ister 20 defa subaru yapıp yapmadığından bizene.sen yaptın die sen mi ii bileceksin.ben değil başkası bu forumda ömründe hiç gt30lu subaru yapmadan senden ii bilen kişilerde var.

  12. #107
    tool - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Şehir
    Lyonesse
    Mesaj
    7.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bilgi bedava arkadasim internette, arayan buluyor
    Experience is what you get when you don't get what you want.

  13. #108
    Vts_Power - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    48
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.471
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı CKN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    buda bnm gecmişteki 131 im. üstten egsantirik 131A turbo. 1920 cc T4 turbo..
    tofas fiat mekanik konusunda her turlu yardımcı olurus arkadaslar. onemli olan bilgi paylasımıyla güzel biseyler cıkarabilmek..


    bu motor sanamı ait çalışıyormu? bilgi verebilirmisin
    RACE WERKS

  14. #109
    ibooo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    37
    Şehir
    istanbul-şile
    Mesaj
    2.721
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    turuncu 131 in motoru olabilirmi?

  15. #110
    Hızlı_Fransız - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    693
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu motorla araba bi dynoda 180 ksürü vermişti hatta videosu aşagıda...

    http://www.youtube.com/watch?v=mxHqA-EWwpQ

    burda çalışırken görünyo videoda ama detaylı bilgi verilir...
    Renault Sports & ///MPower

  16. #111
    gurcell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    Papua Yeni Gine
    Mesaj
    2.774
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı vtechasan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sen önceki muhabbeti bilmiyorsun demek istediğimi anlamıyorsun.ben ej20 kötü, s motor daha mı ii diyorum.egzantrik vs.vs. olmadan subaruda gt30 geç geliyor demiştim tek egzantrikli bir motor bunu 4binlerde getirebilecek bir hale geldiyse ne kadar ii oldu demek istiyorum.senin ister 10defa ister 20 defa subaru yapıp yapmadığından bizene.sen yaptın die sen mi ii bileceksin.ben değil başkası bu forumda ömründe hiç gt30lu subaru yapmadan senden ii bilen kişilerde var.

    Subarular her kapak başına çift eksantriktir, önce onu bir öğren, tek eksantrik değildir.

    Sen bi internette dp555 diye ara, kaç yılında yapılmış gör, sonra konuşalım.

    Daha elalem ems nedir, gt30 nedir, reverse manifold nedir, cryo2 nedir , water inejection nedir bilmezken geziyordu bu makine.

  17. #112
    TechTurkey cem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    Istanbul / Izmir
    Mesaj
    6.513
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı CKN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    buda bnm gecmişteki 131 im. üstten egsantirik 131A turbo. 1920 cc T4 turbo..

    Üstte fazladan kapakmı var benmi yanlış görüyorum ?

    Bana göre o üst kapagın çalışmasının ihtimali yok neden diyecekseniz, o kayış eksantiriklere baglı fakat asıl kapak aşşagıda kalıyor,kayışın baglı oldu sistemin alt kapakile herhangi bir temasının mumkunatı bile yok. nasıl bi sistem gercekten cok ilginç .

    Yada beni aydınlatırsanız çalışma prensibini vs sevinirim yeni şeyler ögrenmiş olurum ?
    " If everything seems under control, you're just not going fast enough. "

  18. #113
    emreekin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.315
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    resmen 2 kapak var gibi gibi...

  19. #114
    Hızlı_Fransız - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    693
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bana kalırsa mantık olarak tofaş bloktan egz. siboplara iticiler sayesinde hareket veriyo ama bu sayade üsten egzntirk flash kapagı direk tepeden sibopa basıyo zaten ateşleme sıraları aynı ve ikisde 8v oldgunu düşnüyorum...
    Renault Sports & ///MPower

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •