Bunu söylemiştim. Calibrasyonla düzelir tabiki.
Printable View
Kolay gelsin, ngk bujileri nereden tedarik ettiniz?
ben de sabah teslim aldım 5 saattir orjinal mi değil mi idrak etmeye çalışıyorum :) hiç sevmiyorum buji alma işini ya
Ben güvendiğim bir web satıcısından aldım ürünü, PARBULO sitenin adı. Düzgün bir esnaf çok parça aldım bir sorun yaşamadım şuana kadar, Numarası +90 532 338 03 70
Whatsapp üzerinden dönerseniz destek olur en kısa zamanda. Bir de NGK satıcısı şurası var,
Ngk İridium 4'lu Buji Takımı 2668 (BKR8EIX)
otomobilde buji değişmemek nedendir yav
hayırlı uğurlu olsun kaan.
kazasız belasız cezasız günlerde gazla.çok güzel 2rs aldın.hele rengi efso.
haa eksikleri var zaman içinde her türlü halledicene eminim.ama ilk sahibi gerçekten mantıklı ve güzel dokunuşlar yapmış.keşke o haliyle kalabilseymiş.
megane dci aldık
bellimi olur bunuda alırız elinden :))
Oksijen sensörü hatası veriyordu araç, nkg önerdiler uzun ömürlü oluyor diye onu aldım.
Üzrinde kutu içi itg filtre varmış onu da söktüm yıkadım kurudu 2 gün boyunca sonra yağladım ve yerine taktım.
https://blogger.googleusercontent.co...ptJH-SFaf9Dfsq
Eski ve yeni sensör.
https://blogger.googleusercontent.co...ORPhB9c4v-QrD7
Montaj tamam. 22mm 2 ağız anahtarla sökülüyor sensör.
https://blogger.googleusercontent.co...FvhXvnQ-8LZxMz
https://blogger.googleusercontent.co...NET-cKuaoHY3_o
Araba alçak olduğundan garaja girmiyor, bu yüzden yağmur altında da olsa sök tak yapmaya devam.
Biraz da kaput altı temizliği yaptım, daha sonra detaylı girişeceğim.
https://blogger.googleusercontent.co...scAADRQACccYJ_
Akü kapağı ve taşırma kapı kapaklarını takmadım Özelikle.
Diğer panel üstü vs kapakları yıkadım taktım.
https://blogger.googleusercontent.co...XX1XGHRPVxdKAA
En son arıza kaydı var mı diye baktım ve netice yüx güldürdü.
https://blogger.googleusercontent.co...RZBhPlhbnMrAQI
08.04.2023 Günceli olsun,
Afr saati çalışmıyordu araç altında kalan soketi hoşuma gitmedi onu değiştirdim.
https://blogger.googleusercontent.co...408_094902.jpg
Alt ortadaki pin içine kaçmış ona arkadan hızlı yapıştırıcı ile müdahale etmişler.
https://blogger.googleusercontent.co...408_094940.jpg
Eski ve yeni soket.
https://blogger.googleusercontent.co...103734_00.jpeg
Lehim kaliteli olunca netice de iyi oluyor.
https://blogger.googleusercontent.co...111723_00.jpeg
lehim + makaron
https://blogger.googleusercontent.co...112439_00.jpeg
https://blogger.googleusercontent.co...112628_00.jpeg
yarıklı hortum geçirip bant sardım, multimetre ile göstergeye gelen kablolar ile soket ucundaki kablolar arasındaki şase kontrolünü yaptım, 2 soket arası kablolarda kopuk yok.
https://blogger.googleusercontent.co...113204_00.jpeg
Kaputu açtım benzin kokuyor, daha önce enjektörleri kendim değiştirdiğim için acaba bir yer de hata mı yaptım dedim. Ne görsem şaşırırım derken , manzara aşağıda.
Benzin rail hattından depoya geri dönen hortumun rakorunu daha önce şu şekilde bir kelepçe ile sıkmışlar.
https://blogger.googleusercontent.co...408_095410.jpg
Sonra şunu bir çıkartayım neymiş bunun derdi dedim, kelepçe ile sıkılınca sert plastik bir yerden kırılıp delinmiş.
https://blogger.googleusercontent.co...408_100219.jpg
Malzemeyi 2 farklı renault yedek parçacı da aradım, orj kalsın diye ama bulamadım. Bu hadisenin yaşandığı gün de ayar ve yazılım için istanbula gideceğim için çözümü kendim ürettim.
Gittim iç çap 7.5mm olacak şekilde 1 metre benzin hortumu + kelepçe aldım.
https://blogger.googleusercontent.co...103719_00.jpeg
Depoya bağlanan kısmına 2 kelepçe attım,
https://blogger.googleusercontent.co...110643_00.jpeg
Enjektör rail'i üzerindeki kısma da 1 kelepçe attım. Hortum iç çapı 1mm kadar dar olduğundan zaten kelepçe olmadan da sıkı geçiyor.
Artık bu şekilde ömürlük oldu, hortum yırtılmadıkça ya da plastik kısımlar kırılmadıkça bir şey olmaz.
https://blogger.googleusercontent.co...110649_00.jpeg
Afr nin lambdasını sökemedim, ona lift gerekecek. Araca bu arada cupra lip aldım, hazır tekerler sökük ve araç havadayken onu da takayım dedim.
https://blogger.googleusercontent.co...120138_00.jpeg
Foto açısı kötü olmuş net değil lip,
https://blogger.googleusercontent.co...122907_00.jpeg
bu işler bittikten sonra çıktık istanbula yazılım vs işleri için, biraz erken çıktık tuzla karting park ta 10 dk lık bir sürüş yaptım.
1.08 ile ilk defa girmeme rağmen çok da kötüolmadığını düşündüğüm bir süre yaptım.
https://blogger.googleusercontent.co...161510_00.jpeg
Sonra RS grubundan @cliosportive Selçuk ile buluştuk enjektör için iligli kalibrasyonu tamamladı ve safe tarafta kaldığımız bir yazılım yükledik araca.
1.1 bar peak 1.0 bar da yürüyecek şekilde vurutu nun 0.38 olduğu güzel bir ayar yaptı.
Sağolsun avans vs işleri için üşenmeden sürekli yoldaki canlı verilere göre yazılımı revize edip optimum şekilde ayarımızı yaptı.
09.04.2023 Günceli,
Öncelikle şanssızlıklar peşimi bırakmıyor, sileceği sökerken arabanın camını kırdım. İlerleyen bir zamanda yaptıracağım ama şuan değil.
Sonra iç dış kozmetik kısımlarla ilgili zaten hoşuma gitmeyen yerler vardı onlara biraz el attım.
Kapı ile cam arası plastik parçalar / aynalar / ayna çamurluk arası plastik parçalar solmuştu. Onları boyadım.
https://blogger.googleusercontent.co...131626_00.jpeg
https://blogger.googleusercontent.co...131635_00.jpeg
https://blogger.googleusercontent.co...134610_00.jpeg
https://blogger.googleusercontent.co...134613_00.jpeg
https://blogger.googleusercontent.co...141329_00.jpeg
https://blogger.googleusercontent.co...142118_00.jpeg
https://blogger.googleusercontent.co...143044_00.jpeg
Aynaların boyasını çok güzel düşürdüm bu sefer.
https://blogger.googleusercontent.co...151435_00.jpeg
https://blogger.googleusercontent.co...151438_00.jpeg
İç tutamakların üzeri boya gibi değil, kaplama tarzı bir malzeme. Zımparası aşırı zorladı.
https://blogger.googleusercontent.co...152649_00.jpeg
Bunun da boyasını güzel düşürdüm ama sonra vernik kurudu diye dokundum ve düştü 1 tanesi çöp oldu :S
Şu boyanmış hali, bir tur daha boyayacağım.
https://blogger.googleusercontent.co...160232_00.jpeg
https://blogger.googleusercontent.co...162833_00.jpeg
plastik astar + mat siyah + vernik = netice
https://blogger.googleusercontent.co...154836_00.jpeg
https://blogger.googleusercontent.co...154843_00.jpeg
Siyah cam filmi yapmalı mıyım ?
https://blogger.googleusercontent.co...155227_00.jpeg
Aynayı da ufaktan taktım,
https://blogger.googleusercontent.co...155809_00.jpeg
Ayna kapağını da taktım,
https://blogger.googleusercontent.co...155926_00.jpeg
Daha yakından sağ taraf,
https://blogger.googleusercontent.co...155932_00.jpeg
Sürücü tarafı ayna,
https://blogger.googleusercontent.co...160032_00.jpeg
https://blogger.googleusercontent.co...160041_00.jpeg
https://blogger.googleusercontent.co...161916_00.jpeg
https://blogger.googleusercontent.co...162115_00.jpeg
Aynalar tam istediğim gibi oldu,
https://blogger.googleusercontent.co...162139_00.jpeg
https://blogger.googleusercontent.co...162950_00.jpeg
https://blogger.googleusercontent.co...162435_00.jpeg
Üçgen parça ile ayna plastikleri farklı, ayna pütürlü üçgen parça düz, boyalar farklı gibi oldu bu yüzden.
https://blogger.googleusercontent.co...162959_00.jpeg
https://blogger.googleusercontent.co...163150_00.jpeg
Yorucu bir gün oldu, neticesi güzel oldu (cam kırığı hariç)
Vakit buldukça kozmetik kısımlara devam edeceğim. Aklımdaki sıralama,
jant boyama, iç trim boyama, iç aksamı söküp komple temizlik ve plastik orta konsol, klima ünitesi gösterge çerçeveleri boyama.
Her şey güzel de cupra lip olmamış hocam yaa
Yine şart değil ama aynalar jantın renginde olsa daha şık olurdu bence
Bu kadar güzel işçilikler olurken ufak tefek kazalar mutlaka olacaktır. Canınızı sıkmayın bence allah beterinden korusun.
Aynaları bende kaplattım araç beyaz olduğu için çok göstermedi ama sizin araçta çok hoş durmuş. Jantlarda boyandığında daha güzel duracaktır.
Emeklerine sağlık abi.Lip bence güzel durmuş.Abartı değil çünkü boyutu.Jant ve ayna aynı renk olursa güzel kombin olur :)
ayna kapağını boyayarak yine imzanı atmışsın :)
yeni mesajlardaki güncellemelerde bu konuda güncelleme varsa ilk buna tıklıyorum, aşırı keyifli , kendin yaptığın çözümler çok yaratıcı, yaparken ne keyif alıyorsundur :) şu rail hattındaki hortum işi mesela, mantığını çözüp uygun malzeme ile ömürlük iş yapmak, acayip keyif alınan işler. severek takipteyiz.
Bu renkte gri ayna bence müthiş gösterdi kendini. jantları da boyadığımda enfes olacak bence :)
Bence de kaba bir ürün değil, şık oldu.
Gri ayna kapağı kırmızı çizgim lütfen sorgulamayalım :)
Net biçimde söke taka el becerisi gelişiyor. Biraz da kafa çalışıyorsa eğer işini çözecek şeyler türetebiliyorsun. RS gibi bir araçta custom çözümleri sevmesem de mecbur kalınca bu tarz bir çözüm ürettim. Ha orj göre bence daha garanti oldu, zira rakorun durumu ortada. Orj bulsam alsaydım keşke ama yoktu. Bekleme şansımda yoktu.
Kaan kolay gelsin ellerine Sağlık. Rs güzel tercih olmuş hele rengi bambaşka.
DIY işçilikler dokunuşlar da tadında olmuş.
Mat plastikleri boyarken hangi ürünleri kullanıyorsun marka ve renk mat parlak vs olarak
gri aksamları msx gri jant boyası var 500ml bu ürünle boyadım, doğru şekilde atabilirsen (Kutuyu sıcak hava tabancası ile ısıtıyorum biraz) neticesi iyi oluyor.
Yukarıdaki aynaları mesela çok güzel düşürdüm. Ama aynı boya ile c5 in aynasını boyadım daha mat oldu, birinde hava daha serindi.
Hepsiburada.com | Guvenlik
Boya öncesi alta bağlayıcı olarak motip plastik astar attım.
Hepsiburada.com | Guvenlik
Boya sonrası vernik olarak best akrilik vernik,
Hepsiburada.com | Guvenlik
Mat siyah olarak da bu sefer akçalı kullandım,
Hepsiburada.com | Guvenlik
Ama mat için BEST in ürününü daha çok seviyorum daha mat bir görüntüsü var.
Bunlar garajda olduğu için yeniden almak yerine eldekileri tüketeyim diye kullandığım ürünler.
Bittiğinde motip / best olarak alırım bundan sonraki işlerde. Ki artık sprey i bırakıp kompresör bakmaya başladım.
Rs sağlıklı olsun bizim de kafamız rahat olsun diye bütçe üzeri masraf ettim şimdiye kadar, bütçe toparlanınca min 50 lt sessiz kompresör + boya ekipmanı alacağım ufak denemeler yaparak başlayacağım.
Sprey ile güzel işler çıkıyor el alıştıktan sonra, tabanca ile de sanırım iyi işler çıkarabilirim.
Tek kelimeyle harikasın
Başkan bu nerden çıktı ya?
Anaaa haberimiz yok, hayırlı uğurlu olsun başkanım.:)
Oynatmaya az kaldı doktor'um nerede günceli olsun.
Talihsizlikler peş peşe geliyor :)
Önce ben sileceği sökeyim derken camı kırdım,
https://blogger.googleusercontent.co...wdR_QnHIOLGb7K
https://blogger.googleusercontent.co...sRlOE9FDQb-J8C
Sonra boya yaptım kapı kollarına, sol taraf kapı kolu yere düştü boyası çöp oldu.
(Bunu tekrar boyayacağım, geçici olarak taktım)
https://blogger.googleusercontent.co...oeDA8-SBDKjoFf
https://blogger.googleusercontent.co...cuMRhWWvwekCU9
Sağlam şekilde boyanan takılan sağ taraf.
https://blogger.googleusercontent.co...xtIvwODmFYGCG0
Tüm bunlar olmamış gibi sabah garajdan bir şey alırken arabanın kaputunda bir şeyin düşme sesi geldi arkam dönüktü, 30 cm civarında bir kablo nasıl denk getirdiyse karga tarafından kaputun üzerine bırakılmış, pat küt bi ses gittim baktım hani birisi mi attı diye, kimse yok etrafta, hem neden atsın yani.
Kabloyu yerden alırken lip'İn kırıldığını fark ettim, ortası çamur. Araba akşam eşimdeydi bir yerden manevra yaparken sürttü dedi.
Enteresan hadiseler.
Kasko var mıydı, hasarsızlığı bozmadan orjinal ön cam takılabilir?
Karga konusuna bir şey diyemiyorum, enteresan bir abi çünkü kendisi :) Attıysa vardır bir bildiğin abi diyip geçmek lazım, kargaya düşman olmak istemem şahsen :D
Kasko yok. Kasko yap dediler ama etik sınırlarıma takıldı kasko işi. Bana üçkağıt gibi geliyor o iş. Zira ben bu cam hadisesi olmasaydı araca kasko yapmayacaktım.
Şimdi cam kırıldı diye kasko yaparsam eğer tatlı su kurnazı olmuş olacağım, o para çıkar benden başka bir şekilde eminim.
Ahlaksız da buluyorum bu tür işleri zaten, 3 kuruş için değmez.
Kargayı bi yakalarsam ağzını kırıcam :hihih:
Yok o manada söylemedim zaten :) Bazı insanlarda şöyle bir algı oluyor, kaskom var ama orjinal cam takmayacakları için cam hasarsızlığını kullanmıyorum gibi, ondan söyledim.
Ama duruşunuz konusunda aynı paydada olmamızı destekledim.
Kargaya bulaşmayın, tekrar söylüyorum, fazla zeki ve kindar bir hayvan :D üstelik ciddi saldırı potansiyeli var
Karga arabamı yaksa vardır bir hayır derim.
Bir ara forumda vardı sanki karga saldırısı konusu.
Her gün aynı yerde aynı kişiye organize saldırılar falan yapıyorlardı.
Sen ceviz al koy yakınlara racona göre sulh yoluna gidin oturun konuşun karga bey ile bence.
Karga yüzünden Amerika'da evini- mahallesini değiştiren insanlar duymuştum, o derece kinci hayvanlar. Aman diyeyim abi :D
bir tanıdığımın lafı var yahudiler kindar olur derdi karganınkide o hesap desenize,geçmiş olsun
Buna çok güldüm ya :) İşin latifesi kargaya bir şey yapacağımdan değil de işte kendi kendime söyleniyorum. Hayvanlara zarar vermek olur mu.
Ne hayvanmış bu ya, şunu biraz araştırayım bu gün. Değişik bir model abimiz demekki.
Sanırım karga erken basıp 1 boy öne geçmiş :)
ben ağzında buji taşıyan karga gördüm arkadaş :D:D:D
hani nerden ne alaka diyceksiniz
bizzat pencere pervazımıza geldi kondu , iki didikledi bıraktı gitti
ulan birisinin kafasına düşse yaralar
arabaya düşse anasını beller
allah muhafaza
he bir de evet kargadan düşmanımız olmasın derim
bravo
kedi medi yaklaştırmazlar valla :D
martıların da gtüne bez bağlattırırlar
kara mafya bunlar resmen :D
Uzun zamandır deneyimlemek istediğim bir araç artık bizimle birlikte.
Bu gün xmax'i yamaha nın tricity modeli ile takas ettim.
Xmax şehir içinde bize fazla ağır ve selesi de yüksek kalıyordu.
Face de tricty grubuna xmax i attım takas düşünen varsa diye.
Genç bi arkadaş az sonra göreceğiniz araç ile takas edelim dedi.
Benim de işime geldi açıkçası, noter işi nöbetçi noterde olunca biraz fazla beklemek zorunda kaldık.
Satın almadan önce eski sahibinden gelen fotolar.
Pek bi ekstrası yok aletin. Yamaha orj çanta var, elcik koruma var. Ön lastikler yeni, uzunlara bağlanan sis farları var. Bir de sele yeni bir form verilerek değiştirilmiş.
Sele yüksekliği çok iyi (boy 1.73) ayaklar yere tam basıyor. Çıktım biraz dolaştım viraj kabiliyeti gerçekten değişik hissettiriyor.
Xmax de koptu kopacak hissi varken bunda o yok.
Kötü yanı 2 teker olduğundan ön kısımda, sürücü ayak koyma yeri dar. Özelikle xmax e göre durum ciddi kötü. Sele altı kask işi xmax de çok daha iyiydi.
Eksikleri var, yavaş yavaş toplar binerim buna yazın.
https://blogger.googleusercontent.co...G5PXSAJjrNeGnv
https://blogger.googleusercontent.co...xZ6wYD2XHqlsRr
https://blogger.googleusercontent.co...IG4HfT6PiYcXfD
Garaja geldiği gibi sökmeye başladım. Elcik koruma ve ön cam folyo kapalıydı. Maalesef grenajları delerek sis farı takmışlar. Genel olarak çizik vs var. 2 grenaj da da kırık ve delik var onarmam gereken.
Siyah kısımlar çok soluk hepsi mat siyah olacak.
https://blogger.googleusercontent.co...xBmbDgAQ8WGR_z
https://blogger.googleusercontent.co...1ys6CXOHLAH5vL
Ön cam folyo kaplı demiştim,
https://blogger.googleusercontent.co...R2lrucvOTLbhtj
Elcik leri söktüm. Folyo sunu çıkardım altı temiz. Güzel zımpara ve polisaj ile kurtarılır durumda. Ön cam da öyle. Hepsini düzeltip, dışarıdan vidalar görünmeyecek şekilde kapaklı tapa kullanarak geri monte edeceğim.
https://blogger.googleusercontent.co...PAj-ZpVYHzS6x-
https://blogger.googleusercontent.co...Ph16FLzFGRpQQP
Bu da folyo dan kurtulmuş hali.
https://blogger.googleusercontent.co...imcjYur0P3uBTp
https://blogger.googleusercontent.co...qa7XyYgzMWOpTi
Sis farlarını söktüm.
https://blogger.googleusercontent.co...MT8_V2aLVXp8Ea
Kırık olan grenaj kısmı.
https://blogger.googleusercontent.co...eRDn1ksKbOEx_O
Ön kısmı yıkadım. 3000 kum zımpara yaptım.
Sonra üstten detaya girmeden menzerna 3in1 ile biraz polisaj yaptım. Netice beklediğimden iyi oldu.
Sağ çamurluk üzeri iz tamamen gitti. Piyano Black ön kısım kendine geldi. Far camı rengi daha parlak oldu.
https://blogger.googleusercontent.co...dAKVtULdjSYjYg
https://blogger.googleusercontent.co...8J_5kJhUH1wNJo
https://blogger.googleusercontent.co...ac0nMIZVWV-N9A
Baya işi var bununda. Ama istediğim işleri yapınca çok güzel bir motor olacak.
xmax ağır geliyor deyip daha ağır motor almak :D
benim motor 240kg giderken ağır gelmiyor :)
Garaja giren sökülür *****. Arkadaki çantayı çıkardım hemen, xmax den sonra sele altı bagaj işi gerçekten kötü oldu. Ama o çantayı da sevmedim çok kaba duruyor.
Şu grenaja monte edilmiş sis lambalarını acilen söktüm, sağ grenajda kırık vardı, solda da ufak bir kırık olduğun gördüm. Önce şablonu çıkarıp plastik keseyim dedim ama zor geldi farklı bir yöntem ile çözdüm.
https://blogger.googleusercontent.co...083049_00.jpeg
Garajda bir şeyleri silmek için üstübü vardı, kırıkların altını önce karton ile kapattım, üzerine üstübünün iplerini ayırdım üzerine japon döktüm, japon ile birleşince baya sağlam bir şey çıkıyor ortaya.
https://blogger.googleusercontent.co...084832_00.jpeg
Ben şu grenajları delmeye kıyamazdım açıkçası. Neyse düzelteceğiz.
https://blogger.googleusercontent.co...084837_00.jpeg
Çantasız daha güzel duruyor kesinlikle, bi sissy bar denk gelirse alırız takarız.
https://blogger.googleusercontent.co...114021_00.jpeg
Biraz zımpara ile zemini düzledim. (120 kum)
https://blogger.googleusercontent.co...114038_00.jpeg
https://blogger.googleusercontent.co...114041_00.jpeg
taa ford ka dan kalma bir plastik yüzey macunum var maşallah hala iş görüyor.
https://blogger.googleusercontent.co...120706_00.jpeg
https://blogger.googleusercontent.co...120710_00.jpeg
Sonra 220 - 320 - 600 kum zımpara ile boyaya hazır hale getirdim, ama boyamadım macun iyice kurusun diye.
https://blogger.googleusercontent.co...125837_00.jpeg
Büyük kırığın olduğu kısım 2. tur macun istedi, onu sürdüm bekledim zımpara sonrası boya yapacağım.
https://blogger.googleusercontent.co...125841_00.jpeg
Aynalar haliyle çizik içideydi macun işine girmeden bunları zımparaladım ve boyadım.
https://blogger.googleusercontent.co...120741_00.jpeg
Maskeleme işi işin en cins tarafı, bu konuda da el alışkanlığı oldukça arttı.
https://blogger.googleusercontent.co...122040_00.jpeg
Sisleri sökünce altındaki çöp tessisatı da yenilemek istedim, etrafta görünen kablo sevmediğimden komple elciği dağıttım kabloları gizledim, sisleri de 2 teker arasına monte ettim. Bunu yapmışken üstte kalıp güneşe en çok maruz kalan plastik parçayı da boyamadan olmazdı.
RS'in sol kapı tutamağını takarken yine tam kurumadığı için parmak izi kaldı, bunu artık boyamayacağım, krom olarak satılıyor çifti onları alacağım.
https://blogger.googleusercontent.co...151616_00.jpeg
Mat siyah çok güzel düştü bunlara,
https://blogger.googleusercontent.co...151620_00.jpeg
Fren hidrolik kapaklarını da boyayacağım şimdilik ellemedim. Gaz elciğine saçma sapan bir parça eklemişler yumuşak olsun diye sökeceğim,
https://blogger.googleusercontent.co...154210_00.jpeg
Boya sonrası güzel oldu bence, öncesini çekmemişim.
https://blogger.googleusercontent.co...154217_00.jpeg
Garajın içi çok karman çorman oraya güzel bir düzen vereceğim havalar ısındığında, şimdilik karmaşık duruyor.
Aynaları da taktım, ama aynalar xmax den sonra memnun etmedi açıkçası.
https://blogger.googleusercontent.co...154230_00.jpeg
Yapım aşamasını çekmemişim ama egz. korumasını da onarıp boyadım, o da baya yeni bir görüntü verdi. Sonra motoru yıkadım güzelce.
Jantlardaki kırmızı şeritleri sökeceğim.
Çamurluk üstlerindeki siyah plastikleri boyayacaktım ama elimde bir torpido sütü vardı onu sürdüm renkleri baya kendine geldi, şimdilik boya işini rafa kaldırdım.
https://blogger.googleusercontent.co...161113_00.jpeg
Ön cam ve elcik korumaların üzerinde saçma sapan kaplamalar vardı önce onları söktüm, altları kötü durumda değildi ama ben gri boyamak istedim.
https://blogger.googleusercontent.co...15_185424.heic
https://blogger.googleusercontent.co...202438_00.jpeg
Elcik korumaların alt kısmını gri üstünü mat siyah yapacağım, kafamda bi görüntü var ona ulaşırsam ne ala, olmazsa komple gri yapabilirim.
https://blogger.googleusercontent.co...202441_00.jpeg
Bunları akşam boyadım ışık çok kötü o yüzden foto da kötü duruyor. Canlı da renk müthiş. BEST'in elite serisi spreyleri ciddi güzel tavsiye ederim bu tarz işler yapacaklara.
https://blogger.googleusercontent.co...202443_00.jpeg
Son foto da RS_GUARD olsun :) Garaja ailecek iniyoruz, dün bisiklet bakım günüydü, inmişken Pamuk efendiyi de salıyoruz dolaşıp geliyor.
Susadığında ya da korktuğunda direkt garaja gelir kerata. RS'in önüne yatınca bir fotosunu çekeyim istedim.
https://blogger.googleusercontent.co...121449_00.jpeg
Motorda egsoz kısmındaki kelepçe olduğu yerden kaçırıyor, bu yüzden gürültülü çalışıyor onu bir yaptırmam gerekiyor, haricinde bir arka lastik masrafımız olacak.
Motor parçaları neden bu kadar pahalı çözebilmiş değilim, RS'e arka disk aldım takımı 3200 TL tricity nin 3 diski değişsek 4000 TL tutuyor.
Buradaki parça fiyatı mantığını çözemedim.
kesinlikle daha ağır değil, tartmadım ama aralarında 15 kg dan fazla fark var tricity lehine.
Ayrıca xmax 2 teker olduğundan hareket ettirirken sürücüye yük çok biniyor, durduğunda ayaklar yere tam basmayınca zorluyor insanı.
Bunda sele yükselmiş olmasına rağmen ayaklar tam yere basıyor ve motorun kendine has bir dengesi var 3 tekerden dolayı kullanıcıya yük bindirmeden rahatça ayakta tutabiliyorsun.
Çok farklı araçlar denemen lazım mutlaka.
tricity 2 günde acayip farketmiş görüntüsü.. jantların rengini de gunmetal yaparsan tricityde bence daha modern bir görüntü yakalarsın ...
emeğine sağlık.
Pamuk'a da sevgiler :)
Motor da jant sökmek = ölüm. Arka tekeri sökmek için egsoz + varyatör + debriyaj sökülmek zorunda. 2 arabanın 4 tekerini de söküp yer değiştirsem daha az yorar :)
Ama mecbur sökeceğim zaten lastik için, o ara hallederim gun metal fikri benim de hoşuma gitti.
Akşam grenajları takayım da bakalım nasıl duracak meraktayım :)
öncellikle tüm işler için elinize sağlık, imrenerek takipteyim. bu ön çift lastik motorların tam olarak olayı nedir, motorla tamamen cahilim :) daha mı dengeli benim gibi acemiler daha kolay mı kullanır? hangi amaca hizmet ediyor yada benim gibi bu konuda ki cahilleri aydınlatabilir misiniz? :)